معرفی و دانلود کتاب میلیونر اتوماتیک

عکس جلد کتاب میلیونر اتوماتیک
قیمت:
۹۰۰۰ 4500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میلیونر اتوماتیک

کتاب میلیونر اتوماتیک نوشتۀ دیوید باخ، گام به گام تمام آنچه که احتیاج دارید را به شما آموزش می‌دهد تا امنیت اقتصادی را به دست آورید.

کتاب میلیونر اتوماتیک (The Automatic Millionaire) نوشته شده تا شما را به طور اتوماتیک برنده سازد. دیوید واقعا به شما اهمیت می‌دهد. با مطالعه هر صفحه از کتاب در می‌یابید که چقدر علاقه دارد که شما به موفقیت مالی دست پست پیدا کنید. مهم نیست که چقدر درآمد دارید و چه کسی هستید، برنامه پیشنهادی دیوید را به کارگیرید تا زندگی شما دگرگون شود.

یکی از بزرگترین دغدغه‌های این روزهای هر ایرانی آینده مبهم و مشکلات مالی زندگی روزمره است. با کمک این کتاب ثبات و آرامش تا حد بالایی به زندگی ما بازگشته و از آینده مالی و اقتصادی خود مطمئن خواهیم شد. یکی از بزرگترین چالش‌های زندگی ما وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و میزان مخارج هر فرد در آن زمان است. همه می‌دانیم که برخی از صندوق‌های بازنشستگی چندان سودآور نبوده و حتی درصورت سودآور بودن آن‌ها، حقوق بازنشستگی کفاف مخارج خانواده‌های ایرانی را نمی‌دهد و اکثر افراد بعد از بازنشستگی نیز تا آخر عمر مجبور به کار هستند. 

بسیار از اوقات حتی حقوق بازنشستگان از حقوق شاغلین کمتر است با اینکه یک بازنشسته به علت افزایش سن، نیاز به مراقبت‌های پزشکی بیشتری داشته و همچنین به علت داشتن فرزندان متاهل هزینه‌های مضاعفی نیز خواهد داشت. لذا برای هر فردی که امنیت و آزادی مالی‌اش در هنگام بازنشستگی اهمیت دارد، فرض است که تنها خود را محدود به حقوق بازنشستگی نکرده و از هم اکنون برای آینده خود برنامه‌ای داشته باشد. 

کتاب میلیونر اتوماتیک توصیه‌هایی کاربردی برای زندگی مالی موفق برای دوران بازنشستگی ما ارائه می‌کند که بسیار جذاب و خواندنی است. همچنین این کتاب، از نظر معروف‌ترین رسانه‌ها و نشریات آمریکا، به عنوان کتاب برگزیده سال انتخاب شده است. از جمله این مجلات عبارتند از: New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Businesweek

دیوید باخ (David Bach) به روشنی به ما نشان می‌دهد که راز اصلی کسب ثروت افزایش درآمد نیست و هر کس با هر سطح درآمد، می‌تواند به ثروت دست یابد، البته که درآمد بیشتر می‌تواند فرآیند کسب ثروت را تسهیل نماید، اما شما با مطالعه این کتاب در می‌یابید برای کسب ثروت نیاز به ریسک در کسب و کار‌های ناشناخته و همچنین درآمد‌های چند ده میلیونی ندارید. 

کتاب میلیونر اتوماتیک، برای کسانی نوشته شده که به زندگی و ثروت، دید بلند مدت داشته و به دنبال کسب ثروت یک شبه یا یک ساله نیستند. روش ارائه شده در کتاب، نگرانی و استرس نسبت به آینده شما را از بین برده و ثبات و آرامش تا حد بالایی به زندگی ما بازگشته و از آینده مالی و اقتصادی خود مطمئن خواهیم شد.

دیوید باخ نویسنده کتاب میلیونر اتوماتیک از افراد سرشناس و سخنرانان مطرح در کشور آمریکا است و اکثر کتاب‌های او جزو کتاب‌های پر فروش سال بوده‌اند. دیوید باخ در کتاب حاضر به روشنی به ما نشان می‌دهد که راز اصلی کسب ثروت، افزایش درآمد نیست و هرکس با هر سطح درآمد، می‌تواند به ثروت دست یابد. البته که درآمد بیشتر می‌تواند فرآیند کسب ثروت را تسهیل نماید، اما شما با مطالعه این کتاب در می‌یابید برای کسب ثروت نیاز به ریسک در کسب و کار‌های ناشناخته و همچنین درآمد‌های چند ده‌میلیونی ندارید. 

در بخشی از کتاب میلیونر اتوماتیک می‌خوانیم:

هرگز زمانی را که اولین میلیونر اتوماتیک را دیدم فراموش نمی‌کنم. من حدود 25 سال داشتم و در یک کلاس به آموزش سرمایه‌گذاری برای بزرگسالان می‌پرداختم. جیم مک اینتایر یک فرد میانسال، مدیر میانی یک شرکت، دانشجوی من بود. من و او صحبت زیادی با هم نکرده بودیم تا زمانی که او بعد از اتمام یکی از جلسات کلاس نزد من آمد و در خواست برگزاری یک جلسه بازبینی وضعیت مالی خود و همسرش را نمود.

