معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم تألیف مشترک رسول محسنی منش و سروش موئینی است. درسنامه‌های دقیق و کامل، تست‌های منفرد درون هر درسنامه، آزمون‌های فصل به فصل و پاسخنامه‌ی کلیدی و تشریحی ساختار کلی این کتاب را تشکیل می‌دهند تا با مطالعه‌ی آن به موفقیت در کنکور برسید.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم

رسول محسنی منش و سروش موئینی دو مؤلف نام‌آشنا در رشته‌ی ریاضی هستند که این بار با کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم خیلی سبز به کمک دوستداران ریاضیات آمده‌اند. با مطالعه‌ی درسنامه‌ها، تست‌ها، آزمون‌ها و پاسخ‌های تشریحی دقیقِ این کتاب بر درس ریاضیات گسسته‌‌ی پایه دوازدهم ریاضی مسلط می‌شوید.

برای مطالعه‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم دو روش پیشنهاد می‌شود؛ اول روش پیشنهادی معلم و دوم به صورت خودآموز. در روش خودآموز ابتدا باید درسنامه را با دقت بخوانید. از نکات مهم درسنامه یادداشت بردارید. یک بار دیگر تست‌های درسنامه را حل کنید و سپس به سراغ تست‌های کلی هر فصل بروید.

مؤلفان در کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم درسنامه‌های جامع و دقیقی طراحی کرده‌اند که با مطالعه‌ی آن به تمامی مطالب کتاب درسی مسلط می‌شوید. این درسنامه‌ها سه گزینه‌ی ویژه شامل نکته، تذکر و یادآوری دارند. با کمک نکته‌ها تست‌ها را سریع‌تر حل می‌کنید. تذکر نشان‌دهنده‌ی اشاره به مطلبی است که منجر به فهم بهتر می‌شود. یادآوری نیز تعاریف یا فرمول‌های درس‌های پیشین را دربرمی‌گیرد. لابه‌لای درسنامه‌ها، تمامی تمرینات و مثال‌های کتاب درسی به صورت تست درآمده‌اند تا خیال شما از امتحانات نهایی نیز آسوده باشد. تست‌ها روند تسلط شما بر مطالب را آسان‌تر پیش می‌برند.

در انتهای هر فصل کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم دو آزمون قرار داده‌ شده است. آزمون اول شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ایِ برآمده از مطالب فصل است که باید پس از اتمام مطالعه‌ی دقیق کل فصل به سراغ این آزمون‌ها بروید. آزمون دوم، تست سری Z مختص دانش‌آموزان علاقه‌مند و کسانی است که قصد دارند درصد 100 را در درس ریاضیات آزمون کنکور کسب کنند. پاسخنامه‌ی تشریحی، پاسخ‌های کامل و راه‌های مختلف حل هر پرسش را به شما نشان می‌دهد.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم را انتشارات محبوب خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای به انتشار رسانده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌ی ریاضی و متقاضیان شرکت در کنکور ریاضی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نظریه‌ی اعداد
درس اول: روش‌های استدلال
درس دوم: عادکردن
درس سوم: ب.م.م و ک.م.م
درس چهارم: قضیه‌ی تقسیم
درس پنجم: اعداد اول
درس ششم: همنهشتی
درس هفتم: ویژگی تقسیم و معادله‌ی همنهشتی
درس هشتم: کاربردهای همنهشتی
آزمون
سری Z
فصل دوم: گراف و مدلسازی
درس اول: آشنایی با گراف
درس دوم: مسیر و دور گراف
درس سوم: مدلسازی با گراف
آزمون
سری Z
فصل سوم: ترکیبیات
درس اول: اصول اولیه شمارش
درس دوم: جایگشت
درس سوم: ترکیب
درس چهارم: جایگشت با تکرار
درس پنجم: معادله‌ی سیاله‌ی خطی با ضریب واحد
درس ششم: مربع لاتین
درس هفتم: اصل شمول و عدم شمول
درس هشتم: تابع شماری
درس نهم: اصل لانه کبوتری
آزمون
سری Z
پاسخنامه‌ی تشریحی
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-622-230-525-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات گسسته - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.