معرفی و دانلود کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2

عکس جلد کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2

اگر برای تقویت مهارت روخوانی به دنبال یک اثر کمک‌آموزشی ویژه‌ برای نوآموزان خود می‌گردید، کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لاله جعفری در این اثر موفق به همراه یک داستان جذاب و خواندنی، دروس کتاب فارسی اول دبستان را با مخاطبان خود مرور می‌کند و از ساعات تمرین و تکرار درس‌ها، لحظات شاد و مفرحی برای نوسوادان زبان فارسی می‌سازد.

درباره‌‌ی کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2

تقویت مهارت روخوانی یکی از دغدغه‌های معمول والدین و معلمان کودکان پایه‌ی اول دبستان است؛ اما با شیوه‌های نوین آموزشی، دیگر یادگیری حروف الفبا و روان‌خوانی کلمات مثل گذشته چالش‌برانگیز نخواهد بود. لاله جعفری در کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 یکی از پربازده‌ترین متد‌های آموزش زبان را به کارگرفته و با سفر به جهان رنگارنگ و خیال‌برانگیز قصه و داستان، آموزش دروس زبان فارسی را برای نوآموزان به فرایندی جذاب و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

داستان یک روز پر دردسر - سطح 2 براساس درس‌های 6 تا 10 کتاب روخوانی فارسی پایه‌ی اول دبستان تدوین شده و در کنار تکرار و مرور واژگان درسی، دنیایی از جمله‌ها و عبارت‌های تازه‌ را به نوسوادان زبان فارسی هدیه می‌دهد. یادگیری این واژه‌ها در قالب یک داستان دوست‌داشتنی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بدون زحمت و خستگی دایره‌ی لغات خود را گسترش دهند و علاوه‌بر آن مهارت جمله‌سازی را نیز بیش از گذشته تمرین کنند. همچنین باید گفت که تماشای نوشتار صحیح کلمات در قالب یک ماجرای هیجان‌انگیز، بر تقویت املای کودکان نیز موثر خواهد بود. داستان یک روز پر دردسر - سطح 2 با خطی درشت و خوانا تهیه شده تا فرزندان نوآموز زبان فارسی بتوانند از همان ماه‌های اول آموزش، لذت کتاب‌خوانی و دوستی با دنیای داستان‌ها را تجربه کنند و برای کمک بیشتر به روان‌خوانی دانش‌آموزان، بسیاری از واژه‌های جدید و تازه، آواگذاری شده‌اند. در کنار تمامی این‌ها، تصاویر خیره‌کننده و رنگی کتاب که با هنر غزاله بیگدلو تهیه‌ شده، جذابیت دوچندانی به این قصه‌ی خواندنی بخشیده و هر مخاطب نوآموزی را تا صفحه‌ی آخر پای ماجرای آموزنده‌ی آن می‌نشاند. این اثر کمک‌آموزشی پرمخاطب، با تلاش‌های یکی از ناشرین برگزیده‌ی کشوری یعنی انتشارات افق به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

درباره‌ی‌ مجموعه‌ی کلاس‌اولی، کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی، کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی براساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است. این تصاویر درکنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر با قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و در ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام بخشی از جلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب آموزنده را به دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان که دروس 6 تا 10 کتاب فارسی را گذرانده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 می‌خوانیم

پَرنیان می‌گویَد: «این‌بار پریسا بیایَد پیش ما.»
و سوارِ ماشینِ مامان می‌شَوَد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک روز پر دردسر - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-829-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2

برای دریافت کتاب یک روز پر دردسر - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.