معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی

کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی پر است از تمرین‌هایی با سطوح گوناگون که دانش‌آموزان را برای امتحانات پایان‌ترم آماده می‌کند. زهرا شامانیان، فرناز فهیمی امید و مجید عسگرزاده علاوه بر یاددهی مطالب کتاب و ارزیابی دانش‌آموزان، آن‌ها را به دقت و جست‌وجو در محیط اطرافشان ترغیب می‌کنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی

بعضی از معلمان درس علوم بدون آن‌که به خودشان زحمت بدهند، مطالب کتاب را فقط آموزش می‌دهند و دانش‌آموزان را شنوندگانی صِرف تصور می‌کنند که باید کتاب را طوطی‌وار تکرار کند. در مقابل برخی معلمان هستند که دانش‌‌آموزان را به تحقیق، کاوش و جست‌وجو دعوت می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که به پدیده‌های طبیعی اطرافشان توجه بیشتری داشته باشند. یکی از کتاب‌هایی که آموزگاران را بیشتر به گروه دوم شبیه می‌کند، کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی است. زهرا شامانیان، فرناز فهیمی‌امید و مجید عسگرزاده این کتاب را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که باعث ایجاد علاقه و کنجکاوی در دانش‌آموزان شود.

در ابتدای هر درس شبکه‌ی مفهومی و خلاصه‌ای از مطالب آن درس در بخش «کلبه‌ی آموزش» قرار داده شده است. این خلاصه‌های همراه با تصاویر،‌ دو مزیت دارند: یکی اینکه باعث مرور مطالب در ذهن دانش‌آموز می‌شوند و دیگر اینکه والدین را با مطالب کتاب درسی فرزندشان آشنا می‌کنند. در این صورت، والدین می‌توانند بر یادگیری فرزندشان نظارتی کامل داشته باشند و آموخته‌های او را با ارزیابی‌های کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی بسنجند. بقیه‌ی ساختار این کتاب، شبیه دیگر کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

معلمان، والدین و دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی از این کتاب بهره‌ی زیادی خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: زنگ علوم
درس دوم: ماده تغییر می‌کند
درس سوم: رنگین‌کمان
درس چهارم: برگی از تاریخ زمین
درس پنجم: حرکت بدن
درس ششم: چه خبر؟ (1)
درس هفتم: چه خبر؟ (2)
نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول
درس هشتم: کارها آسان می‌شود (1)
درس نهم: کارها آسان می‌شود (2)
درس دهم: خاک باارزش
درس یازدهم: بکارید، بخورید و...
درس دوازدهم: از ریشه تا برگ
نمونه سؤالات امتحانی نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-337-167-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین علوم پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.