معرفی و دانلود کتاب بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت

عکس جلد کتاب بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت

کتاب بازی بلند مدت نوشته‌ی دوری کلارک برای همه‌ی کسانی است که از زندگی و کار خود موفقیت‌های بیشتری می‌خواهند، برای رسیدن به اهداف خود حاضرند سخت‌تر تلاش کنند و در مسیرهای دشوارتر گام بردارند. این کتاب که از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال به‌شمار می‌رود، به شما کمک می‌کند تا تفکر بلندمدت خود را تقویت کنید و به اهدافی که غیرممکن به‌نظر می‌رسند دست یابید.

درباره‌ی کتاب بازی بلند مدت

دنیای امروز یک دنیای پر رقابت است و زمانی که در اختیار ماست، محدودیت و فشردگی زیادی دارد؛ هنوز از کاری فارغ نشده، کار بعدی را شروع می‌کنیم؛ درحالی‌که همواره نگران هستیم به هیچ‌کدام از کارهای خود نرسیم! بسیاری از ما بدون آن‌که بخواهیم خود را غرق در کارهای روزمره کرده‌ایم و تصور می‌کنیم اگر در انجام کارها توقف‌ناپذیر باشیم، قطعا پیشرفت خواهیم کرد. اما این چرخه هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد و ما با این روش نخواهیم توانست موفقیت و زندگی معناداری را که در آرزویش هستیم به‌دست آوریم چرا که در این مسیر اهداف مجالی برای نمایان شدن پیدا نمی‌کنند.

کتاب بازی بلند مدت (The Long Game) نوشته‌ی دوری کلارک (Dorie Clark) ما را راهنمایی می‌کند تا از این چرخه‌ی تکراری خارج شویم و اهدافمان را آن‌گونه که باید دنبال کنیم؛ نویسنده‌ی کتاب ما را با مسیری تازه آشنا می‌کند تا در حرفه و زندگی خود بازنگری کنیم و با نگاهی دقیق‌تر اهداف‌مان را ببینیم. دوری کلارک به مخاطبان کتاب توصیه می‌کند تا تفکر بلندمدت خودشان را از طریق انجام کارهای کوچکی که ممکن است برخی از آن‌ها تکراری یا بی‌اهمیت به نظر برسند، تقویت کنند.

نکته‌ی مهم و قابل توجه در این اثر آن است که ما برای رسیدن به موفقیت و دور شدن از ملال روزمره باید به استراتژی مجهز شویم؛ این استراتژی می‌بایست به شکلی صحیح اتخاذ شده باشد تا ما را به روش‌های درست‌تر و کارآمدتری در انجام کار و حرفه‌مان هدایت کند؛ هر چند این راهکار به‌گونه‌ای نیست که در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برسد اما می‌توان اطمینان داشت که بازدهی آن بیشتر از زمان‌هاییست که بدون اتخاذ راهبرد مناسب تنها در صدد به پایان رساندن یک کار و شروع کاری دیگر هستیم.

کتاب بازی بلند مدت نوشته‌ی دوری کلارک همچنین در تلاش است که ما را به دوراندیشی تشویق کند؛ نویسنده اینطور می‌گوید که می‌توان با دوراندیشی انتخاب بهتری درباره‌ی هدف‌ها داشت، اما این انتخاب نیاز به شجاعت دارد؛ درعین‌حال ما می‌توانیم با به کار بردن روش‌هایی که در این کتاب توصیه و ارائه می‌شود به قدرت و شجاعت بیشتری دست پیدا کنیم و در نهایت بازدهی کار و حرفه‌ی خود را بالاتر ببریم.

معرفی و دانلود کتاب بازی بلند مدت

کتاب بازی بلند مدت از سه بخش با عنوان‌های «فضای خالی»، «تمرکز بر نقاط مهم» و «حفظ باور» تشکیل شده است. در بخش اول لزوم پاکسازی ذهن از تفکر کوتاه مدت مورد توجه قرار گرفته و در بخش دوم که «تمرکز بر نقاط مهم» نام دارد به تحلیل و موشکافی تفکر بلندمدت پرداخته می‌شود. در نهایت در بخش سوم و پایانی، چارچوب‌ها و روش‌هایی معرفی می‌شوند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اهداف بلندمدت خود را بهتر شناسایی کنید و یک تکان اساسی به زندگی‌تان بدهید.

