معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

عکس جلد کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

اولیویا تلفورد در کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی، شما را به یک زندگی سرشار از آرامش و نظم دعوت می‌کند. در این کتاب پرفروش یاد می‌گیرید که چگونه آشفتگی‌های ذهنی خود را از بین ببرید و بهره‌وری بهتری از زمان خود داشته باشید.

درباره کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

آیا تا به حال به خاطر حجم بالای بهم‌ریختگی‌های خانه و زندگی‌تان، استرس و خستگی بیش از حد را تجربه کرده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید که وسایل اضافی زیادی دارید و وقت آن است که خودتان را از شر تمامی آن‌ها خلاص کنید اما دقیقاً نمی‌دانید که از کجا و چگونه باید شروع کنید؟

حقیقت این است که هرج‌ومرج می‌تواند بر تمام ابعاد زندگی‌تان تاثیر بگذارد و تنها به بی‌نظمی‌های عادی و اسباب و اثاثیه زیاد محدود نمی‌شود. فکرش را بکنید که سینک آشپزخانه‌تان پر از لیوان‌ها و ظروف نشسته و کثیف است، وسایل غیرضروری در انباری‌تان فضای زیادی را اشغال کرده‌اند، یا هدایا و یادگاری‌هایی که سال‌ها آن‌ها را نگه داشته‌اید، پشت کمد یا داخل کشوهایتان به زور چپانده شده‌اند. در چنین وضعیتی قطعاً آرامش ذهنی شما مخدوش می‌شود و نمی‌توانید نظم و زیبایی و هارمونی لازم را مشاهده کنید.

حتی ممکن است برای مدت کوتاهی خودتان را به بی‌خیالی بزنید و همه این به‌هم‌ریختگی‌ها را نادیده بگیرید اما درنهایت باز هم احساساتی نظیر استرس و خجالت به سراغتان می‌آید.

پس اگر می‌خواهید سبک‌زندگی‌ و افکارتان را تغییر دهید و فضایی خالی و پرآرامش برای خودتان به وجود بیاورید تا خلاقیت‌ها و استعدادهایتان شکوفا شوند، کتاب هنر زندگی مینیمالیستی (The Art of Minimalism) در این مسیر همراهی‌تان خواهد کرد و راهکارهای سودمندی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

اولیویا تلفورد اصول مینیمالیسم را به شما آموزش می‌دهد. پس وقت آن است که تمیزکردن و مرتب‌کردن خانه را تنها به معنای دور ریختن وسایل در نظر نگیرید، بلکه باید طرز سازماندهی صحیح و آگاهانه را بیاموزید تا زندگی‌تان سرشار از شادی و رفاه و فراوانی شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

- کتاب هنر زندگی مینیمالیستی اولیویا تلفورد یک درس ارزشمند درباره بازبینی مجدد زندگی‌تان به شما می‌دهد. (دنیل والتر، نویسنده کتاب قدرت انضباط شخصی)

- این کتاب بسیار باور نکردنی است و به شما نشان می‌دهد زندگی با داشتن چیزهای کمتر چقدر ارزشمند است. این کتاب را به همه توصیه می‌کنم. (بلا جین، نویسنده)

- پس از خواندن این کتاب احساس داشتن سازمان‌دهی، استرس کمتر و بهره‌وری بیشتری خواهید کرد. (جودی دایر، نویسنده کتاب موهبت همدلی)

کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید هنر مینیمالیسم را یاد بگیرید و سر و سامانی به افکار و زندگی خود بدهید، کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی انتخابی شایسته و مفید برایتان است.

اولیویا تلفورد را بیشتر بشناسیم

ازجمله نویسندگانی که به گسترش سبک زندگی مینیمال کمک بسیاری کرده است،‌ اولیویا تلفورد (Olivia Telford) نام دارد. این نویسنده دانمارکی به خاطر زندگی سختی که داشت و محیط آشفته‌ای که در آن متولد شد و رشد کرد،‌ همواره تلاش می‌کرد تا محیط اطرافش را کنترل کند و مراقبت از روح خود را جدی بگیرد.

