معرفی و دانلود کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی

عکس جلد کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی
قیمت:
96000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی

جان گری، نویسنده‌ی پرفروش آثار روان‌شناختی، در کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی از تأثیرات عادت‌های غذایی و تناسب اندام زن و مرد در روابط عاطفی و زندگی مشترک ایشان برایتان خواهد گفت و نکات سودمندی را برای درک متقابل و بهبود رابطه‌ی زناشویی در اختیارتان قرار خواهد داد. با مطالعه‌ی این راهنمای خواندنی، عشق، سلامتی و شادی دائمی را به زندگی مشترکتان وارد کنید.

درباره‌ی کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی

سال‌هاست که کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی» عضو ثابت کتابخانه‌های زوج‌هایی بوده که می‌خواستند به درکی واقع‌گرایانه از خود و شریک عاطفی‌شان برسند. زوج‌هایی که یا در تعامل با همسر خود دچار مشکلات گسترده‌ای شده بودند و یا از آن دسته زنان و مردان جوانی بودند که قصد داشتند پیش از بروز هر مشکلی، از وقوع آن جلوگیری کنند. جان گری (John Gray)، خالق این کتاب تحسین‌شده و پرفروش، بار دیگر با نگارش کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی (Mars & Venus diet & exercise solution) سعی دارد پیرامون جنبه‌های متفاوت جسمانی زن و مرد آموزه‌هایی کاربردی را به ما عرضه کند تا با به‌کارگیری آن‌ها، سلامتی و عشق را به ارکان جدایی‌ناپذیر زندگی زناشویی خود بدل کنیم.

تولید مواد شیمیایی لازم و سالم در مغز یکی از عوامل مهم در ارتباط زوجین و عشق متقابل آن‌هاست. عاملی که علاوه‌بر ایجاد حس رضایت از خود می‌تواند موجب آرامش و خشنودی طرف مقابل از زندگی با شما بشود. مواد غذایی‌ای که به‌طور روزانه مصرف می‌کنید، روش‌هایی که برای کاهش یا افزایش وزن به کار می‌گیرید، اعم از انواع تمرینات ورزشی یا رژیم‌های غذایی، همچنین عادت‌هایی که در تغذیه و مصرف مواد غذایی دارید، همه‌و‌همه تأثیر به‌سزایی بر تولیدات شیمیایی مغز شما خواهند داشت. برای اینکه به‌صورت هدفمند فعل‌و‌انفعالات شیمیایی مغز خود را کنترل کنید و سازوکار آن را در ذهن خود و همسرتان بشناسید، جان گری اطلاعاتی دسته‌اول و کاربردی را در کتاب حاضر به شما ارائه نموده‌.

بررسی نیازهای ویژه‌ی زن و مرد که ممکن است برای طرف مقابل قابل‌درک نباشند، تحلیل رفتارها و واکنش‌های هیجانی و احساسی آن‌ها که تحت تأثیر عادات غذایی ایشان قرار دارد، تفاوت‌ها و یا تضادهایی که زن و مرد در کاربرد روش‌های مختلف کاهش وزن دارند، همچنین مبارزه با اعتیادها و هوس‌های رایج تغذیه از موضوعات محوری کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی برشمرده می‌شوند.

با مطالعه‌ی این راهنمای ارزشمند و جامع به نقشی که ارتباطات شخصی و اجتماعی زن و مرد در ترشح هورمون‌ها و ترکیبات شیمیایی مغز ایشان دارند پی خواهید برد‌. مکمل‌های غذایی‌ای را خواهید شناخت که آرامش احساسی، جسمانی و روانی را نصیب هر یک از زن و مرد خواهند کرد. با واکنش‌های جسمانی مختلف مردان و زنان نسبت به رژیم‌های غذایی آشنا شده و راه‌های مدیریت تغذیه و وزن را با توجه به همین تفاوت‌ها خواهید شناخت. در ادامه، جان گری تمرینات ورزشی و حرکت‌هایی را به شما معرفی می‌کند که منجر به برانگیختن دستگاه مغز، غدد لنفاوی، مایع نخاعی و... خواهند شد.

می‌دانیم که تنش‌ها و فشارهای عصبی و روحی، چه در زندگی زناشویی و چه خارج از آن، دشمن سلامتی جسمی و روحی و عامل اصلی کوتاهی عمر به شمار می‌آیند. به همین سبب، جان گری در کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی به شما می‌آموزد چگونه حالات روحی و هیجانی خود را برای داشتن عمری طولانی‌تر، همراه با شادی و سلامتی مدیریت کنید.

نویسنده نتیجه‌ی سال‌ها تجربه در زمینه‌ی مشاوره به زوج‌ها را با آخرین یافته‌های تحقیقات علمی ترکیب کرده و به‌صورت کتابی مفید و کارآمد به شما عرضه نموده است. گری در تلاش بوده تا پیچیده‌ترین مفاهیم و موضوعات علمی را به زبان ساده و برای مخاطب عام به نگارش دربیاورد‌. بنابراین، مطالعه‌ی این اثر در عین حال که اطلاعات علمی شما را توسعه خواهد داد، بسیار روان و بدون هیچ مشکلی در فهم و درک مطالب، صورت خواهد گرفت.