اثر پیش‌رو توسط اکبر درویشی ترجمه و از سوی انتشارات میلکان منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب بازی بلند مدت

  • کتاب دوری کلارک به ما کمک می‌کند زندگی جالب و معناداری را ایجاد کنیم؛ چیزی که همه‌ی ما به دنبال آن هستیم. (مجله‌ی فوربس)

  • دوری کلارک یک کتاب ضروری نوشته است که موضوع رهبری زمان را به چالش می‌کشد؛ این کتاب راهنمایی برای حل مشکلات سخت و ساختن جهانی ایده‌آل است. (فرانسیس فری، نویسنده‌ی مجله‌ی آن‌لیشد)

  • با خواندن کتاب بازی بلند مدت آماده باشید که دیگر هرگز مانند گذشته به زندگی خود نگاه نکنید. مطالعه‌ی این کتاب برای هر کسی که از پیشرفت و رسیدن به موفقیت ناامید شده ضروریست. (مارتین لیندستروم، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش)

  • بهترین اثر دوری کلارک و کتابی که همه‌ی ما نیاز داریم آن را بخوانیم. (ست گودین، نویسنده)

  • سوابق کاری غنی و فعالیت‌های بی‌نظیر کلارک در زندگی‌اش، این اجازه را به او می‌دهد که مردم را درباره‌ی کارهایی که می‌خواهند انجام دهند راهنمایی کند. (Inc. magazine)

کتاب بازی بلند مدت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی کسانی که دوست دارند در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار بگیرند و زندگی شخصی و کاری خودشان را با سبک و روش جدیدی بسازند، بسیار مناسب است. همچنین اگر دوست دارید شیوه‌های درست مدیریت زمان را بیاموزید، فرصت خواندن کتاب حاضر را از دست ندهید.

با دوری کلارک بیشتر آشنا شوید

دوری کلارک متولد سال 1978، نویسنده و استاد دانشگاه اهل آمریکا است. او مدرک کارشناسی فلسفه را از کالج اسمیت در نورث همپتون ایالت ماساچوست دریافت کرد. کلارک مدتی به عنوان خبرنگار و نویسنده با روزنامه‌ها و مجلات آمریکایی همکاری کرد و سپس در دانشکده تجارت فوکوا دانشگاه دوک مشغول تدریس شد. این نویسنده تا کنون در دانشگاه‌های معتبر جهان از جمله هاروارد، کمبریج، مادرید، ماساچوست و... سخنرانی کرده است.

در بخشی از کتاب بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت می‌خوانیم

وقتی چند سال پیش به نیویورک‌سیتی اسباب‌کشی کردم، خیلی زود متوجه مسئله‌ی حیرت‌انگیزی شدم: هیچ دوستی نداشتم. البته آشناهای کاری داشتم و اگر می‌خواستم، می‌توانستم یک جلسه‌ی شبکه‌سازی برگزار کنم. ناهار برای روز پنجشنبه؟ قرار قهوه برای بعدازظهر دوشنبه؟ پُرکردن ساعت‌های کاری کار سختی نبود. اما به محض این‌که هیاهوی بازکردن اثاثیه تمام شد و به نظم عادی برگشتم، دیدم که در تقویمم تا ابدیت شب‌های بدون برنامه دارم.

باید کاری می‌کردم. به همه گفته بودم دارم به نیویورک می‌آیم، اما انگار آن‌ها هنوز تصور می‌کردند من در بوستون زندگی می‌کنم. وقتی مهمانی یا ضیافت شام برگزار می‌شد، در اولویت نبودم. آن‌هایی را هم که می‌شناختم آشناهایی عادی بودند، نه الزاماً دوستانی که ممکن باشد شب‌های آخرهفته دعوتم کنند بیرون. به چراغ‌های پُرتلألؤ دورنمای شهر خیره بودم و درحالی‌که زمزمه‌ی صدای شهر از زیر پایم می‌آمد، از خودم پرسیدم که چگونه می‌توانم برای آشنایی با آدم‌های جذاب راهی پیدا و حلقه‌ای را ایجاد کنم که به‌شدت نیازمند آن‌ هستم.

