معرفی و دانلود کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید

عکس جلد کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید

فردا همان امروز است! این رویکردی‌ست که دکتر بنجامین هاردی در کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید، آن را به مخاطبانش معرفی می‌کند. هدف نویسنده آموزش روش‌های مفید و کاربردی به افراد بوده تا بتوانند همین امروز با تصور و بنانهادن آرزوهایی که برای فردا دارند، آن را بسازند و با سفری فرازمانی، در لحظه‌ی حال شاهد محقق شدن رؤیاهایی باشند که برای آینده در سر می‌پرورانند.

درباره‌ی کتاب هم‌ اکنون خود آینده‌تان باشید

خیال‌بافی درباره‌ی آینده همواره یکی از خصوصیات جدایی‌ناپذیر زندگی بشر بوده. تمامی پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی زاییده‌ی خیالاتی هستند که انسان‌ها در دوره‌های گوناگونی از عمر خود، درباره‌ی آینده داشته‌اند. اختراعاتی که امروزه تبدیل به امری بدیهی و پیش‌پا‌افتاده شده‌اند، روزگاری آرزویی بودند که شاید یک کودک آن را در سر خود می‌پرورانده.

بنجامین هاردی (Benjamin Hardy)، نویسنده‌ی کتاب هم‌ اکنون خود آینده‌تان باشید (Be Your Future Self Now) در اثر خود به این نکته اشاره می‌کند که کتاب او درباره‌ی «شدن» نیست، بلکه درباره‌ی «بودن» است. در واقع، هاردی به خواننده نشان می‌دهد فردی را که می‌خواهد در آینده به او بدل گردد، تصور کرده و سپس در همین لحظه تبدیل به او شود! وقتی فرد چنین کاری انجام می‌دهد، به جای این‌که زمان گذشته، رفتارهای فعلی‌اش را کنترل کند، آینده سکان هدایت لحظه‌ی حال را به دست گرفته و رؤیاها دقیقاً با استفاده از همین رویکرد رنگ‌وبوی حقیقت به خود می‌گیرند.

هاردی در کتاب هم‌ اکنون خود آینده‌تان باشید، خواننده را به سفری در زمان می‌برد. سفری که از خود اکنون به خود آینده صورت می‌گیرد. در واقع او فرد را مقابل خودش قرار می‌دهد تا آینده و گذشته‌ی او با هم ملاقات کنند. خودِ آینده هم‌چون آینه‌ای عمل می‌کند تا خواننده با نگرشی عمیق و عینی نسبت به آن‌چه که برای آینده در سر دارد، عملکردهای خود در زمان حال را بهبود بخشد و هر قدمی را که لازم است، بردارد تا آن‌چه را که برای فرداهایش متصور شده، عینیت بخشد. بی‌تردید سه‌گانه‌ی «بازگشت به آینده» (Back to the Future) بهترین مثال سینمایی برای درک هر چه بهتر کتاب بنجامین هاردی است. رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) اولین قسمت از این سه‌گانه‌ی شگفت‌انگیز را در سال 1985 روی پرده برد و میراثی جاودانه از خود به جا گذاشت. قهرمان داستان با سفر در زمان، تجربیات گوناگون و هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد و با دیدن اینکه اگر زندگی امروز خود را درست نسازد، در آینده دچار چه دردسرهایی خواهد شد، اقدامات لازم را برای اصلاح گذشته و حال خود انجام می‌دهد.

شاید ماشین زمان هنوز اختراع نشده باشد، اما ذهن خلاق انسان، پیچیده‌ترین ماشین زمانی است که تاکنون به عرصه‌ی ظهور رسیده و هاردی با استفاده از همین ابزار خارق‌العاده و با معرفی هفت گام اساسی تا رسیدن به خودِ آینده، به خواننده‌ی کتاب کمک می‌کند، با گام‌هایی استوار به سوی آینده‌ پیش برود و رؤیاهای خود را در قالب حقیقتی عینی و ملموس مشاهده کند.

کتاب هم‌ اکنون خود آینده‌تان باشید، برای اولین بار در سال 2022 منتشر شده و با ترجمه‌ی عهدیه قاسمی، توسط نشر ذهن‌آویز در دسترس خوانندگان قرار گرفته.

