معرفی و دانلود کتاب از توانمندی به اوج قدرت

عکس جلد کتاب از توانمندی به اوج قدرت
قیمت:
۵۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از توانمندی به اوج قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از توانمندی به اوج قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از توانمندی به اوج قدرت

کتاب از توانمندی به اوج قدرت اثری از آرتور سی بروکس ازجمله آثار خودسازی و موفقیت است که برای مدت‌ها در رتبه‌ی نخستِ لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. این کتاب نگاهی متفاوت و نو را در باب مفهوم موفقیت و یافتن هدف در زندگی ارائه کرده و شما را برای دست‌یابی به مسیری که در نظر دارید، یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب از توانمندی به اوج قدرت

یکی از مسائل که بسیاری از افراد از آن هراس دارند این است که اگر شخصی به موفقیت‌های بزرگی دست یابد و به این دستاوردها متکی باشد، آن‌وقت زمانی که به کهولت سن دچار می‌شود و دیگر مانند قبل در اجتماع جایگاه و اهمیت گذشته را ندارد، چه باید بکند؟ شخصی که در جوانی توانسته با سِیر کردن مسیرهای تودرتو و متعدد به بزرگ‌ترین چیزهایی که آرزو داشته برسد، آنوقت معنا، هدف و موفقیت خود را در سن پیری چگونه ارزیابی خواهد کرد؟ آیا بالا رفتن سن به معنای دور شدن از موفقیت است؟ کتاب از توانمندی به اوج قدرت (From Strength to Strength) توسط پروفسور آمریکایی آرتور سی بروکس نوشته شده است. این کتاب سعی دارد به شما کمک کند تا معنای زندگی‌تان را بیابید. چراکه هر شخصی با یافتن معنا و مفهومی برای زندگی خود، می‌تواند قدم‌های بلندتری را برای رسیدن به موفقیت بردارد. آرتور سی بروکس در کتاب از توانمندی به اوج قدرت قصد دارد شما را برای یافتن توانمندی‌های ذاتی‌تان راهنمایی کند و به‌تدریج شما را در مسیر موفقیت و دستیابی به آنچه در ذهن می‌پرورانید قرار دهد.

معرفی و دانلود کتاب از توانمندی به اوج قدرت

در کتاب از توانمندی به اوج قدرت، آرتور سی بروکس (Arthur C. Brooks) با تحقیقات و پژوهش‌هایی که در طول زندگی خود داشته و با تحصیلاتی که در حوزه جامعه‌شناسی داشته، اطلاعات مفیدی را با شما به اشتراک می‌گذارد. این کتاب الهام‌بخش راهنمایی کاربردی برای همه‌ی افرادی است که قصد دارند در مسیر زندگی به اوج قدرت و توانمندی دست یابند.

کتاب از توانمندی به اوج قدرت نتیجه‌ی ماجراجویی هفت ساله‌ی آرتور سی بروکس در سن پنجاه سالگی است؛ زمانی که در اوج موفقیت و شهرت به سر می‌برد،‌ این پرسش در ذهنش شکل گرفت که اگر در آینده با پیری نومیدکننده مواجه شود، چگونه باید با آن مقابله کند. بنابراین تصمیم گرفت مکاشفه‌ای در باب این موضوع داشته باشد و به جای پذیرفتن یک سراشیبی نه‌چندان خوشایند در زندگی، بر آن شد تا کتابی بنویسد که علاوه‌بر خودش به افراد بسیاری در سراسر جهان برای مواجهه با دوران کهنسالی و ازکارافتادگی کمک کند.

آرتور سی بروکس در کتاب از توامندی به اوج قدرت، موفقیت را با داشتن سرمایه‌ی زیاد یا عناوین پرطمطراق و دهن‌پرکن برایتان ترسیم نمی‌کند. او که دارای مدرک دکترا در رشته‌ی جامعه‌شناسی است و سال‌هاست که پژوهش‌های گوناگونی را در باب انسان و مواجهه‌ی او با خودش و جامعه انجام داده است، در ساختار کتاب از توانمندی به اوج قدرت از جامعه‌شناسی، فلسفه، بیوگرافی، روش‌شناسی و خرد شرقی بهره برده و با صدها شخصیت مختلف مصاحبه کرده است. او هدفش را در این کتاب به این شکل بیان می‌کند که حس موفقیت را باید در درون خود بیابید و نه در دستاوردهای مادی.

کتاب از توانمندی به اوج قدرت را آرزو خوشابی ترجمه کرده و انتشارات نیکو نشر عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است.

