معرفی و دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم

عکس جلد کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم
قیمت:
۶۹۰۰۰ 34500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم

کتاب صوتی دوباره فکر کن نوشته‌ی آدام گرانت، به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در سال 2021، توانسته نگاهی جدید نسبت به مفهوم بازاندیشی و تجدیدنظر در مسائل گوناگون ایجاد نماید و به شما نشان دهد که زیرسوال بردن بسیاری از تفکرات قدیمی، می‌تواند کیفیت زندگی شخصی و شغلی‌تان را افزایش دهد.

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن:

بسیاری از اوقات در زندگی‌مان احساس می‌کنیم که باید طرز تفکرمان را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر دهیم و حتی با نگاه به گذشته، فکر می‌کنیم که چگونه قبلا چنین افکار و رفتارهایی را داشته‌ایم. با این حال بسیاری از مردم نمی‌توانند به راحتی دست از تفکرات قدیمی خود بکشند و تردید در بسیاری از چیزها و پذیرش ناشناخته‌ها را در زندگی‌شان تجربه نمایند. اینکه بپذیریم گاهی اشتباه کردن لذت دارد و می‌تواند در نهایت به بهتر عمل کردن ما کمک برساند. حتی شواهد نشان داده که نوابغ و افراد خلاق به یک هویت وابسته نیستند و دائما تلاش می‌کنند تا در موضع‌گیری‌های خود تجدیدنظر کنند. حتی در محیط کار نیز رهبران و مدیرانی که می‌دانند در زمینه‌های گوناگون ضعیف هستند و نسبت به آن معترفند، می‌توانند با دریافت بازخوردهای انتقادی، سازمان خود را با ابتکار بیشتری مدیریت نمایند.

کتاب دوباره فکر کن (Think Again) به شما کمک می‌کند تا نظرات کهنه و قدیمی خود را زیر سوال ببرید، ذهن خود و دیگران را باز کنید و در نهایت به رشد و موفقیت برسید. آدام گرانت در این اثر به شما اثبات می‌کند که مهارت بازاندیشی می‌تواند پرورش پیدا کند و آن را در ابعاد گوناگون نیز توسعه داد.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در زندگی هرروزه‌مان خیلی اوقات اعتقاد و باورهای درونی‌مان را به شک و تردید ترجیح می‌دهیم و همواره به نظراتی گوش می‌دهیم که به ما احساس خوبی می‌دهند و باعث می‌شوند که کمتر به چیزی فکر کنیم. با این حال چنین کاری فرصت یادگیری و شناخت جهان پیرامون را از ما می‌گیرد و سرعت پیشرفت و کمال را به شدت کند می‌کند. به همین خاطر، یادگیری مهارت بازاندیشی و یادگیری مجدد به شما کمک می‌کند تا در دنیایی که سریع‌تر از همیشه در حال تغییر است، پیشرفت کنید و زندگی روزمره‌تان را به بهترین نحو ممکن سامان دهید.

تمامی نکات گفته شده در سه بخش اساسی کتاب دوباره فکر کن بیان شده است؛ در بخش اول این موضوع بررسی می‌شود که چرا ما برای تغییر تفکرات قدیمی خود باید تلاش کنیم و چگونه می‌توان این مهارت را به تنهایی یاد گرفت. در بخش دوم یاد می‌گیرید که چگونه به دیگران کمک کنید تا آن‌ها نیز مهارت استدلال کردن را بیاموزند و در نهایت در بخش سوم نیز متوجه کوتاهی‌ها و نقص‌های نظام آموزشی و دولتی در رابطه با این موضوع می‌شوید.

(کتاب حاضر مجددا با گویندۀ جدید ضبط و منتشر شده است.)

