معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

عکس جلد کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

تعداد زیادی از زنان تصور می‌کنند که مردها چیزی از احساسات و عواطف سرشان نمی‌شود، اما شری آرگو در کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند، این باور را رد می‌کند و توضیح می‌دهد چیزی که در واقع مردها از آن فراری‌اند و سعی می‌کنند فاصله‌ی خود را با آن حفظ کنند، زنان محتاج یا عصبانی هستند، نه زنان احساساتی. نویسنده در این کتاب که از جمله پرفروش‌ترین‌های فهرست نیویورک تایمز است، به ما نشان می‌دهد چه معیارهایی مردان را جذب یک زن می‌کند و چطور می‌توان رابطه‌ی پایداری با مردها برقرار کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

در روابط انسانی، تک‌تک حرکات و رفتارهای طرفین رابطه، به‌مثابه‌ی علامت و نشانه‌ای در نظر گرفته می‌شود که آن‌ها برای شخص مقابل می‌فرستند. شری آرگو (Sherry Argov) در کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند (Why Men Marry Bitches) تلاش کرده است تا بسیاری از حرکات و رفتارهای زنان را از منظر مردان تحلیل کند تا به خانم‌هایی که مخاطبش هستند نشان دهد که چرا مردانی که با آن‌ها در ارتباط هستند گاهی از ایشان فاصله می‌گیرند و سرد برخورد می‌کنند. برای مثال، او به مخاطبان کتابش نشان می‌دهد که چرا مردان از زنانی که زیاد صحبت می‌کنند، فاصله می‌گیرند؟ در واقع زیاد صحبت کردن، چه پیامی را به آن‌ها منتقل می‌کند که از جذابیت شریک یا دوستشان برای ایشان می‌کاهد؟

شری آرگو در کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند با صراحت به ما می‌گوید که زیرکی، اعتمادبه‌نفس و مستقل بودن ازجمله معیارهایی هستند که مردان را جذب می‌کنند و در مقابل، محتاج بودن، وابسته بودن و ضعف نشان دادن، مردان را فراری می‌دهند. در واقع شری آرگو نشان می‌دهد که تحت چه شرایطی روابط میان زنان و مردان تبدیل به روابط موفق و بلندمدتی می‌شوند و هر دو طرف می‌توانند مانند روز اول یا حتی بیشتر از آن، برای یکدیگر جذابیت داشته باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

شری آرگو در کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند، به زن‌ها فرصتی می‌دهد تا بفهمند که مردان در دورهمی‌های خودشان، راجع‌به آن‌ها چه می‌گویند و چطور فکر می‌کنند. بسیاری از مردان، زن‌ها را موجوداتی نامتعادل از نظر عقلی و احساسی ارزیابی می‌کنند و بعد دست به رتبه‌بندی آن‌ها در این مسئله می‌زنند. شری آرگو تصور می‌کند، زنان سهم زیادی بابت ایجاد چنین تصوراتی دارند. همه‌ی برخوردهای نامتعادل، نشان دادن بیش از حد احساسات و تمام چنین مواردی ریشه در احساس عدم استقلال زنان دارد. اگر زنی دارای شخصیتی کاملاً مستقل و محکم باشد، با هر اظهارنظر و حرکت مرد مقابلش دگرگون نخواهد شد. کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان می‌شوند سرشار از توصیه‌هایی کاربردی برای بهبود بخشیدن به روابط است.

کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند با عنوان فرعی راهنمایی یک زن برای تسلط بر قلب مردان را نشر صوتی شادن پژواک با صدای اعظم حبیبی و بر اساس ترجمه‌ی سهیلا مختاری منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات شادن پژواک به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های فهرست نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

  • از دسته‌ی کتاب‌های کلاسیک در زمینه‌ی خودیاری. (دیلی میل)

  • یکی از ده کتاب منحصربه‌فرد ده سال گذشته در حوزه‌ی روابط. (یاهو)

  • شری آرگو زنانی که احساس ضعف و حقارت دارند را تشویق می‌کند تا حس استقلال و اتکای به نفس خود را بالاتر ببرند. (سایت آمازون)

  • آنچه از کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند می‌فهمیم این است که در واقع مردان عاشق خوب بودن نمی‌شوند، بلکه به طرف جذابیت و هیجان‌انگیز بودن کشیده می‌شوند. (تایمز شیکاگو)

کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید مهارت‌های برقراری ارتباط با مردان و جذب آنان را به دست آورید و احساس می‌کنید چنین آموزش‌هایی باعث بهبود روابط شما خواهند شد، کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند می‌شنویم

