نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید - جانت اس. کلوسکو

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Maryam Eskafi
۱۴۰۱/۴/۳۱
یکی از ضروری‌ترین کتابهایی است که برا هر آدمی لازمه. اینجور کتابها خیلی کم هستند البته از کتابراه‌ی خواهشی دارم این نوع کتابهای تخصصی را بهتره مترجم خوب و تخصصی‌اش را هم اقلا بذارید من قبل از دیدن این کتاب در کتابراه برا‌ی موضوعی با یک روان درمانگر مشورت کردم ایشان فرمودند از این کتاب ترجمه حمیدی خیلی خیلی بهتره و منم همونو خریدم ولی گاهی آدم تو شرایطی هست که ترجیح میده کتاب صوتی داشته باشه. از این نظر که صوتیه خیلی خوبه این ترجمه هم خیلی خوبه واقعا ارزشمنده ولی خب وقتی مترجم هم متخصص همون رشته باشه مسلما خیلی خیلی کیفیتش بهتر خواهد بود. بزرگترین خوبی این کتاب ارزشمند اینه که صوتیه و البته از حق نگذریم گوینده خیلی دقیق و باارامش میخونه وقت فکر کردن به شنونده میده هرچند بهتره ادم بارها این کتابهای ضروری را گوش کنه هی فکر کنه تا بتونه بیشتر و بیشتر رشد کنه. همینکه میشه همه جا گوش داد خیلی خوبه. محتوای کتاب هم بسیار جدید و مفید هست. کمک میکنه به شناخت خودتون به پیداکردن ریشه هتی اشتباهات رفتاری. به اینکه بفهمید شما کی هستید چرا برخی اتفاقات تو زندگی تون می‌افته که فکر می‌کنید تقصیر شما نیست ولی وقتی این کتاب را گوش بدید یا بخونید میشه پی برد به ریشه اش. هرچه دیرتر این کتاب را بخونید و گوش بدید بیشتر ضرر می‌کنید چون ممکنه یکسره اشتباهات قبلی رو تو زندگی تون تکرار کنید بدون اینکه تشخیص بدید ریشه‌اش در درون خودتونه و تا کشفش نکردید و حلش نکنید هرگز اون مشکل حل نمیشه. همه باید این کتاب را بخونند گوش کنند و بارها تفکر کنند تا برسن به جایی که دوست دارن باشند.
فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۶/۷
برای من یک کتاب روانشناسی روان و تا حدی کاربردی بود، در ابتدای هر مبحث، تست روانشناسی قرار داده شده بود که در پایان تست، امتیاز دهی و تحلیل میشد.
به عبارتی وجود هر یک از تله‌های ذهنی رو در امتیازهای پایین در یکایک افراد جامعه طبیعی و به دور از مشکل بر می‌شمرد و فقط در امتیازهای بالا، از آن تله‌ی ذهنی به عنوان مشکل جدی و یک اختلال یاد می‌کرد.
با توجه به بافت خانوادگی ما و بسیاری از مطالبی که شاید در حوزه‌ی مهر طلب بودن تا الان خووندم یا شنیدم، احساس می‌کنم برای بسیاری از آدم‌های اطراف ما، تله‌های ذهنی نامبرده شده در این کتاب، جز مشکلات اساسی زندگی شمرده میشه که زمینه‌ی عدم اعتماد به نفس، افسردگی، مشکلات خانوادگی و... رو هم پدید آورده.
در واقع در متن این کتاب با دو تجربه مواجه بودم، اول الگوی ذهنی خودم و تجربه‌های شخصی و در مرحله‌ی دوم فکر کردن به نحوه‌ی تربیت و رشد پیدا کردن افرادی که با آن‌ها ارتباط دور یا نزدیک دارم.
شاید اغلب ما دهه شصتی‌ها، به نحوی کنترل‌گر و سخت‌گیرانه در بازه‌ای از زمان در میان خانواده، مدرسه و... بزرگ شدیم، شاید به قول ویلیام گلسر بسیاری از آن اتفاقات ناشی از جبر بیرونی بوده که ما رو برای مدت کوتاهی به کاری برانگیخته می‌کرده و یک تصمیم درونی خود خواسته برای انجام کارها نداشتیم و بعد از مدتی بدون دریافت پاداش و یا ترس از تنبیه و... انگیزه‌ای برای ادامه دادن آن کار نداشتیم.
با این کتاب حتی بیشتر از تئوری انتخاب، ارتباط برقرارکردم. شاید وجود تست‌های روانشناسی در ابتدای هر مبحث باعث میشد به مطالب کتاب عمیق‌تر فکر کنم و خود به خود درد بیشتری هم احساس می‌کردم.