نکوداشت‌های کتاب صوتی دوباره فکر کن:

- خوانندگان در بسیاری از استدلال‌های جذاب گرانت نقاط مشترک را پیدا می‌کنند و این کتاب یک مطالعه‌ی قابل تأمل است. (Booklist)

- در دنیای امروز، کتاب دوباره فک کن یک مورد خاص و قدرتمند برای تجدیدنظر در مورد آنچه قبلاً می‌دانیم ارائه می‌دهد... که فقط یک درس مفید نیست و می‌تواند یک امر حیاتی باشد. (Financial Times)

- دوباره فکر کن توصیه‌های هوشمندانه‌ای در مورد فرضیات یاد نگرفتن و باز کردن ذهن خود نسبت به کنجکاوی ارائه می‌دهد. (واشنگتن پست)

- در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت تحقیقات علمی خود را با لحن قصه‌گوی خود همراه می‌کند تا به ما کمک کند تا به اندازه کافی در مورد جهان کنجکاو باشیم و آن را تغییر دهیم. (برن براون، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- برای هر کسی که می‌خواهد فرهنگ یادگیری و کشف کردن در خانه، محل کار یا مدرسه را ایجاد کند، گرانت تحقیقات پیچیده‌ای را در مورد اینکه چرا هر یک از ما باید به طور مداوم مفروضات قدیمی را زیر سوال ببرد و از ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید استقبال کند، ارائه می‌دهد. (Entrepreneur)

- آخرین کتاب آدام گرانت ما را وادار می‌کند که در عقاید، افکار و هویت‌های خود تجدیدنظر و ارزیابی و کنیم و به این دلیل اصلی برسیم که چرا کاری را که انجام می‌دهیم و باور داریم، برای ما اینقدر مهم است و چرا نسبت به عقاید خود پافشاری می‌کنیم... این کتاب به ما می‌آموزد که دیدگاه‌های دیگران را در نظر بگیریم تا بتوانیم نظرات خود را رشد دهیم. یک بار دیگر، آدام گرانت موفق شد که شیوه تفکر ما را وارونه جلوه دهد، زیرا او ما را وادار به بررسی اوضاع می‌کند. (Forbes)

کتاب صوتی دوباره فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یادگیری ایده‌های جدید هستید و می‌خواهید زندگی خود را از همین حالا دگرگون سازید، شنیدن این کتاب فوق‌العاده را از دست ندهید.

آدام گرانت را بیشتر بشناسیم:

او متخصص حوزه روانشناسی سازمانی است که به مدت هفت سال متوالی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا که جزء قدیمی‌ترین و معتبرین مدارس بازرگانی، مدیریت و اقتصاد جهان است، فعالیت می‌کند. آدام گرانت (Adam Grant) یکی از محبوب‌ترین سخنرانان TED محسوب می‌شود که صحبت‌هایش 25 میلیون بار مشاهده شده و کتاب‌هایش نیز در سراسر جهان فروشی میلیونی داشته‌اند.

همچنین گرانت به عنوان یکی از 10 متفکر تاثیرگذار دنیا در حوزه مدیریت است و جوایز برجسته‌ای را از انجمن روانشناسی آمریکا و بنیاد ملی علوم دریافت کرده است.

برخی از کتاب‌های این نویسنده مشهور عبارتند از: «بده و بستان، ببخش و بگیر، نوآوران و ...»

جملات برگزیده کتاب صوتی دوباره فکر کن:

- اکثر ما عادت کرده‌ایم خود را در قالب باورها، ایده‌ها و ایدئولوژی‌هایمان تعریف کنیم. اما ناتوانی‌مان در تطبیق ذهنیت‌مان با تغییرات دنیا و تکامل دانش مشکل‌ساز خواهد شد.

- شخصیت شما باید مبتنی بر ارزش‌هایتان باشد نه چیزهایی که به آن‌ها باور دارید. ارزش‌ها همان اصول کلیدی زندگی شما هستند و می‌توانند شامل تعالی و سخاوت، آزادی و انصاف، یا امنیت و صداقت باشند.

- وقتی خود را نه بر اساس عقاید بلکه بر اساس ارزش‌هایتان تعریف کنید، انعطاف‌پذیری لازم را خواهید داشت تا در صورت مشاهده‌ی شواهد جدید، رویکردهایتان را به‌روز کنید.

