معرفی و دانلود کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان

عکس جلد کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان
قیمت:
9900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان

صلاح الدین عشقی در کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان قصد دارد شما را بیدار کند تا به نحوی پایدار، قوی‌ترین، موثرترین و در عین‌ حال کم‌هزینه‌ترین ابزار برای موفقیت در تحصیل را به کار بندید و این ابزار جز قدرت روانی و ذهنی خودتان چیزی نیست.

ما امروزه در دنیای مهیجی زندگی می‌کنیم. هیچ‌گاه در گذشته به اندازه امروز برای کسانی که با یادگیری و آموزش سروکار دارند تا این حد گستردگی و تنوع موضوع برای یادگیری وجود نداشته‌ است. تنوع در موضوعات، یک نوع سردرگمی را به وجود می‌آورد که متاسفانه اغلب دانش‌آموزان با آن روبرو می‌شوند.

هرچند همانند گذشته و شاید بیش از پیش، پشتکار و تلاش، پیش‌نیاز اساسی عبور از این وضعیت است، اما این‌ها ظاهرا آن سرنخ گم‌ شده‌ای که دانش‌آموزان در پی رسیدن به موفقیت دربه‌‌در به دنبال آن می‌گردند نیست.

شاهد این مدعا آن است که بسیاری از دانش‌آموزان پرتلاش و دارای انگیزه برای کسب موفقیت، اغلب ناراضی‌اند و احساس می‌کنند راهی که در پیش گرفته‌اند باعث رضایت آن‌ها نمی‌شود.

عدهٔ دیگری ممکن است در وضعیت بهتری باشند، یعنی از موفقیت‌هایشان نسبتا راضی باشند ولی هم‌چنان بخواهند به درجات بالاتری برسند و آرامش و رضایت بیشتری در جریان تحصیل و بعد از آن حاصل کنند.

کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان و این مجموعه تمرینات، برای این دانش‌آموزان مفید است. در این کتاب ما بحث را از جایی شروع می‌کنیم که معمولا کتاب‌های کمک‌ درسی و کمک‌ آموزشی در آن نقطه به پایان می‌رسند، یعنی از «افکارمان!» مدت‌هاست که ثابت شده‌، موفقیت از ذهن آغاز می‌شود و همان‌جا پایان می‌یابد.

در بخشی از کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان می‌خوانید:

اولین و مهم‌ترین تمرینی که هر روز به محض بیدار شدن، باید انجام دهید نوشتن صفحات صبحگاهی است. صفحات صبحگاهی به معنی نوشتن خاطرات روزانه نیست، در خاطره‌نویسی سنتی موضوعاتی تعیین شده و بررسی می‌شوند. اما نوشتن صفحات صبحگاهی کاملا آزاد است چرا که ذهن ما موقع بیداری به سرعت از موضوعی به موضوعی دیگر می‌رود. شما باید کاری کنید که نوشتن صفحات صبحگاهی عادت هر روز صبح شما شود و اولین کاری باشد که هر روز صبح انجام می‌دهید. در واقع این صفحات، نوعی گزارش صبحگاهی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آماده‌سازی
فصل دوم: نوشتن صفحات صبحگاهی
فصل سوم: تمرکز بر روی نقطه سیاه
فصل چهارم: نرمش
فصل پنجم: نوشیدن آب
فصل ششم: تماشای ویدیوهای تد
فصل هفتم: پیگیری اجرای تمرینات
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حریم دانش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات58
زبانفارسی
شابک978-600-8297-61-1
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان

آرمان رنجبر
۱۳۹۷/۱/۲۵
بسم الله الرحمن الرحیم _ از نظر بنده کتاب با موضوع اغراق آمیزی که داشت تا حدی فاصله داشت اما به این معنی نیست که کتاب بدی بوده باشه نسبت به قیمت کتاب کتابی قابل قبول با ۵ ایده برای شروع ۵ عادت خوب است که قطعا باعث می‌شه یک پله از العان بالا تر برویم.... این نظر بنده بود شاید نظر شما متفاوت باشد
ارغوان فهیمی
۱۳۹۶/۱۲/۱۶
از این کتاب خیلی خوشم اومد. ساده، روان و مختصر و بسیار کاربردی بود. البته اگر بتونم تمریناتشو ادامه بدم که خیلی عالی میشه
اهورا احمدی
۱۴۰۲/۲/۱۸
سلام
واقعا این کتاب بی نظیره واقعا اگه می‌خواهید در درس هایتان موفقیت کسب کنید انتخاب خوبیه
Mahsa H
۱۳۹۹/۱/۱۳
من که از خواندن این کتاب لذت بردم. کتابی کوتاه، مختصر، مفید و در عین حال کاربری بود.
مهران دباغ
۱۳۹۸/۷/۴
ذهن مانند عضله است با تمرین تقویت میشود. تمرینهای خوب کتاب خیلی مفیده
پارسا دهش
۱۳۹۷/۲/۳۰
کتاب خوب و کاربردی ایه!!!پسندیدم:)
محمد رسولیان
۱۳۹۷/۲/۱۱
خیلی خوب و عالی هس هزار بار ارزش خوندن داره
L.Kh
۱۴۰۱/۶/۱۵
خیلی عالیه، قبل از بچه‌ها برای خودم 🤭😇
عباس غیاثی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
انجام دادم و اصلا نتیجه نگرفتم
م محمدی
۱۴۰۰/۴/۱۰
راه کارهای کاربردیش چندان هم مفید نیست
ندا پارسایی
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من نسخه نمونه رو خوندم که خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان

برای دریافت کتاب دوره بیست روزه تقویت ذهنی برای دانش‌آموزان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.