در نکوداشت‌ کتاب هم‌ اکنون خود آینده‌تان باشید

  • شناخت خود آینده، کلید داشتن یک زندگی قدرتمند و هدفمند است. دکتر بنجامین هاردی زمینه و دانش انجام این کار را به گونه‌ای فراهم کرده که نه‌ تنها قادر خواهید بود خود آینده‌تان را به خوبی بشناسید، بلکه هم‌چنین می‌توانید زندگی‌تان را متحول سازید. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی شماره یک پرفروش‌ترین آثار در فهرست نیویورک تایمز)

کتاب هم‌ اکنون خود آینده‌تان باشید مناسب چه کسانی است؟

خواندن کتاب حاضر به علاقه‌مندان کتب انگیزشی، موفقیت و تکنیک‌های رشد فردی توصیه می‌شود.

با بنجامین هاردی بیشتر آشنا شویم

دکتر بنجامین هاردی نویسنده‌ی آمریکایی است که در رشته‌ی روانشناسی سازمانی و صنعتی تخصص دارد. این نویسنده هنگامی‌که دانشجوی مقطع دکتری بود، به وبلاگ‌‌نویسی روی آورد و در این کار به موفقیت چشمگیری رسید، به گونه‌ای که نوشته‌های او بیش از صد میلیون بازدید داشتند. او شهرت خود را در عرصه‌ی نویسندگی با نوشتن کتاب‌های انگیزشی و خودیاری به‌دست آورد و کتاب «خواستن توانستن نیست» که از جمله کتاب‌های مشهور اوست، تاکنون به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده و توجه علاقه‌مندان چنین آثاری را به خود جلب کرده.

از دیگر آثار شاخص او می‌توان به کتاب‌هایی همچون «حسرت و فرصت» و «شخصیت شما همیشگی نیست» اشاره کرد. او علاوه‌بر نویسندگی، با نشریات معتبری همکاری نموده و کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه‌ی تکنیک‌های موفقیت و رشد فردی برگزار می‌کند. یکی از نکات جالب توجه درباره‌ی زندگی شخصی او این بوده که پس از ازدواج با همسرش، سه کودک را از پرورشگاه به فرزندی قبول کرده و حاصل زندگی مشترک‌شان نیز سه فرزند دیگر است. او درحال‌حاضر، با شش فرزند خود در اورلاندوی ایالات متحده سکونت دارد.

جملات برگزیده کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید

  • چنان رفتار کنید که هرآنچه را می‌خواهید می‌تواند برای شما باشد و برای شما هم خواهد بود.
  • امید بخش لازم و ضروری زندگی انسان است. ما انسان‌ها بدون امید پژمرده می‌شویم و می‌میریم. (ست گودین)

  • چنان زندگی کن که گویی بار دومی است که به دنیا آمده‌ای و همان خطاهایی را مرتکب می‌شوی که در زندگی نخست مرتکب شده ‌بودی.

  • تصویر ذهنی‌تان از اینکه می‌خواهید در آینده چه کسی و کجا باشید بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که می‌توانید داشته باشید. نداشتن هدف دستیابی به موفقیت را سخت خواهد کرد. (پاول آردن)

در بخشی از کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید می‌خوانیم

فردیناند مارکوس دروغگوی خوبی بود.

در سی‌ام دسامبر 1965، او دهمین رئیس‌جمهور فیلیپین شد و مدعی بود که «پرافتخارترین قهرمان فیلیپین» است. پس از اینکه رئیس‌جمهور شد، برای توسعۀ زیرساخت‌های فیلیپین برنامۀ سلطه‌جویانه‌ای را دنبال می‌کرد. مارکوس با استفاده از وام‌های خارجی، به ساخت جاده‌های جدید، مدارس و دیگر مجموعه‌ها پرداخت. او به دلیل هزینه‌های افراطی‌اش با توجه عموم روبه‌رو شد. در طول دومین دورۀ ریاست‌جمهوری‌اش، هزینه‌ها و وام‌های افراطیِ مارکوس باعث تورم در کشور شد. اقتصاد فیلیپین سقوط کرد و نارضایتی اجتماعی بین مردم پدیدار شد.

