معرفی و دانلود کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود

عکس جلد کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود

داستان‌های واقعی از انسان‌هایی که حضور خداوند را به‌وضوح در زندگی خود احساس کردند. نیل دونالد والش در کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود، مجموعه‌ای از داستان‌ها و ماجراهای واقعی انسان‌هایی را برایتان شرح می‌دهد که با حضور ملموس و حقیقی خداوند در زندگی‌شان روبه‌رو شده‌اند و معجزه را به‌راستی تجربه کرده‌اند؛ داستان‌هایی که می‌توانند الهام‌بخش شما برای آغاز یک زندگی معنوی و سرشار از آگاهی و معرفت باشند.

درباره‌ی کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود

زندگی در جهان مدرن امروزی آن‌چنان سرعت سرسام‌آوری به خود گرفته که به نظر می‌رسد دیگر فرصتی برای پرداختن به معنویت، کشف حضور خداوند و مکاشفه‌های درونی باقی نمانده است. انسان‌ها همواره در تلاش هستند زندگی خود را با معیارهایی ازپیش‌تعیین‌شده مطابقت بدهند، بدون این‌که یک لحظه با خود بیندیشند که سال‌های زندگی‌شان محدود است و چه بهتر که همین زمان اندک را صرف آرامش درونی کنند. به باور نیل دونالد والش (Neale Donald Walsch)، اگر تنها برای مدتی کوتاه در طول روز دست از نگرانی و چرتکه انداختن برای کوچک‌ترین مسائل روزمره بردارید و حداقل پنج ثانیه را به تنفس عمیق اختصاص بدهید، آرامش حقیقی از آن شما خواهد بود. اگر در این چند ثانیه‌ی کوتاه، حضور خداوند را نیز به زندگی خود دعوت کنید، به‌زودی می‌بینید که درهای آگاهی و معجزه‌های خداوند به رویتان گشوده خواهد شد. کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود (When God Steps In Miracles Happen) مملو از چنین معجزه‌هایی است که در زندگی انسان‌های معمولی اتفاق افتاده و به آن‌ها نشان داده که در تمامی لحظه‌های زندگی خدا در کنارشان بوده. آیا سعادتی هم بالاتر از این وجود دارد که خداوند همواره در کنارتان باشد؟ آیا خوشبختی‌های مادی توان آن را دارند که جای خالی خداوند را برایتان پر کنند؟ البته که نه!

شاید با خواندن کلمه‌ی معجزه تصور کرده باشید که قرار است در این اثر با پدیده‌های خارق‌العاده و حوادث غیرمتعارف روبه‌رو شوید. باید بگوییم، از چنین رخدادهایی در این کتاب خبری نیست. در حقیقت وقایعی را در اثر حاضر خواهید شناخت که ممکن است در زندگی یکایک شما رخ بدهند و بیش از آن‌که تحت تأثیر عجیب بودن آن‌ها قرار بگیرید، مجذوب سادگی و عادی بودن آن‌ها خواهید شد. نویسنده سعی داشته با انتشار اثر حاضر به مخاطبان خود این ایمان و اطمینان را بدهد که خداوند هر لحظه در حال معجزه‌آفرینی برای آن‌هاست، به شرط این‌که چشمان خود را باز کرده و مواهب زندگی را با دقت بیشتری ببینند. مطالب کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود از نامه‌هایی به دست آمده که مخاطبان نیل دونالد والش برای وی نوشته‌اند. نامه‌هایی که نشان می‌دهد معجزه‌ی خداوند را در زندگی‌شان درک کرده و به این حد از روشنگری رسیده‌اند که از لابه‌لای حوادث تلخ و شیرین، اراده‌ی مقتدرانه‌ی خداوند را ببینند.

افرادی که ماجرای دگرگونی زندگی‌شان را در این اثر می‌خوانید نه معلمان معنوی بوده‌اند و نه عارف و قدیس. آن‌ها انسان‌هایی کاملاً معمولی بوده‌اند مانند صدها انسانی که هرروزه در کوچه و خیابان می‌بینید؛ انسان‌هایی درست مثل شما. مطالعه‌ی داستان زندگی این افراد به شما نیز این فرصت را می‌دهد که به موشکافی در زندگی خود بپردازید تا سرانجام ردپای خداوند را در نزدیکی خود نیز احساس کنید. به عبارت دیگر، می‌آموزید گیرنده‌های خود را که سال‌هاست به لطف مشغله‌های ریز و درشت زندگی خاموش شده‌اند، روشن کنید و اشکال متفاوتی را که خداوند در قالب آن‌ها، در مقابل شما ظاهر می‌شود، بیابید. به یاد دشته باشید که خداوند همواره در حال صحبت با انسان‌هاست و زمانی شما قادر به شنیدن سخنان وی خواهید بود که از صمیم قلب بخواهید آن را بشنوید. همچنین در هر لحظه قادر به دیدن نشانه‌های خداوند خواهید بود، به شرط این‌که بینش و آمادگی لازم را برای درک او داشته باشید. خب، بااین‌اوصاف انتخاب با شماست! آیا می‌خواهید معجزه را با تغییر نوع نگاه خود، به زندگی‌تان وارد کنید یا چشم و گوشتان را به روی حضور و صدای خداوند ببندید؟

این کتابِ سرشار از معنویت را زهره زاهدی به فارسی برگردانده و نشر پندار تابان به چاپ رسانده است.

کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواهان یک زندگی معنوی و درک حضور خداوند در تمامی لحظات حیات خود هستید، مطالعه‌ی دقیق کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود را به شما توصیه می‌کنیم.

