معرفی و دانلود کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش

عکس جلد کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش

پل مکنا در کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید، دیدی تازه از مفهوم هوش و قابلیت‌های ذهنی ارائه می‌دهد. مخاطبان می‌توانند با بهره‌مندی از مطالب این کتاب، به تکنیک‌ها، تمرین‌ها و استراتژی‌هایی دست پیدا کنند که در بالا بردن میزان بهره‌ی هوشی، تأثیری شگفت‌انگیز دارند.

درباره‌ی کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید

همه‌ی ما بر این باوریم که ویژگی‌های مرتبط با هوش در افراد مختلف، از کدهای ژنتیکی آن‌ها ناشی می‌شود و به بیان ساده‌تر، آدم‌ها به طور طبیعی باهوش و یا کم‌هوش به دنیا می‌آیند. طبق چنین ایده‌ای افراد اختیاری در انتخاب سطح هوشی خود ندارند و صرفاً باید به همان میزان از هوش و استعداد که به آن‌ها داده شده، قانع باشند. پل مکنا (Paul McKenna) اما دید متفاوتی به این موضوع دارد.

پل مکنا که یکی از موفق‌ترین نویسندگان بین‌المللی است،‌ در کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید (Supercharge Your Intelligence Today) ایده‌ای جدید و جالب توجه را مطرح می‌کند. پل مکنا به زبان ساده این بحث را مطرح می‌کند که ذهن و هوش و حافظه درست مثل یک ماشین،‌ امکان افزایش بهره‌وری و بالاتر بردن میزان کارکرد را دارند و بهره‌ی هوشی هیچ‌گاه مشخصه‌ای ثابت نبوده است.

شنیدن چنین ایده‌ای شاید در ابتدا کمی دور از ذهن به نظر برسد؛ زیرا اغلب ما گمان می‌کنیم که در زندگی همیشه از بالاترین ظرفیتی که مغزمان در اختیارمان گذاشته بهره برده‌ایم. اما واقعیت چنین نیست. در هنگام خرید هر محصول، به خریدار دفترچه‌ی راهنمایی از آن محصول ارائه می‌دهند تا بتواند به روشی درست از کالایی که در اختیار دارد استفاده کند. اما از آن زمان که متولد شدیم تا به همین امروز، کسی روش درست استفاده از مغز را به ما یاد نداده. کتابی که پیش روی شماست درست مانند یک دفترچه‌ی راهنما برای مغزتان عمل می‌کند تا به شما به عنوان کسی که از آن استفاده می‌کند، بهترین و کارآمدترین شکل استفاده از آن را آموزش بدهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید

در کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید علاوه بر تکنیک‌های هیپنوتیزم و تمرینات مختلف،‌ از حقایقی راجع به مغزتان مطلع می‌شوید که شاید پیش از این درباره‌ی آن‌ها چیزی نمی‌دانستید. یکی از تمرینات خلاقانه و جالب توجه در این کتاب، انجام فعالیت‌هایی است که میان نیم‌کره‌ی راست و چپ ذهن ارتباط برقرار می‌کنند. پل مکنا در این کتاب این‌طور می‌گوید که ذهن از نیم‌کره‌ی راست و چپ تشکیل شده که نیم‌کره‌ی راست مسئول تفکر انتزاعی و خلاقانه است و نیم‌کره‌ی چپ،‌ بخش مرتبط با تفکر منطقی و تحلیل و ریاضی. او می‌گوید برای باهوش‌تر شدن نیازی نیست که لزوماً در ریاضی خود را تقویت کنید،‌ بلکه باید کاری پیدا کنید که ریاضی را، که در نیم‌کره‌ی چپ مغز درک می‌شود،‌ به یک فعالیت از نیم‌کره‌ی راست گره بزند. برای مثال حرف زدن و کنار هم چیدن واژه‌ها به روشی منطقی، محصول کارکرد نیم‌کره‌ی چپ مغز است. رویاپردازی و مجسم کردن چیزهای مختلف به روشی ذهنی نیز، کاری از نیم‌کره‌ی راست ذهن است. اگر شما تلاش کنید تا در حین رویاپردازی و دیدن تصاویر ذهنی مختلف، آن‌ها را توصیف کنید و به شکل جمله و کلمه به زبان بیاورید، آن‌گاه هر دو نیم‌کره‌ی مغز را به هم مرتبط کرده و ظرفیت هوشی خود را بالا برده‌اید. تنها باید صبور باشید و با دقت، تمرینات کتاب را تا انتها پیش ببرید تا خود نتایج معجزه‌آسای آن را در رابطه با بالا بردن هوش و حافظه را مشاهده کنید.

کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید با تلاش ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی سهراب صفا بوده. نشر صوتی زمان تغییر، ناشر این کتاب است.

کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال تمرین‌هایی برای بالا بردن بهره‌ی هوشی خود هستند، از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش می‌شنویم

وقتی داشتم بزرگ می‌شدم، معلم خاصی داشتم که همیشه سرش را تکان می‌داد، نچ‌نچ می‌کرد و به من می‌گفت: «تو هیچ‌وقت یاد نمی‌گیری.» از آن زمان به بعد متوجه شدم که بسیاری از مردم نه تنها فکر می‌کنند که هیچ‌وقت یاد نخواهند گرفت، بلکه برای خودشان مجموعه‌ای دلیل برای این باور می‌آورند. اگر جزو آن دو درصد از دانش‌آموزانی نیستید که از همان ابتدا در زمینه‌ی تحصیلی برتر هستند، پس از همان لحظه‌ای که برای اولین بار وارد مدرسه شده‌اید هیپنوتیزم‌کنندگان تقریباً شروع به برنامه‌نویسی ذهن شما کرده و گفته‌اند که به اندازه‌ی کافی خوب نیستید و مشکلی در شما وجود دارد. آن‌ها به شما چیزهایی مثل «به دنبال ایده‌های دست‌نیافتنی نباش» یاد داده‌اند و گفته‌اند که «هیچ کاری نمی‌توانید در مورد هوش خود انجام دهید، شما یا باهوش هستید و یا نیستید. و حتی اگر در مدرسه هم عملکرد خوبی داشته‌اید باز هم آنقدر باهوش نیستید که پیشرفت کنید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
بخش اول: باهوش‌تر از چیزی هستید که فکر می‌کنید
12 دقیقه
فصل 1: قدرت ذهن و مغز خود را باز کنید
20 دقیقه
فصل 2: شما می‌توانید هر چیزی را یاد بگیرید
27 دقیقه
فصل 3: مدرسه چه ربطی به باهوش‌تر شدن دارد؟
23 دقیقه
فصل 4: راهی آسان برای افزایش تمرکز
23 دقیقه
فصل 5: نبوغ درونی خود را آزاد کنید
2 دقیقه
بخش دوم: روشی هوشمندانه‌تر برای یادگیری
24 دقیقه
فصل 6: سرعت بخشیدن به منحنی یادگیری
24 دقیقه
فصل 7: با سرعت بخوانید
24 دقیقه
فصل 8: رازهای داشتن حافظه‌ای قوی
23 دقیقه
فصل 9: افسانه‌های ریاضی و اسرار هجی کردن
26 دقیقه
فصل 10: فرمول نهایی موفقیت در امتحان
1 دقیقه
بخش سوم: باهوش‌تر در زندگی
29 دقیقه
فصل 11: شما خلاق هستید!
23 دقیقه
فصل 12: مشکلات را مثل یک نابغه حل کنید
19 دقیقه
فصل 13: چگونه تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیریم
32 دقیقه
فصل 14: تیزهوشی در هر سنی
17 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید: 25 تکنیک کاربردی برای تقویت سریع هوش
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید

برای دریافت کتاب صوتی هوش خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.