معرفی و دانلود کتاب زندگی خانوادگی

عکس جلد کتاب زندگی خانوادگی
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی خانوادگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی خانوادگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی خانوادگی

کتاب زندگی خانوادگی اثر آخیل شارما، در واقع زندگینامه خود نویسنده است که در آن چگونگی نقل‌ مکان یک خانواده از «دهلی نو» به «نیویورک» را نشان می‌دهد. زندگی خانوادگی در سال 2014 یکی از 10 رمان برتر سال به انتخاب نیویورک تایمز و در سال 2015 برنده جایزه فولیو شد که به بهترین رمان انگلیسی سال داده می‌شود.

زندگی خانوادگی (Family Life)، داستان خانواده‌ای هندی است که به سودای پیشرفت و ثروت به آمریکا مهاجرت می‌کنند. اما آمریکا شرایطی جز این را برایشان رقم می‌زند. خانواده‌ای که رد فرهنگ، زبان، آداب و رفتار هندی هم‌چنان در جسم و جان‌شان است. زندگی این خانواده را پسر کوچک خانواده از کودکی روایت می‌کند. روایتی شیرین و جذاب از مهاجرت، عشق، اندوه، خستگی و البته امید.

آخیل شارما (Akhil Sharma)، نویسنده‌ی هندی-آمریکایی است و همان‌طور که خودش می‌گوید بعد از نوشتن هفت هزار صفحه در طول دوازده سال‌ توانست صاحب رمانی به نام زندگی خانوادگی شود، رمانی که براساس تجربه‌ی شخصی نویسنده نوشته شده است. شارما برای کتاب زندگی خانوادگی، برنده جایزه بین‌المللی ادبیات سالانه ایرلند شده است. این جایزه که در دوبلین برگزار می‌شود فقط به یک کتاب تعلق می‌گیرد. مبلغ 100 هزار یورویی این جایزه که بیشترین جایزه مالی دنیاست فقط نصیب یک نویسنده می‌شود.

داستان زندگی خانوادگی ترکیبی از سیاهی و روشنی است و به مخاطب یادآور می‌شود زندگی جریان دارد و گویی با خواندن کتاب در اوج تجربه زیستن هستید. این البته بالاترین شکل موفقیت ادبی یک نویسنده است. عده کمی به این درجه می‌رسند. این داستان با موفقیت زیاد به این درجه نائل شده است و ذهن انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب زندگی خانوادگی می‌خوانیم:

ساکت شد. تصمیم داشتم به ‌سبک فیلم‌های هندی به ‌ریتا بگویم دوستش دارم. طوری که وقتی یکی می‌خواست با دختری ارتباط برقرار کند باید عاشقش می‌شد. به‌ نظر می‌رسید راحت‌تر است که بگویم دوستت دارم تا این که سعی کنم سر صحبت را باز کنم. گفتم: «به‌ نظرم تو خیلی خوشگلی.» ریتا جوابی نداد. دوباره ساکت شدم. از روی تخت پدر و مادر به‌ بیرون پنجره نگاه کردم. حیاط پشتی ما به‌ حیاط دیگری می‌رسید و آن حیاط دوم به‌ حیاط سوم می‌رسید. برگ‌های درخت‌ها طلایی و نارنجی بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی خانوادگی
نویسنده
مترجمسمیه نصرالهی
ناشر چاپیانتشارات مهرگان خرد
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات170
زبانفارسی
شابک978-600-94698-1-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی خانوادگی

کاربر n
۱۳۹۷/۴/۲۲
یک زندگی رو نشون میده که افراد به مرور به مشکلاتش عادت می‌کنند. مثل واقعیت.
سامی امیری
۱۳۹۸/۱/۶
بسیار عالی خیلی قشنگ بود بدور از هجویات و چیزهای اضافیه دیگه... واقعی و ملموس
یاس م
۱۴۰۱/۶/۷
درواقع این کتاب یک زندگی معمولی رابه درستی به تصویر کشیده بود
Zara Gh
۱۳۹۷/۲/۱
به نظرم کتاب جالبی بود. ارزش خوندنو داره
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب زندگی خانوادگی

برای دریافت کتاب زندگی خانوادگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.