معرفی و دانلود رمان تاریخی شکوه ساسانیان

عکس جلد رمان تاریخی شکوه ساسانیان
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان تاریخی شکوه ساسانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان تاریخی شکوه ساسانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان تاریخی شکوه ساسانیان

شعله‌های آتش زبانه می‌کشید و روشنی خود را رقصان به صورت بابک که روبروی آتشگاه معبد آناهیتا دو زانو نشسته بود و به آینده فکر می‌کرد، می‌بخشید. از وقتی که ریاست معبد آناهیتا را از پدرش به ارث برده بود، وضع کشور بسیار به هم خورده به نظر می‌رسید و بابک خوب می‌دانست که اشکانیان پس از پنج قرن حکومت، دیگر توانایی آن را ندارند که امپراتوری بزرگ خود را به صورت متمرکز حفظ کنند. از آن طرف هم می‌دانست اردوان پنجم به عنوان اشک بیست و نهم درگیر جنگ با رومی‌هاست و تمام توان خود را صرف سرکوب رومی‌ها کرده است. به سربازانی فکر کرد که پس از استقلال شهر استخر دور خود جمع خواهد کرد، از همان وفاداران معبد. همان‌هایی که فرزندان معنوی  و از خادمان معبد آناهیتا هستند و بیش‌تر از این‌که به شهر و سرزمین خود وفادار باشند، به حفظ ایزدان خود هم قسم‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان تاریخی شکوه ساسانیان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات باد
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-600-6527-34-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان تاریخی شکوه ساسانیان

س حسنپور
۱۳۹۹/۳/۱۷
کتاب مفیدی بود برای کسانی که اطلاعات کلی و مختصر میخوان. برای من وقتی میخوندم حس میکردم نویسنده داره با دور تند یه داستانی رو تعریف میکنه و خیلی جای خالی تو ذهنم ایجاد کرد، در کل علاوه بر کارهای خوبی که بعضی ازشاهان ساسانی داشتن ولی اینهمه برادر کشی پدر کشی، چشم کور کردن واقعا جای تاسف وقدری تامل داره که واقعا قدرت به چه اندازه ارزش داره؟!اولین شاه که چهار برادر خود را کشت تا به قدرت رسید، تازه بهترین شاه ساسانی خسرو انوشیروان هم پسر خود انوشزاد رو به علت گرایش به مسیحیت کور میکنه که البته تو این کتاب ذکر نشده بود، واقعا وحشتناکه
Saeedeh Asadi
۱۳۹۸/۷/۱۳
بسیار عالی بود. باید بدون تعصب به تاریخ کشورمون نگاه کنیم. شاههای ایرانی اکثرا ظالم و خونخوار بودند. پدر کشی و برادر کشی و جنگ و خونریزی و تعصبات دینی همیشه بوده. استثنائاتی مثل انوشیروان هم بودند. واقعا تاریخ تکرار میشه. باید کمی شفافتر نگاه کنیم
آرمان حسنی
۱۳۹۵/۸/۲۷
بسیار زیبا بود. به زیبایی اوج و افول حکومت ساسانی را بیان کرده است. انتظار می‌رفت تاثیر حمله اعراب به ایران را بیشتر بررسی میکرد آنگونه که تاثیر مزدکیان و مانویان را مورد بررسی قرار داده بود.
کاربر marei
۱۳۹۶/۵/۱۸
خیلی عالی بود. و یکمی ناراحت کننده. دوس داشتم کمی بیشتر راجع به وضعیت ایران، بعد از حمله اعراب توضیح داده میشد. اما خب همه میدونن چرا نمیشه بیشتر توضیح داد!!!!!!!
مصطفی لطیفی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
واقعا شاهان ساسانی برادران. وحتی پدر خود رو میکشتند. یا مزحک نیست شاه به سپهسالار خود رشک بورزه. تمامشون هوس باز ومدام زن میگرفتند. البته از نظر نویسنده. من که باور نمیکنم
مریم علیزاده
۱۳۹۸/۸/۲۰
کتاب خوب و مفیدی بود، خیلی مختصر و مفید درباره شاهان ساسانی توضیح داده بود، که از بین انها خسرو انوشیروان جز محبوبترین و پرافتخاترین شاهان ساسانی محسوب میشد
مژده باقری
۱۳۹۵/۱۰/۳۰
بسیار عالی و زیبا و مختصر تمام دوران حکومت سلسله عظیم ساسانیان با بیانی جذاب و گیرا توصیف شده خواندن این کتاب رو به همه علاقه مندان به کتاب خوانی توصیه میکنم
pegah raesi
۱۴۰۰/۲/۲۰
کتاب خوبی بود و با اینکه بیشتر اطلاعات تاریخی میداد اما بازهم کشش و جاذبه‌ی رمان گونه داشت که همین باعث می‌شد این اطلاعات بهتر در ذهن ثبت شوند.
soonima s
۱۳۹۹/۶/۲۹
قشنگ بود و بطور خلاصه جنگها و اتفاقات مهم سلسله بزرگ ساسانیان رو شرح داده بود... واسه کسانی که میخوان در کمترین زمان اطلاعات مفیدی بدست بیارن عالیه.
سارا محمدپور
۱۳۹۷/۱۲/۶
ازبین همه شاهان ساسانی خسرو انوشیروان بیشتر ازهمه به سرزمین ایران خدمت کرد، کاش نمیمیرد😔😔😢😢
کریم عبدل پور
۱۳۹۷/۸/۲۹
بسیار زیبا است و ادمی با خواندن تاریخ تکرار وقایع را بخوبی درک می‌کند. باید به تاریخ فراتر از تاریخ نگاه کرد
Zahra
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خیلی کلی و سرعتی بود در پایان کتاب آدم یادش نمی‌ماند که کدام پادشاه قبل تر و کدام بعدتر بوده
Fatemeh Moradi
۱۳۹۹/۱/۲۳
برای کسانی که وقتشون محدوده یه اطلاعات کلی میخوان مفیده
Maryam Noorali
۱۳۹۷/۸/۲۸
کاش خسرو انوشیروان، انوشه روان می‌ماند😔
زهره احمدی
۱۳۹۷/۸/۷
من با خواندن این کتاب به تاریخ شدیدا علاقمند شدم
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه رمان تاریخی شکوه ساسانیان

برای دریافت رمان تاریخی شکوه ساسانیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.