معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

عکس جلد کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان
قیمت:
52500 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

تونی بوزان در کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان، فنونی به شما آموزش می‌دهد که با یادگیری و انجام آن‌ها می‌توانید حافظه خود را تقویت کرده و مشکلات مربوط به آن را برطرف کنید.

درباره کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان:

تونی بوزان را به‌عنوان مخترع نقشه‌های ذهنی و یکی از صاحب‌نظران برجسته دنیا در زمینه مغز و حافظه می‌شناسند. کتاب‌های او در بیش از صد کشور دنیا به افراد مختلفی کمک کرده که به موفقیت برسند و به بیش از 30 زبان نیز ترجمه شده‌اند. این نویسنده در کتاب قدرت حافظه درخشان (Brilliant Memory) به این نکته اشاره می‌کند که چیزی به اسم حافظه بد یا ضعیف به صورت طبیعی وجود ندارد.

بوزان عقیده دارد همهٔ انسان‌ها این توانایی را دارند که هر چیزی را که می‌خواهند به‌خاطر بسپارند. او در کتاب حاضر تکنیک‌های ساده‌ای را معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید خاطرات خود را برای همیشه در ذهنتان ثبت کنید و مشکلات مربوط به حافظه را از زندگی خود حذف نمایید.

کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید حافظه قوی‌تری داشته باشید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. همچنین افرادی که به کتاب‌های روان‌شناسی و توسعه فردی علاقه دارند، می‌توانند از شنیدن آن لذت ببرند.

تونی بوزان را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مشاور آموزشی در لندن به دنیا آمد و در دبیرستان کیتسیلانو فارغ‌التحصیل شد. او در سال 1964 از دانشگاه بریتیش کلمبیا در رشته‌های روان‌شناسی، انگلیسی، ریاضیات و علوم عمومی افتخارات مضاعفی دریافت کرد. تونی بوزان (Tony Buzan) تابه‌حال کتاب‌هایی در زمینه خلاقیت، یادگیری، تندخوانی، افزایش کارایی و دیگر مهارت‌های فردی نوشته است.

وی همچنین یکی از بنیان‌گذاران و ارائه‌کنندگان تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهنی است و تابه‌حال با ورزشکاران المپیک، دانشگاه‌ها و شرکت‌های تجاری و مشاغل در سراسر جهان و اشخاص برجسته و مشهور کار کرده و به آن‌ها آموزش داده که چگونه استفاده از قدرت ذهنی‌شان را افزایش دهند. به‌طورکلی بیشتر آموزه‌های بوزان شامل مواردی مثل آگاهی عمومی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وسیع مغز و عملکردهای آن، مهارت‌های حافظه، مهارت‌های خواندن، یادداشت‌برداری و یادداشت‌برداری نقشه ذهنی، خلاقیت و نحوه بهبود عملکرد مغز در زمان پیری می‌شوند.

ازجمله آثار مشهور این نویسنده می‌توان به «نسبت هوشی»، «قابلیت‌های هوش اجتماعی»، هوش روحانی و معنوی» و «حافظه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان می‌شنویم:

