معرفی و دانلود کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید

عکس جلد کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید
قیمت:
۱۹۶۰۰۰ ۱۳۷,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید

با مطالعه‌ی کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید نوشته‌ی بنجامین هاردی یاد می‌گیرید چطور شخصیتی که دوست دارید در آینده باشید را بسازید، تهدیدهای سر راه آینده‌ی مطلوبتان را بشناسید و ضمن اولویت‌بندی اهداف و کارهایتان، با برنامه برای رسیدن به شخصیت مورد نظرتان قدم بردارید و به سوی آینده پیش بروید.

کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید

به جای گذشته، خودتان را در کنترل آینده قرار بدهید، آینده‌ای که دوستش دارید و دلتان می‌خواهد به آن تبدیل شوید. این پیام اصلی کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید (Be Your Future Self Now: The Science of Intentional Transformation) به قلم بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) است. اگر ارتباطتان را با آن شخصی که دوست دارید در آینده باشید، حفظ کنید، از مسیر منحرف نمی‌شوید و تمامی تصمیمات و کارهایتان حول محور آینده‌ی موردنظرتان می‌چرخد.

کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید به شما یاد می‌دهد اهداف لحظه‌ای را کنار بگذارید و خواسته‌های کوتاه مدت و بی‌فایده را از اهداف بلندمدت تفکیک کنید. برای این کار باید شخصیت مطلوب آینده‌تان را تصور کنید و در همین لحظه‌ی اکنون، آن شخص بودن را تمرین کنید و هدایت‌گر خودتان در این مسیر باشید تا به خوشحالی و موفقیت دست یابید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید

ساختاربندی کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید در سه بخش اصلی تدوین شده است. بخش اول تمام آن چیزهایی که ممکن است رسیدن به خود آینده را تهدید کند، ارائه می‌دهد. برای مثال اگر برای روایت گذشته به داستان‌های منفعلانه پناه ببرید یا نسبت به محیط خود بی‌اعتنا و ناآگاه باشید، از ادامه‌ی مسیر موفقیت باز می‌مانید. بخش دوم هفت حقیقت درباره‌ی خود آینده در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال این حقیقت که اگر در مسیر رسیدن به خود آینده با شکست مواجه شوید، بهتر از این است که خود کنونی‌تان به موفقیت برسد. چرا که خود کنونی در سطح ثابتی درجا می‌زند و در طول زمان به رکود می‌رسد. این فصل به تکنیک تمرینات خودخواسته اشاره می‌کند. با استفاده از این تکنیک طلایی، با گرایشات معمولتان مقابله می‌کنید و زندگی‌تان را از چنگال عادات و کارهای خودکار بیرون می‌آورید. این تکنیک به شما کمک می‌کند تغییرات عمدی و خودخواسته را با قدرت هر چه بیشتری در زندگی اعمال کنید و افسار آن را هر چه بیشتر در دست بگیرید.

بخش سوم کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید قدم‌های لازم برای رسیدن به خود آینده را توضیح می‌دهد. این قدم‌ها از تعیین هدف بر اساس شرایط کنونی آغاز می‌شود. پس از آن باید اهداف کم‌اهمیت را کنار بگذارید. در ادامه نیز خودتان را از سطح نیاز به سطح خواستن و سپس شناخت برسانید. در قدم چهارم باید چیزی که می‌خواهید را بجویید و در قم پنجم به فکر سر و سامان دادن به خود آینده‌تان باشید. قدم ششم تعیین برنامه‌ی زمانی دقیق است و قدم هفتم از شما می‌خواهد تمامی کارهای ناتمام را تکمیل کنید تا آخرین قدم برای تبدیل شدن به خود آینده را بردارید.

کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید با ترجمه‌ی فارسی عهدیه قاسمی و به کوشش انتشارات ذهن آویز روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب نیز با صدای کاوه یانقی و به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا در اختیار شما قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید

  • اگر بدانید از آینده چه انتظاری دارید، هدفمند و قوی زندگی خواهید کرد. بنجامین هاردی در کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید پیش‌زمینه‌ها و اصول علمی لازم برای شناخت خود آینده را در اختیارتان می‌گذارد و برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی، یاری‌تان می‌کند. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی پرطرفدار و پرفروش‌ نیویورک تایمز)

کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت، خودسازی و رشد فردی علاقه دارید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید می‌شنویم

دکتر اریکسون معتقد است:

پس از دستیابی به آموزش‌های محدود و به دست آوردن تجربه، که غالباً برای بسیاری از کارهای تفریحی مانند: اسکی، تنیس و رانندگی کمتر از پنجاه ساعت است، عملکرد فرد به شرایط ایجادشده عادت میکند و انجام دادن این کارها بیشتر و بیشتر خودکار می‌شوند تا جایی را که فرد دیگر کنترل آگاهانه روی برخی رفتارهایش ندارد و دیگر نمی‌تواند تغییرات عمدی و خودخواسته ایجاد کند؛ برای مثال کارهایی مانند بستن بند کفش یا بلند شدن از صندلی از جمله کارهایی هستند که فرد بدون فکر کردن می‌تواند انجام دهد؛ زمانی که انجام کارها به سطحی برسد که فرد قادر است بدون هیچ تلاشی و خودکار آن کارها را انجام دهد تجربیات بیشتر تأثیری در بهتر شدن رفتارهایش نخواهد داشت. به‌علاوه، ساختار مکانیسم‌های واسطه هم اصلاح نخواهد شد. در نتیجه، این تجربیاتِ روی هم انباشته‌شده تأثیری در این ندارد که فرد به سطح بالاتر و بهتر اجرایی برسد. از طرفی دیگر، افراد مشتاق و سرسخت سعی می‌کنند که عملکردشان را بهبود ببخشند و تجربه بیشتری به‌دست آورند؛ چرا که این تجربیات با تمرینات عمدی و خودخواسته همراه می‌شوند. چالش اصلی این افراد این است که از پیشرفت متوقف‌شده و فرایند خودکار دوری کنند. این افراد عمداً با تمایلات خودکار مقابله می‌کنند؛ بدین صورت که اهداف جدید با استانداردهای اجرایی بالاتری را که نیازمند افزایش سرعت، دقت و کنترل است، برای خودشان تعریف می‌کنند. افراد حرفه‌ای خودخواسته به دنبال شرایط یادگیری هستند تا بتوانند به اهداف مطلوبشان برسند اهدافی که فراتر از سطح اجرایی کنونی‌شان است.

تمرین خودخواسته نقطه‌ی مقابل «عادت» و «رفتار خودکار» است. عادت‌های شما باعث می‌شود که شما خودکار عمل کنید. تمرین خودخواسته نیازمند تلاش آگاهانه و توجه کافی برای رسیدن به اهدافتان است. عادت‌ها همان خود فعلی شما هستند و تمرین خودخواسته همان تلاش متمرکز برای رسیدن به خود آینده مورد نظرتان است.

بازگشت به سوی عادت‌ها و حاشیه امن باعث پیشرفت شما نخواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
31 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
13 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که خود آینده‌تان را تهدید می‌کند
52 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
30 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
19 دقیقه
بخش دوم: حقایقی درباره‌ی خود آینده‌تان
51 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
28 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
44 دقیقه
بخش سوم: قدم‌هایی برای رسیدن به خود آینده
41 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
7 دقیقه
نتیجه‌گیری: همین حالا خود آینده‌تان باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید
نویسنده
مترجمعهدیه قاسمی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۶۰۰۰ ۱۳۷,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید

برای دریافت کتاب صوتی هم اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.