معرفی و دانلود کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

عکس جلد کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب دبی فورد که به مفهوم کهن الگوی سایه می‌پردازد و راه شناخت خود واقعی‌تان را نشان می‌دهد، کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود نام دارد. این اثر به شما کمک می‌کند تا با جنبه‌های کمتر آشنای ضمیرناخودآگاه آشنا شوید.

درباره کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود:

دبی فورد به عنوان یکی از مشهورترین روانشناسان دنیا همواره در آثارش تاکید داشت که هر یک از ما ردی از ویژگی‌های انسانی را در وجودمان داریم و طیف وسیعی از احساسات را درک می‌کنیم. درواقع این خصوصیت از همان ابتدای تولد ما وجود دارد، اما هرچه بزرگ‌تر می‌شویم، خانواده و جامعه با تمامی هنجارها و ارزش‌های اجتماعی‌شان، برای ما خوب و بد را تعیین می‌کنند و در همین نقطه است که دیگر نمی‌توانیم بسیاری از افکار و نداهای درونی خود را به درستی بشناسیم و با انکار و رها کردنشان اهمیتی به این انگیزه‌های درونی نمی‌دهیم.

به بیان دیگر دبی فورد تلاش کرده تا در کتاب جویندگان نور در نیمه تاریک وجود (The Dark Side of the Light Chasers) ما را با مفهومی به نام «سایه» آشنا کند. شاید ما سایه را با نام‌های دیگری همچون: خود دیگر، دوقلوی تاریک، خود سرکوب شده و اید (نهاد) بشناسیم. حتی کارل گوستاو یونگ روانشناس مشهور درباره این مفهوم چنین گفته است: «سایه همچون کسی است که ترجیح می‌دهید، به آن شکل نباشید.» حال فورد تلاش کرده تا در این کتاب پرفروش و پرطرفدار خود، به جنبه تاریک و پنهان وجود تک تک ما بپردازد و نحوه شناخت و مقابله با آن را نیز آموزش دهد.

درواقع او توضیح می‌دهد که تنها با پذیرش و داشتن تمامی جنبه‌های روشن و تاریک‌تان می‌توانید به سوی آرامش و کامل شدن قدم بردارید و مهر پایانی بر رنج‌های درونی‌تان بکوبید. چراکه با شناخت سایه و نیمه تاریک وجودتان، دیگر از خودتان پنهان نمی‌شوید و تصویری غیرواقعی نیز به دیگران نشان نمی‌دهید.

پس معطل نکنید و با شنیدن کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود، یاد بگیرید که چگونه آرام آرام زندگی و افکارتان را از موانع گوناگون پاک کنید و با شناخت و پذیرش تمامی اشتباهاتی که در زندگی انجام داده‌اید، به یک تکامل واقعی دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود:

- در این‌ کتاب‌ والا، دبی‌ فورد به‌ شیوه‌ای‌ منظم‌، گام‌های‌ رسیدن‌ به‌ یکپارچگی‌ و دگرگونی‌ را مشخص‌ می‌کند. (دکتر دیپاک‌ چوپرا)

- دبی‌ فورد ما را از الگوهای‌ تنبیه‌ خود که‌ اغلب‌ اسیرمان‌ کرده‌اند، عبور می‌دهد. نظرات‌ او به‌ گونه‌ای‌ خارق‌العاده‌، جذاب‌ و قانع‌کننده‌ هستند. (ماریان‌ ویلیامسون‌)

- دبی‌ فورد در این‌ کتاب‌ منحصر به‌ فرد به‌ ما می‌آموزد که‌ تمامی‌ جنبه‌های‌ خود را بشناسیم‌، بپذیریم‌ و سرانجام‌ دوست‌ بداریم‌. خواندن‌ این‌ کتاب‌ را به‌ شدت‌ توصیه‌ می‌کنم‌! (دکتر دین‌ اُرنیش‌)

کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به مباحث روانشناسی و ضمیر ناخودآگاه از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد و با مفاهیم گوناگونی پیرامون خودشناسی آشنا خواهند شد.

دبی فورد را بیشتر بشناسیم:

او یکی از نویسندگان مطرح کتاب‌های معنوی بود، و آثارش همواره از پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رفت. دبی فورد در سال 1955 به دنیا آمد و در سال 2013 بدرود حیات گفت. ترغیب آدمیان به کشف دنیای درون و ورود به جهان بیکران معنویت، هدف مورد علاقه‌ی فورد از نوشتن انبوهِ آثارش بود.