با نیل دونالد والش بیشتر آشنا شویم

نیل دونالد والش (1943)، نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی است که روزنامه‌نگاری و همچنین ویراستاری چندین کتاب را نیز در کارنامه‌ی کاری خود دارد. اگرچه از کودکی همواره با پرسش‌های فلسفی و معنوی خود در مورد زندگی و خداوند روبه‌رو بود، اما زمانی مسیر خود را به سوی معنویت آغاز کرد که بعد از تصادفی در سال 1990، با ناامیدی شدیدی نسبت به زندگی مواجه شد. همین ناامیدی او را به نوشتن نامه‌ای برای خداوند سوق داد. نوشتن این نامه‌ها ادامه پیدا کرد و بعدها مجموعه‌ی «گفت‌و‌گو با خدا» از میان آن‌ها سر برآورد.

نیل دونالد والش اکنون از موفق‌ترین نویسندگان حوزه‌ی معنویت و خودیاری است که آثارش در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی قرار دارند. خوب است بدانید که از کتاب‌های وی بیش از هفت میلیون نسخه در جهان به فروش رسیده و آثارش به 73 زبان نیز ترجمه شده‌اند. «قرار بوده تو شاد باشی»، «گام‌های آگاهی» و «لحظات لطف» برخی از کتاب‌های تحسین‌شده‌ی نیل دونالد والش برشمرده می‌شوند.

در بخشی از کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود می‌خوانیم

در بیمارستان، دنیس مورلند به تازه‌مادری در تخت پهلویی‌اش نگاه کرد. لبخند بر چهره‌ی زن جوان که نوزاد دخترش را در آغوش گرفته بود و شیر می‌داد، می‌درخشید.

دنیس در خلوت ذهنش از خدا پرسید: چرا من نمی‌توانم نوزاد سالمی را در آغوش بگیرم؟ چرا این زن بچه‌اش را در آغوش گرفته، در حالی که بچه‌ی من در اتاق نوزادان میان مرگ و زندگی دست و پا می‌زند.

زمستان سال 1976 بود، دویستمین سال استقلال امریکا. زمانی که عده‌ی زیادی از مردم زندگی و آزادی را جشن می‌گرفتند و به دنبال خوشبختی بودند، دنیس به دنبال چیزی بسیار ابتدایی‌تر بود: بهانه‌ای برای زندگی کردن. بعد از دو سقط جنین پیش از سن 18سالگی. او بالاخره موفق شده بود این یکی را تا پایان دوره‌ی بارداری حمل کند. ولی اختلال بسیار بدی پیش آمده بود. در اواخر دوره‌ی بارداری خون گروه اُ منفی دنیس به خون گروه اُ مثبت جنین حمله کرده و ضرورت ایجاب کرده بود که شب گذشته جنین را توسط سزارین از رحم مادر خارج کنند. حالا آدام کوچولو داشت برای زنده ماندن مبارزه می‌کرد و پزشکان امید چندانی نداده بودند که او موفق شود.

«او خیلی نحیف و خیلی زیباست». دنیس به آدام که روی تخت سرد پلاستیکی دراز کشیده بود و لوله‌هایی از داخل و خارج به او وصل بودند، زل زده بود و احساس تنهایی می‌کرد. آرزو داشت می‌توانست او را در بغل بگیرد و گرمش کند و او را از عشق خودش مطمئن کند. او فقط دو کیلو و نیم وزن داشت. دنیس دلیلی نمی‌دید موجودی به آن کوچکی و ناتوانی بتواند برای زنده ماندن بجنگد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
وقتی خدا وارد شود
1. وقتی زندگی مسیر عوض می‌کند
2. عمارت‌های زیادی وجود دارند
3. بُرده ‌شدن برای سواری
4. معجزه می‌شود
5. صدای بی‌صدا
6. آیا خدا آواز هم می‌خواند؟
7. پیام‌آوری از ملکوت؟
8. یک بدشانسی از سر خوش‌شانسی
9. طرح‌های الهی
10. و یک کودک خردسال هدایتشان خواهد کرد
11. دوست ما، که در ملکوت هستی...
12. سفرهای روح
13. سرزمین سایه‌ها
14. در هر لحظه تقدس را دیدن
15. هرگز برای متبرک شدن دیر نیست
16. موهبت پیش‌گویی
17. موهبت شفابخشی
18. یک نشانه‌ی واقعاً «باشکوه»
19. به گوش او موسیقی است
20. پیام یک مادر
21. دعوت
خاتمه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-600-6895-26-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود

منصور قاسملو
۱۴۰۲/۷/۲۳
کتاب بسیار کامل، زیبا، ساده و حقیقی هست.
ارزش چندین بار خواندن را دارد... این یک حقیقت مطلق است که همه ما معجزه هستیم و در هر لحظه معجزه صورت می‌گیرد و همانطور که در این کتاب هم ذکر شده، سطح آگاهی ما، میزان باور و ایمانمان را نسبت به معجزه تعیین می‌کند. و بعد از آن همه چیز برای فرد متحول و آگاه و
با ایمان عادی خواهد شد. و شاید این بیت به نوعی برای من هم الهام شد. عادی زندگی کردیم و دگران کردند تعجب از عجب دگران، ما نیز کردیم تعجب پرنده مهاجر 🕊️
با آرزوی عشق و آگاهی برای همه کاینات
فرخنده شهریاری
۱۴۰۲/۹/۱۵
واقعا بی نظیره مخصوصا برای امثال من که خدا رو دوست دارن ولی نمیدونن چجور باهم در ارتباط باشن😍
عبدالرضا کاشانچی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
در مقطع زمانی فعلی دیدگاه و جهان بینی متفاوت و لازمی برای انسانهاست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود

برای دریافت کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.