یک چیز را می‌دانستم: نمی‌خواستم قربانی باشم. نمی‌خواستم گله کنم که هیچ‌کس علاقه‌ای به من نشان نمی‌دهد یا این‌که همه‌چیز ناعادلانه است یا این‌که دوست پیدا کردن در نیویورک «خیلی سخت» است. حتماً کار پیش‌دستانه‌ای بود که باید انجام می‌دادم؛ چیزی که در کنترل خودم باشد. هرگاه در کودکی به جشن تولد یا ماجراجویی‌هایی که هم‌کلاسی‌هایم تدارک دیده بودند دعوت نمی‌شدم، مادرم توصیه‌ا‌ی بهم می‌کرد: «برای دعوت‌شدن، باید دعوت کنی.» این توصیه هنوز هم کارساز است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: فضای خالی
فصل اول: دلیل واقعی پُرمشغلگی ما
فصل دوم: نه‌گفتن (حتی به چیزهای خوب)
بخش دوم: تمرکز بر نقاط مهم
فصل سوم: تعیین اهداف درست
فصل چهارم: زمانی برای بررسی
فصل پنجم: موجی فکر کنید
فصل ششم: اهرم راهبردی
فصل هفتم: آدم‌های مناسب، مکان‌های مناسب
بخش سوم: حفظ باور
فصل هشتم: صبر راهبردی
فصل نهم: بازنگری در شکست
فصل دهم: دروکردن پاداش
مؤخره
یادداشت‌ها
سپاس‌گزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت
نویسنده
مترجماکبر درویشی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-622-254-370-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی بلند مدت