از جمله کتاب‌های مشهور وی می‌توان به این عناوین اشاره داشت: «شجاعت، جدایی معنوی، نیمه تاریک وجود، پاکسازی آگاهی در 21 روز، بهترین سال زندگی شما».

در بخشی از کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود می‌شنویم:

ما در این دنیا نیستیم، بلکه دنیا در درون ماست. اولین باری که این جمله را شنیدم، گیج شدم. چطور ممکن است دنیا در درون من باشد؟ چطور ممکن است که چطور شما، انسانی دیگر در درون من زندگی کنید؟ مدت زیادی طول کشید بفهمم که آنچه واقعا در درون من وجود دارد، هزاران ویژگی و خصوصیتی است که هر انسانی را شکل می‌دهد. هر انسانی تصویری از کل عالم بشریت است. هرکدام از ما دانش و آگاهی کل جهان هستی را در خودمان داریم.

اگر تکه‌ای از هولوگرام کارت اعتباری یا گواهینامه رانندگی‌تان را ریز ریز کنید و آن را زیر اشعه لیزر بگذارید، تصویر کامل آن را خواهید دید. به همین ترتیب اگر انسانی را بررسی کنید، هولوگرامی از جهان هستی را خواهید یافت. نقش جهان هستی در دی. ان. ای ما شکل گرفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل اول: دنیای بیرون، دنیای درون
34 دقیقه
فصل دوم: در جستجوی سایه
41 دقیقه
فصل سوم: دنیا در درون ماست
40 دقیقه
فصل چهارم: به یاد آوردن خودمان
40 دقیقه
فصل پنجم: خودشناسی از طریق شناخت سایه
50 دقیقه
فصل ششم: من آن هستم
52 دقیقه
فصل هفتم: پذیرش نیمه تاریک وجودتان
63 دقیقه
فصل هشتم: تعبیر و تفسیری تازه از خودتان
60 دقیقه
فصل نهم: بگذارید نور وجودتان بدرخشد
71 دقیقه
فصل دهم: زندگی ارزش زیستن دارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

