معرفی و دانلود کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی: بر مبنای کتاب تغذیه و تربیت کودک، نوشته بنیامین اسپاک

عکس جلد کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی: بر مبنای کتاب تغذیه و تربیت کودک، نوشته بنیامین اسپاک
قیمت:
۱۴,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی: بر مبنای کتاب تغذیه و تربیت کودک، نوشته بنیامین اسپاک

کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی نوشته‌ی فرشید قلی‌پور، داستانی کودکانه و آموزنده درباره‌ی دختر بچه‌ای به نام کوچول است که مادر و پدرش برای او قوانینی را تعریف کرده‌اند تا زندگی بهتری داشته باشد. این کتاب را نویسنده، بر اساس کتاب معروف و پرفروش تغذیه و تربیت کودک بنیامین اسپاک نوشته است تا کودکان با خواندن کتاب، به قوانینی که پدر و مادر برایشان وضع می‌کنند اهمیت بیشتری دهند.

درباره‌ی کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی

کوچول یک دختربچه‌ی بازیگوش و البته بسیار شیرین و بانمک است که با یک چالش جدید در خانه روبه‌رو شده. این چالش چیزی نیست جز قوانینی که مامان و بابای کوچول برای او تعیین کرده‌اند؛ و خب از شما چه پنهان که اجرای بعضی از آن‌ها آنقدرها هم ساده نیست! حالا کوچول قصد دارد یکی‌یکی این قوانین را برای شما هم توضیح دهد تا از آن‌ها باخبر شوید. راستی شما هم قانون و مقررات خاصی را در خانه رعایت می‌کنید؟

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های والدین، در هر عصر و زمانی، متقاعد کردن کودکان برای اجرای قوانینی است که تعیین می‌شود و حدومرزهای رفتاری را برای کودک ایجاد می‌کند. از یک سو، کودکان برای داشتن آرامش و احساس امنیت، باید بدانند که در محیط زندگی‌شان قوانینی ثابت و قابل پیش‌بینی وجود دارد که باید به آن عمل کنند. اما از سوی دیگر، کودکان هر روز خلاق‌تر و جسورتر می‌شوند. همین مساله باعث شده بسیاری از آن‌ها در برابر بعضی از قوانین محدودکننده مقاومت کنند.

فرشید قلی پور، کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی را بر مبنای کتاب تغذیه و تربیت کودک بنیامنین اسپاک نوشته است. کتاب تغذیه و تربیت کودک اسپاک، ازجمله پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی تربیت کودک و آموزش کودکان در جهان به‌شمار می‌رود. اسپاک که علاوه‌بر داشتن تخصص اطفال، در زمینه‌ی روانکاوی نیز تحصیل کرده است، سلامتی جسمی و روانی کودک را جدایی‌ناپذیر می‌داند و به زندگی کودک، به چشم یک کل یکپارچه می‌نگرد که در خانواده با همه‌ی چالش‌ها و فرصت‌هایش اتفاق می‌افتد. در نتیجه، توصیه‌های کتاب نیز، از بهترین راهکارها برای تربیت و مراقبت از فرزند شناخته می‌شود.

تصویرسازی کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی به عهده‌ی رویا راد، نسرین عجمی و نهال قلی پور بوده که بسیار متفاوت و جذاب است و می‌توانید کودکان را به خود جذب کند. این تصویرها تلفیقی از عکاسی از یک عروسک دوست‌داشتنی و نقاشی‌های کامپیوتری هستند و در آن از رنگ‌های شاد، جذاب و حالت‌های بانمک عروسک استفاده شده است. انتشارات بوی کاغذ (بوکا) این کتاب را منتشر کرده است.

کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی برای کودکان 3 تا 5 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی: بر مبنای کتاب تغذیه و تربیت کودک، نوشته بنیامین اسپاک می‌خوانیم

من اگر غریبه‌ای حرفی زد یا با من کاری کرد، خیلی زود به مامان و بابا خبر می‌دهم.
من اجازه نمی‌دهم جاهای خصوصی بدنم را کسی به‌جز مامانم ببیند.
من به غریبه‌هایی که از من چیزی می‌خواهند، می‌گویم: نه!
من به درخواست‌های عجیب‌وغریب دوستانم، می‌گویم: نه!
من با غریبه‌ها حرف نمی‌زنم و از آن‌ها خوراکی نمی‌گیرم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوچول و قانون‌های کوچولی: بر مبنای کتاب تغذیه و تربیت کودک، نوشته بنیامین اسپاک
نویسنده
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-6070-60-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی

برای دریافت کتاب کوچول و قانون‌های کوچولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.