در بخشی از کتاب صوتی دوباره فکر کن می‌شنویم:

جداسازی شخصیت گذشته و کنونی‌تان، دلهره‌هایی به‌همراه خواهد داشت. حتی تغییرات مثبت هم می‌تواند منجر به بروز احساسات منفی شود؛ تغییر هویت می‌تواند حس آشفتگی و بطالت به همراه داشته باشد. اما در طی زمان، اگر بتوانید داستان منسجمی درباره‌ی تحول‌تان از خود گذشته به خود کنونی‌تان بگویید، همین تجدیدنظر در مورد هویت‌تان نشانه‌ای از سلامت ذهنی شما خواهد بود. یک مطالعه‌ی تحقیقاتی نشان داد که در صورت احساس جدایی افراد از گذشته‌ای که داشته‌اند، میزان افسردگی‌شان در طول سال کمتر خواهد شد. اگر بدانید که جهت زندگی‌تان تغییر می‌کند و در پروسه‌ی گذار از شخصیت کنونی‌تان هستید، ساده‌تر از قبل باورهای احمقانه‌ی پیشین را کنار خواهید گذاشت.

شخصیت گذشته‌ی من «آقای حقایق» بود؛ بیش‌ازحد دل‌بسته‌ی دانستن! اما حالا بیشتر مایلم نادانسته‌هایم را کشف کنم. همان‌طور که رِی دالیو 66 بنیان‌گذار بریج‌واتر 67 گفته، «اگر به گذشته‌ی خود بنگرید و نگویید که "ای وای، یک سال پیش چقدر احمق بودم"، پس حتماً در طول سال گذشته به‌اندازه‌ی کافی یاد نگرفته‌اید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
یادداشت ناشر
38 دقیقه
پیشگفتار
50 دقیقه
فصل یک: یک واعظ، یک دادستان، یک سیاست‌مدار و یک دانشمند به ذهن‌تان قدم می‌گذارند
56 دقیقه
فصل دو: منتقد بیرون گود و متقلب
57 دقیقه
فصل سه: لذت اشتباه کردن
48 دقیقه
فصل چهار: باشگاه مشت‌زنی خوب
66 دقیقه
فصل پنج: رقص با دشمنان
61 دقیقه
فصل شش: دشمنی بر سر الماس
49 دقیقه
فصل هفت: مروّجان واکسن و بازجویان خوش‌اخلاق
53 دقیقه
فصل هشت: گفتگوهای احساسی
49 دقیقه
فصل نه: بازنویسی کتاب‌های درسی
51 دقیقه
فصل ده: این با روش همیشگی‌مان فرق دارد
53 دقیقه
فصل یازده: گریز از کوته‌بینی
16 دقیقه
مؤخره
19 دقیقه
اقدامات تاثیرگذار
1 دقیقه
معرفی پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپی نشر نوین
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۹۰۰۰ 34500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوباره فکر کن

