معرفی و دانلود کتاب چگونه شادتر باشیم: برنامه 7 هفته‌ای برای تبدیل منفی نگری به مثبت اندیشی و تاب آوری

عکس جلد کتاب چگونه شادتر باشیم: برنامه 7 هفته‌ای برای تبدیل منفی نگری به مثبت اندیشی و تاب آوری
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شادتر باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شادتر باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه شادتر باشیم: برنامه 7 هفته‌ای برای تبدیل منفی نگری به مثبت اندیشی و تاب آوری

با برنامه‌ی هفت‌ مرحله‌ای اسکات گلاسمن در کتاب چگونه شادتر باشیم، طی هفت هفته شادی را به زندگی خود بازگردانید و مثبت‌نگری را به خود هدیه بدهید. اگر احساس می‌کنید در مواجهه با رخدادهای زندگی، تمرکز خود را تنها بر جنبه‌های منفی آن‌ها قرار می‌دهید، کافی است با آموزه‌های این اثر روان‌شناختی همراه شوید و از تکنیک‌ها و نکته‌های عملی آن در طی مسیر خودسازی، نهایت بهره را ببرید.

درباره‌ی کتاب‌ چگونه شادتر باشیم

همگی ما از همان اولین ساعات صبح، هنگامی که می‌خواهیم یک روز جدید را آغاز کنیم، با انواع و اقسام اطلاعات و اخبار نگران‌کننده و تنش‌زا روبه‌رو می‌شویم. شبکه‌های اجتماعی، اخبار رادیویی یا تلویزیونی، حتی مکالمات روزانه‌ای که با همکاران و آشنایان خود داریم، مملو از نگرانی‌ها و ماجراهای ناگواری هستند که طبیعتاً ما را نیز به‌عنوان بیننده یا شنونده تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. اگر دریچه‌ی ذهن و زندگی‌مان را به روی چنین اطلاعات و اخباری باز بگذاریم، رفته‌رفته شادی‌های زندگی خود را فراموش خواهیم کرد. همچنین می‌آموزیم با عینک منفی‌نگری به جهانمان نگاه کنیم، زیرا اتفاقات تلخ پیرامونمان به‌ اشتباه به ما آموخته‌اند که بدی‌های جهان از خوبی‌های آن بسیار بیشتر هستند. به دنبال چنین فرایندی، به‌تدریج به فردی تبدیل می‌شویم که در هر اتفاق کوچکی به دنبال یک جنبه‌ی منفی می‌گردد و کوچک‌ترین موضوعات شادی‌بخش را نیز از زندگی خود حذف می‌نماید.

اگر قصد دارید همین حالا به این چرخه‌ی معیوب پایان بدهید، منفی‌نگری خود را متوقف کنید و با دید باز به سراغ ابعاد مثبت زندگی بروید، پیشنهاد می‌کنیم تنها هفت هفته، آموزه‌های اسکات گلاسمن (Scott Glassman) را که در کتاب چگونه شادتر باشیم (A Happier You) برایتان مطرح شده به کار ببندید. همین مدت اندک برای معجزه‌آفرینی و تحول ذهن و زندگی‌تان کفایت می‌کند.

نویسنده در این اثر روان‌شناختی به شما یادآوری می‌کند که منفی‌اندیشی می‌تواند با گذشت زمان، عواقب جبران‌ناپذیری را بر روحیات شما داشته باشد؛ آن‌چنان که افسردگی، اضطراب مزمن و فرسودگی روحی را برایتان به دنبال بیاورد. کسی که مدام تمرکز خود را صرف پدیده‌های منفی اطرافش می‌کند، در روابط عاطفی خود نیز شکست می‌خورد. بااین‌حال، توجه داشته باشید که هیچ انسانی ذاتاً مثبت‌نگر یا منفی‌نگر نیست. ما از همان روزی که پا به این دنیا می‌گذاریم هم ظرفیت مثبت‌اندیشی را داریم و هم توانایی منفی‌اندیشی را. انتخاب‌های ما، تأثیرات محیطی و نوع نگرش ماست که موجب می‌شود بیشتر انرژی خود را بر یکی از آن‌ها متمرکز کنیم.

