معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی

مهدی کاردان در کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی مجموعه‌‌ای از سؤالات، پاسخ‌های تشریحی، بارم‌بندی دروس در امتحانات پایانی و خلاصه‌ای از درس فلسفه‌ی پایه‌ی یازدهم انسانی را گرد هم آورده است. همان‌طور که از عنوان کتاب برمی‌آید، این اثر ذیل مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی

درس فلسفه در پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم انسانی می‌تواند برای بسیاری از دانش‌آموزان درسی چالش‌برانگیز و حتی دشوار باشد. اگر از جمله دانش‌آموزانی هستید که فلسفه برای‌تان دشوار است، همه‌ی چیزی که به آن نیاز دارید، کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی نوشته‌ی مهدی کاردان است. این کتاب چندین ویژگی دارد که آن را از سایر آثار مشابه کمک‌درسی جدا می‌سازد. ما در ادامه، به اختصار ویژگی‌های کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی از نشر گل‌واژه را برشمرده‌ایم.

  • درس فلسفه در پایه‌ی یازدهم، شامل یازده درس است. درس‌نامه‌هایی جامع، کامل و مفید برای هر یازده درس تألیف و در کتاب حاضر جمع‌آوری شده‌اند. اگر برای مرور درس‌ها به یک متن خلاصه نیاز دارید، از این کتاب غافل نشوید.
  • در کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی بارم‌بندی آزمون پایانی نوبت اول و نوبت دوم گرد هم آمده‌اند.
  • پس از هر درس‌نامه، مجموعه‌ای از سؤالات مرتبط با درس وجود دارد و بعد از آن، پاسخ‌هایی تشریحی قرار گرفته‌اند.
  • در انتهای کتاب، مجموعه آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم قرار دارد که در امتحانات پایانی به شما کمک می‌کنند.

کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی را مهدی کاردان تألیف کرده و انتشارات گل‌واژه در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن، مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه است.

کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی پایه‌ی یازدهم می‌توانند از کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی به عنوان کتاب کمک‌آموزشی استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: چیستی فلسفه
درس 2: ریشه و شاخه‌های فلسفه
درس 3: فلسفه و زندگی
درس 4: آغاز تاریخی فلسفه
درس 5: زندگی براساس اندیشه
درس 6: امکان شناخت
درس 7: ابزارهای شناخت
درس 8: نگاهی به تاریخچه معرفت
درس 9: چیستی انسان - 1
درس 10: چیستی انسان - 2
درس 11: انسان، موجود اخلاق‌گرا
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-337-752-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ فلسفه (1) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.