م مسعودی
۱۴۰۱/۱/۱۶
خوشحالم که برای این کتاب وقت گذاشتم.
مطالب کاملاً کاربردی و جالب و البته قبل از توضیح باید بگم اجرا عالی عالی عالی🙏⚘گوینده بسیار مسلط و با جمله بندی عالی و مکث به موقع خیلی در درک مطلب و فهم موضوع کمک کرد و این از نقاط قوت مضاعف این کتاب صوتی هست👏👏
و اما مباحث مطرح شده قابل تامل و تعامل بود.
در تمام این نوع کتاب‌ها نکته‌هایی مشترک وجود داره اما گاهی جزئیاتی را هر نویسنده‌ای مطرح می‌کنه که شاید در کتاب دیگر کمتر یا کم‌رنگ‌تر اشاره شده باشه و این که از تجارب نویسنده و پژوهش‌گرهای متعدد استفاده کنیم اطلاعات کاربردی‌تر و کامل‌تری در اختیارمون می‌گذاره. من خودم بحث مناظره در قسمت۶ اگر درست بگم را خیلی دوست داشتم و اطلاعات مفیدی در مورد مجاب کردن مخاطب در صحبت متقابل بیان می‌کرد و البته باز هم بگم همه قسمت‌هاش خوب بود.
وقتی مدتی کتاب بخونی و خصوصاً این کتابهای صوتی با اجرای فوق‌العاده مطمئناً در درازمدت اثرش را در تصمیم‌گیریها و روابط با دیگران و عکس‌العمل‌های بداهه خواهی دید و کمک می‌کنه تا داوطلبانه رفتار خودت را به نقد بکشی و تغییر را مشتاقانه بپذیری و من به خودم و بقیه توصیه می‌کنم بیاییم برای این‌که دنیای قشنگ‌تری داشته باشیم وحسن اخلاق و رفتار را در جامعه گسترش بدهیم از اوقات گران‌بهای عمر به راحتی گذر نکنیم
ممنون از کتابراه برای همت و اراده در تحقق این مهم🙏🙏🙏🙏🙏⚘⚘⚘
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۱/۱۷
سلام و احترام 🇵🇼🎐؛ محتوای جامع این‌کتاب، کیفیتِ ترجمه و صداگذاری عالیست. موسیقی آغازینِ دلنشینی برای هرفصل در نظر گرفته شده و صدای جناب رضوانی، بسیار مناسبِ این کتاب به نظر میرسه.
هر فصل واقعا آموزنده هست و از بین کتابهای معروفِ همین سبک (چاپِ همین ۲ سال اخیر)، "دوباره فکرکن" رو بیشتر از همه و
پسندیدم.
نگاه نویسنده، آزمایش محور پژوهشی هست و با روش علمی-کاربردی توضیح و آموزش میده؛
میشه گفت که اصلا تکراری و کلیشه‌ای نبود؛
با محتوا و‌ بخشی از تعالیم فصل هفت به لحاظ وجدانی خیلی موافق نبودم که چطور با مهارت مذاکره، فارغ از اطمینان از عواقب/عوارض یک توصیه پزشکی در مُباحثه‌ای علمی، یک مُروّج با راضی کردن کودک درون یک فردِ بالغ (یک مادر) به لحاظ احساسی (فضاسازیِ نوعی از آزادی انتخاب)، حرف خود و نتیجه دلخواهش را به کرسی بنشاند و شخص بابت احترامی که دیده، چشم بسته بدون دلایل کافی ایمان بیاورد!
طبیعتا متقاعد کردن دیگران که در این کتاب آموزش داده میشه، در بعضی زمینه‌ها میتونه ضمن جذابیت، خطرناک هم‌ باشه 😁 یک شمشیر دو لبه - بستگی داره که دست‌چه کسی باشه: یک فرد انسان دوستِ با وجدان و خیرخواه یا فردی فارغ ازین خصایل اخلاقی؟
این‌ عنوان، کتابیست که واقعا نکات و کلیدهای طلایی جدیدی را درباره ذهن بشر، شیوه مذاکره انسانها و اجتماع انسانی ارائه میکند.
از نظر من، به راحتی میتوان گفت که محتوای این اثر، جایگزین خیلی بهتری برای سالم‌ترین قسمت‌های کتابِ "همه چیز به فنا رفته" مارک منسون هست.
با تشکر و احترام 🌺
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۲/۲۸
