معرفی و دانلود کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی

عکس جلد کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی
قیمت:
72000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی

کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی به قلم گای کارنو، نمایشنامه‌نویس، روانکاو و مدرس روانشناسی یونگی است که به شما راهکارها و شیوه‌هایی مفیدی ارائه می‌کند تا با بهره‌گیری از آن‌ها بتوانید روابط عاطفى و زناشویی خود را بهبود ببخشید و به تکامل فردى دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی:

گای کارنو در کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی (Lessons In Love: The Transformation of Spirit Through Intimacy) به تحلیل و بررسی اختلاافات زناشویی می‌پردازد و به شما نشان می‌دهد که تمام آن‌ها ریشه در دوران کودکی اشخاص دارد.

گای کارنو (Guy Corneau) در این کتاب صوتی، از سبک نویسنده درخشان ایرلندی، توماس مور، پیروی نموده و سعی بر این داشته تا به شما کمک کند که با دیدی کامل‌تر و جامع‌تر به روابط و اختلافات‌ خود نگاه کنید و پیرامون و اطرافیان‌تان را بهتر بشناسید.

این اثر به شما این امکان را می‌دهد که به عمق روابط خود وارد شوید و به معرفت و شناخت لازم برای انتخاب شریک زندگی و چگونگی رشد و تکامل در روند زندگی زناشویی برسید. عاشقی یعنی جدایی راهنمایی برای درک بهتر از خودمان و انتخاب‌هایمان است؛ چه در روابط با شریک زندگی و چه حتی با والدین و دوستانمان.

همچنین به شما توضیح می‌دهد که عشق حد و مرز ندارد. اگر انسان‌ها در روابط خود با مشکل رو به رو می‌شوند راه حل آن را با یادآوری گذشته‌ی خود می‌یابند. رفتار والدین با فرزندشان تاثیر به سزایی بر روابط آن‌ها در سنین بزرگسالی دارد. نویسنده برای فهم بیشتر اهمیت این موضوع بخش اول و دوم کتاب را به رابطه بین مادر و پسر و همچنین پدر و دختر اختصاص داده است. مفهوم جدایی به معنای دوری مطلق نیست بلکه اشاره بر کنار گذاشتن عادات و رفتار ناخوشایند در یک رابطه است که تداوم آن را در پی خود دارد.

کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب صوتی به تمامی افرادی که می‌خواهند شناخت بهتری از خود و دیگران داشته باشند و روابط پایدارتری بر مبنای صداقت و محبت را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده کتاب عاشقی یعنی جدایی:

- فرار کنى، دنبالت مى‌کنم! دنبالم کنى، فرار مى‌کنم!
- براى عاشق، فرقى میان گزیدن و در آغوش کشیدن نیست.
- یک رابطه آزادى‌بخش، برمبناى انتخاب آگاهانه شکل مى‌گیرد.
- هر ساعت به مهربانى تو مى‌اندیشم، چه سادگى عمیقى نیایش‌ها، مرا به سویت گسیل مى‌دارند.
- با من از عشق سخن بگو، الفاظ مهرآمیز را تکرار کن، قلب من هیچ‌گاه از شنیدن سخنان شیرین تو خسته نخواهد شد، زیرا تو همیشه این واژگان بى‌نظیر را تکرار مى‌کنى: «دوستت دارم!».
- فرزندان شما، فرزندان شما نیستند. آن‌ها پسران و دخترانى هستند که شوق به زندگى با حضور آنان دوباره بیدار مى‌شود. آن‌ها به‌واسطه شما مى‌آیند، اما نه از شما و با آنکه با شما هستند، از آنِ شما نیستند.

گای کارنو را بیشتر بشناسیم:

گای کارنو روان‌درمانگر مکتب یونگ در سال 1951 در کبک دیده به جهان گشود. وی در موسسه کارل گوستاو یونگ در زوریخ آلمان به تحصیل پرداخته و متخصص روانشناسی مردان است. کارنو در سال 1989 کتاب پدران غایب را نوشت و به چاپ رساند. این کتاب به بیش از 12 زبان ترجمه شده است. کارنو در طول عمر خود سخنرانی‌ها و ورکشاپ‌های متعددی در زمینه روانشناسی خانواده برگزار کرد. سرانجام او در سال 2017 و در 66 سالگی دیده از جهان فرو بست.

در بخشی از کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی می‌شنویم:

آن انرژى ناشناختنى، که با عشق بیکرانش جهان را بنا ساخته است، (چه نام دیگرى مى‌توان بر او نهاد؟) بدون قضاوت یا حتى امتناع، به تمام خواسته‌هاى‌مان پاسخ مى‌دهد. بنابراین انتخاب با ماست. هیچ چیز، مطلقاً هیچ چیز بجز خداوند نمى‌تواند انسان را از تخریب خود باز دارد، اگر این خواسته‌اش باشد. این وسعت آزادى هر فرد است. چنین رخدادهایى حتى مورد قضاوت نیز قرار نمى‌گیرند و شاید هر یک از ما نیاز دارد آن‌ها را تاحدودى تجربه کند تا به خودشناسى برسد و به نیروى عشق متصل شود. به همین طریق، هیچ چیز، مطلقاً هیچ چیز بجز خداوند نمى‌تواند انسان را از تلاش براى دستیابى به خوشبختى و آزادى با استفاده از نیروى خود باز دارد.