با این‌ اوصاف، اگر احساس می‌کنید بیش‌از‌حد نسبت به اطراف و اطرافیان خود منفی‌نگر شده‌اید، باید بگوییم، شما حتی در همین حال هم توانایی آن را دارید که مثبت‌اندیشی را در درون خودتان کشف کنید و آن را گسترش دهید. البته برای این کار، نیاز به آموزش آگاهانه و تمرین و تکرار دارید که این امر به کمک برنامه‌ی هفت‌مرحله‌ای اسکات گلاسمن در کتاب چگونه شادتر باشیم، برایتان بسیار آسان خواهد بود.

نویسنده طی مباحث کتاب حاضر، به شما نشان می‌دهد که چه عادت‌هایی موجب تقویت منفی‌نگری در شما می‌شوند و برای مقابله با آن‌ها باید چه عادت‌های دیگری را جایگزینشان کنید. مطمئن باشید با تقویت مهارت‌های خود در زمینه‌ی مثبت‌اندیشی، دلایل بیشتری برای خوشحالی در زندگی خواهید داشت و اصولاً هر اتفاق کوچکی، بهانه‌ای برای شاد بودن و احساس خوشبختی در اختیارتان قرار خواهد داد.

ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی برگردان کتاب چگونه شادتر باشیم را بر عهده داشته‌اند و نشر زمان تغییر نیز چاپ آن را به سرانجام رسانده است.

نکوداشت های کتاب چگونه شادتر باشیم

  • آموزش‌های دلسوزانه و کاربردی کتاب چگونه شادتر باشیم به ما نشان می‌دهد که چطور به عشق، خلاقیت و نیروهای درونی خود دسترسی پیدا کنیم و خوشبختی عمیق و پایدار را در زندگی بیابیم. (تارا براچ، نویسنده)

  • برنامه‌ای که گلاسمن ارائه کرده، بینشی عمیق را نسبت به خودمان و اطرافیانمان به ما می‌دهد. همه‌ی ما می‌توانیم از آموزه‌های آن بهره ببریم و زندگی خود را از این طریق، متحول کنیم. (هال الرود، سخنران بین‌المللی و نویسنده‌ی پرفروش)

  • این اثر شگفت‌انگیز به شما یاد می‌دهد از تمریناتی روزمره که مبتنی بر یافته‌های علم روان‌شناسی هستند، برای شادی بیشتر در زندگی بهره ببرید. (آلن کار، استاد روان‌شناسی بالینی در دانشگاه کالج دوبلین و نویسنده)

  • قابل‌درک و مملو از تمرینات هدفمند برای مخاطبی که قصد دارد در زندگی‌اش به‌ سوی پدیده‌های مثبت حرکت کند. کتاب چگونه شادتر باشیم کتابی است که به تمام وعده‌های خود مبنی بر تحول زندگی شما، جامه‌ی عمل می‌پوشاند. (زیندل سگال، نویسنده)

  • اسکات گلاسمن در کتاب چگونه شادتر باشیم، راهکارهایی را به شما می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌توانید تمرکز خود را بر مسائل کوچک، اما خوشحال‌کننده‌ی اطرافتان متمرکز کنید. همچنین از طریق راهنمایی‌های این نویسنده استراتژی‌هایی را برای کشف شادی بیشتر می‌آموزید. (ناتالی کوگان، نویسنده)

  • در چنین دورانی که همگی ما به انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی نیاز داریم، نیازمند روش‌های ساده‌ای برای کسب شادی و آرامش هستیم. با جعبه‌ابزاری که اسکات گلاسمن در اختیارتان قرار داده، می‌توانید به چنین دستاوردهای ارزشمندی برسید؛ چه مسیر زندگی‌تان جاده‌ای هموار باشد و چه راهی پرفرازوفرود! (فیلیپ گلدبرگ، سخنران عمومی، میزبان پادکست و نویسنده)