هر چند (الان نیز همچنین) احساس می‌کنم هر ‌کس می‌تواند از گفته‌های یک مشاور مالی با تجربه استفاده نماید، اما درخواست او برایم جذابیتی نداشت و فکر نمی‌کردم جیم زندگی مالی موفقی داشته باشد و بتوانم به او کمکی نمایم. جیم خیلی من را تحت تاثیر قرار نداد و از جمله افرادی نبود که بخواهم برای او وقت بگذارم.

به سردی به او گفتم که خوشحال می‌شوم که قرار ملاقاتی داشته باشیم، اما اگر او کمک من را می‌خواهد، همسرش نیز می‌بایست در جلسه حضور داشته باشد، چراکه گروه من تنها جلساتی را تنظیم می‌کنند که زن و شوهر با هم بروی مسائل مالی همکاری می‌کنند.

جیم خندید و گفت: مشکلی وجود ندارد و سو (همسرش) دلیلی است که اینجا حضور دارد.

همسرش در سمینار زنان باهوشی که ثروتمند می‌شوند شرکت کرده است و از او خواسته که در دوره‌های من شرکت کند. او گفت به صحبت‌های من علاقه دارد و همراه همسرش فکر می‌کنند الان زمانی است که باید به برنامه‌ریزی مالی بپردازند. او گفت: من در حال برنامه‌ریزی هستم تا ماه آینده بازنشست شوم.

من متعجب شدم، گرچه حرفی نزدم و جیم را برانداز کردم، شک داشتم که فردی مثل او بتواند بازنشست شود. از چند جمله‌ای که او در کلاس گفته بود حدس می‌زدم در ابتدای 50 سالگی‌اش باشد و برای مدت 30 سال است که برای یک شرکت کار می‌کند. هیچگاه بیش از 40 هزار دلار در سال درآمد نداشته است و به بودجه بندی اعتقادی ندارد. همچنین فهمیده بودم، او خود را یک محافظه کار افراطی می‌داند. از این رو می‌دانستم او از طریق بازار سهام ثروتی به دست نیاورده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: ملاقات با میلیونر اتوماتیک
فصل دوم: عامل Latte، با تنها چند دلار پس انداز در روز به یک میلیونر اتوماتیک تبدیل شوید.
فصل سوم: یاد بگیرید که اول سهم خودتان را پرداخت کنید.
فصل چهارم: اکنون این فرآیند را اتوماتیک سازید.
فصل پنجم: پس انداز برای روزهای سخت را نیز اتوماتیک نمایید.
فصل ششم: بدون بدهی و به طور اتوماتیک صاحب خانه شوید.
فصل هفتم: زندگی بدون بدهی
فصل هشتم: با پرداخت اتوماتیک پول خیریه، تفاوت را ایجاد کنید.
کلام پایانی: سفر شما امروز آغاز می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میلیونر اتوماتیک
نویسنده
مترجمعلی کمیجانی
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات186
زبانفارسی
شابک978-600-8999-78-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میلیونر اتوماتیک

Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۸/۲۸
کتب دیوید باخ به سبک ساده و قابل درکی آموزه‌های مالی رو در قالب چند مثال یا داستان مطرح میکند تا هر کسی در هر سطحی از دانش و سطح مالی بتونه از آن بهره ببرد. در ابتدا داستان با یک جلسه سخنرانی اموزش مسائل مالی شروع میشه و مردی ساده که تقاضای مشاوره مالی برای بازنشستگی خود در سن کمتری را داردو باقی و کتاب روی قصه زندگی این مرد ثروتمند خانوادش که ظاهر ساده‌ای هم دارند بنا میشه. اصول خانواده وینتایر چند قانون داشته: اول به خودت پرداخت کن، بودجه بندی نکن تا خودکار رخ دهد، قرض نکن وام نگیر مگر برای خرید خانه، اگه پول چیزی رو نداری نخر و از کارت اعتباری استفاده نکن، قرض هات رو سریع تر پرداخت کن، گاهی میتونی از وسایل دست دوم بجای نو استفاده کنی مثل قایقی که مرد خانواده با مبلغ کمتری خریده بود، پرداخت قبض و وام و خیریه و حتی پس اندازت رو خودکار بکن تا مشکل نداشته باشی. با قانون‌ها نه تنها بدهی نداری بلکه زودتر از موعد به عنوان یک میلیونر اتوماتیک بازنشسته میشی و اینقوانین بقدری ساده هست که باعث میشن راحت انجام بدیم تا به هدف برسیم. در بخش‌های بعد در موردسرمایه گذاری و اثر هرم سرمایه گذاری، خرید سهام و اوراق میگه و اینکه با سرمایه گذاری‌های متنوع و حداقلی امنیت بیشتری خواهید داشت.
Ebi Eskandari
۱۳۹۸/۳/۲۳
کتاب بسیارعالی وکاربردی که حرف‌هایی که میزنه تخیلی نیست. برای کسایی که دوس دارن آینده خوب وراحتی داشته باشن. اینقدرمتنش روان وسادس که کل ۱۸۰ صفحش رو توی ۲ساعت میشه خوند. من که لذت بردم. ازکتابراه میخوام که کتاب دستورالعمل ثروتمندشدن دیویدباخ رو هم توی برنامه کتابراه بذاره. خیلی دنبالش گشتم ولی نبود
mojtaba mohajeri
۱۳۹۸/۷/۱
کتاب مفیدی بود بخصوص بخش اول و آخر یعنی پس انداز کردن هزینه‌های ریز و قانون فراوانی. فقط بخشهای مربوط به صندوقهای بازنشستگی و وامهای خرید مسکن با قوانین ما هم خوانی ندارد. فصل اولش به تنهایی آدمهای ولخرج مثل بنده را میلیاردر میکنه و بینهایت کاربردی هست و جای تشکر بسیار دارد.
lale abbassi
۱۴۰۱/۲/۸
کتاب بسیار مفید وسازنده‌ای هست و یک نکته که میخواستم بهش اشاره کنم برخی از دوستان گفتند که این مطالب در ایران کاربرد نداره ولی دو اصل مهم این کتاب (پس انداز به صورت اتوماتیک وماهانه وداشتن حساب اضطراری) کاملا قابل اجرا هستند فقط مختص کشور خاصی نیست
Mehmet Haydari
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
کاربردی تو ایران نداره
نویسنده میگه روز تا 100 دلار که ده درصد از درامد روزانه تون محسوب میشه رو پس انداز کنین
من اگه فقط روزی 100 دلار درآمد داشته باشم که ثروتمند تر از وضع فعلیم هستم
البته هستند دوستانی که درامدشون بیشتر از این هاست...
Aramm
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب بسیار مفید و آموزنده که نکات خوبی رو بیان میکنه مخصوصا برای کسایی که به فکر آینده و همچنین آینده‌ی مالیشون هستن بسیار خوب و عالی هست این کتاب. با تشکر از کتابراه بابت اینکه همچین کتاب‌هایی رو در اختیار ما میزارن.
سعید قو
۱۳۹۸/۸/۴
کتاب بسیار عالی و اموزنده در مورد سرمایه گذاری برای اینده بشکل ساده و اتوماتیک وار است و فقط بخشی ازین کتاب شامل قوانین سرمایه گذاری در امریکا هست که به درد ایران نمیخوره
مهدی محمودی
۱۴۰۱/۴/۱۹
این کتاب اشغالترین کتاب وبی ربط‌ترین کتاب برای هر شهروند ایرانیست این کتاب فقط مخصوص شهروندان امریکاییست خیلی متاسفم براتون ک وقت مردم رو اینجوری بخاطر پول تلف میکنید
جواد بذرافشان
۱۳۹۹/۵/۲۴
کتابهایی در مورد موفقیت مالی خوانده‌ام این کتاب نیز همون حرفها رو میزنه فقط میگه بصورت اتوماتیک باشه موفقیت صد در صده کلا کتاب خوبی بود و ارزش وقت گذاشتن رو داشت
حسین سلیمان
۱۳۹۷/۹/۶
سلام
کتاب خوبی بود و میشه این کتاب رو بومی کرد...
قواعد خوبی داشت که عملیاتیه...
پیشنهاد میکنم حتما بخونید... یاعلی
کامران
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
من اول کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته رو خوندم... مفهومشون کاملا یکی بود ولی اون چون داستان محور بود اونو بیشتر توصیه میکنم
مجتبى فیلسوف لارى
۱۴۰۱/۸/۱۲
سلام عرض ادب. این کتاب واقعا برام موثر هست چرا تو دانشگاه و مدارس اینا رو تدریس نمیکنن. واقعا که مفید بود پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
Abbas Kashi
۱۳۹۷/۱۰/۸
کتاب خوبیه... دیدتون رو نسبت به بعضی موارد مالی تغییر میده. ولی پدر پولدار پدر بی‌پول فوق العاده اس
نادیا امیری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
توی کشور ما با نرخ تورمی که داریم تجربه می‌کنیم، کارایی نداره ولی در کل محتوای کتاب برای مردم کشورش خیلی خوبه
ژیلا امیری
۱۴۰۰/۴/۲۲
کتاب خوبیه در زمینه هوش مالی. نحوه‌ی چطور پس انداز کردن برای هر قشری رو توضیح میده. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب میلیونر اتوماتیک

برای دریافت کتاب میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.