فاطمه
۱۴۰۳/۱/۳
از اونجایی ک بسیار از کتاب‌هایی ک در زمینه برنامه ریزی بلند مدت نوشته نویسنده‌های خارج از کشورن و خیلی از کتب با شرایط و موقعیت کشورمون سازگاری ندارن و کاربردی نمیشه ازشون بهره برد کتاب بازی بلندمدت راهکار‌هایی رو بیان می‌کنه ک ممکنه حتی تا اینجای زندگی هم گاهی تجربشون کرده باشیم ولی اصلا متوجه ک و نبودیم این یه راهکار بوده کاربردی و قابل قبولن. از فصل مکان‌های مناسب آدم‌های مناسب کتاب بسیار لذت بردم اینک روابطمون با آدم‌های مختلف برای دست یابی به فرصت‌های آینده چطور باشه. و برخلاف کتب روانشناسی تاکید نویسنده روی مطالبی ک ممکنه شما رو به بیراهه ببره و شرح دادنش به صورتی که به دام روانشناسی زرد نیفتید واقعا کمک کنندست مثلا بیان می‌کنه در بازی بلند مدت باید صبور باشید ولی حواستون باشه منظور از صبر راهبردی این نیست ک بشینید منتظر فرصت‌ها بلکه فرصت‌ها رو خلق کنید از توانایی هاتون استفاده کنید و صبور باشید. جذابیت دیگ کتاب استفاده نویسنده از داستانهای‌های شکست و موفقیت‌های خودش در طول کتابه ک باعث میشه با خود نویسنده هم آشنایی داشت باشید و بنظرم یکی از بهترین کتاب‌هایی ک باید حداقل یکبار در زندگی مطالعه کنید. ترجمه نشر میلکان هم روان و قابل فهم بود. بشدت توصیه میکنم اگه دنبال رسیدن به اهداف بلند مدتتون هستید کتاب رو مطالعه کنید 🤍
راد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
از اونجایی ک بسیار از کتاب‌هایی ک در زمینه برنامه ریزی بلند مدت نوشته نویسنده‌های خارج از کشورن و خیلی از کتب با شرایط و موقعیت کشورمون سازگاری ندارن و کاربردی نمیشه ازشون بهره برد کتاب بازی بلندمدت راهکار‌هایی رو بیان می‌کنه که ممکنه حتی تا این جای زندگی هم گاهی تجربشون کرده باشیم ولی اصلا متوجه و نبودیم که این یک راهکار بوده کاربردی و قابل قبولند. از فصل مکان‌های مناسب آدم‌های مناسب کتاب بسیار لذت بردم این که روابطمون با آدم‌های مختلف برای دستیابی به فرصت‌های آینده چطور باشه. و برخلاف کتب روانشناسی تاکید نویسنده روی مطالبی که ممکنه شما رو به بیراهه ببره و شرح دادنش به صورتی که به دام روانشناسی زرد نیفتید واقعا کمک کننده است مثلا بیان می‌کنه در بازی بلند مدت باید صبور باشید ولی حواستون باشه منظور از صبر راهبردی این نیست که بنشینید منتظر فرصت‌ها بلکه فرصت‌ها رو خلق کنید از توانایی هاتون استفاده کنید و صبور باشید. جذابیت دیگر کتاب استفاده نویسنده از داستانهای‌های شکست و موفقیت‌های خودش در طول کتابه که باعث میشه با خود نویسنده هم آشنایی داشت باشید و به نظرم یکی از بهترین کتاب‌هایی که باید حداقل یک بار در زندگی مطالعه کنید
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۲۱
این کتاب تفکر بلندمدت در دنیایی کوتاه‌مدت را به ما آموزش میده.
کلید زندگی پرمعنا چیه؟ اینه که خودمون شروطی براش تعیین کنیم. ما می‌تونیم تقریباً هر چیزی را که می‌خوایم بدست بیاریم. البته نه در همون لحظه. اگه روش درستی انتخاب کنیم و پشتکار داشته باشیم و گام‌های کوچیک اما سنجیده شده برداریم، به هر و
می‌تونیم جایی که میخوایم برسیم. شاید ابتدا کارمون به کندی پیش بره، اما در طول زمان فواید این کارهای کوچیک افزایش یافته به نتایج تصاعدی منجر میشه. بازی بلندمدت که یعنی از دستاوردهای کوتاه‌مدت اجتناب کنیم و برای دست یابی به اهداف ارزشمندی در آینده که هنوز نتایجش مشخص نیست تلاش کنیم. اما مطمئن‌ترین مسیر برای دستیابی به موفقیت در جهانیه که اغلب کارهای ساده و سطحی را در اولویت قرار می‌ده.
نویسنده در کتاب میگه که اگر صبرکردن و کارکردن آسون بود، همه انجامش می‌دادند. آنچه در مورد صبرکردن دوست دارم، اینه که صبرکردن بهترین آزمون شایستگیه. آیا مایلین کاری را بدون تضمین نتیجه انجام دهید؟ ما به‌واسطهٔ سختی بدون قدردانی دیگران یا حتی اطمینان از به ثمر رسیدن آن موفقیت مدنظرمون رو بدست می‌آریم. باید به ایمان خود تکیه کنیم و به هر نحو ممکن کار را انجام بدیم. به این می‌گویند صبر راهبردی.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