  • گلاسمن از راهبردهای متنوعی چون عشق، قدردانی، مثبت‌نگری و... بهره می‌گیرد تا روش‌هایی را برای کسب شادی بیشتر به شما آموزش بدهد. کتاب چگونه شادتر باشیم راهنمایی عملی است برای این‌که در تمامی ابعاد زندگی احساس خوشبختی داشته باشید و این حس را به اطرافیانتان نیز منتقل کنید. (شان آکور، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب چگونه شادتر باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید شادی و مثبت‌نگری را به ارکان جدایی‌ناپذیر زندگی‌تان تبدیل کنید و راهبردهایی را برای تقویت سلامت روحی خود بیاموزید، مطالعه‌ی کتاب چگونه شادتر باشیم را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز کنید.

با اسکات گلاسمن بیشتر آشنا شویم

اسکات گلاسمن، از نویسندگان و روان‌شناسان مطرح بین‌المللی به شمار می‌آید. او که به تدریس در کالج پزشکی دانشگاه فیلادلفیا اشتغال دارد، در رادیو ملی (NPR) و اخبار CBS نیز حضور چشمگیری داشته است. روان‌شناسی و سلامت روان موضوعات اصلی آثار وی محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب چگونه شادتر باشیم: برنامه 7 هفته‌ای برای تبدیل منفی نگری به مثبت اندیشی و تاب آوری می‌خوانیم

احساسات، افکار، عواطف و تصاویر، جریان تجربه شما را تشکیل می‌دهند. این جریان از لحظه‌ای به لحظه دیگر تغییر می‌کند و می‌تواند رنگ‌های مثبت، منفی یا خنثی به خود بگیرد. می‌توانید آن را به‌عنوان جریان واحدی در نظر بگیرید که شامل تمام بخش‌های آگاهی‌تان است، یا جریان‌های زیادی که در کنار یکدیگر جریان دارند: دیدن، شنیدن، احساس کردن، فکر کردن و به یاد آوردن.

ما ابتدا می‌خواهیم بفهمیم که این "آب" روان زندگی چیست. شما قبلاً این کار را با تماشای افکار منفی و مثبت شروع کرده‌اید. حالا از شما دعوت می‌کنم که دوباره وارد نقش ناظر خود شوید، و بر جریان تنفس تمرکز کنید. تنفس حرکتی است که همیشه در درون شما وجود دارد، یک جریان پیوسته که مستقیماً به منبع زندگی مرتبط است. همین امر باعث می‌شود که به جریانی خوب برای تماشا کردن تبدیل شود، چون حرکاتش بسیار واضح است.

می‌توانید آن را با چشمان باز یا بسته، دراز کشیده یا نشسته روی صندلی امتحان کنید؛ هر کدام که برایتان راحت‌تر است. توصیه می‌کنم برای این کار پنج تا پانزده دقیقه وقت بگذارید و مکانی آرام پیدا کنید که کسی مزاحمتان نشود.