حافظهٔ شما تصاویر را ساده‌تر از کلمات و اعداد فراخوانی می‌کند. از هنگام تولد تا زمانی که حرف‌زدن و خواندن را یاد گرفتید، ارتباط‌های اولیه شما توسط مشاهده صورت می‌گرفت. قبل از این که کلمهٔ سیب را درک کنید. تصویر سیب را درک کردید. لبخندی گرم یا آهنگ یک‌صدا، تأثیری مستقیم‌تر از انتخاب کلمات بر شما داشت. هنگامی که بزرگ‌تر شدید و زبان جدیدی را یاد گرفتید، برای تکمیل ارتباط خود با دنیای اطراف، از نمادها و تصاویر استفاده می‌کردید. زیرا دامنهٔ واژگان زبانی شما بسیار اندک بود. به همین دلیل در همهٔ روش‌های تقویت حافظه، یک تصویر کلیدی که با یک کلمه یا عدد کلیدی مترادف می‌شود، انتخاب می‌گردد. آن کلمات یا اعداد کلیدی جرقه‌ای خواهند شد که آن تصویر کلیدی را در ذهنتان فراخوانی می‌کنند و این تصویر کلیدی هم به‌نوبهٔ خود به جرقه و آغازگری برای فراخوانی آن عدد یا کلمه تبدیل خواهد شد. این آغازگرها به‌مثابهٔ گیره‌هایی هستند که یاد می‌گیرید هر موضوعی را که می‌خواهید به یاد آورید، روی آن‌ها بیاویزید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
6 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: مغز شگفت‌انگیز
17 دقیقه
فصل دوم: حافظه‌ی بی‌عیب و نقص
19 دقیقه
فصل سوم: اصول اساسی و بنیادین حافظه
15 دقیقه
فصل چهارم: قفل حافظه‌ی خود را با کلمات و تصاویر کلیدی باز کنید
26 دقیقه
فصل پنجم: پنج روش کلیدی تقویت حافظه - بخش یک
22 دقیقه
فصل پنجم / بخش دو: روش الفبایی
27 دقیقه
فصل پنجم / بخش سه
6 دقیقه
فصل ششم: حافظه‌ی خود را بیازمایید
7 دقیقه
فصل هفتم: قدرت حافظه‌ی خود را دو برابر کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت حافظه درخشان
نویسنده
مترجمبهناز پیاده
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه صوتی
52500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۲/۵/۲
اصلا مورد سلیقه من نبود، خیلی مثال‌های مسخره و خسته کننده‌ای داشت بیشتر بدرد آلزایمریا میخوره راجب اینکه نام هرکسو به خاطر بسپاری راه حل داده آخه کی اسم آدمایی که باهاشون ارتباط داره رو فراموش میکنه. در کل فک نمیکنم کسی کامل از مثال‌های این کتاب استفاده کنه و براش کاربردی باشه. بیشتر بدرد لالایی تا میخوره چون صداشو می‌شنوم آنقدر بی ذوق میخونه کتابو سری فکرت منحرف میشه از اصل مطلب و انگار داره یسری حرفای نامفهوم میزنه.
به منمعرفیشکرده بودن ولی حیف پولم
Hosein.mosavi
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کتاب خیلی عالیه
البته بعضی قسمت‌های کتاب زیاده گویی شده ولی در کل کتاب خوبیه وبا راه کارهایی ک ارائه میده میشه حافظه رو قوی کرد پشیمون نمیشی از خوندن این کتاب
علی یزدان پناه
۱۴۰۰/۷/۱۰
درود
به ذهنیت‌های اشتباه در مورد هوش و حافظه پرداخته شده و همچنین تکنیک‌های بسیار کاربردی در زمینه‌ی بخاطر سپاری و فراخوانی اعداد و کلمات ارائه شده.
مهرداد احمدی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب عالی
گوینده بسیار ضعیف
پیشنهاد من اینه که این کتاب رو به صورت متنی بخونید نصف بیشتر وقتتون میره پای طرز تلفظ ناپخته و خام راوی.....
ر.ستارپور
۱۴۰۱/۶/۴
نوشته‌های تونی بوزان همیشه عالیه و خواننده‌های کتابراهم خیلی دلنشین میخونن و این کتاب هم خیلی مفیده فقط چندین بار باید گوش بدی
صمد منتظری
۱۴۰۱/۷/۲۹
خیلی جمع و جور و یکجا مطالب رو میگه که ساده و قابل فهم و بسیار کاربردی در زمینه ارتقا حافظه و حتی حفظ اون میگه
نعمت سلاطی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
عالیه چون تمام مطالبش عملی و کاربردیست و برای همه قابل فهم و اجراست
محمدعلی کریمی
۱۴۰۰/۸/۱۹
تا ۱۰ الی ۱۵ در صد میتونه باعث افزایش تند خوانی و تقویت حافظه بشه
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی باحال بود و بازم دلم میخاد به کارش ببرم
Behnaz khodabande
۱۴۰۲/۳/۲۰
واقعا بهره بردم مرسی
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
ذهن قدرتمندترین ابزار انسان
donya hoseinzade
۱۴۰۱/۶/۱۶
زیبا و جذاب بود.
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

برای دریافت کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.