لیلا اصغرزاده
۱۴۰۱/۷/۸
در بی نظیر بودن و جامع بودن اطلاعات این کتاب شکی نیست و قطعاً امتیاز من به این کتاب عالی هستش درهایی که این کتاب برای رویارویی با درونم برام باز کرد نیازمند شکر و سپاسگزاریه چون مثل آینه‌ای بود که جلوم گذاشته شد و تمام نقاط ضعف یا احساسات بدی که در طول روزم تجربه میکنمو عیناً بهم نشون داد و ویشه یابی کرد حس میکردم بعضی جاها دقیقاً داره راجع به شخصیت من صحبت میکنه که تاحالا خودمم بهش فکر نکرده بودم، خیلی جاها با این کتاب اشک ریختم و به حال خودم تأسف خوردم اما در پایان با راه حل‌های کاربردیش و البته به کمک یک درمانگر خودمو از اون منحلاب حس بد میکشیدم بیرون، واقعاً این کتاب توان ایجاد انقلابی عظیم در آدمها رو داره البته طبق گفته نویسنده توصیه میشه در کنار درمانگر درمانو ادامه بدید، با وجود بی نظیر بودن این کتاب میشه گفت در انتخاب صداپیشه هیچگونه دقت و اهمیتی داده نشده که این صدای ظریف و زنانه با کتاب روانشناسی و مبحث تله‌ها واقعا همخوانی نداره در ضمن مدت زمان آهنگ‌ها چه در میان مطالب فصل‌ها و چه پایان هر فصل خیلی زیاده اصن لزومی به اینکار نیست که پایان یک فصل سه دقیقه آهنگ گنجانده بشه
زینب جعفری
۱۴۰۲/۹/۱۹
اول از خوبی‌های کتاب بگم. اگر فکر میکنید به هر دلیلی چه موضوعات مربوط به گذشته و چه حال نیاز به تراپی و جلسه‌ی مشاوره با روانشناس دارید حتما این کتاب را بخونید. این کتاب خیلی خوبی است که بتوانید خیلی از مشکلاتتون که ریشه در گذشته دارد را حل کنید و زندگی شادتر و بهتری را تجربه کنید. اول هر فصل تست روانشناسی هم دارد که موجب میشود که تله‌هایی درزندگی آدم که قبلا متوجه آن‌ها نبوده رو پیدا کند و بعد راه حل‌هایی برای حل آن میدهد و همچنین داستان‌های افراد با تله‌های مشابه را هم بازگو میکند. در کل کتاب خوبی از نظر روانشناسی است و هر فصل به موضوع جدایی میپردازد و اصلا موضوعات تکراری گفته نشده و از نظر روانشناسی کتابی با موضوع فوق العاده جدید و حرفه‌ای بود. اما از بدی‌های کتاب باید بگم که من خیلی نتوانستم با کتاب ارتباط برقرار کنم. کتاب خیلی طولانی و کسل کننده‌ای بود و حقیقتا از تموم شدن کتاب خیلی خوشحال شدم. برای افرادی که مشکل خاصی از نظر روانشناسی حس نمیکنند و نیاز به تراپی رفتن ندارند خیلی مناسب نیست. گوینده‌ی کتاب خیلی یکنواخت صحبت میکرد و انقدر حوصله سر بر بود که تمرکز روی صحبت هایش بسیار سخت بود و خیلی زود حواس ادم پرت میشد. صدای گوینده خیلی اروم بود و متاسفانه صدا کم و زیاد میشد. وسط و اخر هر فصل چهار پنج دقیقه آهنگ میگذاشت و از هر فصل سی دقیقه ای، ده دقیقه به آهنگ میگذشت که خیلی اذیت کننده بود برای من. به نظرم اگر این کتاب را با گوینده‌ی دیگه‌ای میگرفتم شاید برایم جذاب تر میشد.
موضوع جالب دیگه در مورد این کتاب، ارتباطش با سریال فرندز بود. تک تک تله‌های گفته شده در شخصیت سریال فرندز دیده میشد و به درک تله‌ها خیلی کمک میکرد.
rohallah Khierandish
۱۴۰۲/۷/۱۵
سلام کتاب روانشناسانه بسیار خوب علمی کاربردی هست. و به زبان عمومی بسیاری از موارد درونی را برای شنونده و خواننده بیان می‌کند. این کتاب کمک زیادی به رفع معضلات روحی و نهایتأ باعث رشد شخصیت خواهد شد بهتر است فرد زمینه و مطالعاتی از مقدمات روانشناسی داشته باشد تا بهتر نتیجه بگیرد. یا اینکه چند بار این کتاب رو گوش دهد. از نظر کیفیت نشر هم باید بگم شخصا کتاب‌های صوتی را بیشتر می‌پسندم اما در کل ناشر و گوینده بسیار دلنشین مطالب را ادا می‌کنند و کیفیت و طنین صدا عالی هست برای من سرعت گوینده یخورده زیاد بود که بکمک ابزار سرعت برنامه کتابراه اونو برای خودم کم کردم و شخصی سازی کردم و شمرده تر مطالب رو می‌شنوم که این خیلی عالی بود برام و واقعا میگم مرسی کتابراه که اینقدر خوبی. پیشنهاد میکنم بخرید و بشنوید و لذت ببرید و رشد کنید.