در حین تمرین، به آرامی هر چیزی که توجه شما را از تنفس دور می‌کند، یادداشت کنید. می‌توانید با خودتان بگویید، الآن افکارم پریشان هستند، و این اشکالی ندارد. سپس، تا جایی که می‌توانید، دوباره خود را به تماشای تنفستان بازگردانید. اگر بارها از تمرکز تنفسی خود دور شدید، نگران نشوید. این بخشی طبیعی از فرآیند است. آیا آماده‌اید آن را امتحان کنید؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فلسفه تغییر گل
خودکل‌پنداری
بیرون آوردن کودک درون
نحوه استفاده از این کتاب
شادی دست‌یافتنی است
هفته اول: علفزار و جریان
شکار رویدادهای مثبت
تمرین: اندازه‌گیری شیب منفی خود
پیدا کردن علفزار
پارادوکس مثبت نگری
دیوارهای اطراف علفزار
پخش
تمرین: جریان تنفس
شکار لحظات خوب
شانزده تابلوی راهنما
احساسات مثبت
شانزده نشانه احساس مثبت
تمرین: اسکن تابلوهای راهنما
نورپردازی
تمرین: پذیرایی از خود
بررسی دقیق‌تر
در جستجوی افکار مثبت
اثر اشتعال
داستان مایا: هیجان ارتباط مجدد
تمرین: پخش، شکار، نورپردازی
پیدا کردن فانوس دریایی
داستان کریستین: امیدی جدید برای زندگی سالم‌تر
تمرین: ذهن کودک - عکس
مثبت نگری در ابعاد سلامتی
جمع‌بندی
هفته دوم: کوهنوردی
کشف موفقیت‌ها و نقاط قوت شخصی
رسیدن به قله شخصی
نورپردازی صعود
ساخت خانه خود روی کوه
درخشش در تاریکی صعود
گام‌های کوچک مهم هستند
تمرین: صعود به تاریکی، قدم‌های روشن
داستان داگ: مراقبت از یک عزیز در پایان زندگی
از کاه کوه ساختن
تمرین: بزرگنمایی مسائل بی اهمیت
داستان آنتونی: موفقیت نه چندان کوچک از پشتکار
لیستی از کوه‌های فتح شده
بازنگری فلسفه گل
داستان من: "تو حاصل شرایط سخت هستی"
موسیقی نقاط قوت ما
سه اُکتاو از نقاط قوت شخصی
تمرین: سمفونی نقاط قوت
داستان سیلینا: به اشتراکگذاری درس‌های زندگی
عمیق‌تر کردن موسیقی
تمرین: ذهن کودک - سنگ
صحبت درباره نقاط قوت
یک گردآوری از نقاط قوت خود
تمرین: موفقیت‌ها و نقاط قوت در ابعاد سلامت
جمع‌بندی
هفته سوم: قلب سرشار
پرورش قدردانی
نیمه پر لیوان
در حیرت اتفاقات معمول
تمرین: تغییر شکل زندگی عادی
بخش 1: فعالیت‌های رایج
بخش 2: اشیاء رایج
ایجاد فرصت‌های بیشتر برای حیرت
میدان باز برای قدردانی
داستان آنتونی: سه نقطه قدردانی
قدردانی از طریق حواس
داستان ماریسلا: دریچه‌های سپاسگزاری
تمرین: شکرگزاری در نگاه به گذشته
سپاسگزاری از درون به بیرون
تمرین: ذهن کودک - یادداشت‌های سپاسگزاری
جرقه‌های کوچک قدردانی