صدا گذاری بی نهایت فوق العاده و جذاب بود و صدبرابر به کشش داستان کمک کرد. کتاب مضمون فوق العاده ‌ای داره در مواجه با تعصبات جاهلانه و عدم پذیرش تفکرات صحیح، نکات مهمی که مطرح میکنه شامل این است که
شما نمی‌توانید نظر کسی عوض کنی این احتمالش بشدت کمه اما می‌توان انگیزه تغییر را در مردم ایجاد کنی، و
نمیگه چیکار کنید فقط میگه باقی احتمالات رو هم ببین، خوب بشنو انتخاب کن.
شما اگر اصلا بحث نکنی برنده نیستی تعاملات و تفاوت‌ها آموزنده هست و بحث سازنده مهمه ‌.
میگه باهوش فقط اونی نیست که مهارت تفکر بالا داره بلکه آدمی که مهارت‌های شناختی مهمتری هم با توجه به دنیای پر تغییر امروز داره چون گاهی هوش بالا ممکن نسبت به ضعف هات و تفکرات غلطت کورت کنه و به دردسر بیفتی
پس مهارت تجدید نظر اینجا مهمترین مهارته، هیچ دردی ندازه که باورت تغییر بدی، نترس فقط سخته و تمرین میخواد باید کمی فروتن، کنجکاو، پذیرش نادانی و... کنی.
دانش قدرته اما خردمندی یعنی علم پیدا کردن به ندونسته هات.
راهنمایی‌های زیادی در حوضه فردی و اجتماعی و سبک زندگی داره و بشدت پیشنهاد میکنم بخونی.
محمد نوری
۱۴۰۱/۲/۷
کتاب دوباره فکر کن از آدام گرانت (ترجمه کتاب Think Again) راجع‌به موضوع مهمِ تعصب به باورها صحبت می‌کنه؛ چیزی که چه توی کار، چه توی زندگی و چه توی جامعه و سیاست می‌تونه ضررهای جبران‌ناپذیری رو به‌بار بیاره.
براساس تعاریف مرسوم، هوش همون قابلیت تفکر و یادگیری هست. تصور عمده‌ی مردم اینه که هرچی حل
باهوش‌تر باشن، توانایی مسائل پیچیده‌تری رو هم دارن و می‌تونن سریع‌تر از بقیه به راه‌حل برسن؛ اما توی دنیای پیچیده‌ی امروز، مجموعه‌ی دیگه‌ای از مهارت‌های شناختی وجود داره که شاید بیش‌تر از هوش اهمیت داشته باشن؛ مثل قابلیت تجدید‌نظر، فکرکردنِ دوباره و کنارگذاشتن آموخته‌ها و باورهای قدیمی.
به‌طور کلی رویه‌ی نوشته‌های آدام گرانت همینه؛ یعنی این نویسنده چیزی رو می‌گه که به‌نوعی شناکردن درخلاف جهت آب تلقی می‌شه و نمونه‌ی چنین چیزی رو می‌شه توی خلاصه کتاب نوآفرینی و خلاصه کتاب بده و بستان دید.
آدام گرانت توی کتاب دوباره فکر کن یک سوال خیلی اساسی و مهم می‌پرسه: «چطور می‌شه توی دنیای دائم‌التغییر، ما همچنان به باورهایی چنگ بزنیم که برای سال‌ها پیش هستن و لحظه‌ای به فکر نوسازی اون‌ها نیوفتیم؟»
نویسنده‌ی کتاب دوباره فکر کن میگه همون‌طور که الان استفاده از ویندوز ۹۸ هیچ توجیهی نداره، پایبندی به باورهای سال ۱۹۹۸ هم هیچ توجیهی نداره؛ بنابراین باید یاد بگیریم که چطور باورهامون رو از هویتمون جدا کنیم و راه رو برای نوسازی اون‌ها باز بذاریم.
اگه همیشه فکر می‌کنی که تعصب روی باورها و اعتقادات چطور پیش میاد و چطور میشه تعصبات اشتباه رو نابود کرد، مطالعه‌ی خلاصه کتاب دوباره فکر کن از نون شب هم برات واجب‌تره.
امیر رضا اصلی
۱۴۰۱/۲/۲۵
سلام
کاربردی و مفید هم مفرح و جالب.
کسی که این کتاب را نوشته است خود تجربه گسترده این باره را قبلا کسب کرده است دارای تحصیلات دانشگاهی از دانشکده‌های معتبر آمریکایی هستند و با افراد بسیاری در ارتباط بوده به عنوان یک دوست و یا یک همکار �ش زیادی از داستان‌های این کتاب دارای نقایص و نکاتی هست که و