اثر حاضر را انتشارات مازیار با برگردان محمدتقی فرامرزی به چاپ رسانده. ابتدای کتاب نیز با مقدمه‌ی دکتر دنیل جرج ایمن همراه شده که قطعاً در شناخت موضوعات و مطالب محوری این اثر یاری‌رسان شما خواهد بود.

کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی زوج‌ها توصیه می‌کنیم برای شناخت تفاوت‌های زن و مرد در تغذیه و سازوکار جسمانی‌شان نسبت به مواد غذایی و ورزش، همچنین نقش تناسب اندام و تغذیه در بهبود روابط زناشویی، از مطالعه‌ی کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی غافل نشوند.

با جان گری بیشتر آشنا شویم

جان گری (متولد 28 دسامبر 1951)، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، مشاور و سخنران موفقی است که با کتاب مشهور خود، «مردان مریخی، زنان ونوسی»، محبوبیت چشمگیری را در سراسر جهان به دست آورده.

گری پس از اینکه تحصیلات خود را در زمینه‌ی هوش خلاق به اتمام رساند، آموزش‌های معنوی خود را نزد ماهاریشی ماهش یوگی آغاز کرد، دانسته‌های خود را در زمینه‌ی زندگی معنوی و مراقبه توسعه داد و سرانجام به یکی از سرآمدان حوزه‌ی ارتباطات انسانی و همچنین زندگی زناشویی بدل شد.

جان گری با عضویت در گروه ره‍بران تکاملی می‌کوشد با گسترش آگاهی درونی از طریق یوگا، مراقبه، قانون جذب و.‌‌.. به مردم جهان برای ارتباط با خود درونی‌شان و رسیدن به تکامل روحی یاری برساند. کتاب‌های «چگونه زن زندگی‌ام را درک کنم؟» و «مهارت‌های جدید برای تربیت فرزندان» از دیگر آثار جان گری به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی می‌خوانیم

چقدر باید خورد؟

وقتى سلول‌هاى شما در هنگام صبح غذا دریافت مى‌کنند، شما به خوردن مقادیر بیشترى غذاى سالم خواهید پرداخت. با هر نوع شمارش کالرى یا محروم ساختن خود از خوردن غذاها خداحافظى کنید. در این برنامه، شما مجبورید دست کم سه وعده غذا بخورید و بکوشید دوبار هم غذاى سرپایى میل کنید. به قدرى بخورید که بدن مى‌طلبد. اگر خودتان مى‌دانید که خیلى زیاد مى‌خورید، در ابتداى برنامه، اندکى خوددارى به خرج دهید. در اندک مدتى هیچ نیازى به اعمال نیروى اراده نخواهید داشت؛ فقط به خوردن آن مقدار غذایى علاقه نشان خواهید داد که بدن‌تان نیاز دارد و مى‌تواند آن را هضم کند.

در شکل مطلوب، صبحانه و شام باید دو غذاى کم‌کالرى ما باشند اما ناهارمان بزرگترین وعده غذایى باشد که مى‌خوریم. بدن ما در حدود ساعت 7 صبح به تولید آنزیم‌هاى لازم براى گوارش غذاى خورده شده مى‌پردازد. در فاصله بین ساعت 7 صبح و ظهر، تولید آنزیم به حداکثر مى‌رسد. از ساعت 2 بعدازظهر به بعد تولید آنزیم سیر نزولى پیدا مى‌کند و در ساعت 7 بعدازظهر متوقف مى‌شود. اگر بعد از ساعت 7 بعدازظهر چیزى بخورید حتما باید غذاى‌تان را با خوردن آنزیم‌هاى گوارشى با منشاء گیاهى تکمیل کنید. از آن جا که بخش بزرگى از غذاهاى ما به صورت پخته یا فرآورى شده به مصرف مى‌رسد، بهتر آن است که هر وعده غذا را با خوردن آنزیم‌ها و مواد معدنى داراى منشاء گیاهى تکمیل کنیم.

فهرست مطالب کتاب

توضیحى براى خوانندگان درباره کتاب و نویسنده
پیشگفتار
1: تغذیه و ورزش مردان مریخى و زنان ونوسى
2: کشف روش مریخى و ونوسى
3: دوپامین مریخى
4: سروتونین ونوسى
5: آندورفین آسمانى
6: تستسترون و اوکسى‌توسین: هورمون‌هاى احساس آرامش
7: شناخت واکنش‌هاى مختلف ما در برابر تنش‌ها
8: با رژیم غذایى خداحافظى کنید
9: سه گام ساده در روش مریخى و ونوسى
10: داشتن ارتباط سالم با غذا
11: معادله مریخى و ونوسى بین پروتئین و چربى
12: خوردن متناسب با سنخ بدن‌تان
13: بدن ما درمانگر خویش است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی
نویسنده
مترجممحمدتقی فرامرزی
ناشر چاپیانتشارات مازیار
سال انتشار۱۳۸۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات428
زبانفارسی
شابک978-964-5676-3-0
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
96000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی

برای دریافت کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.