تمرین: نامه قدردانی ساعت شنی
داستان برندا: احترام به یک دوستی مهم
موانع قدردانی
قدردانی از خود
مکان شکرگزاری
تمرین: سعی کنید حداقل هر روز یک بار به آن مکان سر بزنید.
تمرین: نردبان شکرگزاری
تقویت سلامتی از طریق قدردانی
جمع‌بندی
هفته چهارم: سرخوشی وجود
پیدا کردن خنده و بازیگوشی
زمان سرخوشی را به جلو بیاندازید
قدم گذاشتن به درون سرخوشی
فواید سرخوشی
تمرین: منابع خنده و بازیگوشی
شکار لحظات سرخوشی
داستان مایا: برقراری ارتباط از طریق لحظات خنده‌دار
انباشت طنز
تمرین: یافتن شوخ‌طبعی (و امید) در فعالیت‌های روزمره
سرخوشی از گذشته
داستان کوین: موش در شب
ایجاد فرصت‌هایی برای خندیدن و بازی
تمرین: ذهن کودک - سبک‌تر از هوا
استفاده از طنز برای پیوند و مقابله
تمرین: قرار دادن استرس در جای خود
سرخوشی در حوزه‌های سلامت
جمع‌بندی
هفته پنجم: موتور
انرژی بخشیدن به زندگی با فعالیت‌های لذت بخش و معنادار
شادی و معنا از طریق کاری که انجام می‌دهیم
یافتن مسیرهایی برای لذت و معنا
تمرین: زنجیره‌های فعالیت مثبت شما
سوخت لذت و معنا
فعالیت‌های خود را با ارزش‌ها هدایت کنید
تمرین: ارزش‌های خود را با فعالیت‌ها هدایت کنید
بازگشت به ابعاد سلامت
تمرین: تنظیم فعالیت
داستان آلیسون: افزودن جرقه به فعالیت‌ها
فعالیت‌های جدید برای موتور شما
تمرین: ذهن کودک - فعالیت در دو دنده
جمع‌بندی
هفته ششم: یک لبخند ملایم
آشکار شدن چشمه‌های مهربانی
مهربانی از کجا می‌آید
شش منبع مهربانی
داستان نیکی: نشأت گرفتن از چشمه‌ها
تشخیص مهربانی
مهربانی در کلمات، افکار و اعمال
تمرین: سه دسته مهربانی
داستان کوین: شکار مهربانی
موانع مهربانی
تمرین: کمک به جریان مهربانی
همدلی به عنوان راهی برای مهربانی
تمرین: ذهن کودک - شگفتی‌های مهربانی
برنامه مهربانی شما
جمع‌بندی
هفته هفتم: در آغوش گرفتن
گسترش مرزهای عشق
ارتباط با عشق
تمرین: نقشه محبت‌های شما
داستان فیث: نقشه گسترده‌ای از محبت
اثر اشتعال عشق
تمرین: گسترش دامنه عشق
مرحله 1
مرحله 2
داستان آدینا: ارسال عشق به بیرون
دوست داشتن خود
تمرین: خودتان را کاملاً دوست داشته باشید
جمع‌بندی نهایی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه شادتر باشیم: برنامه 7 هفته‌ای برای تبدیل منفی نگری به مثبت اندیشی و تاب آوری
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-5872-37-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه شادتر باشیم

