معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان
قیمت:
۱۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان تألیف علی جعفری ندوشن است. درسنامه‌های دقیق و کامل، سؤال‌های تیزهوشان و مدارس برتر و پاسخنامه‌ی تشریحی، ساختار کلی این کتاب را تشکیل می‌دهند تا با مطالعه‌ی آن بر درس عربی نهم در آزمون تیزهوشان تسلط کامل بیابید و این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان

با کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان، تألیف علی جعفری ندوشن، دانش‌آموزان پایه‌ی نهم با موفقیت از مرحله‌ی اول متوسطه به مرحله‌ی دوم می‌روند. این کتاب شامل درسنامه، سؤال‌های تیزهوشان و مدارس برتر به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی آن‌هاست.

با توجه به نیاز امروزی دانش‌آموزان، کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان، نسبت به گذشته تغییر کرده، ویرایش شده و در نتیجه به صورت دقیق‌تر و پرمحتواتر درآمده است.

ساختار کلی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان به این صورت است: ترجمه‌ی واژه به واژه‌ی متن درس، بررسی واژگان جدید و مهم، واژه‌های مترادف و متضاد، جمع‌های مکسر و مفرد و یادآوری کلماتی که ممکن است با هم اشتباه گرفته شوند، در کنار بیان قواعد، نکات فن ترجمه و تمرین‌های درس‌های کتاب را تحت پوشش قرار می‌‌دهند. علاوه بر این، نمونه سؤالات امتحانی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای نیز طراحی شده‌اند که به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی به مخاطبان ارائه می‌شوند.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان ذیل مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهار گزینه‌ای و توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان پایه نهم با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانند با دستی پر و آمادگی کامل به سراغ آزمون تیزهوشان بروند.

فهرست مطالب کتاب

الدرس الاول: اهلاً و سهلاً
الدرس الثانی: العبور الآمن
الدرس الثالث: جسر الصداقه
الدرس الرابع: الصبر مفتاح الفرج
الدرس الخامس: الرجاء
الدرس السادس: تغییر الحیاه
الدرس السابع: ثمره الجد
الدرس الثامن: حوار بین الزائر و سائق سیاره الاجره
الدرس التاسع: نصوص حول الصحه
الدرس العاشر: رساله الشهید سلیمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات265
زبانعربی
شابک978-600-412-039-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی نهم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.