معرفی و دانلود کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

عکس جلد کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب نوشته‌ی فرانک کلابی، اثری متعهّد به ارزش‌های انسانی است که در آن به شما آموزه‌های انگیزشی برای داشتن زندگی زناشویی بهتر ارائه می‌دهد.

مجموعه‌ی «پاسپورت خوشبختی» در چند جلد نوشته شده است و در هر یک به یکی از محورهای ارتباطی و هنجاری می‌پردازد. کتاب «پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب» جلد نخست این مجموعه محسوب می‌شود و به صورت کمّی و کیفی زندگی زناشویی را مورد بررسی قرار می‌دهد و فرانک کلابی شما را با بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف و زندگی زناشویی آشنا می‌کند.

در خصوص نام این جلد هم باید گفت؛ اتاق‌ خواب، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین فضاهای یک خانه است، در این جلد سعی شده است، از مشکلات و معضلاتی که در این فضا رخ می‌دهد گفته شود.

فرانک کلابی در کتاب‌های دیگرش چون «آقای سیب‌زمینی و خانم هویج» نیز به همین مهم پرداخته و موفق عمل کرده است. نویسنده‌ای ایرانی که می‌توان آینده‌ای خوب و متعالی را برایش در عرصه‌ی ادبیات انگیزشی و کمک به بهتر زیستن پیش‌بینی کرد.

در بخشی از کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب می‌خوانیم:

کی دلش یک اتاق‌خواب رمانتیک نمی‌خواهد؟ هر جنبنده‌ای که نام انسان رویش باشد، از چنین آرامشی، جان تازه می‌گیرد. حالا بیایید کمی فکر کنیم برای این‌که یک اتاق رمانتیک داشته باشیم، باید چه چیزهایی آن‌جا قرار بدهیم. برای بعضی‌ از آقایان، یک تخت‌خواب، یک آینه، چند شاخه گل و یک حوری بهشتی کافی‌ست. خودشان هم مدعی هستند که اگر بقیه‌ی کار را به خودِ کاردان‌شان بسپاریم، طوفان می‌کنند.

قسمت رمانتیک قضیه کجاست؟ آیا تخت‌خواب رمانتیک است؟ یا چند شاخه گل؟ پس کار، کار همین حوری‌های بهشتی است که فضای اتاق‌ها را رمانتیک می‌کنند. کمی فکر کنید. برگردید به روزهایی که تازه با حوری بهشتیِ زندگی‌تان آشنا شده بودید. همان موقع‌ها که طوفان می‌کردید و البته فکر می‌کردید کار، کار حوری بهشتی است. هان پس چی شد؟ این بانوی شکست‌خورده و غم‌زده، همان حوری بهشتی شما است. البته بانویی که قبلا حوری شما بوده است و حالا شما از او خواسته‌اید استعفایش را بنویسد. پس وجود حوری بهشتی هم برای رمانتیک کردن یک اتاق کافی نیست. چون اگر حوری بهشتی چند بار یک اتاق را رمانتیک بکند و بعد دیگر نتواند که یا آن حوری، حوری نیست و یا اصل رمانتیک کردن اتاق به او باز نمی‌گردد. پس فقط می‌ماند یک گزینه و آن هم خود آقایان هستند. آن‌ها که ادعا دارند، طوفان می‌کنند و دلشان می‌خواهد هر روز دست یک حوری را بگیرند و بهشت واقعی را نشانش بدهند. متاسفانه بسیاری از مردها نمی‌دانند معنای رمانتیک بودن از کجا می‌آید و یا یک زنِ رمانتیک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
ویزا لطفاً
اتاق خواب
حرف‌های منطقی آقا و خانم خانه
دلم اتاق‌خواب رمانتیک می‌خواهد
تا دیر وقت جلوی تلویزیون لم می‌دهد
به من محبت نمی‌کند
از شلوارک مامان‌دوز متنفرم
وای لباس توری!!!
یک بویی می‌دهد
مدام با بچه ور می‌رود
لباس دانه اناری
پاسخ ضربدری به حرف‌های منطقی آقا‌جانِ خانه
پاسخ ضربدری به حرف‌های منطقی خانم‌جانِ خانه
نسخه‌ی اتاق‌خواب من
مخابره‌ی اختلال
من آن‌قدر مَرد هستم که تو نمی‌دانی
زن هزار چهره
اتاق‌خواب تلخ، اتاق‌خواب شیرین
تفاهم جنسی
نقش‌های زن و مرد در اتاق‌خواب
ویزا برای اتاق‌خواب
از همین نویسنده بخوانید
برخی کتاب‌های انگیزشی، روانشناسی و موفقیت انتشارات گیوا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-600-451-541-2
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

Farzaneh DL
۱۳۹۹/۳/۱۲
بنظر من موارد کاربردی زیادی داشت. متاهل‌ها اگر بخونن چشمشون روز چیزایی که میدونن ولی تو شلوغی زندگی یادشون رفته باز میشه. باتشکر از نویسنده محترم و کتابراه
غزل بانو
۱۴۰۱/۸/۲۰
خیلی کلی همه چیز رو توضیح داد بنظرم جزو کتابهای در رابطه با زناشوییه ک هم وقت کمی میگیره خوندنش و هم تا حدود زیادی روشن میکنه برای ادم زناشویی رو
faezeh ojaghi
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کتاب جالب و مفیدی هستش، چندین نکته داره که باید کتاب رو چند باره خوند یا نکته برداری کرد تا به یاد آدم بمونه... من که لذت بردم...
رضا صادقی
۱۳۹۹/۵/۵
سلام عالی بود واقعا حوری زیبا رو مرد باید حوری ببینه پس یه مرد باید خودش رو درست کنه هرروز دلش یه حوری نخواد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

برای دریافت کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.