به خودی خود در زندگی شخصی بسیاری از ما تکرار می‌شود با خواندن این کتاب علاوه بر اینکه دیدگاهتان به مسائل گوناگون به طور زیادی تغییر میکند احساس خواهید کرد که کاملاً فرد دیگری شده اید درست است که این کتاب در کشوری دیگر متناسب با مردم دیگر نوشته شده است ولی عجیب که ما شباهت‌های زیادی با آن مردم داریم نویسنده تلاش کرده است که بدون دلیل از ورزی بسیاری از مطالب را بیان کند و تجارب خود در اولویت قرار داشته است این نوشتار علاوه بر بحث علمی ارزش ادبی نیست دارد و باعث گشایش ذهن به جهان‌های متفاوت خواهد شد.
برای من این کتاب بسیار مفید بوده و باعث شده است که دیدگاه ما نسبت به مسائل گوناگون تغییر کند � از اتمام این کتاب به خود نگاه می‌کند و به جریاناتی که از سر گذرانده‌ام می‌پندارم چقدر احمق بودم ولی آدم هرچی زودتر به اشتباه خود پی ببرد بهتر است پس بهتر است که دست از حماقت برداریم و خودرو از نادانی نجات دهیم خوشحالم که این کتاب را توانستم در این اپلیکیشن پیدا کنم خصوص نمونه صوتیش رو گوش دادن. ممنونم از کتابراه مترجم آن.
توصیه می‌کنم این کتاب را بگیرید و گوش کنید و به گفته‌های آن عمل کنیم.
r. Karimiyan
۱۴۰۱/۱/۲۸
کتاب جامع و کاملی است شالوده کتاب بر این اساس است که هر عقیده و باوری که داریم لزوما غیر قابل تغییر نیست و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و دستیابی به حقایق جدید، در بسیاری از موارد باعث اثبات یا تجدید نظر در نظریه‌های علمی شده است، در طول فصل‌های کتاب همواره این نکته گوشزد و تاکید میشود که به و هرفکر عقیده‌ای میتوان شک کرد و باید همزمان با پیشرفت علم بسیاری عقاید و خرافات میتوانند جای خود را به حقایق و باورهای جدید بدهند، این کتاب کتابیست که خیلی باید با تامل خوانده و درک شود و خواندن سرسری و طوطی وار آن فایده‌ای ندارد و توصیه میکنم دوستان عزیزی که قصد مطالعه آن را دارند حتما به دور از دغدغه‌های روزانه برای مطالعه این کتاب اقدام کنند، کتاب قابل تامل و تاثیرگذاری است. از همه عوامل کتابراه و دست اندرکارانی که سبب آشنایی با این کتاب شدند صمیمانه سپاسگزارم. برقرار باشید. 🌺😊
moradi morteza
۱۴۰۲/۱/۱۱
این کتاب اولین کتابی بود در مجموعه‌ای که مشغول به کار هستم به صورت گروهی مطالعه کردیم و هر هفته در مورد این کتاب بحث و جدل داشتیم بخشی از این کتاب که بیش از همه برای من طنین جال بود رویکرد کمک به مردم برای تجدید نظر در اعتقادات بود. من و همسرم در مورد بسیاری از چیزهای اساسی با هم اختلاف نظر داریم و بخشی از لذت رابطه ما این است که از طریق نظرات خود با یکدیگر صحبت کنیم تا آن‌ها را بهتر درک کنیم و در صورت لزوم تجدید نظر کنیم. نمی‌دانستم چگونه با افرادی که با کسی زندگی نمی‌کنند که اعتقاداتشان را به چالش می‌کشد برخورد کنم رویکرد پرسیدن سؤال و گوش دادن فعال واقعاً همان کاری است که ما با یکدیگر انجام می‌دهیم، بنابراین نباید به نظر دیگران دور از دسترس می‌آمد. صبور بودن با باورهایی که شخصاً نفرت انگیز هستند دشوار است، اما از برخی جهات حتی مهم تر است و فرصت‌های بیشتری را فراهم می‌کند. ممنون از اقای دکتر ربیعی مدیریت منابع انسانی کنسرسیوم دیالیز بابت معرفی و ایجاد چالش کتاب خوانی در شرکت
