معرفی و دانلود کتاب رازهای خوشبختی زناشویی

عکس جلد کتاب رازهای خوشبختی زناشویی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای خوشبختی زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای خوشبختی زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای خوشبختی زناشویی

کتاب رازهای خوشبختی زناشویی به قلم موسی خاطرشاد با ارائه‌ی راهکارهایی کاربردی کمک می‌کند تا دیگر خوشبختی برای شما آرزو نباشد، بلکه آن را زندگی و تجربه کنید.

ارتباطات اولین ضرورت زندگی اجتماعی همه‌ی انسان‌ها است. چرا که اگر ما انسان‌ها راه‌های ارتباط با اطرافیانمان را بلد نباشیم، در زندگی دچار مشکل شده و آسیب‌های جبران‌ناپذیری خواهیم دید.

معمولا انسان‌هایی که نمی‌توانند روابط خوبی با دیگران داشته باشند، ازدواج موفقی هم نداشته و در نتیجه در اجتماع نیز جایگاه خوبی هم نخواهند داشت؛ اما اگر ما انسان‌ها راه ارتباط با اطرافیانمان را بلد باشیم، می‌توانیم با دیگران ارتباط برقرار کرده و در جامعه برای خود جایگاه خوبی به دست بیاوریم. پس با یادگیری راه‌های ارتباطی درست با دیگران می‌توانیم زندگی بسیار خوبی برای خود رقم بزنیم.

ازدواج موفق هیچ ربطی به شانس ندارد؛ زیرا ازدواج نیز مانند تمامی روابط دیگر ساختنی است. در قلمروی روابط خانوادگی و رابطه مشترک هم این طرفین هستند که می‌توانند یک رابطه را هر روز بهبود ببخشند و یا آن را کم‌کم نابود کنند. پس اگر آغاز و تداوم رابطه همسران با تعهد و آگاهی همراه باشد، حتما بقا می‌یابد.

موسی خاطرشاد در کتاب رازهای خوشبختی زناشویی (Secrets of marital Happiness) سعی دارد تا با شما در مورد مسائل و مشکلاتی صحبت کند که خود نیز در گذشته دچار آن‌ها بوده و به همین خاطر نمی‌توانسته با دیگران ارتباط خوبی داشته باشد. شما با مطالعه این کتاب و انجام تمریات متفاوت آن می‌توانید بر مشکلاتی که در روابط خود با آن رو به رو می‌شوید غلبه کرده و ارتباطی درست و با دوام ایجاد نمایید.

دز بخشی از کتاب رازهای خوشبختی زناشویی می‌خوانیم:

یکی دیگر از تخریب ‌کننده‌های زندگی مشترک، استفاده ‌کردن از جملات ویرانگر است که با استفاده از آن زندگی خود را نابود می‌کنیم.

منظورمان از جملات ویرانگر این است که هر جمله‌ای که احساس طرف مقابل را بد می‌کند، به آن جملات ویرانگر می‌گویند؛ مانند گفتن این جمله به همسرتان که «میرم یه زن دیگه می‌گیرم».

وقتی ما این جملات را استفاده می‌کنیم، احساس بد را به همسرمان منتقل می‌کنیم. وقتی احساسش بد شود، اختلافات و دعواها هم شروع می‌شود. اگر احساسش بد شود و شما نتوانید این احساس بد را در زندگی مشترکتان از بین ببرید، یقینا نمی‌توانید باهم زندگی کنید؛ به دلیل اینکه همسرتان نسبت به شما احساس بدی دارد. پس باید بتوانیم در زندگی مشترکمان احساس خوب را برای همسرمان ایجاد کنیم تا بتوانیم زندگی خوبی را با همسرمان داشته باشیم.

در ادامه چند جمله ویرانگر را برای شما نام می‌برم تا با آن‌ها آشنا شوید و بعد خودتان جملات ویرانگر زندگی‌تان را کم‌کم پیدا کنید و با استفاده نکردن از این جملات، احساس خوبی به همسرتان هدیه بدهید.

با استفاده ‌نکردن از جملات ویرانگر به شما قول می‌دهم دعواها و اختلافات از زندگی مشترک به کلی محو می‌شود. پس سعی کنید خوب این جملات را شناسایی کنید و از آن‌ها استفاده نکنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: دانستنی‌هایی که اگر ندانید زندگی مشترک شما منجر به شکست می‌شود
ارتباطات
تعریف ارتباط
اهمیت ارتباط
ای‌کاش اوایل ازدواجم می‌فهمیدم
نشانه‌های گوش ‌دادن غیرکلامی
نشانه‌های گوش ‌دادن کلامی
فصل دوم: راهکار‌های عملی برای ارتباط خوب با همسر
ادراک
ادراک چیست؟
چرا این‌قدر ادراک‌ها متفاوت‌اند؟
فایده‌های ادراک
تبدیل تهدید به فرصت
فصل سوم: تخریب ‌کننده‌های ارتباط با همسر
نابود‌کننده‌ی ارتباطات
جملات ویرانگر
تست مدالیتی (شخصیت‌شناسی)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای خوشبختی زناشویی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات78
زبانفارسی
شابک978-622-6346-82-5
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای خوشبختی زناشویی

راضیه زارع
۱۴۰۱/۴/۲۱
به نظرم مفاهیم کتاب خیلی ساده بودند و راحت میشه درزندگی به کار برد. ولی اگر مطالب جدیدتر که با زندگی وروابط همسران درشرایط امروز جامعه تطبیق بیشتری داشته باشه درکتاب باشه بنظرم کمک بهتری میتونه به زوجین بکنه.
بازم ممنون از نویسنده و همچنین از مطالب وکتاب‌های مفید کتابراه😊
فاطمه رمضانی
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب خوبی بود ولی خیلی دوست داشتم که ادامه داشت...
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب رازهای خوشبختی زناشویی

برای دریافت کتاب رازهای خوشبختی زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.