وقتی ندانید می‌خواهید کجا بروید، انتظار دارید دستاورد داشته باشید؟ نقشه راه ندارید، توقع دارید به مقصد برسید!؟ دوری کلارک را با ترجمه اکبر درویشی در بازی بلند مدت شناختم. خوانش کتاب بازی بلند مدت، تفکر بلند مدت را در دنیای کوتاه‌ مدت، گریزی بر آینده پژوهی دارد و این قدرت را در خواننده بالا می‌برد. مطالب کتاب توانایی انجام برنامه‌ریزی‌های روی کاغذ نوشته شده را نیز در نظر دارد و با ادبیات ساده و روان به مباحث خوب و مفیدی اشاره دارد؛ از جمله، نشخوارهای ذهنی، پر مشغلگی های فکری، قدرت نه گفتن، صبر راهبردی (مبحث عالی برای این دنیای پر سرعت باز می‌کند، بخوانیدش که موثره)، بازبینی و بازنگری و... کتاب در هر فصل نتیجه‌گیری و خلاصه دارد و در بخش‌های انتهایی مرور و مهم‌ترین‌های برگزیده در کتاب را برای مخاطب تکرار می‌کند.
امیرحسین
۱۴۰۳/۱/۸
از اون جایی که اکثر ماها برنامه ریزی ناخودآگاه مون اینجوریه که دلمون میخواد فورا با انجام کارهایی کوچک و لحظه ای، دستاوردها بزرگ و در کمترین زمان ممکن داشته باشیم، به نظرم این کتاب واقعا کمک میکنه که کمی با دید بازتر و عمیقتر نسبت به مسائل دراز مدت و در (آینده کمی طولانی تر) به کارها بپردازیم و و و راهکار‌ها داستانهای ارائه شده در متن تقریبا خوب مناسب جیده شده تا ذهن مخاطب رو با نحوه انجام این کار آشنا کنه. فکر میکنم چندباز خوندن این کتاب بد نباشه تا هم خط فکری مون در قبال چنین موضوعی درست شکل بگیره و هم بعضا میتونیم از مسائل گفته شده برای زندگی مون استفاده کنیم. این مفهومیه که باید روش کار کرد تا تبدیل به بخشی از عادت و تفکر و دیدگاهمون به زندگی باشه
سید سجاد حسین علوی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
با سلام و درود به همه دوستان کتاب بازی بلند مدت برای پیشرفت در زندگی برای بلندمدت از نویسنده این کتاب با مثال های از زندگی افراد موفق و تجربه شخص خودش که در این کتاب بیان شده خیلی کاربردی و نقشه راه کامل برای موفقیت در زندگی است همه نیک می دانیم که امروزه وسوسه‌های پر زرق و برق و گرفتاری‌های تمام و نشدنی انسان‌ها چه قدر به روزمرگی مشغول کرده اگر آنانی که می خواهند در بلند مدت به آرامش خواسته خود برسند در این کتاب راهکار‌های عملی ارائه شده است که باعث پیشرفت شما خواهد شد بنابراین خواندن این کتاب را به شما عزیزان که تشنه آموزش و پیشرفت هستید توصیه میکنم با تشکر از کتابراه
sara
۱۴۰۲/۹/۱۷
این کتاب برای کسایی هستش که از زندگی و کارشون چیز بیشتری می‌خوان و برای رسیدن به اون نقطه حاضرن مسیر دشوارتر رو برن.
یه جمله جالب از کتاب هست که میگه:
«اگر صبرکردن و کارکردن آسان بود، الآن همه انجامش می‌دادند. آنچه در مورد صبرکردن دوست دارم، این است که صبرکردن اساساً بهترین آزمون شایستگی است:
آیا مایلید کاری را بدون تضمین نتیجه انجام دهید؟ ما به‌واسطهٔ مشقتِ بدون قدردانی و تمجید دیگران یا حتی اطمینان از به ثمر رسیدن آن موفقیت خود را به دست می‌آوریم. باید به ایمان خود تکیه کنیم و به هر نحو ممکن کار را انجام دهیم. به این می‌گویند صبر راهبردی.»
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۸
این کتاب از بعد موفقیت و خودسازی برداشت شده و طبق این مرور عواملی برای رشد رو زمینه برنامه خود کرد که می توان آن را از لحاظ دشواری و سختی پیش گرفت که باعث رشد و کسب تجربه در زندگی روزمره کرد، در حالی که دنیای امروز دنیای پر رقابت است و علی الخصوص در زندگی امروز که تمامی کسب و کارها به صورت رقابتی و انگیزشی شده باید با مطالعه و کسب تجربه و واقعیت‌ها بر غلبه بر سختی در این بازی باقی ماند تا تجزیه نشود، البته این که ما در این کتاب به روشی مجهز می شویم که با یادگیری و آشنایی با استراتژی به دنیا مهمی متصل شویم که حرکت مهمی است