melika baradaran
۱۴۰۱/۷/۲۳
خوندن این کتاب برای همه‌ی ما واجبه. برای مایی که خیلی وقت‌ها فکر میکنیم چقدر میفهمیم و به درستی باورهامون شک نمیکنیم. این کتاب باعث میشه که به عمیق‌ترین باورتون نگاهی دوباره بندازین آیا چیزی که ما بهش معتقدیم واقعا اونقدری که تعصب داریم درست هست؟
در این کتاب تفکر نقادانه معرفی و یاد داده میشه و و
مضراتش بارها بارها بررسی میشه. چیزی که برام خیلی جالب بود آگاهی نویسنده به افکار خودش بعد از مدت‌ها تمرین بود. این که بارها در متن کتاب به خودش یادآوری میکرد که شاید اصلا این چیزی که براتون گفتم درست نباشه خواننده رو تشویق میکرد که همون سوال رو از خودش بپرسه.
توضیح این راهکار در قالب داستان و مثال به کاربردی بودن و درک بهتر مفاهیم کمک میکنه و در کنار این دوباره فکر کردن‌ها مهارت‌های دیگه‌ای مثل بحث کردن و شنیدن رو هم به آدم یاد میده.
خوندن این کتاب مخصوصا توی این روزها که میبینیم تعصب چه بلایی سر جامعه امون آورده شروع خوبی برای تغییره.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۳/۲۸
با درود فراوان خدمت کتاب دوستان گرامی، این کتاب فوقدالعاده ست به تمام معنا. اثری بسیار با ارزش و پر از نکات مهم برای زندگی و رشد فردی در خانواده و در اجتماع. نویسنده بسیار شفاف و توانمند اندیشه‌های خودشون را در قالب یک کتاب گویا به خواننده و شنونده القا کرده‌اند. این جزو کتاب‌هایی هست که میشه با و تامل عمیقا بهش نگاه کرد و منطق خاصی را پیشه کرده و مطمئنا برای تغییر اساسی در رفتارها، ارتباطات، مذاکرات و رسیدن به اهداف مهم زندگی می‌تونه یک راهنمای خوب و موثر باشه. بخش یازدهم به نظرم بسیار عالی بود و می‌تونه مهم‌ترین بخش این کتاب هم تلقی بشه که به گونه‌ای تغییر و تجدید نظر در امور زندگی را شامل میشه. متن بسیار عالی ترجمه شده و خوانش که خودش ۵ ستاره کامل را می‌تونه داشته باشه. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی.
نفیسه فلاحی
۱۴۰۱/۵/۲۱
کتاب خیلی خیلی خوبیه
نویسنده تو این کتاب سعی میکنه بهت بفهمونه که همیشه درست فکر نمیکنی و گاهی مثل یک سیاستمدار فکر میکنی و سعی در جلب رضایت دیگران داری گاهی مثل یک دادستان فکر و عمل میکنی و گاهی هم مثل یک واعظ
به طور کلی اگه میخوان ایده پردازی کنید و نو بشید حتما حتما این کتاب رو تهیه کنید
از
لحن و صدای گوینده هم خیلی راضی هستم بسیار مسلط عستن در کار گویندگی و خوانش
اگر دنبال یادگیری ایده‌های جدید هستین و دوست دارید رندگی خودتون رو دگرگون کنید این کتاب فوق العاده مفیده
کلا مطالعه این کتاب باعث میشه نظرات و عقاید قدیمی خودتون رو زیر سوال ببرید و ذهنتون باز میشه و به موفقیت میرسید، شنیدن این کتاب صوتی رو بهتون پیشنهاد میکنم
علی اکبر
۱۴۰۱/۱/۱۷
سلام کتابراه.
خیلی ممنون از بابت عیدی‌های امسالتون بهترین عیدی بود که امسال گرفتم. امیدوارم که با ایده کتابراه فرهنگ کتابخوانی قوت بگیره و هر روز علاقه‌مندان به آن بیشتر بشه به ویژه با کتابهای رایگان که هر قشری به راحتی میتونه از آن بهره بگیره که خود یک معشوقی برای کتابخوانی است.
در رابطه با که
