معرفی و دانلود کتاب من لارا هستم

عکس جلد کتاب من لارا هستم
قیمت:
16500 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من لارا هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من لارا هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من لارا هستم

کتاب من لارا هستم داستانی زیبا و آموزنده به قلم فلورانس کادیه است که ماجرای دختر بچه‌ی مهربانی را که با اختلال سندرم داون به دنیا آمده، در قالب قصه‌ای دلنشین به تصویر می‌کشد. این داستان کودکان را با اختلال سندرم داون آشنا کرده و به آن‌ها می‌آموزد که می‌توانند با این بچه‌ها دوست شوند و بازی کنند.

موضوع کتاب من لارا هستم چیست؟

لارا کودکی مانند بقیه است، اما با چشمانی کشیده به سمت بالا و انگار همیشه لبخند می‌زند؛ او اختلال سندرم داون دارد. لارا شیرینی‌های خوشمزه‌ای درست می‌کند و در خانه همه او را دوست دارند. خواهر و برادر لارا همیشه با او بازی می‌کنند. لارا به مدرسه کودکان استثنایی می‌رود و مدیر مدرسه به مادر او پیشنهاد می‌کند که دخترشان را هفته‌ای یک بار به مدرسه عادی بفرستند و این سرآغاز ماجرایی شیرین است که بقیه کودکان تفاوت‌های او را می‌بینند و متوجه می‌شوند کارهایی وجود دارد که لارا بهتر از بقیه می‌تواند انجام دهد.

این کتاب در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی شبکه رشد مورد تأیید وزارت آموزش‌ و پرورش قرار گرفته است.

نشانگان داون چیست؟

نشانگان داون نمود ظاهرى و ذهنى دارد. به این معنى که قیافه و میزان یادگیرى کودکان داراى نشانگان داون با کودکان دیگر فرق دارد. از سوى دیگر، هیچکدام از کودکان داراى نشانگان داون شبیه به هم نیستند. آن‌ها به لحاظ جسمى انعطاف پذیرى بالایى دارند؛ چشمانشان به سمت بالا کشیده شده است؛ گوش‌ها و بینى کوچکى دارند و نسبت به سایر کودکان رشد و یادگیرى ضعیف‌تری دارند. همۀ کودکان شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند و با سایر اعضاى خانواده در برخى ویژگی‌ها مشترک هستند.

درباره‌ی مجموعه داستان‌های «کودکان توانایی‌های متفاوت دارند»:

نشر بوی کاغذ (بوکا) سعی دارد با انتشار مجموعه «داستان‌های کودکان توانایی‌های متفاوت دارند» برای کودکان و نوجوانان که شرایط متفاوت و ویژه‌ای نسبت به بقیه دارند، گامی سودمند و مفید در بهبود ارتباط والدین، معلمان و همسن و سالان این کودکان و نوجوانان بردارد. این نشر سعی می‌کند نیازهای ویژه‌ای که در روند آموزش باید مورد توجه قرار گیرد با داستان‌ها نمایش دهد.

آنچه دارای اهمیت است اعتقاد و باور به ارزشمندی این کودکان همانند تمام کودکان دیگر و اهمیت حضورشان در جامعه کنار دیگران است؛ چگونگی پذیرش و احترام به تفاوت‌های آنان مانند سایر تفاوت‌هایی که در همه انسان‌ها وجود دارد اصلی است که نباید فراموش شود.

کتاب من لارا هستم مناسب چه کسانی است؟

فلورانس کادیه (Florence Cadier) داستان دوست داشتنی و آموزنده من لارا هستم را برای کودکان 3 تا 7 سال به رشته تحریر درآورده است. این کتاب تجربه‌ای جدید و جالب برای کودکان خواهد بود و همچنین درک بهتری درباره‌ی کودکان با نشانگان داون و دارای اختلال رشدی به آن‌ها می‌دهد. این کتاب صرفاً برای کودکان با نیاز‌های ویژه تهیه نشده است، بلکه برای معلمان، والدین و کودکان همسالی که با این کودکان برخورد دارند نیز مفید و جالب خواهد بود.

در بخشی از کتاب من لارا هستم می‌خوانیم:

من کودکی مانند تو هستم ولی متفاوت، بعضی اوقات مردم در خیابلن از من روی بر می‌گردانند وقتی به آینه نگاه می‌کنم می‌بینم که چشمانم نسبت به سایر بچه‌ها بیشتر به سمت بالا کشیده شده است انگار که همیشه لبخندی بر لب دارم... .

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من لارا هستم
نویسنده
مترجمامیرفرهنگ نعمتی
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-6070-03-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
16500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من لارا هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من لارا هستم

برای دریافت کتاب من لارا هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.