معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود

عکس جلد کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود

کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود این‌بار شخصیت محبوب و کارتونیِ پپا پیگ را در یکی از ماجراجویی‌های تازه‌اش دنبال می‌کنید. ماجرای این قسمت از مجموعه‌ی دنیای پپا، که نویل استلی و مارک بیکر خالقان آن هستند، درباره‌ی بهداشت دهان و دندان است. پپا و برادرش، جورج، قرار است به دندانپزشکی بروند تا از وضعیت سلامت دندان‌هایشان باخبر شوند. اما انگار مشکلی وجود دارد؛ جورج کمی ترسیده و دلش نمی‌خواهد روی صندلی بنشیند!

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود

کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود (Peppa Pig: Dentist Trip) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) است که داستانی آموزنده و سرگرم‌کننده را پی می‌گیرد. پپا و جورج قرار است همراه با پدرومادرشان به دندانپزشکی بروند تا دکتر فیل با همراهی دستیار خرگوشی بررسی سالانه‌ی دندان‌هایشان را انجام دهند. به‌همین‌خاطر هم حسابی دندان‌هایشان را مسواک می‌زنند و به راه می‌افتند. زمانی که در مطب دکتر فیل، نوبتشان می‌شود، پپا به‌عنوان اولین نفر روی صندلی می‌نشیند و دکتر فیل معاینه را شروع می‌کند. بعد نوبت به جورج می‌رسد، اما به نظر می‌آید او کمی ترسیده و دلش نمی‌خواهد روی صندلی بنشیند! به‌نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا جورج از پس این کار برمی‌آید؟ اگر دوست دارید انتهای داستان را بدانید با کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود همراه شوید و آن را تا پایان بخوانید.

در این جلد از ماجراجویی‌های پپا داستانی روایت می‌شود که می‌تواند والدین را جهت آماده کردن فرزندانشان برای رفتن به دندان‌پزشکی کمک کند. بسیاری از کودکان از محیط دندان‌پزشکی ترس دارند یا حتی از آن فراری هستند. همین مساله باعث می‌شود که والدینشان را برای مراجعه به دندانپزشکی به دردسر بیندازند. مارک بیکر و نویل استلی در کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود به‌خوبی این ترس و چالش را به تصویر می‌کشند و از این طریق داستانی را خلق می‌کنند که می‌تواند برای کودکان بسیار آموزنده عمل کند. طراحی‌های گرافیکی کتاب نیز بسیار کم‌نظیر است و به‌راحتی مخاطبان کودک را عاشقِ خود می‌کند. این مجموعه با آنکه به لحاظ داستانی و طرح‌های روایی به نظر ساده می‌رسد، اما در اجرا به قدری هنرمندانه و ظریف است که می‌تواند تجربه‌ی هر داستان معمولی را به لحظاتی لذت‌بخش و جذاب تبدیل کند.

کتاب پیشِ رو را مهسا خسروی به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر افق عهده‌دار چاپ و نشر آن است.

درباره‌ی مجموعه کتاب دنیای پپا

دنیای پپا مجموعه‌ای 50 جلدی است که در هر جلد داستان‌هایی از ماجراجویی‌های پپا را برای خوانندگان روایت می‌کند. این مجموعه کتاب که برای کودکان تالیف شده دارای متنی روان و جذاب و تصاویری کارتونی و بانمک است که همراه با هم تجربه‌ای جالب برای کودکان ساخته و می‌تواند کودک را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب نماید. تاکنون بیست و دو جلد از کتاب‌های این مجموعه ترجمه و از سوی نشر افق به چاپ رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کودکان سه تا هفت سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود می‌خوانیم

دکتر فیل با خوشحالی می‌گوید: «تمام شد! به‌به! چه دندان‌های خوشگل تمیزی! حالا می‌توانی با دهان‌شویه دندان‌هایت را بشویی.»
قل‌قل! فیش! پپا آبی صورتی‌رنگ را در دهانش می‌گرداند و بیرون می‌ریزد. حالا نوبت جورج است.
جورج دوست ندارد نوبتش شود. برای همین دندان‌پزشک به او اجازه می‌دهد آقای دایناسور را توی بغلش بگیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-846-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود

برای دریافت کتاب دنیای پپا 3: پپا به دندان پزشکی می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.