او با نوشتن این اثر،‌ نشان داد که راز شاد زیستن در دارایی‌های زیاد نیست و در بسیاری از موارد، شلوغ بودن زندگی،‌ جلوی رسیدن به خواسته‌ها را می‌گیرد! از دیگر آثار تلفورد می‌توان به کتاب «درمان شناختی رفتاری به زبان ساده» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی می‌شنویم

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه چیز فوراً به ما داده می‌شود. ما غذاهای خود را در مایکروویو درست می‌کنیم یا به جای پخت غذا در خانه از رستوران فست فودهایی مانند همبرگر می‌گیریم، به جای ورزش کردن لیپوساکشن می‌کنیم، به جای صرفه‌جویی در هزینه‌، همه چیز را به‌صورت اعتباری خریداری می‌کنیم و این لیست بی‌پایان است. جامعه امروزی، ما را برای گرفتن و رفتن آموزش داده است بنابراین ما حوصله نداریم که برای چیزهایی که واقعاً می‌خواهیم تلاش کنیم. ما به مدرسه می‌رویم و در آن‌جا به ما می‌گویند روی انتخاب مسیر مناسب شغلی تمرکز کنید، اما تمرکز بر انتخاب شخصیت مناسب چه می‌شود؟

امروزه به‌ندرت می‌توان ویژگی‌هایی مانند پشتکار، اراده و توجه به جزئیات را در یک شخص یافت. ما چه در خانه و چه در محل کار، فکر می‌کنیم که می‌توانیم کمترین کارها را انجام دهیم اما درعین‌حال انتظار داریم که به نتایج عظیمی برسیم. متأسفم که شما را ناامید می‌کنم اما زندگی به این شکل پیش نمی‌رود. شما باید به چیزهای کمی که دارید وفادار باشید و معنی وفادار بودن به چیزهایی که دارید این است که حتی زمانی که مشغول کاری هستید که از آن متنفر هستید، تمام تلاش خود را برای به پیش بردن کارها انجام دهید و با این شیوه خود را در مسیر موفقیت قرار خواهید داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
3 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: از مرتب کردن تختخواب‌تان شروع کنید
27 دقیقه
فصل دوم: مرتب و منظم بودن دقیقاً چیست؟
24 دقیقه
فصل سوم: مزایای داشتن سازمان‌دهی
13 دقیقه
فصل چهارم: آشفتگی و تحول غیرمنتظره
36 دقیقه
فصل پنجم: ایجاد حس نظم و ترتیب
20 دقیقه
فصل ششم: چالش پیروز شدن در 30 روز
18 دقیقه
فصل هفتم: روش‌های نظافت دوست‌دار محیط زیست
17 دقیقه
فصل هشتم: نظم و ترتیب دادن به روابط و رها شدن از دوستان منفی
10 دقیقه
فصل نهم: نظم بخشید به افکار و خالی کردن ذهن
13 دقیقه
فصل دهم: نظم بخشید به افکار و قدرت تفکر مثبت
41 دقیقه
فصل یازدهم: نظم دادن به روزتان و افزایش مهارت‌های مدیریت زمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی
نویسنده
مترجمامیر نظری انامق، نسیم سیدی اصل
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۸
عالی عالی عالی اگه هزار بار هم این کلمه رابنویسم باز هم کم است در این کتاب خواهید آموخت که عوامل ایجاد کننده آشفتگی بیش از آن‌چه فکر می‌کنید زیاد هستند. نه تنها به شما یاد خواهد داد که چگونه آشفتگی را از خانه خود حذف کنید، بلکه خواهید فهمید که چگونه می‌توانید آشفتگی را از روابط، احساسات و سایر نیز جنبه‌های زندگی‌تان دور کنید تا بتوانید زندگی شاد و سرشار از خوشبختی که می‌دانید شایسته آن هستید را داشته باشید!
کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی اولیویا تلفورد یک درس ارزشمند درباره بازبینی مجدد زندگی‌تان به شما می‌دهد. او شما را از جستجوی خوشبختی مصرف‌گرایانه به سوی روابط، تجربیات و مراقبت از روح و روان‌تان هدایت می‌کند، یعنی جاهایی که زندگی و شادی واقعی و پایدار را پیدا خواهید کرد. با کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی می‌آموزید چگونه چیزهایی که در اختیار دارید، مانع رسیدن شما به رویاهایتان می‌شوند! این اثر می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و باعث شود در سال‌های بعد نیز منظم بمانید!
