معرفی و دانلود کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش

عکس جلد کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش

کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش، مجموعه‌ای از نکات مهمی است که از تجربه‌ی زندگی یک پدر دلسوز بیرون آمده است. نویسنده‌ی کتاب، جکسون براون، موسیقی‌دان برجسته‌ی آمریکایی، این کتاب را به عنوان هدیه‌ی قبولی پسرش در کالج، برای او نوشته است. هدیه‌ای که امروزه به یک کتاب الهام‌بخش برای همه‌ی جویندگان شادی و خوشبختی در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

درباره‌ی کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش

بیشتر ما تقریباً بخش بزرگی از زندگی‌مان را صرف جست‌وجوی شادی و خوشحالی می‌کنیم، مدام به‌دنبال راه‌حل‌هایی سریع برای رسیدن به موفقیت هستیم و برای به‌دست آوردن اکسیر خوشبختی جاودان، دست به هر کاری می‌زنیم. کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش (Life's Little Instruction Book: 511 Reminders for a Happy and Rewarding Life) به‌قلم جکسون براون (H. Jackson Brown) یک دستورالعمل فوری برای نزدیک شدن به این راه‌حل‌ها و نقشه‌ی راهی برای گم‌نشدن ما در جاده‌ی جست‌وجوی موفقیت است.

براون که به‌دنبال یک هدیه‌ی اصیل برای پسرش بود، آن هم درست قبل از حرکت او به سمت کالج، به این نتیجه رسید که هیچ هدیه‌ای در دنیا نمی‌تواند اصیل‌تر از تجاربی باشد که یک پدر در طول سال‌های زندگی‌اش جمع‌آوری کرده است که بتواند تا حد زیادی راهگشای زندگی جوانی باشد که از گوشت و پوست اوست و بسیار به او شباهت دارد. نوشتن کتاب بیشتر از زمانی که براون تصور می‌کرد، طول کشید، اما قطعاً ارزشش را داشت، مخصوصاً زمانی‌که پسرش اعتراف کرد این بهترین هدیه‌ای بوده که می‌توانسته دریافت کند و قصد دارد خودش هم روزی چنین هدیه‌ای را برای فرزندش در نظر بگیرد.

جک براون بعد از نگارش این کتاب به یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز تبدیل شد. این هدیه‌ی جهانی به‌صورت نکته‌وار به مرور درس‌هایی می‌پردازد که براون در مواجهه با مسائل و جنبه‌های مختلف زندگی آن‌ها را دریافت کرده است. یک کتاب غنی که بیشتر ابعاد زندگی را دربرمی‌گیرد، یادآوری‌هایی که سریع در ذهن می‌نشینند و در بزنگاه‌های زندگی برای کمک به ما در ذهن‌مان حاضر می‌شوند.

کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد توسط انتشارات نیکو نشر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش مناسب چه کسانی است؟

اگر نکته‌ها و دستاوردهای یک پدر موفق و باتجربه برای‌تان ارزشمند است و یا به دنبال راهنمایی‌هایی کوتاه و خلاصه برای زندگی‌تان هستید، از مطالعه‌ی این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش می‌خوانیم

وقتی در ترافیک گیر افتاده‌ای، اجازه بده دیگران از تو جلو بزنند.
به انجمن خانه و مدرسه کمک مالی کن.
خواستار تعالی باش و بهایش را بپرداز.
در تنهایی سوت بزن.
هرگز به کسی نگو که رژیم لاغری داری.
بچه‌ها را بعد از تنبیه، در آغوش بگیر.
یاد بگیر چیز زیبایی با دست بسازی.
همواره دستی را که به سویت دراز شده، بفشار.
هرگز سالگرد ازدواجت را فراموش نکن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات نیکو نشر
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات162
زبانفارسی
شابک978-964-7253-04-8
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش

برای دریافت کتاب کوچک نکته‌های زندگی: یادآور یک زندگی شاد و پرارزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.