این کتاب صدای راوی واقعا فوق العاده و بی نظیر است و از شنیدن آن هیچ وقت خسته نمیشی موضوع آن بروز و کاربردی بود و میتوان با نگرش جدید و تغییر افکار مان دنیای جدیدی رو تجربه کنیم چون دنیای ما همان افکاری است که به آن می‌اندیشم و با آن زندگی میکنیم. نهایت تشکر رو از کتابراه دارم خسته نباشید خدا قوت.
karow rezvani
۱۴۰۱/۵/۳
دوباره فکر کن!
به نظرم خواندن (گوش دادن) و فهمیدن مطالب این کتاب برای تک‌تک افراد ضروریه.
برای تغییر (اگر چنین قصدی داشته باشیم) چه راهی داریم به غیر از تغییر نگرش و بازاندیشی؟
به خصوص فصل ۱۱ کتاب عالی بود.
مقایسه کنید بستری که امثال آدام گرانت در آن رشد پیدا می‌کنند (که با تحلیل مسائل و و
تئوریزه کردن دیدگاهشون، انتشار آن دیدگاه بصورت کتاب) و دنیایی رو می‌توانند تحت تاثیر قرار بدهند، با انواع و اقسام محدودیت‌هایی که به انگشت شمار اندیشمندان داخل ایران وارد می‌شود برای محدود کردن نگاه‌ها و فرو بردن بیشتر جامعه در تاریکی...
با گسترش حماقت نمی‌شود جامعه رو سعادتمند کرد.
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۸/۲۰
اگر کسی بتونه این باور رو عمیقاً در وجود ما ایجاد کنه که «شاید، شاید، شاید این منم که دارم اشتباه می‌کنم»، واقعاً کار بزرگ و خارق العاده‌ای کرده. توی این کتاب آقای آدام گرانت طی سه بخش سعی میکنه این کار رو انجام بده و باید بگم که در حقیقت خوب از پس این کار بر میاد. این کتاب میتونه به شما در طی مسیر «بی تعصب» بودن خیلی کمک کنه، تصمیمی که قبلاً گرفتید، وگرنه این کتاب رو برای خوندن انتخاب نمی‌کردید. ضمناً اگر به این مباحث علاقه دارید، کتاب «تفکر نامطمئن» خانم آنی دوک هم احتمالا براتون جالب خواهد بود، همچنین کتاب «هنر پیشبینی» آقای فیلیپ تتلاک. موفق باشید
gholamreza nobahar
۱۴۰۱/۶/۹
سلام
هر چه در مورد خوبی‌های این کتاب بگم بازم کمه.
اولا خیلی به روز هست
در ثانی با مثالهای متعدد و نتایج تحقیقات روز موضوع تفکر مجدد و تجدید نظر و پیش می‌بره.
متقاعدتون می‌کنه که مادامیکه تغییر در طرز فکر و رویه‌های به ظاهر عادی نداشته باشین شما راکد هستین.
در جایی از کتاب میگه اگر شما به و
یکسال قبل رجوع کنین نگین که من چقدر احمقانه فکر میکردم در واقع طی یکسال اخیر چیزی یاد نگرفتیم.
بخرید گوش جان بسپارید عملی اجرا کنین و در نهایت لذت توسعه فردی که نتیجه بسیار مشهود اون توسعه سطح آگاهی همه جانبه در کار و زندگی هست و تجربه کنین.
یاحق
Yasmin Gh
۱۴۰۱/۱/۱۲
ایده کلی کتاب راجع به اینه که درمورد عقایدمون تجدید نظر کنیم. برای من خیلی جالب و مفید بود. البته همه‌ی فصل هاش رو دوست نداشتم و به نظرم فصل‌های اولش مفید تر بود. فصل آخر خلاصه‌ای از تمام مطالب بود که خیلی مفید بود. به نظرم جزء کتاب‌هایی هست که حتما باید خونده بشه.
البته ترجمه نشر نوین خیلی خوب و
نبود بعضی فصل‌ها خوب بود بعضی فصل‌ها واقعا ضعیف بود.
صدای گوینده هم خوبه ولی اگه موسیقی‌ای وجود نداشت بهتر بود.
مشاهده همه نظرات 496

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوباره فکر کن

برای دریافت کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.