معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)

عکس جلد کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)

ویجایا کومار در کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) به مخاطب آداب معاشرت روزمره را در مکان‌های مختلف و در مواجهه با افراد مختلف آموزش می‌دهد. شنیدن این کتاب می‌تواند شما را در بالا بردن سطح مهارت‌های اجتماعی‌تان یاری کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)

آداب معاشرت، مجموعه‌ای از رفتارها و کدهای اجتماعی است که رعایت کردنشان برای همه لازم و ضروری است. این آداب و اصول، ساختارهایی سخت و کهنه نیستند که تبعیت کردن از آن‌ها کار سختی باشد، بلکه دستورالعمل‌هایی اجتماعی محسوب می‌شوند که احترام و راحتی را برای همه به ارمغان می‌آورند. رعایت کردن یا نکردن این آداب قدرت این را دارد که شخصیت شما را برای دیگران به شکلی متفاوت جلوه دهد و همین موضوع می‌تواند برداشت دیگران از شما و در نتیجه سرنوشتتان را تغییر دهد.

ویجایا کومار (Vijaya Kumar) در کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) (Little Book of Etiquette) تلاش کرده تا این دستورالعمل‌ها را برای مخاطبان گردآوری و دسته‌بندی کند. آنچه در این کتاب می‌شنوید شامل آدابی برای صرف غذا، مهمانی رفتن یا مهمان دعوت کردن، آداب اجتماعی برخورد با اشخاصی که نمی‌شناسیم، آداب معاشرت با همکاران در محل کار، آداب بازی، مسافرت و... است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)

گرچه همه باید این آداب و اصول اجتماعی را در سن کم و در نهادهایی چون خانه و مدرسه آموزش ببینند، اما از آنجا که فرهنگ خانوادگی و اجتماعی در همه‌جا یکسان نیست بودن چنین کتاب‌هایی می‌تواند مفید و موثر باشد. این کتاب برای همه در هر سطح اجتماعی که باشند مفید خواهد بود؛ زیرا نکاتی که ممکن است در برخورد با دیگران، کمتر به آن توجه کرده باشید را نیز به شما یادآوری می‌کند. به کمک این کتاب می‌توانید از وقار و متانت بالاتری برخوردار شوید و مهارت‌های برقراری ارتباط با دیگران را در خودتان تقویت کنید. مطالب این کتاب شامل مجموعه‌ای از تجارب شخصی نویسنده به همراه دستورالعمل‌هایی از کتاب‌های دیگر است، خود این نکته بدین معناست که شما با شنیدن این کتاب کم‌حجم و مختصر، به مهم‌ترین اتیکت‌های اجتماعی که باید راجع بهشان بدانید دسترسی پیدا می‌کنید و از خواندن کتاب‌های قطور بی‌نیاز می‌شوید.

در بخشی از کتاب که به آداب مهمانی اشاره دارد می‌شنویم که لازم است میزبان پیش از رسیدن مهمان خود، از حسن رفتار و خوش اخلاق بودن کودکانش اطمینان حاصل کند تا مبادا بحث و مشاجره‌ای در هنگام حضور مهمان در خانه اتفاق بیفتد و خاطر مهمان را مکدر کند. از طرفی کسی که به مهمانی می‌رود باید به این نکته توجه داشته باشد که حق تربیت و گوشزد کردن نکات اخلاقی را به کودکان صاحبخانه ندارد و این کار دور از ادب خواهد بود. صاحبخانه وظیفه دارد تا اگر مهمانش را برای خرید یا گشت‌وگذار به جایی بیرون از خانه دعوت می‌کند، تمام مخارج (به غیر از هزینه‌ی خریدهای شخصی مهمان) را بپردازد و برای مهمان بهتر است که دست خالی به خانه‌ی میزبان نرود و یک دسته گل یا خوراکی کوچک هم که شده، با خود به رسم هدیه ببرد. همانطور که دیدید تمام دستورالعمل‌هایی که در این کتاب ارائه می‌شوند دوطرفه هستند و به گونه‌ای تنظیم شده‌اند تا حق هر دو طرف را محفوظ نگه دارند.

کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) توسط زهره زاهدی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی نسترن حسنی بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارات اژدهای طلایی ناشرین این کتاب هستند.

کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال بالا بردن مهارت‌های اجتماعی و بهبود توانایی برقراری ارتباط با دیگران هستند می‌توانند با شنیدن این کتاب به مطالب مفیدی دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) می‌شنویم

1. درجه یا موقعیت، ساختاری را به یک موسسه‌ی تجاری می‌دهد که برای عملکرد مناسب به آن نیاز دارد.

2. رفتارهای اجتماعی و صنفی در یک بانک، رسمی‌تر از یک شرکت تبلیغاتی است. درحالی‌که همان شرکت تبلیغاتی در مقایسه با محیط شتاب‌زده و پرهیاهوی یک دفتر روزنامه، سازمان‌یافته‌تر و منسجم‌تر به نظر می‌رسد.

3. اساساً رفتار مبتنی بر حسن اخلاق و نزاکت در اصناف مختلف متفاوت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
3 دقیقه
پیشگفتار
14 دقیقه
نزاکت در خانه
25 دقیقه
آداب غذا خوردن
14 دقیقه
رعایت نزاکت در محل کار
21 دقیقه
نزاکت در محل کار
12 دقیقه
‌آداب معاشرت در مناسبت‌ها
20 دقیقه
گفتن حرف‌های مناسب
20 دقیقه
دریافت خبر بد
14 دقیقه
متانت در رفتار
20 دقیقه
مکاتبات
23 دقیقه
بازی و مسافرت
10 دقیقه
خرده‌ریزها
3 دقیقه
لغزش و خطا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت)

برای دریافت کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.