افتخارات کتاب از توانمندی به اوج قدرت

  • اثر پرفروش نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب راهنمای شغلی در دوران سالخوردگی در سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب از توانمندی به اوج قدرت

  • کتابی پرمغز و هوشمندانه که به شما کمک می‌کند در مورد باقی عمر خود و آنچه به‌واقع می‌خواهید، بازاندیشی کنید. اگر تلاشگری هستید که احساس می‌کنید از تلاش خسته شده‌اید، این کتاب برای شماست. (Daniel H. Pink)
  • کتاب از توانمندی به اوج قدرت از روش ویژه‌ای بهره می‌برد: ابتدا شما را می‌ترساند و سپس خوشحالتان می‌کند. آرتور در این کتاب قصد دارد ما را از رنج نجات داده و در عوض مشارکت‌مان را در مسیر پیشرفت بشر افزایش دهد. هر انسان جاه‌طلبی باید این کتاب را بخواند. (Dan Harris)
  • این کتاب به سؤالاتی در باب خوشبختی و فرایند زندگی که همیشه ذهن انسان را به خود مشغول کرده‌اند، پاسخ‌هایی واقعی ارائه می‌دهد. (Eric Schmidt)

کتاب از توانمندی به اوج قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کسانی که سعی دارند نگاهی متفاوت به خوشبختی داشته باشند و همچنین برای علاقه‌مندان به موضوعات جامعه‌شناسی و فلسفه جذاب خواهد بود. اگر در آستانه‌ی سالخوردگی قرار دارید و می‌خواهید اضطراب‌ها و چالش‌های این دوران را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید، اثر حاضر را بخوانید.

در بخشی از کتاب از توانمندی به اوج قدرت می‌خوانیم

سخنان سرمایه‌دار به طور مبهم مرا به یاد چیزی انداخت، اما چند روزی نتوانستم آن را پیدا کنم. اما بعد یادم آمد: گفت‌وگوی سال‌ها پیش با دوستی که مدت زیادی را صرف مبارزه با الکل و مواد مخدر کرده بود. او به من گفت که در تمام مدت اعتیادش ناامید و ناراضی بود و به خوبی از این واقعیت آگاه بود. من یک سؤال ساده از او پرسیدم: «اگر بدبخت بودی، چرا به این کار ادامه دادی؟» مانند سرمایه‌دار بالا، قبل از پاسخ دادن مکث کرد. «من بیشتر به این موضوع اهمیت می‌دادم که در هپروت باشم تا خوشحال.»

این مرا شگفت‌زده کرد: افرادی که خاص بودن را به شاد بودن ترجیح می‌دهند معتاد هستند. شاید برای شما عجیب باشد. شما فردی را که به مشروب اعتیاد دارد و در حال خوددرمانی در برابر آسیب‌های یک دنیای خشن است ناامید تصور می‌کنید و احتمالاً هرگز تصور نمی‌کنید فردی موفق و سخت‌کوش گرفتار اعتیاد شود، درست است؟

که اشتباه است. به گفته‌ی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، احتمال نوشیدن الکل با سطح تحصیلات و وضعیت اجتماعی- اقتصادی افزایش می‌یابد. برخی معتقدند -و من هم براساس کارم موافقم- که افرادی که در مشاغل پرفشار هستند تمایل به خوددرمانی با الکل دارند، ازجمله نوشیدن در سطوح خطرناک، که می‌تواند احساس اضطراب را مانند یک سوئیچ -به طور موقت- از بین ببرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: مردی در هواپیما که زندگی‌ام را تغییر داد
فصل 1: افول حرفه‌ی شما (بسیار) زودتر از وقتی که فکر می‌کنید از راه می‌رسد
فصل 2: دومین منحنی
فصل 3: اعتیاد به موفقیت خود را کنار بگذارید
فصل 4: شروع کنید به خرد کردن
فصل 5: مرگ خود را در نظر بگیرید
فصل 6: نخلستانتان را پرورش دهید
فصل 7: واناپراستای خود را شروع کنید
فصل 8: نقطه ضعف خود را به قوت خود تبدیل کنید
فصل 9: به جزر و مد سقوط بپیوندید
نتیجه‌گیری: هفت کلمه‌ای که باید به خاطر بسپارید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از توانمندی به اوج قدرت
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
ناشر چاپیانتشارات نیکو نشر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-964-7253-82-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از توانمندی به اوج قدرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از توانمندی به اوج قدرت

برای دریافت کتاب از توانمندی به اوج قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.