هستی منفرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
این کتاب برای افرادی که زندگی رو از دید ساده تر اما زیباتر نمی‌بینند مناسبه یعنی کسی که توجهی به کوچک‌ترین زیبایی زندگی نداره و خودش رو در محیطی از انرژی منفی غرق کرده بهتره که این کتاب رو مطالعه کنه و بند بند ان رو با دقت تمام انجام بده. انجام کارهایی که نویسنده برایش لذت بخش بود اما این کتاب برای من که خودم انسان شاد و سرزنده‌ای هستم تنها گوشه‌ای از خاطراتم شد من خودم لذت‌های ساده زندگی رو دوست دارم و همه انرژی‌های مثبت رو به خودم جذب میکنم به طوری که هر کسی در اتمسفر من قرار میگیره از من انرژی و شور دریافت می‌کنه هر کسی که به روحیه و نشاط احتیاج داره من رو صدا می زنه ولی این کتاب به طور روانشناسانه‌ای فرد مورد مخاطبش رو به سمت شادی و لذت‌های شیرین زندگی سوق میده به طوری که حتی خوردن یک تکه شکلات میتونه روز شما رو بسازه. شاد و پیروز باشید
Sin90
۱۴۰۲/۸/۲۷
من خودم طرفدار کتاب‌های روانشناسی هستم و این کتاب رو هم پیشنهاد میکنم راهکارهای واقعی و خوبی برای داشتن یه زندگی با معنا و شاد داره مثل اهمیت و پرورش کودک درون که من به شدت موافقشم و خودم که یه دانشجو هستم همچنان معتقدرم کارتون دیدن خیلی بهتر از فیلم دیدن هست هم به این جهت که چون برای بچه‌ها ساخته میشه معمولا روانشناسی بهتری پشتش هست و هم آدم رو از مشغله‌های روزانه‌اش رها میکنه و به دنیای شاد کارتون وارد میکنه مثل کارتون آرتور، تپلوها و... و حتی کارتون‌های جدید مثل زوتوپیا و مورد مهم دیگری که ذکر شده بود شکرگزاری بود که واقعا باعث میشه دید آدم به دنیا مثبت تر بشه و داشته هامونو بیشتر ببینیم و ازشون بهتر بهره ببریم خیلی وقتها آدم‌های با چشمهای سالم کور میشن و قشنگیای زندگیشونو به خاطر صِرف سپری کردن زندگی نمیبینن!
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۱/۳
اسکات گلاسمن در کتاب خودش، چگونه شادتر باشیم، از تقویت نقاط قوتمان در هر حادثه‌ای سخن می‌گوید، البته این یکی از سخنان او در این کتاب است! بهاره قاسمی، ترجمه روان و خوانایی برای کتاب ننوشته، البته به نظر من. شکرگزاری از دیگر روش‌های شادی‌آفرین زندگی فردی است. تمرکز هر روزه زندگی بر روی نقاط مثبت یک می‌تواند شادی‌آفرین باشد اما شبه به وجود نمیاد و این به تکرار و نوشتن و آنالیز امور فردی و اجتماعی و کاری و... مرتبط است. کتاب در تکرار متن‌ها بی دریغ خواننده را دچار کم توقعی می‌کند خوانش کتاب برای افراد در حال شروع به شادتر شدن خود کنونشان می‌تواند مفید و موثر باشد‌. البته طرح روی جلد و انتخاب رنگ آن جذاب و شاد است.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
چه سبک زیبایی، واقعا اگر اینکه بتوانیم موارد را کنار بگزاریم و به سمت محوریت شادی بریم، میتوانیم برخورد کنیم با نگرش این نوع کتاب که اولین اولویت خودشو به نگاه دنیای مجازی داده که اکثرا در دنیای مجازی قصد ترویج خشونت در جامعه را دارند تا بتوانند‌ی جامعه را در هم بکوبند، تزریق شادی در جامعه‌ی اصولی برای رشد و امنیت‌ی جامعه معنی میشود که باید از این روش پیروی کرد و نکات ریز و دردناک را که باعث این میشود افراد در جامعه بتوانند با رشد فکری و عقلی باعث رسیدن مقاصد شود را ترویج کرد که مراحل تخصصی داره، بنده از خواندن این کتاب لذت میبریم
فرشته الیاسی
۱۴۰۲/۸/۱۲
«پذیرش احساسات منفی بخش مهمی از شاد بودن است.» این جمله از کتاب رو خیلی پسندیدم. مطالعه کتاب رو تمام نکردم. با تامل مطالعه میکنم و تا جاییکه مطالعه کردم حاوی مطالب غنی است. دوستان عزیزم توصیه میکنم هر شب قبل از خواب حداقل ده صفحه مطالعه مفید داشته باشید. عادت زیبایی که خودم دارم بهش مجهز میشم. میزبان آگاهی‌های ناب باشید. فرشته الیاسی (نویسنده و دانش آموخته ارشد روان)
Maryamzamani
۱۴۰۳/۱/۲۰
