معرفی و دانلود کتاب صوتی پنج زبان عشق: راز عشقی که جاودان می‌شود

عکس جلد کتاب صوتی پنج زبان عشق: راز عشقی که جاودان می‌شود
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنج زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنج زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پنج زبان عشق: راز عشقی که جاودان می‌شود

کتاب صوتی پنج زبان عشق نوشته‌ی گری چاپمن که به مدت ده سال در لیست عناوین پرفروش نیویورک‌ تایمز بوده است، راهنمایی برای بهبود روابط عاشقانه محسوب می‌شود که به بسیاری از سؤالات شما در این باره پاسخ می‌دهد. چاپمن با توضیح انواع زبان‌های عشق، به شما در شناسایی زبان عشق خود و شریک عاطفیتان کمک می‌کند تا با درک این مسئله، رابطه‌ای ماندگار را تجربه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی پنج زبان عشق

عشق با تمام زیبایی و فریبندگی‌ای که دارد، با تمام حال خوشی که برای انسان‌ها رقم می‌زند، و با تمام معنا و ارزشی که به زندگی می‌دهد، همچنان مقوله‌ای پیچیده و ناشناخته است. گرفتار شدن در دام عشق کار سختی نیست و با یک نگاه، یک کار محبت‌آمیز، یک جمله‌ی عاشقانه و یا حتی بدون هیچ‌کدام از این‌ها هم برای اکثر افراد اتفاق می‌افتد، ولی آنچه اهمیت دارد، مانایی این حس و مراقبت از رابطه‌ای است که بر پایه‌ی آن شکل گرفته. این مراقبت و توجه، نیازمند دانش و مهارت می‌باشد و رسیدن به بلوغ عاطفی را طلب می‌کند. چیزی که بسیاری از افراد نمی‌دانند این است که آن حالت سرمستی و سرخوشی ابتدایی عشق برای همیشه ماندگار نیست و بحث و اختلاف و درگیری برای همه‌ی زوج‌ها پیش می‌آید. ولی می‌توان با بالا بردن سواد عاطفی از طریق مطالعه‌ی منابعی چون کتاب پنج زبان عشق (The Five Love Languages) نوشته‌ی گری چاپمن (Gary Chapman)، از این محبت و رابطه‌ی عاشقانه حفاظت کرد و شیرینی آن سرمستی ابتدایی را دوباره و دوباره چشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پنج زبان عشق

گری چاپمن در کتاب صوتی پنج زبان عشق از موضوعی می‌گوید که از اهمیت بالایی برخوردار بوده ولی در سیستم آموزشی به آن پرداخته نمی‌شود. مهم است که بدانیم همان‌طور که ما آدم‌ها، در شکل و سایز و رنگ و دیگر ویژگی‌هایمان با هم متفاوتیم، در ابراز محبت و عشق نیز با هم تفاوت‌هایی اساسی داریم. هرکس بنا به محیطی که در آن بزرگ شده، ویژگی‌های فردی و ارزش‌های اخلاقی شخصی‌اش، زبان محبت مختص به خودش را دارد. گری چاپمن در این کتاب صوتی، پنج زبان رایج ابراز عشق را به مخاطب معرفی کرده و مصداق‌های آن را نیز به او توضیح می‌دهد.

شناخت انواع زبان‌های عشق، به شما کمک می‌کند تا زبان عشق خود و شریک عاطفیتان را شناسایی کنید. این موضوع از این رو حائز اهمیت است که باید دو طرف، به زبان عشق دیگری توجه و احساسشان را از همان طریق ابراز کنند تا برای گیرنده‌ی آن، معنی‌دار و ارزشمند باشد. این درست مانند حرف زدن است؛ اگر دو نفر به زبانی که نمی‌شناسند با هم صحبت کنند، پیامی میان آن‌ها ردوبدل نشده و حرف هم را نمی‌فهمند. اینجاست که عدم تداوم عشق بعد از ازدواج برای ما معنی پیدا می‌کند. بسیاری از زوج‌ها از این گله‌مندند که در عین تلاش فراوانی که برای ابراز عشقشان به طرف مقابل می‌کنند، او همه‌ی این محبت را نادیده گرفته و حس میانشان به تدریج از بین می‌رود. مشکل اینجاست که این افراد، آنچه شریکشان طلب می‌کند را به او نمی‌دهند و دائماً به فرستادن پیام برای او به زبانی ناشناخته اصرار می‌ورزند.

کتاب صوتی پنج زبان عشق، این پنج زبان را این‌طور معرفی می‌کند: زبان تمجید، زمان متمرکز، دریافت هدیه، خدمت به یکدیگر و تماس فیزیکی. برای حفظ و ادامه‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه، باید هر دو طرف زبان عشق خود و دیگری را بدانند و مطابق با آن، مخزن عاطفی رابطه‌شان را پر و دوام آن را تضمین کنند.

