معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

عکس جلد کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد نوشته‌ی دون میگوئل روئیز و هیترآش آمارا راهنمایی برای ساختن روابطی سالم و عاشقانه است. این کتاب صوتی هفت اصل روانشناسانه را به مخاطب آموزش می‌دهد که بنیانِ داشتن روابطی عمیق و پایدار است.

درباره‌ی کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

انسان موجودی اجتماعی است و زندگی‌اش بر داشتن روابط اجتماعی استوار گشته. از اولین سال‌های آفرینش و حضور بر روی کره‌ی زمین، تنها ماندن برای انسان مترادف با ترس و از بین رفتن بوده؛ زیرا در صورت آسیب دیدن و یا ابتلا به بیماری، تنهایی می‌توانست برای او بهایی به اندازه‌ی از دست دادن جانش داشته باشد. با گذر زمان و تغییر شیوه‌ی زندگی، تنها بودن دیگر به معنی از بین رفتن نیست؛ اما همچنان داشتن همراه و دوست برای انسان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ارتباط برقرار کردن با دیگران، مانند گشودن دری به سوی دنیایی دیگر است. از طریق رابطه است که انسان می‌تواند رشد کند، چالش‌ها را از سر راهش کنار بزند، سرگرم شود و از همه مهم‌تر، به عشق برسد.

کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد (The Seven Secrets to Healthy, Happy Relationships) نوشته‌ی دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) و هیترآش آمارا (HeatherAsh Amara)، کتابی است که ساختن یک رابطه‌ی سالم و ماندگار را آموزش می‌دهد. ارتباط با دیگران یکی از اصول بدیهی زندگی انسان امروز است ولی آن اندازه که باید به آن توجه نشده. نه در کودکی و نه در بزرگسالی، آموزشی برای داشتن ارتباط مؤثر به ما نداده‌اند و به همین خاطر، در خلال روابطمان دچار آسیب‌های زیادی می‌شویم و به دیگران نیز آسیب می‌زنیم. از آنجا که این آسیب‌ها می‌توند تا ابد دید ما را به مفهومی مانند عشق تیره‌وتار کند، ضروری است که با کمک گرفتن از منابعی چون همین کتاب، سوادمان از روابط عاطفی را بالا ببریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد در هفت فصل، اصولی را در جهت برقراری ارتباط موثر آموزش داده است. فصل ابتدایی کتاب، بر خود ما به عنوان یک طرف رابطه تمرکز دارد. در اینجا یاد می‌گیریم که چطور با خودمان مهربان باشیم، دست از قضاوت برداریم و خودمان را از قالب قربانی بیرون بکشیم. فصل دوم به رابطه با شریک زندگی اختصاص دارد؛ اینجا مفاهیمی همچون کنترل کردن، آزادی دادن و مرز گذاشتن مورد بررسی قرار می‌گیرند. فصل سوم کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد، به آگاه شدن و به رسمیت شناختن احساساتی همچون خشم، ترس و... می‌پردازد. چهارمین فصل به بهبود از آسیب‌های روابط گذشته تعلق دارد. فصل پنجم کتاب حول محور لذت ارائه شده و لذت را از جنبه‌های مختلف تحلیل می‌کند. فصل ششم آموزشی از مهارت‌های ارتباطی است و نویسندگان در آن از شیوه‌ی درست گوش دادن، صحبت کردن و... می‌گویند. آخرین فصل کتاب، مفهوم رهایی را مطرح می‌کند که شاید در نگاه اول متضاد مفهوم ارتباط به نظر برسد، ولی برعکس یکی از ابعاد مهم رابطه و البته مراقبت از خود است.

کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد را دون میگوئل روئیز و هیترآش آمارا نوشته‌اند. این کتاب به همت امیر دانا و مریم ولیدروی به فارسی ترجمه شده است. نشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور ناشر نسخه‌ی صوتی و انتشارات اندیشه‌ی آگاه ناشر نسخه‌ی متنی این کتاب بوده. این کتاب صوتی را با صدای نازیما حسینی می‌شنوید.

کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پیش رو، به کسانی که می‌خواهند روابط سالم‌تری را تجربه کنند و در رابطه‌ با عشق بیشتر یاد بگیرند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد می‌شنویم

آگاهی با اندیشه فرق دارد، فراتر از اندیشه است، اگرچه از اندیشه استفاده می‌کند و ارزش و قدرت آن را ارج می‌نهد. آگاهی بیشتر شبیه یک ظرف است که می‌تواند تفکر ما را در خود نگه دارد و به ما کمک کند افکارمان را شفاف ببینیم و طوری درگیر آن‌ها نشویم که گویی واقعیت دارند. (جان کاباتزین)