سلام به دوستان وهمراهی گرامی کتابراه به نظرم شاد بود وشاد زیستن یک امر ذاتی هست که البته وابسته به ژنتیک وراثت بستگی داره ولی افرادی که افسرده و غمگین هستند می تونند با نگه داشتن کودک درونشون شادی رو به زندگیشون برگردانند همین طور که (اسگات گلاسمن تو کتاب اشاره کرده بودند ) این کتاب میتونه راههای کاربردی برای شاد زیستن به مخاطبین اهل مطالعه نشون بده البته اگر بهش عمل کنند ممنون از کتابراه
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۵
با برنامه‌ی هفت‌ مرحله‌ای این کتاب، طی هفت هفته شادی را به زندگی خود بازگردانید و مثبت‌نگری را به خود هدیه بدهید. اگر احساس می‌کنید در مواجهه با رخدادهای زندگی، تمرکز خود را تنها بر جنبه‌های منفی آن‌ها قرار می‌دهید، کافی است با آموزه‌های این اثر روان‌شناختی همراه شوید و از تکنیک‌ها و نکته‌های عملی آن در طی مسیر خودسازی، نهایت بهره را ببرید.
مهدی سلطانی سیر
۱۴۰۲/۸/۱۷
به نظر بنده تو این وضعیت اقتصادی هیچ کس نمیتونه وضعیت روحی خوبی هم داشته باشه و بیشتر مردم به سمت افسردگی کشیده میشن
خیلی ممنونیم از برنامه کتابراه که این کتاب و به صورت رایگان قردار داد و امیدوارم که همه بتونن این کتاب و دریافت و مطالعه کنن و همه در کنار هم بتونیم راه شاد زیستن و یاد بگیریم که زندگی مطلوبی داشته باشیم
تی ام
۱۴۰۳/۱/۱۱
آدما در این دنیای پر فشار خیلی زیاد احتیاج دارند که شادی رو به زندگیشون تزریق کنند برای دوستانی که فشارهای زندگی آن‌ها را از شادی درونی دور کرده‌اند این کتاب خوب رو پیشنهاد میکنم با انجام تمرینات و راهکارهای خوبی که در کتاب آورده شده میشود به مرور شادی راه به زندگیتون برگردونین و کم کم به عادتی همیشگی تبدیل کنید
لیاسندماریس
۱۴۰۲/۹/۱۰
کتاب خوبیه و در این طور کتابها نویسنده مستقیم با خواننده حرف می‌زنه و ارتباط میگیره مشکلاتش رو برسی می‌کنه و بعد برای حل اون مشکلات راهکار میده و مشابه رفتن پیش یک دکتر متخصص است. من کتاب‌های آقای جول استین رو هم در این زمینه پیشنهاد می‌کنم. البته هنوز این کتاب رو کامل نکردم ولی به نظرم خوبه.
بهاره
۱۴۰۳/۱/۶
خوندن این کتاب به تنهایی هیچ ارزشی نداره، بهتره با برنامه‌هایی که نویسنده ارایه میده همگام بشیم و از قدرت اراده خودمون استفاده کنیم فقط اون زمان هست که بعد از گذشت دوماه حدودا میتونیم شاهد تغییرات چشمگیری در زندگیمون باشیم. یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه روانشناسی و توسعه فردی
مهدی
۱۴۰۲/۹/۲۸
سلام خدمت کتابراهی‌های عزیز این کتاب را به همه افرادی که به کتاب‌های روانشناسی علاقه دارند پیشنهاد میکنم با این کتاب میتواند در مشکلات و سختی‌های زندگی به انسان کمک کند و روحیه انسان را بالا ببرد البته یک ستاره را به دلیل توصیه‌های تکراری کم کردم مچکرم
مرضیه ربانی
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب خیییلی خوبیه مخصوصا برای من و امثال من که همیشه نیمه خالی لیوان را میبینیم و هر مسئله‌ای پیش میاد از دید منفی بهش نگاه میکنیم.
امیدوارم بتونم نکات خییلی خوبی که در این کتاب مطرح شده را بکار بگیرم. ممنون از کتابراه عزیز.
Sahel
۱۴۰۳/۱/۸
تا فرد خودش نخواد شاد باشه هر کاری هم کنه شاد نمیشه، شادی یک حس درونی هست نباید منتظر باشیم یک موقعیت پیش بیاد و شاد بشیم! چون همچین موقعیتی نمیاد. باید یاد بگیریم در لحظه شاد باشیم که متاسفانه تو این شرایط سخت شده
م.ع
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب بسیار مفیدی هست و کمک میکند که در دام منفی گرایی و بزرگ کردن موانع کوچک نیافتیم. به قول معروف از کاه کوه ساختن. مثبت گرایی به پیشبرد راندمان زندگی کمک مکند و باعث احساس خوشبختی میشود. ترجمه خوب و روانی هم دارد
مشاهده همه نظرات 90

راهنمای مطالعه کتاب چگونه شادتر باشیم

برای دریافت کتاب چگونه شادتر باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.