کتاب صوتی پنج زبان عشق نوشته‌ی گری چاپمن، با تلاش ندا حمیدی‌زاده به فارسی ترجمه شده است. نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا ناشران آن هستند و شما آن را با صدای امیررضا علیزاده می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب پنج زبان عشق

  • کتاب پرفروش آمازون در دسته‌بندی کتاب‌های مرتبط با آیین مسیحیت
  • فروش بیش از بیست میلیون نسخه در دنیا
  • بیش از یک دهه حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز

نکوداشت‌های کتاب پنج زبان عشق

  • بسیاری از مردم دیگر به عشق به چشم هدف غایی خود نگاه نمی‌کنند و علاقه‌ای نیز به پیگیری این مورد ندارند، ولی نویسنده‌ی این کتاب، گری چاپمن تأثیر غیرقابل انکار این کتاب بر زندگی مخاطب را تضمین می‌کند. از نظر چاپمن، عشق یک انتخاب است و همین حالا هم می‌توان آن را تجربه کرد. (سیندی کراسبی)
  • نویسنده به اغلب مخاطبان این کتاب اطمینان می‌دهد که فقط با کمی تلاش و برنامه‌ریزی می‌توانند از یک ازدواج موفق به ازدواجی فوق‌العاده رضایت‌بخش برسند و همچنین یک رابطه‌ی درحال فروپاشی را به رابطه‌ای لذت‌بخش بدل کنند. (آمازون)

کتاب صوتی پنج زبان عشق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پنج زبان عشق را به تمامی زوج‌هایی که قصد بهبود روابطشان را دارند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی پنج زبان عشق: راز عشقی که جاودان می‌شود می‌شنویم

یکی از روش‌های ابراز عشق عاطفی، استفاده از واژگان سازنده است. سلیمان در آموزه‌های خردمندانه‌ی کهن نوشته است: «زبان، قدرت آفرینش زندگی و مرگ دارد.» بسیاری از زوج‌ها از قدرت عظیم تمجید و تأیید زبانی کاملاً غافل هستند. تعریف و تمجید زبانی یا قدردانی کلامی، از قدرتمندترین روش‌های ابراز عشق است. تعریف و تمجید را می‌توان با گزاره‌های ساده و صریح به بهترین شیوه بیان کرد؛ «در آن لباس فوق‌العاده به نظر می‌آیی»، «این لباس به طرز عجیبی به تو می‌آید»، «عاشق این هستم که همیشه سر وقت آماده‌ای تا مرا سر کار برسانی»، «ممنون بابت اینکه امشب با پرستار بچه هماهنگ کردی»، «قدردان این کارت هستم»، «تو همیشه می‌توانی مرا بخندانی». اگر زن یا شوهری به طور منظم این جملات تأییدی را بشنوند، چه اتفاقی برای فضای احساسی ازدواج رخ می‌دهد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
یک: پس از ازدواج چه بر سر عشق می‌آید؟
14 دقیقه
دو: پر نگه داشتن مخزن عشق
24 دقیقه
سه: عاشق شده‌ام من
39 دقیقه
چهار: زبان تمجید
44 دقیقه
پنج: زمان متمرکز
37 دقیقه
شش: دریافت هدیه
33 دقیقه
هفت: خدمت به یکدیگر
27 دقیقه
هشت: تماس فیزیکی
23 دقیقه
نه: کشف زبان اصلی عشق خود
20 دقیقه
ده: عشق یک انتخاب است
14 دقیقه
یازده: عشق تمایز می‌آفریند
41 دقیقه
دوازده: دوست داشتنِ دوست‌نداشتنی
51 دقیقه
پرسش‌های متداول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پنج زبان عشق: راز عشقی که جاودان می‌شود
نویسنده
مترجمندا حمیدی زاده
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پنج زبان عشق

محمد
۱۴۰۳/۱/۱۸
به عنوان یک کارشناس مذهبی و مشاور ازدواج خواندن این کتاب را به همه زوجین با هر قدر سابقه زندگی مشترک توصیه می کنم. چه آنان که با هم خوبند و به خصوص آنان که روابط رضایتمندانه ای ندارند. آنچه دین اسلام و امام هایمان گفته اند را دکتر چاپمن به زبانی دیگر بیان کرد. صداهای با احساس آقای علیزاده هم آنرا شنیدنی تر کرد. از همه عزیزان دست اندر کار بسیار ممنونیم. اجرکم عندالله
مرجان یعقوبی
۱۴۰۳/۲/۵
یکی از بهترین کتابایی ک هر زن و شوهری باید مطالعه کنند کلی چیز مفید و کاربردی برای عشق بیشتر توش توضیح داده و گوینده صدای خیلی خوبی داشت. عالی بود.
Nil you
۱۴۰۳/۱/۹
واقعا این کتاب چقدر باعث شد نسبت به نیازهای خودم و پارتنرم اگاه تر بشم و نگاهم تغییر کنه‌. خیلی جالب و دقیق و علمی بود بنظرم.
احمدی من
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کاش همه اینو یاد بگیرن به جای گوش کردن به حرف عمه و خاله و... برای بهبود زندگی باید کتاب بخونن حتما گوش بدید عالیه
نادیا کشاورزی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خیلی خوب بود از این جور کتاب ها هر چی هم که بخونی کمه هر کدامشون یک حرفی برای گفتن دارند دست مریزاد ممنون از سایت خوب کتابراه
فاطی
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب خیلی خیلی خوبی بود حتما بخونید به من خیلی کمک کرد مطمئنم از خواندش پشیمون نمیشید عالی بود ممنون از کتابراه
آزاده احمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بسیار عالی. با مثال‌های گویا و شفاف کامل توضیح می‌دهد و کاربردی است.
زینب زمانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کاربردی و مفید بود…هر چند نیاز هست چند بار گوش کرد و روی مراحلش تمرکز کرد.
hasti
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتابی عالی، برای همه پیشنهاد میکنم خواندن این کتاب را
زهره دلیر
۱۴۰۳/۱/۲۵
ممنون از کتاب خوبتون واقعا مطالبش کمکم کرد
صادق اسرافیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
واقعا عالی بود خیلی زودتر باید گوش میدادم این کتاب رو
رقیه افشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کتاب جالبی بود ارزش یک بار شنیدن و رو داره
Nasta milani
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
من نتونستم ارتباط بگیرم باهاش
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پنج زبان عشق

برای دریافت کتاب صوتی پنج زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.