دانلود کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی


خرید کتاب صوتی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی

کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی نوشتۀ تونی بوزان، به شما می‌آموزد که چگونه بدون محدودیت سن و وضعیت جسمانی، بتوانید سلامت جسم خود را در تمامی جنبه‌ها بهبود دهید.

تونی بوزان (Tony Buzan)، در کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی (The Power Of Physical Intelligence) برای مغز شما برنامه‌های خارق‌العاده‌ای دارد، او همان کاری را با مغزتان می‌کند که استیفن هاوکینگ برای جهان هستی انجام داد.

هوش جسمانی تعاریف خاصی دارد و فقط به معنای داشتن بدنی عضلانی و اندام مناسب نیست. بلکه داشتن قدرت ذهن یکی از مفاهیم آن است که می‌تواند نیرو و قدرت بیشتری را در جسم انسان به وجود بیاورد و موجب انجام شاهکارهایی در بدن شود. اگر از هوش جسمانی برخوردار باشید، به راحتی می‌توانید هر ورزشی را که دل‌تان بخواهد انجام دهید و هرچقدر جسمی متعادل‌تر و متناسب‌تر داشته باشید، مغز و ذهن‌تان نیز بهتر عمل می‌کند. برای اینکه توان جسمانی خود را ارتقا دهید، باید از ذهن خود بهره بگیرید. بیاموزید که برای یک غذای سالم چه باید بخورید و بیاشامید. همه‌ی جنبه‌هایی که موجب سلامتی جسمی‌تان می‌شود را ارتقا دهید و رازهای استقامت را پیدا کنید.

کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی به شما می‌آموزد که چگونه در کنار حفظ تناسب اندام بتوانید زندگی و محیط اطراف خود را نیز اداره کنید و انرژی کافی در زندگی خود داشته باشید. این اثر حاوی تمرین‌هایی است که به شما کمک می‌کند قدرت و انرژی لازم را کسب کنید و رژیم غذایی درستی داشته باشید، هم‌چنین درمورد خود اطلاعاتی به شما می‌دهد که باعث شگفتی‌تان می‌شود. با این اثر می‌توانید سالم‌تر، شادتر، خوش‌اندام‌تر، پرانرژی‌تر قدم بردارید و بدن و زندگی‌تان را کنترل کنید.

جملات برگزیده کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی:

- تمرکز رمز قدرت است.
- اشتهایی که به درستی اداره شود، بخشی از آزادی ا‌ست.
- آن‌ که سلامتی دارد امید دارد و آن ‌که امید دارد همه چیز را.
- می‌توانید انرژی و اشتیاق او را در طول تور مسابقه حس کنید.
- وقتی بر چیزی فائق می‌آیی که به پیروزی‌ات باور داشته باشی.
- فلسفه را در چند کلمه می‌توان بیان کرد: باقی ماندن و خودداری کردن.
- آموختن برای آنهایی که راه آموختن و مزایای آن را می‌دانند، آسان است.
- پدرم همیشه به من می‌گفت: آرزوهای بزرگ داشته باش و همیشه آرزو داشته باش!
- قدرت از توانایی فیزیکی حاصل نمی‌شود، بلکه از تمایل و خواسته‌ی بی‌مرز به دست می‌آید.
- یک بدن سالم برای روح به مثابه‌ی یک اتاق پذیرایی ا‌ست و یک بدن بیمار به مثابه‌ی یک زندان.
- در جستوجوی سلامتی، این نعمت پرارزش، بهتر است در دشتها به تحرک و ورزش بپردازی، نه اینکه برای دارویی تهوعآور به دکتر پول بدهی. افراد عاقل برای سالم بودن به ورزش متکی هستند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی می‌شنویم:

برخلاف آنچه در ذهن تداعی می‌شود، کالری‌ها دشمن شما نیستند؛ دوست شما هستند!