زنان باید بدونن که مردها عاشق هیجان تعقیب کردنن و به‌شدت رقابتی‌ان. اون‌ها ماشین‌های مسابقه‌ای، شرکت تو ورزش و شکار رو دوست دارن. اون‌ها دوست دارن وسایل رو تعمیر کنن، از کار چیزها سر در بیارن و تعقیبش کنن. موش‌وگربه‌بازی که برای زن‌ها دیوونه‌کننده‌س، برای مردها خیلی هیجان‌انگیزه. این یه تفاوت اساسی بین این دو جنسه. برای یه زن هدف، داشتن یه رابطه‌ی متعهدانه‌ست که به‌عنوان مقصد هم شناخته می‌شه. ولی برای مردها، طی کردن مسیر به سمت مقصده که اغلب بیشترین هیجان رو داره. زن زیرک می‌دونه که وقتی یه مرد چیزی رو می‌خواد، به دنبالش می‌ره و به دنبال اون رفتن، باعث می‌شه اون رو بیشتر هم بخواد. اگه اون بلافاصله موفق نشه، شروع به آرزو کردنش می‌کنه. این موضوع، علاقه‌ی اون رو به خودش جلب می‌کنه و تصوراتش رو فعال می‌کنه. زنی که خیلی خوبه، روی این فرایندها آب سرد می‌ریزه. وقتی اون واقعاً خودش رو درگیر نکرده باشه، به احتمال زیاد بیشتر کسل می‌شه. هیچ‌کس به حرف‌های مفت‌ومجانی، توی هیچ جنبه‌ای از زندگی، احترام نمی‌ذاره. وقتی یه زن، بلافاصله با مرد خودمونی می‌شه، این کار باعث جذب شدن مرد نمی‌شه. مردهایی که من باهاشون مصاحبه کردم، اغلب اعتراف کردن که اگر رابطه رو به آسونی به دست بیارن، چندان براشون جذاب نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
36 دقیقه
فصل اول: از یک زن حقیر تا دختر رویاها
36 دقیقه
فصل دوم: چرا مردان، زنان زیرک را ترجیح می‌دهند؟
20 دقیقه
فصل سوم: چطور از قدرت زنانگی و فمنیستی‌تان نهایت استفاده را ببرید؟
36 دقیقه
فصل چهارم: احمق، مثل یک روباه
22 دقیقه
فصل پنجم: وقتی زنان وامی‌دهند و محتاج می‌شوند
38 دقیقه
فصل ششم: دیگر غر نزنید
22 دقیقه
فصل هفتم: قوانین مخفی تیم مقابل
23 دقیقه
فصل هشتم: امور مالی به شما قدرت می‌دهد
24 دقیقه
فصل نهم: چطور چالش ذهنی را تجدید کنیم
19 دقیقه
فصل دهم: به دست آوردن کنترل روی احساساتتان
23 دقیقه
فصل یازدهم: زن زیرک جدید و ارتقایافته
5 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

سی
۱۴۰۲/۷/۱
من کتاب در مورد عزت نفس زیاد خوندم، این کتاب مثلا میخواد بگه، چطور مقابل مردا عزت نفس داشته باشین،،،، آره باید در مقابل همه چه مرد چه زن عزت نفس داشت، ولی این راهش نیست،،،، حتی معنی فارسی کلمه، bitch, هم زیاد جالب نیست، با احترام به نظر همه، مزخرف محض بود،
مینا میرحسینی
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتابی که از بیرون تهیه میشه مطالبش مفاهیم اسان تری دارد اما برای اشخاصی مثل من که زمان خوندن کتاب رو ندارن کاملا مفیده
هر فصل رو چندین بار گوش بدین تا ملکه ذهنتون بشه
مریم کریمی
۱۴۰۲/۷/۲۵
صدای گوینده عالی هست ولی ترجمه افتضاح بود روباه احمق!؟ یعنی حتی خود گوینده متوجه این‌اشتباه نشده من خیلی جستجو کردم واقعا گوینده صدای دلنشینی داره ولی ترجمه داغون
الهام سلیمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
نویسنده نظرش این که زن. بازیگر باشه. زن. سنگ که نیست. مدام درگیر سیاست رفتاری باشه. زن هم انسانه حق داره بی نقاب در خونش زندگی کنه.
الهه ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خیلی روایت بدی داره و تند تند میخونه نمیگذاره رو مطالب کتاب تمرکز داشته باشی اصلا راضی نبودم از خریدش
محمد حسن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بایدتوضیح میدادن که این کتاب برای خانم هاست. ‌یه مقداری گوش دادم و دیدم اصلا برای من مفید نیست
اسما معتمد
۱۴۰۲/۸/۱۱
یکی از بهترین کتاب‌ها که به زبان ساده و مثال اوردن بیان شده واقعا از بین کتاب‌های روابط بهترین هست
فاطمه جدیدی
۱۴۰۳/۱/۱۳
به نظرم هر رابطه پیچ و خم خودش و داره و اصلا نمیشه یک نسخه همگانى تجویز کرد
رضوان امیرخانلو
۱۴۰۲/۹/۲۲
هر زنی حداقل یکبار باید این کتاب بخونه یا بشنوه، ممنون از گویندگی
فاطمه سهرابی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عالی بود واقعا به درد بخور بود خیلی مفید بود
آناهیتا رحیمیان
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتاب خوبیه کمی اغراق داره ولی خوبه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

برای دریافت کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.