ریحانه شهریاری
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب در مورد نظم و دور ریختن اثاث اضافه، افراد اضافه و مدیریت درست وسایل هستش و من این کتاب رو به صورت صوتی گوش دادم.
نکته جالب اول کتاب در مورد انقلاب صنعتی بود که می‌گفت بعد از اون تبلیغات بیش از حد باعث شده ما نیاز کاذب به یه سری وسایل پیدا کنیم. باید خرید هامون رو مدیریت کنیم و نیاز‌های و
واقعی رو تشخیص بدیم.
در ادامه نکات تمیز نگه داشتن خونه به صورت جزئی گفته شده که جالب بود.
اولین نکته‌ای که حین شنیدن کتاب یادم میومد این بود که اکثر کارهایی که توی کتاب پیشنهاد شده رو مامانم قبلا بهم گوشزد کرده بود 😄
یه جای کتاب میگه برای داشتن مثلا ماشین جدید باید با ماشینی که الان داریم قدیمی شده، همون‌طور برخورد کنیم که انگار این همون ماشینیه که می‌خوایم بخریمش. اگر به ماشین قدیمیمون رسیدگی نکنیم دو روز دیگه با ماشین جدید هم همین برخورد رو میکنیم و اون هم خیلی زود از کار افتاده میشه. این نکته جالبی برای من بود.
📊ارزیابی کلی: کتاب متوسط و جالبی بود و نکات خوبی داشت. گزینه خوبی برای کتاب صوتیه. 👍🥈
نسخه صوتی رو در نرم‌افزار کتابراه به طور رایگان دریافت کرده بودم. کیفیت ضبط و گویندگی هم عالی بود.
هستی منفرد
۱۴۰۲/۹/۱۹
سلام این کتاب رو دوست داشتم و ازش ایده گرفتم با استفاده از این کتاب میتونید مثل من از کوچک‌ترین جا مثل کشوی میزتون شروع کنید و وسایل اضافه‌ای که مدت هاست کاربردی برای شما ندارن رو خارج کنید باور کنید که خیلی احساس خوبی بهتون دست میده من سعی کردم با استفاده از این کتاب تا جایی که میتونم خونمو ساده و تر راحت تر مینی‌مال تر کنم واقعا اگر خونه یا محل کار یا جایی که دست می‌خونید نظم و سادگی خاص خودش رو داشته باشه ذهن شما آماده‌ی نظم دهی به اطلاعات مفید تری میشه اما درسته که از چیزای ساده شروع کردم ولی به جایی می‌رسید که انتخاب و تصمیم گیری براتون سخت میشه به خصوص اگر مثل من دنیاتون رو پر از چیزهای متفاوت و رنگا رنگ کرده باشید یا سبک خونتون کلاسیک بوده باشه تغییر دادن اساسی خونه نیاز به انرژی و هزینه هنگفتی به خصوص توی ایران میشه ولی میتونید به خودتون زمان بدید و به مرور با پس انداز شروع به تعویض وسایل به مینی‌مال شدن کنید و کم کم از اثاث اضافه خونتون دل بکنید که ضربه مادی هم نخورید مراقب ذهن و روح تون باشید باتشکر
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۴/۷
قبل‌ترها که کتابراه تایم برای کتاب رایگانه داشت، هدف من اول، بدست آوردن این کتاب بود!؟ و خوشحالم که کتابراه آن را هدیه داد. 🙏
به نظرم بخشی از کتاب هنر زندگی مینیمالیستی اگر تعریفی از این سبک را دارید، را فقط بشنوید، گویا و کامل است و این بخش‌های انتهایی آن است.
به خصوص که در تعریف هنر باورسازی
مینیمالیستی و آگاهی ذهنی جا مانده است اما در این کتاب به خوبی به آن اشاره شده است.
اولیویا تلفورد، در کتاب هنر زندگی مینیمالیستی، نشان می‌دهد که شناخت خوبی از تغییر افکار و احساس و رسیدن به باورسازی برای تحول بخشیدن به عادت‌ها دارد و برای همین از بخش‌های ششم به بعد، اگر درست خاطرم باشد، و به عبارتی از بخش‌هایی که جای گیری وسایل تموم می‌کند، به آن پرداخته است و من آن‌ها را می‌توانم دوباره گوش کنم.
در فصل یازدهم، گویا چکیده کتاب نوشته شده است یا حتی یه کتابچه کوچک از رشد و توسعه فردی بیان شده است و این کتابچه در کتاب برایم جالب بود، دست مریزاد، خانم تلفورد🙏
نانا
۱۴۰۲/۳/۱۰