در بین سه راز نخست، راز نهایی آگاهی است. در واقع تمرین این راز برای آشکار شدن و توسعه‌ی بقیه‌ی رازها ضروری است، زیرا فقط زمانی می‌توانید چیزی را تغییر دهید که از آن آگاه شوید. آن دسته از شما که با کتاب‌های دیگر ما آشنا هستید می‌دانید که تمرین آگاهی سنگ بنای کار ماست. اما اجازه دهید برای آن دسته از شما که با این ابزار آشنایی ندارید، کار را با توضیح دقیق منظورمان شروع کنیم. از یک نظر آگاهی عبارت است از حضور کامل و آگاهی دقیق از آنچه در درون و در خارج رخ می‌دهد. به عبارت دیگر آگاهی تمرینی است برای مشاهده‌ی هم‌زمان آن چیزی که در دنیای بیرون اتفاق می‌افتد و در عین حال واکنش درونی ما به آن اتفاق می‌باشد. در اینجا از اصطلاح آگاهی برای توصیف ابزاری استفاده می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن به درون خود نگاه کنید و بفهمید واقعا چه کسی هستید. این کار شامل گسترش درک آگاهانه از علایق و ناملایمات، به دست آوردن دانش عمیق‌تر از نقاط قوت، ضعف، سازگاری، ترس‌ها، زخم‌ها و شکست‌ها است. تا زمانی که این چیزها را در مورد خود ندانید، برقراری ارتباط عمیق با شخص دیگر بسیار دشوار است. آن دسته از ما که سال‌ها تلاش کرده‌ایم دیگران را راضی کنیم یا خودمان را تغییر دهیم تا به آن چیزی تبدیل شویم که دیگران می‌خواهند، ممکن است خیلی از علایق و ناملایمات خودمان اطلاع نداشته باشیم. وقتی این اتفاق می‌افتد، چیزی که با حقیقت درونی ما سازگار نیست را قبول کرده و حتی از آن حمایت می‌کنیم. قطع شدن ارتباط بین خواسته‌های واقعی و آرمان‌های سازگارشده، اغلب منجر به ناراحتی و سردرگمی می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
مقدمه
43 دقیقه
راز بنیادین ـ فصل اول: راز تعهد
41 دقیقه
فصل دوم: راز آزادی
44 دقیقه
فصل سوم: راز آگاهی
53 دقیقه
راز متحول‌کننده ـ فصل چهارم: راز بهبودی
54 دقیقه
فصل پنجم: راز لذت
55 دقیقه
فصل ششم: راز ارتباط
41 دقیقه
راز تقویت‌کننده ـ فصل هفتم: راز رهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد
نویسنده،
مترجمامیر دانا، مریم ولیدروی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

Yas
۱۴۰۲/۹/۱
کتاب فوق العاده عالی، کامل، جامع، در مورد روابط و خودشناسی، به درستی و با دقت صحبت میشود، صدای گوینده دلنشین است و مطالب کتاب با روانشناسی روز تطابق دارد، از این گذشته تا جایی که توانسته با صراحت تفاوت‌های رفتاری و حس‌های گوناگون در روابط با خود و دیگران را تشریح کرده است، پیشنهاد میکنم حتی اگر در رابطه نیستید، این کتاب را گوش کنید.
ستاره خ
۱۴۰۲/۸/۱۶
قبلا کتاب چهار میثاق رو از این نویسنده خوندم که عالی بود. این کتاب هم نسخه متنی‌اش رو خوندم و بسیار کاربردی هست برای زوجین
سعیده
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب بسیار عالی پر مفهوم و جامع و روان... با این کتاب باید زندگی کرد و زندگیت رو نجات دادمن نامزدم و کلی از اختلاف نظرهام از طریق این کتاب رفع و ریشه یابی شدممنونم
زینب موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب بسیار مفیدی بود و نکات خیلی خوبی برای روابط با دیگران را آموزش داد و این که چطور روابط را به جای ببریم که رشد و خودسازی فردی یکدیگر را نیز در نظر بگیریم
MEHDI AKBARI
۱۴۰۲/۹/۲۵
دقیقا ما ایرانیا نه تو مدرسه و نه تو بچگی و نه تو بزرگی این اطلاعات و ندارین.. مرسی از کتاب خوبتون
سمیرا عاملی
۱۴۰۲/۹/۱۳
سلام، خیلی خوبه که در این کتاب به عمیق‌ترین سوالات ذهن در مورد علم روابط پاسخ داده شده. ممنونم
مینا لشکری
۱۴۰۳/۱/۱۴
عالی بود. در مورد مسائل مختلف توضیح جزئی داده بود. ارزش شنیدن رو داشت.
شکوفه عصاره
۱۴۰۳/۲/۸
کتاب فوق العاده روان، خوب و مفیدی بود.
Nil you
۱۴۰۳/۱/۲۶
جالب بود مخصوصا راهکارهایی که دادن
سعید
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خیلی کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

برای دریافت کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.