معرفی و دانلود کتاب اسکار لنگه جورابی

عکس جلد کتاب اسکار لنگه جورابی
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسکار لنگه جورابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسکار لنگه جورابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسکار لنگه جورابی

اگر شما هم بیشتر اوقات نمی‌دانید آن یکی لنگه‌ی جوراب خود را کجا انداخته‌اید، پس حتماً باید حال و روز اسکار را درک کنید! کتاب اسکار لنگه جورابی، نوشته‌ی ای. اچ. بنجامین از شما می‌خواهد به اسکار کمک کنید تا لنگه جوراب ناپدید شده‌ی خود را پیدا کند. از آن مهم‌تر، این کتاب یک سؤال جدی برای پرسیدن دارد: «چطور باید مراقب وسایل خود باشیم؟»

درباره‌‌ی کتاب اسکار لنگه جورابی

اسکار یک لنگه‌ی جورابش را گم کرده؛ این را وقتی که مادر اسکار، او را برای گردش آماده می‌کرد فهمید. البته این اولین‌بار نیست که اسکار جورابش را گم می‌کند! او همیشه یک جوراب به پا دارد و درست نمی‌داند که جوراب دیگرش کجا افتاده! داستان اسکار لنگه جورابی (‌One sock Oscar) نوشته‌ی ای. اچ. بنجامین (A. H. Benjamin) قصه‌ی جوراب‌های گم‌شده است.

هر روز، لنگه جوراب‌های زیادی در سراسر جهان گم می‌شوند؛ بعضی‌ها دوباره پیدا می‌شود و بعضی‌های دیگر تا ابد ردی از خود نمی‌گذارند؛ انگار که آب شده‌ باشند در زمین و یا که شاید از دست آدم‌ها فرار کرده‌ باشند. با‌این‌‌حال، هیچ‌کس در گم‌ کردن لنگه‌ی جوراب به پای اسکار کوچولو نمی‌رسد. او همیشه یک لنگه جوراب به پا دارد و اگر از او بپرسید لنگه‌ی دیگرش کجاست، بدون شک جواب را نمی‌داند. او آنقدر در گم کردن جوراب مهارت دارد، که مادرش اسمش را گذاشته اسکار لنگه‌جورابی! اما اسکار دیگر نمی‌خواهد جوراب‌هایش را گم کند. بنابراین ما خواننده‌ها باید به کمکش بیایم تا دوباره جوراب خود را پیدا کند و یاد بگیرد تا چطور از این به بعد، بیشتر مراقب وسایلش باشد.

داستان اسکار لنگه‌جورابی و تصاویر رنگی و پرنشاط آن، قصه‌ی چالش‌های منحصر‌به‌فرد کودکان است. نویسنده که این داستان را از ماجرای نوه‌ی خود الهام گرفته، به پدر و مادرها می‌گوید که هر کودکی ممکن است مشکلات متفاوت و ویژه‌ی خود را داشته باشد، با تمام این‌ها تنها راه کمک به بهتر شدن شرایط، همراهی و صبر و مهربانی‌ با آن‌هاست. داستان اسکار لنگه جورابی، با هدف تقویت مهارت‌های شناختی کودکان و به زبانی طنز نوشته شده است. از طرفی دیگر، این داستان مخاطب را به چالش هیجان‌انگیزی دعوت می‌کند و از کودکان می‌خواهد تا در کنار اسکار و مادرش در هر قسمت به حل معما بپردازند که همین نکته، یکی از مؤثرترین راه‌های تقویت توانایی حل مسئله‌ در مخاطب خردسال است.

کتاب اسکار لنگه جورابی اولین‌بار در سال 2021 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با کوشش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب آناهیتا حضرتی کیاوندانی به دست علاقه‌مندان رسید.

کتاب اسکار لنگه جورابی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اسکار لنگه جورابی برای مطالعه‌ی کودکان اهل ماجراجویی و رده‌ی سنی 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود. اگر شما هم مثل اسکار عاشق حل معما هستید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

با ای. اچ. بنجامین بیشتر آشنا شویم

ای. اچ. بنجامین (متولد 1950) یک نویسنده‌ی محبوب در دنیای کودکان است. او بیش از بیست سال است که برای کودکان داستان می‌نویسد و کتاب‌های او تاکنون توسط معتبر‌ترین انشارات دنیا، مثل Andersen Press، O.U.P، Little Tiger Press، Franklin Watts به چاپ رسیده است. ای. اچ. بنجامین تابه‌حال بیش از پنجاه اثر برای کودکان نوشته و بسیاری از داستان‌های او در آثار نمایشی، تلویزیونی و رادیویی مورد استفاده قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب اسکار لنگه جورابی می‌خوانیم

فردای آن روز اسکار لنگه جورابش را توی زمین بازی گم کرد. مامان و بقیه‌ی مامان‌باباها همه‌جا را دنبالش گشتند. بچه‌ها فکر کردند یک بازی جدید است. برای همین جوراب‌هایشان را درآوردند و همه‌چیز به هم ریخت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسکار لنگه جورابی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-274-232-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسکار لنگه جورابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اسکار لنگه جورابی

برای دریافت کتاب اسکار لنگه جورابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.