کتاب صوتی فوق‌العاده خوبی بود. دراین کتاب برای دستیابی به موفقیت، از ابتدایی‌ترین کار در شروع صبح صحبت میکنه و اون هم مرتب‌کردن تختتون هست. از نظر نویسنده ایجادنظم درمحیط اطراف باعث میشه ذهن شماهم منظم بشه. بعد از اون در هرفصل دایره‌ی مرتب بودن رو بزرگتر میکنه. دریک فصل توصیه‌هایی درباره نحوه مختلف تاکردن لباسهای و چیدمان بهترکمدها برای رسیدن به نظم ارائه میده؛ در فصل دیگه اسامی سایتها و روشهایی که میتوانید وسایل اضافه خود را تبدیل به پول کنید که البته سایتها مختص امریکاست ولی درایران هم چنین سایت‌هایی وجود داره، در ادامه روشهایی میگه برای تمیزکردن لوازم منزل و محیط خانه با استفاده از شوینده‌های طبیعی، که ارزش امتحان‌کردن رو داره. در نهایت بررسی دوستانتان و پیداکردن و بسط روابط مثبت و قطع روابط باافرادمنفی و کسانی که درزندگی شما اثرمنفی دارند. کتاب با توصیه‌هایی برای چگونگی برنامه‌ریزی برای زمانتون به پایان میرسه. از نظر من کتاب با محتوای کاربردی‌ای بود و ارزش این رو داره که چندوقت یکبار گوش بدید مخصوصا که خوانش کتاب بسیارعالی بودو گوینده صدای دلنشینی داشت.
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۲/۲/۳۱
با اینکه در حوزه خودسازی و روان شناسی زیاد مطالعه نکردم ولی آموزه‌های این کتاب به نظرم به شدت تکراری میاد و نصفه کتاب رو رها کردم ولی تا همین جا که گوش دادم به نظرم یک کپی از آثار اسکاول شین هست.
نکته دیگه اینکه این آموزه‌ها شاید تو آمریکا یا هر جای دیگه که دارای ثبات باشند جواب بده ولی تو ایران
که قیمت‌ها در حال پرواز هستند و شما هرچه برنامه ریزی کنید باز یک افزایش ناگهانی رشته هاتان را پنبه می‌کند جوابگو نیست. (مشخصا منظورم مثال خرید ماشین جدید را در کتاب هست).
در باره نظم و ترتیب همه آموزه‌ها تکراری هست و فکر نمی‌کنم کسی این‌ها را نداند ولی در وجود بسیاری افراد نهادینه نشده که انجام نمی‌دهند و فکر نمی‌کنم با خواندن اینگونه آثار هم نهادینه شود.
تنها نقطه قوت اثر صدای عالی و اجرای بی‌نظیر خانم مالمیر هست.
با سپاس از کتابراه.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۸/۱۱
عالی عالی. این کتاب هم دلایل قانع کننده و جذاب برای نظم دهی و رها کردن هر انچه که نمیخواهیم از وسایل و البسه در زندگی می‌اورد و هم به نظم دهی و طریقه قرار دادن هر چیز در جای خود کمک میکند. چقدر دوست داشتنی و ملموس و من چقدر عاشق این کتاب شدم و مطمئنم دوست دارم مثل کتاب اموزشی و درسی چندین بار آنرا مطالعه کنم
اگر کتاب تختخوابت را مرتب کن را خوانده باشید مطالب مشابهی را میتوان در دوکتاب یافت. اینکه جهان هستی بر پایه نظم بنیان شده از دلایل اصلی برای نظم دهی به زندگی و کار و محیط اطراف است چون مستلزم هر کارموفق داشتن نظم و ترتیب در ان کار است. مطالب فوق العاده و کتاب دلچسبی بودممنون ازکتابراه
javidan
۱۴۰۲/۵/۲۵
عاااااااالی اگر بینظم هستید اگر عاشق خریدهای بی ربط و اضافه هستید اگر در شرف ازدواج هستید و به امور نظم دهی منزل اشنا نیستید. کتاب فووق العاده به زبان شیوا وروان داشتن نظم فکری و ایجاد نظم و انضباط و با خواندن این کتاب اموزش خواهید دید. میتونم بگم بهترین کتاب و البته کاربردی‌ترین مطالبی که صد درصد به درد زندگی میخوره در همین کتاب جمع شده به قدری دقیق مسائل و مشکلات عالی دقیق و با راه حل توضیح داده شده که تا مطالعه نکنید با هیچ تعریفی متوجه عالی و پر محتوا بودن مطلب نخواهید شد بشدت مطالعه و برای همه دوستان بخصوص خانمها توصیه میکنم
فاطمه هوشیار
۱۴۰۲/۲/۳۱