اول این‌که کالری آنچه که اکثر مردم فکر می‌کنند نیست، بلکه فقط واحدی برای اندازه‌گیری انرژی ا‌ست. خبر خوب این است کالری یک واحد کوچک انرژی ا‌ست و این‌که ما به تعداد زیادی از آن‌ها برای آن‌که روز پرکاری را پشت سر بگذاریم نیاز نداریم. برای نشان دادن آن‌که یک کالری چه واحد کوچکی ا‌ست کافی ا‌ست بدانیم یک کالری انرژی لازم برای بالا بردن دمای چند قطره آب (یک گرم) به میزان یک درجه‌ی سانتیگراد است. جالب است بدانیم اگر آدم کاملاً غیرفعالی باشیم که تمام روز را در بستر دراز می‌کشد، 1500 کالری و اگر آدم فوق فعالی باشیم، مثل یک ورزشکار المپیکی، 5000 کالری در روز نیاز داریم.

فرمول بسیار ساده است. اول تصمیم می‌گیریم چه حدی از فعالیت می‌خواهیم داشته باشیم (این کتاب حد 3000-5000 کالری در روز را توصیه می‌کند)، سپس به صفحات بعدی این بخش مراجعه می‌کنیم. در این صفحات، من جداول وعده‌های غذایی‌ای را گنجانده‌ام که 100 کالری برای شما انرژی تأمین می‌کنند. بدین ترتیب، شما می‌توانید برای وعده‌های غذایی روزانه‌تان، برخی فعالیت‌های عمومی فیزیکی و تعداد کالری‌هایی که در هر دقیقه از این فعالیت‌ها مصرف می‌کنید فرمولی را بیابید.

این وضعیت شما را قادر خواهد کرد انرژی مصرفی‌تان را با انرژی‌ای که می‌سوزانید متعادل کنید. برای کمک بیشتر به شما، من جداولی از وزن ایده‌آل برای افراد سالم، فعال و طبیعی را هم آورده‌ام. به کمک این جداول می‌توانید اگر کمبود وزن دارید کالری بیشتری نسبت به آنچه می‌سوزانید وارد بدن خود کنید و یا اگر اضافه‌وزن دارید انرژی خروجی را بیشتر از انرژی ورودی کنید و اگر وزن متعادلی دارید، بین این مصرف و صرف (سوزاندن) انرژی تعادل برقرار کنید.

یک مزیت دیگر سالم بودن این است که اگر زمانی شما سورچرانی هم کنید، بدن شما توانایی تطبیق داشته و می‌تواند سریعاً پس از چنین مواقعی به حالت متعادل خود بازگشته و از هر چیز اضافی و سموم جمع‌شده سریعاً خلاص شود. متناسب بودن به شما اجازه می‌دهد در صورت عدم رعایت روش‌ها و رژیم‌های غذایی تنظیم‌شده‌تان (به صورت هر از گاهی البته) با مشکلات کمتری مواجه ‌شوید.

 ۶ ساعت و ۲۶ دقیقه، ۳۷۲ مگابایت، زبان فارسی، MP3، 
چاپ ۱۳۹۸، قیمت الکترونیکی: ۱۵۰۰۰ ت - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب صوتی

