معرفی و دانلود کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

عکس جلد کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست، اثر پرفروش نیویورک‌تایمز، حاصل همکاری دیوید باخ و جان دیوید مان است. این کتاب با روایتی جذاب از داستان زندگی دختری جوان، تغییراتی را که می‌تواند منجر به آزادی مالی و تضمین آینده شود، با خواننده به اشتراک می‌گذارد. این اثر تحسین‌شده در سطح بین‌المللی، موفق شد زندگی بسیاری از مخاطبان‌اش را تغییر دهد و آرزوهای دیرین آن‌ها را محقق سازد.

درباره‌ی کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

دیوید باخ (David Bach) و جان دیوید مان (John David Mann) در کتاب اثر لاته (The Latte Factor)، به افشای سه رازی می‌پردازند که آزادی مالی را رقم خواهد زد. آن‌ها آموزه‌های خود را در قالب داستانی جذاب روایت می‌کنند که تسهیل مطالب را به همراه دارد و از پیچیدگی مباحث مالی به دور است. نویسندگان کتاب بر این باورند که همه‌ی انسان‌ها، ثروتمندتر از چیزی‌اند که می‌انگارند. بنابراین هر کسی در هر سنی می‌تواند رویاهای خود را محقق سازد و به زندگی ایده‌آل‌اش دست یابد.

کتاب اثر لاته، درباره‌ی زوئی بیست‌وچندساله‌ای است که در نیویورک زندگی می‌کند. زوئی هم مثل خیلی از افراد دیگر، در تلاش است زندگی خود را از خلال بدهی‌های فراوان و وام‌های دانشجویی، بگذراند. او ساعت‌های زیادی را صرف شغل ایده‌آل‌اش می‌کند، بااین‌حال درآمدش کفاف مخارج‌اش را نمی‌دهد و نمی‌تواند نیازمندی‌هایش را با خیال راحت تهیه کند.

در این بین، با هنری آشنا می‌شود که در کافه‌ی موردعلاقه‌اش واقع در بروکلین، باریستاست. هنری به‌مرور زمان، رازهایی را که به آزادی مالی‌اش منجر شد برای زوئی بازگو می‌کند. زوئی در ابتدا به مخالفت با او می‌پردازد اما درنهایت قدرت و تأثیرگذاری آن‌ها را درک می‌کند و پس از یک هفته، تغییراتی شگرف در زندگی‌اش ایجاد می‌شود.

در این بازه‌ی یک هفته‌ای درآمد زوئی افزایش پیدا می‌کند و ناگهان درمی‌یابد که درآمد کافی برای تضمین آینده‌ی مالی خود دارد. بنابراین با چند تغییر ساده در زندگی روزمره، می‌تواند با خیال راحت سراغ رویاهایش برود و زندگی دلخواه‌اش را رقم بزند.

دیوید باخ و جان دیوید مان تأکید دارند که هیچ‌وقت برای تحقق رویاها دیر نیست و با پیروی از مسیری ساده و اثبات‌شده می‌توان تأثیرات مثبت فراوانی ایجاد کرد.

کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست، مبتنی بر تجربیات نویسندگان و دربردارنده‌ی راهکارهایی است که طی سال‌ها، آزمون پس داده‌اند. این کتاب نخستین‌بار در سال 2019 وارد بازار شد و انتشارات طاهریان آن را با ترجمه‌ی آرزو خسروپور منتشر کرد.

افتخارات کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین نیویورک‌ تایمز
  • پرفروش‌ترین یو.اس.ای تودی
  • پرفروش‌ترین بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

  • اوایل کارم، غرق در بدهی بودم و نسبت به پول احساس شرم، ترس و شرمندگی داشتم اما کتاب دیوید باخ کمکم کرد ورق را برگردانم و آزادی مالی را تجربه کنم. کتاب اثر لته واقعاً تأثیرگذار است. (ماری فورلئو، نویسنده)

  • دیوید باخ توانایی فوق‌العاده‌ای در تبدیل دنیای پیچیده‌ی سرمایه‌گذاری به زبانی دارد که برای همه‌ی ما قابل درک است. کتاب اثر لاته احتمالاً ساده‌ترین و قدرتمندترین پیام اوست. (سایمون سینک، نویسنده)

  • بعضی وقت‌ها یک داستان از هزاران توصیه ارزشمندتر است. اجازه دهید این داستان دوست‌داشتنی که سرشار از بینش اجرایی است، الهام‌بخش شما باشد تا بدون سرمایه، تغییرات ساده و در عین حال خارق‌العاده‌ای ایجاد کنید که ثروت لازم برای زندگی دلخواه‌تان را فراهم می‌کند. (ویکی رابین، نویسنده)