عالی گاهی پادکست انگیزشی گوش میدم و با خودم میگم هرروز باید اول اینو گوش بدم ولی این کتاب تاثیرش همین بود با خودم میگم هرروز باید اول این کتاب گوش کنم لذت بخش و منطقی بر خلاف مردان بی‌نظیری که کتاب‌های خوبی نوشتند اما زندگی خانمها رو درنظر نگرفتند و ۱۰۰درصد مردانه راه موفقیت زندگی رو معرفی می‌کنند این کتاب برای خانمها بی نظیییره همه چیز رو در نظر گرفته و فوق‌العاده است ممنون میشم از این دست کتاب‌های منطقی کبرای وظایف خانمها منطقی هست معرفی کنید خیلی لازم دارم و لذت میبرم از خوندنش
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۶/۳
از گوش کردن به این کتاب صوتی لذت بردم.
به نظرم محتواش، با عنوانش تطابق داره. ✅
حرفهای جدید و دلنشنینی برای گفتن داره. ✅
ارزش محتوا: ۵/۵ ⭐
کیفیت ضبط: ۵/۵ ⭐
ترجمه: ۵/۵ ⭐
موزیک متعادل: ۵/۵ ⭐
من در تایم‌های پیاده روی و داخل خودرو، از توصیه‌های کتاب استفاده کردم و به عنوان یک کتاب کژوآل برای مطالعه توصیه میکنم. از بعضی از کتابهای فِنگ شویی عمومی، کمک بیشتری کرد.
زینب کامرانی
۱۴۰۲/۶/۱۷
یه کتاب کاربردی دیگه که به شدت به دوستداران کتاب پیشنهاد میکنم همزمان با گوش دادن به کتاب شروع به مرتب کردن اشیا و وسایل اطرافم کرد به قدری کتاب راهکارهای موثر و سازنده داره که خودبه خود ذهن قبولشون می کنه و به راحتی شروع به پیاده کردن توصیه های این کتاب تو زندگی تون میکنین لحن بیان و نحوه ی خوانش کتاب خیلی زیبا و موثر بودمن بی نهایت لذت بردم از این کتابو گفته هاش رو تو زندگیم پیاده کردم خیلی ذهنم آروم شد و دور و برم همه مرتب و کاملا به تعادل رسید
نیلوفر
۱۴۰۲/۳/۲۰
نکته مهم این کتاب دور ریختن چیزهایی هست که لازم نداریم این چیزها فقط اشیا نیستند و شامل روابط و عادت‌های بی ارزش هم میشن.
هیچ چیزی ارزشمند تر از زمان ما نیست که با بیهودگی هدر بره. و مهمترین دشمن زمان عصر حاضر تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی هست با کاهش این‌ها میتونیم زندگی موفق تری داشته باشیم.
اگر
در این زمینه باز هم کتاب خوندید چیز خیلی جدیدی نیست ولی گاهی تکرار به بیان‌های مختلف در اثرگذاری مطالب کوثر است. و این کتاب هم ارزش شنیدن داره.
آریا آزادپور
۱۴۰۲/۹/۶
این کتاب به خوبی اهداف مینیمالیسم رو یه نمایش در میاورد ولی من به شخصه کتاب مینیمالیسم را بیشتر پسندیدم ولی چیزی از ارزش‌های این کتاب کم نمی‌شود و کتاب ارزش یک بار خواندن را دارد.
این کتاب راه و رسم زندگی آسان را به شما می‌آموزد و یاد می‌دهد در عین سادگی زندگی پر شور و زیبا داشته باشید چیز‌های را
اضافی از زندگی‌تان بیرون بی اندازید و بر روی خودتان تمرکز کنید.
گوینده هم با صدای دلنشین خود به زیبایی این کتاب افزوده.
Arian Salimi
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
واقعیت محض، کتاب راجب تاثیر تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی هست که واقعا جلو پیشرفت انسان رو گرفته مخصوصا کتاب سم زدیایی دوپامین پیشنهاد می‌کنم که اونم راجب تاثیر دوپامین آزاد شده موقع استفاده از شبکه‌های اجتماعی هست و اینکه چه تاثیر مخربی در قدرت اراده داره، اما انسان امروزی بسیار به تلفن‌های هوشمند و زندگی دیجیتالی وابسته تر از چیزی هست که فکرش را کنید.
Mehregan Fard
۱۴۰۲/۹/۱۱
از شنیدن کتاب بسیار لذت بردم. این کتاب دقیقا روی نکات اساسی و ذهنی افراد برای بی نظمی تاکید داشته و کاملا راهکارهای عملی ارائه می‌دهد.
گویش کتاب هم عالی بوده و ایجاد انگیزه می‌دهد.
البته شاید بعضی از قسمت‌های آن برایتان مفید نباشد چون برای حداکثر بی نظمی‌ها هم راهکار دارد اما هر کسی می‌تواند برای مشکلات خودش قسمت‌هایی را استفاده کند.
ممنونم از کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 185

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

برای دریافت کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.