زندگى، در تجلى هوشمندانه خود کامل و بى‌عیب ونقص است؛ نسبت به خود آگاه است و سرشار از شادى است. زندگى، توانایى خودزایى و خودآفرینى دارد. استعدادى که در هر سلول زنده یافت مى‌شود و هر انسانى که خود را در آینه کیهانى بازشناسد، اقتدار و توانایى خود براى به کارگیرى تمام امکانات اعطا شده از سوى هستى به منظور خلق زندگى خویش را به‌دست مى‌آورد.

ما در ارتباطى دائمى با جهان هستى بسر مى‌بریم. هیچ جدایى وجود ندارد. هر رشته از وجودمان در آن سهیم است. ما بخشى از طبیعت هستیم. ما نیز از همان رشته ساخته شده‌ایم. ما جهان هستیم و مى‌توانیم به لطف آگاهى خود عمیقاً از آن لذت ببریم، آگاهى که مى‌توان گفت ویژگى آشکار خود زندگى است. چالش عشق و صمیمیت، همواره در مقابل ماست تا این شادابى را جشن بگیریم، خواه دو تن باشیم، یا سه تن، ده تن، هزار تن یا میلیون‌ها تن. وقتى به آگاهى کل دست پیدا کنیم، در خلقت آگاهانه ماجراى هیجان‌انگیز طبیعت سهیم خواهیم شد. به‌جاى این‌که قربانى خدایان و شیاطین شویم، انسان‌هایى خواهیم شد که مسئولیت سرنوشت خویش را به‌عهده داریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
18 دقیقه
دیباچه
26 دقیقه
فصل یک: عشق در جنگ
59 دقیقه
فصل دو: مرد به دنیا بیاییم یا زن - بخش اول
53 دقیقه
فصل دو - بخش دوم
59 دقیقه
فصل سه: پدران و دختران: عشق در سکوت - بخش اول
45 دقیقه
فصل سه - بخش دوم
46 دقیقه
فصل چهار: التیام بخشیدن به زخم پدر
66 دقیقه
فصل پنج: مادر و پسر: زوج غیرممکن
91 دقیقه
فصل شش: بهاى زناى عاطفى
54 دقیقه
فصل هفت: داستان غم‌انگیز پسر خوب
47 دقیقه
فصل هشت: تأملى بر نقش مادر
55 دقیقه
فصل نه: عشق و مرارت - بخش اول
63 دقیقه
فصل نه - بخش دوم
56 دقیقه
فصل ده: عشق در شادی
53 دقیقه
یازده: عشق‌ورزى به خود
11 دقیقه
نتیجه
5 دقیقه
سخن آخر
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
راویبهرام سروری نژاد
ناشر چاپیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
72000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی

شیده بصیری ازاد
۱۳۹۹/۸/۱۸
با سلام و تشکر از زحمات عوامل گرامی کتابراه عزیز. کتاب بسیار خوبی است که بطور ریشه‌ای مسایل رو بررسی کرده و انسان را به واکاوی درون و بیرون خود تشویق می‌کند. علاوه بر ان نوع صوت و تسلط راوی کتاب، جناب سروری نژاد، شنیدن کتاب را بسیار شیوا تر میسازد. ممنون از شما با ارزوی موفقیت وسلامتی و پربرکتی مسیولان خوب کتابراه 🙏🙏🙏
آ.روح نبا
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
تمام دلخوری‌های کوچیکی که هیچ وقت راجع بهشون صحبت نمیشه رو با دلیل و علت واضح و شفاف توصیف می‌کنه و چرایی این اتفاقات را از دید درست بیان می‌کنه
بسیار آموزنده به اندازه یک دوره آموزشی پر ارزش بود
موفق باشید 🌱
Samane Mousavi
۱۴۰۰/۵/۲۷
فقط صدای پیرزن ۷۰ ساله 😂😂😂
ولی در کل کتاب خوبی بود و بیشتر نشان دهنده دوستی‌های خاله خرسه بزرگترهاست که منجر به خراب شدن اینده بچه هاست
Maryam Sabouteh
۱۳۹۹/۹/۲۴
بسیار لذت بردم. باینکه این اطلاعات رو داشتم. ولی با گوش دوباره آن با خودم روبرو شدم دوباره. بسیار خوب بود.
مریم بیاتى
۱۴۰۱/۷/۱۹
مسائل جالبی رو مطرح میکنه،
بیشتر به آقایون توصیه میکنم برای شناخت بیشتر خودشون🙏🏼
فاطمه فلاح
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
خیلی کتاب مفیدی بود. دیدگاه‌ها به عشق را دقیق بررسی میکند و توقع از عشق را متعادلتر میکند.
شیوا متحد
۱۳۹۹/۱۰/۸
کتاب خوبی‌ست و مسایل خیلی مهمی را مطرح می‌کند، اما عملی کردن این شیوه‌ها را نگفته 😕
Asma K
۱۴۰۰/۳/۱۹
ادم رو خیلى حذب نمیکنه که تا انتها پیش بره
نسرین ..
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
گوینده بسیار شیوا و روان کتاب رو میخونه. عالی بود
سمیه فتاحی
۱۴۰۰/۱۲/۵
عالی عالی، کاملا پرمغز
میترا پژهان
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
گوینده بسیار بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی

برای دریافت کتاب صوتی عاشقی یعنی جدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.