  • کتاب اثر لاته، شاهکار است. استراتژی‌های دیوید باخ به من کمک کرد در 30 سالگی میلیونر شوم. این کتاب را بخوانید، به توصیه‌هایش عمل کنید و آن را با هر کسی که می‌شناسید، به اشتراک بگذارید. چراکه زندگی شما را عوض خواهد کرد. (گرانت ساباتیر، نویسنده)

  • دیوید باخ با پیامی سرشار از امید و الهام‌، مخاطبان سراسر جهان را به تکاپو می‌اندازد. کتاب اثر لاته، قلب شما را تکان می‌دهد و منجر به تعالی روح می‌شود. این کتاب واقعاً درخور توجه، تأمل و پیاده‌سازی است. (رابین شارما، نویسنده)

کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی کسانی که خواهان موفقیت و تجربه‌ی استقلال مالی‌اند، مناسب است. همچنین مطالعه‌ی آن به افرادی که سرمایه‌ی چندانی ندارند کمک می‌کند ثروتمند شده و به زندگی دلخواه خود دست یابند.

در بخشی از کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست می‌خوانیم

جفری همسایه طبقه بالای زویی به عنوان یک توسعه دهنده مستقل در رسانه‌های اجتماعی کار می‌کرد. او همچنین برخی از پشتیبانی‌های فنی را برای پرداخت صورت حساب‌ها انجام داد: بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات فیس بوک، مواردی از این دست. با این حال، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، جایی بود که او امید داشت او را پولدار کند. وی چندین بار پیشنهاد داده بود که زویی را در چندین معامله شریک کند، اما زویی همیشه آن‌ها را رد کرده بود. تا به حال، هیچ کدام از آن‌ها جایگاه اینستاگرام بعدی را به دست نیاوردند.

جفری همسایه خوبی بود و او را دوست داشت، ولی تلز فهمیده بود که از دیدگاه بدبینانه وی گاهی کلافه می‌شود. او به نظر زویی یک واکنش خصمانه تند و تیز نسبت به «افراد ثروتمند»، بدون توجه به اینکه چه کسانی بودند، داشت و به ویژه به شرکت‌های بزرگ و موفق بدگمان بود. به عنوان مثال، مانند مجله‌ای که زویی در آن کار می‌کرد. (اگر چه او باید تعجب می‌کرد: اگر یکی از برنامه‌های او در بازار گل می‌کرد، آیا او هم به یکی از آن شرکت‌های بزرگ موفق تبدیل نمی‌شد؟) با این وجود، آن‌ها دوستان خوبی بودند، و یک برنامه مستمر برای شام یک بار در هفته ردیف کرده بودند که به نوبت هزینۀ پیتزای شام را پرداخت می‌کردند. امشب نوبت زویی بود. یک پیتزای کلاسیک بزرگ با همه چیز روی آن، از لوئیجی که بهترین در بروکلین بود و تنها با یک تماس تلفنی خدمات می‌داد (بدون نیاز به ظرف شستن!). این یکی از معدود ویژگی‌هایی مشترک زوئی و جفری بود. جفری آشپزی نمی‌کرد، زویی هم به جز نان شیرینی‌های برشته شده و املت‌های گهگاه آشپزی نکرده بود. مادرش هرگز به آشپزی اهمیتی نداده بود از همین رو خانواده زویی مشتری بیشتری برای فریزر و مایکروویو بودند تا یخچال یا اجاق گاز. مادربزرگ زویی شیرینی پز قهاری بود؛ اما مادرش ناپرهیزی کرده بود و می‌گفت: «شیرینی‌پزی؟ من حتی نمی‌توانم یک پیراشکی ساده درست کنم!».

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. آکیلیوس
فصل 2. عکس
فصل 3. شما ثروتمندتر از آنچه فکر می‌کنید هستید
فصل 4. اول سهم خودت را پرداخت کن
فصل 5. شک و تردید
فصل 6. بودجه‌بندی دستی ممنوع، آنرا خودکار کنید
فصل 7. طبل توخالی
فصل 8. افسانه‌های پول
فصل 9. اثر لاته
فصل 10. راز سوم
فصل 11. میلیونر پایین سالن
فصل 12. مامان
فصل 13. برج آزادی
فصل 14. میکونوس
فصل 15. گفتگو با دیوید باخ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست
نویسنده،
مترجمآرزو خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-284-257-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

نصیرپور
۱۴۰۳/۱/۱۸
برای شروع پیشرفت مالی کتاب خیلی خوبی هست. متن خیلی روان و گیرایی دارد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست

برای دریافت کتاب اثر لاته: باور کنید برای پولدار شدن نیازی به پول نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.