مارکوس به شرایط زندگی مردم اهمیتی نداد. او در دوران ریاست‌جمهوری‌اش، همراه با خانوادۀ خود، زندگی بسیار مرفهی داشت که این رفاه در نتیجۀ اختلاس‌های او از بانک مرکزی فیلیپین بود. در کتاب گینس، اسم خانوادۀ مارکوس به‌عنوان بزرگ‌ترین سارقان خزانۀ دولت ثبت شده است. این مبلغ چیزی حدود پنج تا ده بیلیون دلار است.

مارکوس در دوران ریاست‌جمهوری خود، مبالغ هنگفتی به بخش نظامی اختصاص داد، نه برای حفاظت از مردم در برابر حملۀ بیگانگان، که برای کنترل و مجازات افرادی که از قوانین سرسختانۀ او پیروی نمی‌کردند.

در طول مدت حکومت او، دولت بدهی زیادی متحمل شد. از لحاظ اجتماعی و اخلاقی، کشور به قهقرا رفت و دولت به‌خاطر نزاع و درگیری‌های داخلی چندپاره شد وبه تفرقه افتاد.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم
مقدمه: انقلاب 180 درجه‌ای علم روان‌شناسی
بخش اول: 7 چیزی که خودِ آینده‌تان را تهدید می‌کند
تهدید شماره 1: امید نداشتن به آینده، زندگی اکنونتان را بی‌معنا می‌کند.
تهدید شماره 2: داستان‌های منفعلانه از زندگی گذشته‌تان فقط جلو پیشرفت زندگی آینده‌تان را می‌گیرد.
تهدید شماره 3: آگاه نبودن به محیط، به تکامل نادرست دامن می‌زند.
تهدید شماره 4: قطع ارتباط با خودِ آینده‌تان تصمیمات بیهوده‌ای را رقم می‌زند.
تهدید شماره 5: اهداف کوچک و کشمکش‌های ناگهانی، شما را از ادامه مسیر باز می‌دارد.
تهدید شماره 6: اگر در گود نباشید، به‌ناچار شکست می‌خورید.
تهدید شماره 7: گاهی موفقیت محرک شکست است.
نتیجه‌گیری: تهدیدات خودِ آینده
بخش دوم: 7 حقیقت درباره خودِ آینده‌تان
حقیقت شماره 1: خودِ آینده‌تان زندگی کنونی‌تان را به جلو سوق می‌دهد.
حقیقت شماره 2: خودِ آینده‌تان با چیزی که انتظارش را دارید فرق دارد.
حقیقت شماره 3: خودِ آینده‌تان نی‌نواز هاملین است.
حقیقت شماره 4: خود آینده‌تان مبتنی بر اهدافی است که می‌توان آن‌ها را اندازه‌گیری کرد.
حقیقت شماره 5: شکست خودِ آینده‌تان بهتر از موفقیت خودِ کنونی‌تان است.
حقیقت شماره 6: موفقیت زمانی به‌دست می‌آید که با خودِ آینده‌تان روراست باشید.
حقیقت شماره 7: دیدگاه شما درباره خدا روی خودِ آینده‌تان تأثیر می‌گذارد.
نتیجه‌گیری: حقایقی درباره خودِ آینده
بخش سوم: 7 قدم تا رسیدن به خودِ آینده‌تان
قدم اول: برای خود اهدافی مطابق شرایط کنونی تعیین کنید.
قدم دوم: اهداف کم‌اهمیت را حذف کنید.
قدم سوم: از مرحله نیاز به مرحله خواستن و سپس به مرحله شناخت بروید.
قدم چهارم: در جست‌وجوی چیزی باشید که می‌خواهید.
قدم پنجم: به خودِ آینده‌تان سروسامان دهید.
قدم ششم: برای خودِ آینده‌تان برنامه زمانی داشته باشید.
قدم هفتم: جسورانه کارهای ناتمامتان را تمام کنید.
نتیجه‌گیری: قدم‌هایی برای خودِ آینده
نتیجه گیری: همین حالا خودِ آینده‌تان باشید.
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید
نویسنده
مترجمعهدیه قاسمی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-118-521-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید

برای دریافت کتاب هم اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.