معصومه پیروزمند
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
نویسنده‌ی مورد علاقه‌ی من خانم دبی فورد. به قوانین کتاب عمل کنید تا تغییر را حس کنید. ویژگی‌های منفی که در دیگران میبینیم و توجه ما را جلب می‌کند در واقع همان ویژگی‌های خودمان است. که با درمان آن‌ها به آرامشی ژرف می‌رسیم. آن جا که گفتند هر شب شام مورد علاقه‌ی خود را درست می‌کردم. لباسی زیبا و تمیز می‌پوشیدم و در نور شمع غذایم را می‌خوردم من الگو برداری کردم و جدا برای تقویت روحیه و احساس ارزشمندی کم نظیر بود. اگر به شناخت بهتری از خود برسیم به پذیرش خود کمک شایانی کرده ایم. توصیه‌ی فراوان به گوش کردن یا مطالعه‌ی این اثر خانم دبی فورد.
اسماعیل شریفی
۱۴۰۱/۵/۱۷
سلام کتاب راهی‌های عزیز این هم یک معجزه در کار شناخت درونی‌ترین لایه‌های زندگی شخصی هر انسان هست یه شاهکار. که پیشنهاد مطالعه‌ی چندین باره را می‌دم خودمم حتما بارها و بارها خواهم خواند تا به تساز بهتری برسیم چقدر جالبه هر کسی بتونه به تاریکترین نقاط درونی خودش به سایه‌ها دسترسی داشته باشه به سطح و بیاره باهاش کنار بیاد قبولشون کنه پنهان نکنه بعد با راحتی تمام در آغوش بگیره و شاد و سالم زندگی کنه ممنونم کتابراه
ای روح الهی دوستت دارم متاسفم لطفا مرا ببخش سپاسگزارم
سهیلا زارع
۱۴۰۱/۸/۷
درحال مطالعه این کتاب ارزشمند هستم ومیتوان گفت
تمام تلاش این کتاب و بسیاری از کتابهای روانشناسی دیگر که برای خودیاری و ایجاد حس خوب نوشته شده‌اند این است که ما خود را دوست داشت باشیم و کمتر خود را سرزنش کنیم. منشا بسیاری از افکار منفی ما دوست نداشتن خود است در واقع شما اگه خودتان را عمیقا دوست و و
داشته باشید رضایت از خود زندگی داشته باشید به خوشبختی رسیده اید.
باتشکر از کتابراه و عوامل تهیه کننده کتاب🙏🏻😍
شیوا رضوی
۱۴۰۲/۴/۱۲
با قاطعیت میگم جزو بهترین کتابهایی با عشق خوندم و دارم تحول رو در زندگیم تجربه میکنم
منو با نیمه دیگر وجودم که همیشه نادیده میگرفتم رودر رو کرد تا خودمو بهتر بشناسم و نقاط ضعفو بیشتر وبیشتر بپذیرم و درک کنم تا اونها رو با درک علم به دانستنش بشناسمو و مداواش کنم
اگر دنبال کتاب خود شناسی و درمان اون میگردید توصیه میکنم این کتاب رو جزو الویتهاتون بزارین
ممنون از کتابره عزیز⚘
Sara Najafi
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتابی که اگر به تمرینهایش عمل کنی بی شک زندگیت و هر آنچه که تجربه میکنی عوض خواهد شد در اینکه عمل کردن به همه حرفها راهکارها و تمارینش کاریه سخت ولی کارساز و مفید و رهایی بخشه. حتما از نظر من این کتاب از واجباته که هر انسانی حداقل یک بار بخونتش. و البته ممنون از کتابراه برای تهیه نسخه خوب کتاب صوتی این کتاب که تاثیرپذیریش رو بیشتر میکنه.
مهتا بیاتی
۱۴۰۱/۳/۱۸
خانم دبی فورد نیاز به تعریف نداره؛
ولی خب برای کسی که تازه بخواد تو این مسیر قرار بگیره
شاید فکرکنه با این تکنیک‌ها نمیشه
ولی اگه به باور برسه عالیه عاااااالی
خیلی رفتار اطرافیان واقعا تغییر میکنه
و خیلی ازبیماری‌ها درمان میشه؛
چون همه چیز از درونِ خود آدمه و افکارش!
درهرصورت من که بسیار لذت بردم 🥰
مهسا فامل
۱۴۰۱/۴/۱۶
کتاب بسیار کاربردی و عالی که با خوندنش با خصوصیات اخلاقی خودتون که باور نمیکنید در شما وجود داره آشنا میشید و بیشتر خودتون رو میشناسید از نظر من ارزش چندین بار خوندن برای فراموش نکردن توصیه‌های کتاب و بهبود شخصیت رو داره
سپیده کریمی
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتاب خوب و مفیدی است. تکرار مطالب گاهی حوصله مخاطب را سر می‌برد، اما در کل کتاب سودمندی است.
صدای خواننده کتاب و لحنش متاسفانه اصلا خوب نیست. شاید بهتر باشد پیش از انتخاب افراد برای خواندن کتاب‌ها کیفیت صدای آن‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.
حمیدرضا قره باغی
۱۴۰۱/۳/۳۱
این یکی از بهترین کتابهای لازم برای شناخت سایه و نقاب هست. سایه کاوی از مهم‌ترین تکنیک‌های خودشناسی هست. به همه افراد توصیه میکنم کتاب نیمه تاریک وجود رو بارها مطالعه کنند و تمرین هاش رو انجام بدند
Nazanin Khademifar
۱۴۰۱/۲/۱۴
کتابی کامل و خوب و گویا
خوبی کتاب در این است که دانش کتاب تجربی است و آکادمیک و خشک نیست
قطعا بهترین نتیجه را زمانی می‌توان گرفت تمرین‌های کتاب را کامل انجام داد
امیر کاظمی
۱۴۰۱/۴/۲۶
با سلام و درود
کتاب‌های خانم دبی فورد
همگی عالی هستن
و به نظر من
این کتاب رو همراه با کتاب چرا ادم‌های خوب کارهای بد میکنند بخونید و اثرات معجزه وار رو ببینید
Zahra Azarpira
۱۴۰۱/۴/۲۹
دبی فورد از بهترین نویسندگان در حوزه شناخت فردی هست پیشنهاد میکنم این کتاب را مطالعه کرده و با بحث سایه‌ها و ضمیر ناخودآگاه خود بیشتر آشنا شوید
حسین غیاثی
۱۴۰۳/۱/۶
با سلام من خواندن این کتاب را به تمام علاقمندان خودشناسی توصیه میکنم به نظر این کتاب تاثیر به سزایی در شناخت زوایای پنهان درون انسان دارد
Behnaz khodabande
۱۴۰۲/۳/۲۰
واقعا ممنونم از ماه آوا و گوینده عزیز سرکار خانم حمیده کریمی با صدای گرم و‌بینظیرشون این حس رو میدن که خود دبی داره باهات حرف میزنه
معصومه کوثری
۱۴۰۱/۱۱/۸
خواندن این کتاب برای همه‌ی آدم‌ها ضروری هست. دیدگاه جدیدی در مورد زندگی را بیان می‌کند و راه رسیدن به آرامش را نشان می‌دهد
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

برای دریافت کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.