فهرست مطالب

۱ دقیقه
شناسنامه
۲ دقیقه
پشت جلد
۱۰ دقیقه
بخش اول - آشنایی با هوش جسمانی و مباحث کتاب
۶ دقیقه
از قدرت تا قدرت
۱۰ دقیقه
نگاهی کلی به کتاب قدرت هوش جسمانی
۵ دقیقه
ویژگی‌های این کتاب
۳ دقیقه
بخش دوم - برتری ذهن بر جسم و ماده
۷ دقیقه
به آن فکر کنید - قسمت اول
۶ دقیقه
به آن فکر کنید - قسمت دوم
۷ دقیقه
بهتر فکر کنید، بهتر نتیجه بگیرید
۸ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - کریستوفر ریو
۶ دقیقه
میکل آنژ ذهن خود باشید
۹ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - مایکل شوماخر
۲ دقیقه
تمرین هوش جسمانی
۱ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغزی
۱۶ دقیقه
بخش سوم - ورزش‌های انرژی‌زا
۷ دقیقه
آمادگی برای ورزش جسم - ذهن
۱۸ دقیقه
ورزش‌های انرژی‌زا
۸ دقیقه
ستارگان هوش جسمانی - خواهران ویلیامز
۲ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغز
۲ دقیقه
بخش چهارم - رژیم غذایی، ویتامین‌ها و داروها (موادمخدر)
۳ دقیقه
چه بخوریم؟
۱۵ دقیقه
ویتامین‌ها - آن‌ها چه هستند، چه می‌کنند و در چه غذاهایی وجود دارند؟
۴ دقیقه
کالری‌ها - واحد انرژی شما
۳ دقیقه
خودآزمایی - قسمت اول
۳ دقیقه
خودآزمایی - قسمت دوم
۲ دقیقه
خودآزمایی - قسمت سوم
۷ دقیقه
چربی یک هیولاست یا یک دوست
۳ دقیقه
تاریخچه‌ی رژیم غذایی - عادات غذایی اجداد ما
۳ دقیقه
بدن شما در جایگاه یک ماشین تغذیه کننده
۴ دقیقه
غذای مغز - تحقیقات چه می‌گویند
۷ دقیقه
وابسته به ماهی
۶ دقیقه
رژیم غذایی متعادل - متعادل‌کردن کربوهیدرات‌ها، پروتئین و چربی
۱۲ دقیقه
بالاخره - رژیم غذایی ایده‌آل
۱۳ دقیقه
سیگار (نیکوتین)
۹ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - پائولا رادکلیف
۴ دقیقه
مشکل در جسم نیست - در ذهن است
۳ دقیقه
راه‌حل
۸ دقیقه
سم‌زدایی منظم
۲ دقیقه
تقویت‌کننده‌های ذهن و جسم
۲ دقیقه
بخش پنجم - همه‌ی سیستم‌های بدن در حال کار هستند
۲۲ دقیقه
سیستم‌عضلانی شما
۱ دقیقه
تمرین رو به راه نگه داشتن همه‌ی سیستم‌ها
۴ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - یان تروپ
۱ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغز
۱۰ دقیقه
بخش ششم - بلند گام بردارید
۱۵ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - تایگر وودز
۷ دقیقه
تمرین توازن (نحوه‌ی ایستادن)
۱ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغزی
۹ دقیقه
بخش هفتم - نیروی بازدارنده‌ی - گروه من
۵ دقیقه
آموزش ایروبیک، خواب و تنش
۶ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - لنس آرمسترانگ
۲ دقیقه
نگرش ذهنی
۱ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغز
۵ دقیقه
بخش هشتم - حضور فیزیکی - استقامت و بنیه
۱۴ دقیقه
چگونه تعلیمات ایروبیک درون شما را عوض می‌کند؟
۶ دقیقه
نبض شما چه چیزهایی می‌تواند به شما بگوید؟
۳ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - رانولف فینس
۱ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغز
۵ دقیقه
بخش نهم - انسان در سنین مختلف
۴ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - میک جگر (خواننده - موسیقی‌دان)
۱ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغز
۸ دقیقه
بخش دهم - به‌کارگیری هوش جسمانی
۳ دقیقه
راهنمایی خلاصه
۴ دقیقه
ستاره‌ی هوش جسمانی - الن مک آرتور
۲ دقیقه
تقویت‌کننده‌های مغزی

راهنمای دانلود کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی

برای دانلود کتاب صوتی قدرت هوش جسمانی و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب صوتی  قدرت هوش جسمانی
sannyasin m
۱۳۹۹/۳/۱۴
فقط اطلاعات عمومی در مورد نحوه تغذیه و جسم و ذهن است. از خریدش پشیمان شدم.
Marzieh Maleki
۱۳۹۸/۹/۱۰
کتاب بدی نیست ولی خیلی کاربردی نیست بیشتر انگیزشی هست و اطلاعات علمی رو زیاد می‌کنه ولی روش عملی و قابل اجرایی ارائه نشده
محمد امین احمدی پور
۱۳۹۸/۸/۲۹
دوستان کی این کتاب خونده؟
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۳)