معرفی و دانلود کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)

عکس جلد کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)
قیمت:
۶۹,۴۴۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)

سیستم ایمنی بدن شما طوری طراحی شده که نسبت به افکار مثبت و منفی واکنش نشان دهد. حسین اقبالی نسب در کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) از تأثیر شیوه‌ی تفکر شما بر عملکرد بدنتان سخن می‌گوید و کلیدی‌ترین راه‌های مقابله با انواع بیماری‌ها را با شما در میان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که بیماری‌های جسمی شما می‌توانند انعکاس حال روحی، افکار اضطراب‌آور و تنش‌های روزانه‌تان باشند؟... اگر تنها عوامل ژنتیکی و فیزیولوژیک را علت دردهای جسمی‌تان می‌دانید، خواندن کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) به شما کمک می‌کند نسبت به این مسئله بازاندیشی کنید.

حسین اقبالی نسب سعی دارد در خلال این اثر به شما نشان دهد افکار مثبت و منفی شما چطور می‌توانند بر عملکرد سیستم ایمنی‌تان تأثیر بگذارند. درحقیقت او معتقد است بسیاری از افراد به دلیل اضطراب مداوم و ترس از بیماری بدن خود را در معرض انواع ویروس‌ها قرار می‌دهند و باعث کاهش مقاومت آن می‌شوند. او سعی دارد در این اثر راه‌های خنثی کردن هراس از بیماری و روش مقابله با مشکلات روحی و جسمی را به شما آموزش دهد تا به مرور نگرش خود را تغییر دهید و با مدیریت افکار و تقویت باورهای خود گامی بزرگ در راستای بهبود سلامت روان و بدن خود بردارید.

با خواندن این کتاب خواهید دید سیستم ایمنی بدن چگونه به سیستم تفکر شما متصل است. به بیان دیگر هنگامی که ذهن شما درگیری طولانی‌مدت داشته باشد و تحت فشار قرار بگیرد، جریان تفکر شما دچار اختلال می‌شود و این مسئله تأثیر مستقیمی بر عملکرد اندام‌های مختلف بدنتان می‌گذارد.

در فصل‌های مختلف این اثر با تأثیر واژه‌ها بر ذهن، روش‌های معناخواهی و معنابخشی، مراقبه و شیوه‌های انجام آن و بسیاری از تکنیک‌های مهم ذهن‌آگاهی آشنا خواهید شد و راه‌های آسان و موثری را برای مقابله با اضطراب و دلهره می‌آموزید.

کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) را انتشارات مانیان منتشر کرده است.

کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) مناسب چه کسانی است؟

اگر مایل‌اید با استفاده از انرژی‌درمانی و تلقین ذهنی از بیمار شدن خود پیشگیری کنید یا گامی در راه تسکین دردهای جسمی خود بردارید، این کتاب را به عنوان یک راهنمای آموزشی و آگاهی‌بخش بخوانید.

با حسین اقبالی نسب بیشتر آشنا شویم

دکتر حسین اقبالی نسب از جمله درمان‌گران برجسته‌ی بیماری‌های روان‌تنی‌ست که روش معنویت سازمانی را در ایران پایه‌گذاری کرده است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی روان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دانشگاه EMU آمریکاست. از میان دیگر آثارش باید به کتاب «تحول بنیادین» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) می‌خوانیم

اگر از بیماری‌ها و تهدیدها و نقص‌ها معنا بیرون نیاوریم، متضرر خواهیم شد. در روزهای انتشار ویروس و بیماری بیشتر مردم نگران زنده‌ ماندن‌اند و به‌دنبال راهی برای فرار از مرگ می‌گردند؛ اما سؤال این است که آیا مأموریت آن بیماری و ویروس صرفاً این است که فقط ما را نگران زنده‌ماندن کند یا وادارمان سازد که به‌دنبال راهی برای نجات باشیم یا قرار است برداشت دیگری کنیم. آیا بعد از همه‌ی این نگرانی‌ها به این موضوع هم فکر کرده‌ایم که چگونه زندگی را سپری می‌کنیم؟ اصلاً آیا درست زندگی می‌کنیم؟ شاید فرصتی پیش آمده است که این سؤال‌ها را مطرح کنیم.

افرادی که تجربه‌های نزدیک به مرگ داشته‌اند و کسانی که تقریباً مرگ را درک کرده‌اند، وقتی که به دنیا برگشته‌اند، تازه متوجه شده‌اند که تمام زندگی، قبل از آن چند دقیقه، زندگی نبوده است. به همین دلیل، تغییرات اساسی در زندگی خود به وجود آورده‌اند و راه خود را به‌سوی آن چیزی که حقیقتاً ارزشمند است، ادامه داده‌اند. در همین تغییرات است که سیستم ایمنی بدن نیز همراهی بیشتری خواهد کرد؛ زیرا باورهای جدید جایگزین باورهای قبل می‌شود و شیوه‌های متفاوتی از احساس و عملکرد به وجود می‌آید.

معناگرایی می‌تواند باعث ایجاد تغییر در شیوه‌ی رفتاری افراد شود و آن‌ها را برای زندگی ایمن‌تر و سالم‌تر آماده کند؛ یعنی آنچه ساختار روحی و فطرت ما بر اساس آن طراحی شده است. آرامش‌ به‌معنای نداشتن تنش و فشار روانی نیست، بلکه داشتن معنا و توجیه برای این تنش‌هاست. حلقه‌ی گمشده و مفقود زندگی بسیاری از ما معناخواهی است. انسان معناگرا رضایت و شادی بیشتری دارد...

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
بخش اول: شیوه‌های اعتنا
فصل اول: درک لحظه‌ی اکنون
فصل دوم: امیدواری
فصل سوم: معناخواهی
فصل چهارم: قدرت تصور
فصل پنجم: جادوی واژه‌ها
فصل ششم: قدرت تنفس
فصل هفتم: مراقبه کردن
بخش دوم: شیوه‌ی ‌مقابله
بخش سوم: درس‌هایی از کرونا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-7321-16-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا)

برای دریافت کتاب واکسن ذهنی ویروس‌ها (کرونا) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.