mr_parvinii
۱۴۰۲/۱۰/۲
نمیشه گفت کتاب فوق العاده ایی بود
ولی کتاب بدی هم نبود
در کل جالب بود
ترجمه خوب و روان بود
این کتاب یه سری نکات و یادتون میده که میتونید ازشون استفاده کنید برای رشد خودتون
این روزا انگار کتابای آبکی زیاد شده
نویسنده‌هایی که حرفی برای گفتن ندارن و فقط از این ور و اون ور حرف اوردن توی این
کتاب یکم اینجوری بود ولی یه قسمتی که جالب بود اینه که خود نویسنده هم درگیر کتاب شده بود و داستان‌هایی از خودشم میگفت یعنی فقط از اطرافیانش حرف نزده بود.
شکست‌های خودش و بلند پروازی‌های خودشم گفته بود
سمیرا خلیفه
۱۴۰۳/۱/۲
کتابی که با آوردن مثال‌های مختلف سعی داره به ما بفهمونه این زندگی و هدفهاش یک بازیه که فقط باید سعی کنیم در هر مرحله بهتر باشیم، تمرکز مون رو بذاریم برای اهداف بلندمدت، و کارهایی بکنیم که در مدت زمان طولانی به نتیجه عالی میرسند، هرچند که از مثال‌های کتاب خوشم نیومد، چون با زندگی ما در ایران خیلی و متفاوت هست اینجا آدم از هفته بعدش خبر نداره چه برسه به سال آینده، ولی اینکه تفکر بلندمدت به بهبود اوضاع کمک میکنه و باعث می‌شه شکست‌های کوچک ما رو از ادامه راه منصرف نکنه.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۹/۱۷
این کتاب برای کسایی مناسبه که ایده و هدف دارن. و دنبال راهکار برای زود رسیدن به اون هستند. برای کسایی که مدام تلاش میکنن و توی یه نقطه هستند هم مناسبه. ترجیح دادم به جای نظراتی که دوستان قبلاً گفتند. یه چیز جدید بگم که این کتاب برای چه کسایی مناسبه. این کتاب بعضی مطالبش سنگینه و برای کسایی که هستند راهنمایی قابل فهم زیادی نیست از دبیرستان به بالا. عالیه حتما استفاده کنید و به برنامه اصولی برای خودتون بچینید
محمد عنایت‌زاده
۱۴۰۳/۱/۴
سلام خدمت دوستان اهل کتاب به شخصه کتابهای متعددی در زمینه برنامه‌ریزی مطالعه کردم. بخشی از کتابها ناظر بر انجام کار زباد در زمان کم هستند. بخشی دیگه که مبتنی بر تفکر راهبردی است تاکید بر انجام مهمترین کارها و واگذاری بقیه کارها به دیگران هست. نوع نگاه این کتاب از جنس کتابهای نوع دوم هست. بخش اول را باید چند بار خواند و اجرا کرد بعد به سراغ بخش‌های بعدی رفت. این کتاب باید به مرور خوانده شود.
ahmadr
۱۴۰۳/۱/۱۱
این کتاب یه کتاب توسعه فردیه که به طور ویژه درباره هدف گذاری، مدیریت زمان و اولویت بندی هدف‌ها در زندگی صحبت میکنه. اما فرقش با بقیه کتابهای توسعه فردی اینه که نویسنده داره از زندگی خودش مثال میزنه و واقعیه. علاوه بر اون یکسری راه حل‌های کوچیک هم میده. من ازش راضی بودم البته به خاطر داستان محور بودنش ممکنه پیدا کردن نکته و نقطه نظر نویسنده براتون زمان بر باشه
مرضیه معصومی
۱۴۰۲/۹/۱
کتاب خیلی خوب به اصل استمرار اشاره کرده بود و این نکته که کار‌های فوق العاده زمان طولانی تری به تلاش و استمرار ما نیاز دارند اشاره شده بود از خوندن این کتاب واقعا لذت بردم تو دنیایی زندگی میکنیم که همه دنبال موفقیت‌های یک شبه هستن ولی این کتاب با دعوت به صبوری آرامش رو به ذهن انسان میده وبه بردباری دعوتش میکنه که نتیجه عالی هم در پی خواهد داشت
آهنین جگر
۱۴۰۲/۶/۳
این کتاب برای کسانی که در بلند مدت به دنبال اهداف خود هستند مفید است. بازی بلند مدت به ما می‌گوید که برای رسیدن به خواسته‌های خود باید اهداف بلند مدت چندساله و گاها هفت ساله باشیم اما چون ما اغلب به دنبال نتایج زودهنگام هستیم در این راه شکست میخوریم.
مشاهده همه نظرات 83

راهنمای مطالعه کتاب بازی بلند مدت

برای دریافت کتاب بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.