Fereshteh k
۱۴۰۱/۷/۶
این کتاب بی نظیره👌🏻انقدر از کتاب خوشم اومد که کتاب متنی هم خریدم و. هم میخونم هم گوش میدم. کتاب روانشناسی به زبان ساده و روان نوشته شده و فهم ان بسیار اسانه🌱
درباره‌ی تله‌های زندگی و عادات رفتاری که از کودکی در ما نهادینه شده و خودبه خود الگوبرداری کردیم و باعث بروز مشکلاتی در روابط در بزرگسالی شده👌🏻
اگر در روابط احساسی به مشکل میخورید و وارد الگو‌های رفتاری اشتباه تکرار شونده میشین این کتاب بهتون پیشنهاد میشه!
ریشه‌ی بسیار از وابستگی‌های شدید، وسواس و حال بد، عدم استقلال، و تحمل روابط بد و بدرفتاری ادما در روابط ریشه در کودکی داره و با خوندن این کتاب و کمک از یک روان درمانگر در حین و یا بعد خواندن این کتاب میتونه به شما کمک کنه😍👌🏻
اومدنت به این صفحه بی دلیل نبوده حالا که اومدی کتاب و بگیر بخون و زندگیت و تغییر بده
نازنین خواجه نوری
۱۴۰۱/۵/۱۶
کتاب بی نظیر و عالی است و به نظر من دانشجوی دکتری روانشناسی و خیلی از همکاران و صاحبنظران دیگه معجزه روانشناسی قرنه که در حدود دهه اخیر ابداع شده و بسیاری از اختلالات شخصیت و اختلالات رفتاری کهنه را که تا کنون علم روانشناسی عاجز از درمانشان بود را در مدت نسبتا کوتاهی ریشه یابی و درمان میکند!
به نظر من این نظریه طرحواره درمانی و این کتاب کاربردی که بوسیله بنیانگذارش اقای دکتر جفری یانگ نوشته شده، میتوان گفت که بزرگترین خوش خبری و شادی روانشناسی قرن است که تا قبل از این از درمان آن مشکلات بدون دارو همه ناامید بودیم و اکنون از پیدایش چنین علم جدید و تکنیکی مفیدی بسیار خرسندیم.
به نظر من صدای گوینده هم بسیار خوب است و از ایشان به خاطر خلق این اثر بسیار مفید و ماندگارشان بسیار سپاسگزاریم.
تینامون
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
اگر بخوام بر این کتاب نقدی بنویسم که سازنده باشه اینه که مترجم کتاب اگر خود متخصص در این زمینه بود (روانپزشک یا روانشناس) شاید میتونست کمک بیشتری به خواننده کتاب بکنه و نفوذ و عمق بیشتری از کلام و دیدگاه نویسنده اصلی رو به ما ملحق کنه.
در این کتاب سعی شده مارو با انواع تله‌های روانی اشنا کنه تا بتونیم شناسایی شون بکنیم و خودمونو طبق دستورات و تمرینات کتاب درمان کنیم. هرچند که این کتاب، کتاب خودیاری هستش اما به نظر من به تنهایی نمیتونه کمک کننده باشه، ما برای اینکه واقعا با تمام چالش‌های این کتاب بتونیم کنار بیایم حتما باید از یک متخصص کمک بگیریم.
اما در کل اینکه نویسنده تونسته یک مبحث تخصصی روبه صورت کتاب عمومی در بیاره واقعا تحسین برانگیزه.
azadeh m
۱۴۰۱/۱/۲۹
این کتاب رو بصورت متنی خریده بودم و خیلی در شناسایی طرحواره‌ها موثره. طرحواره‌ها الگوهایی هستن که ما مطابق با اونها زندگی و انتخاب می‌کنیم حتی گاها انتخاب همسر هم وابسته به نوع این طرحواره هاست بنابراین تا حد زیادی در سرنوشتمون و خوشبخت بودن یا نبودنمون تاثیر داره که اگر طرحواره‌ها مخرب هستن حتما باید اصلاح بشن و البته شاید با این کتاب کاملا نتونید در اصلاحشون موفق بشید و نیاز به مشاوره باشه اما همین هم خیلی کمک کننده هست حداقل برای شناسایی طرحواره‌های خودتون و حتی اطرافیانتون. الان برای مرور و اینکه وقت کم دارم ترجیح دادم صوتی هم بخرم. در مورد گوینده فعلا نظری ندارم چون شروع نکردم امیدوارم خوب باشه.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۶/۲۲
برای اولین بار بود که این کتاب با موضوع خودسازی را مطالعه میکردم و به نظرم عالی بود ولی با توجه به تستها در خصوص تله‌های زندگی و ارائه رویکردهای جامع و درمانی بنابراین اول از همه حتما نسخه چاپی انرا نیز باید خرید. در خصوص مطالب ارائه شده درمانی و نکات نیز باید اقرار کنم که روانی ترجمه باعث شد تاثیر کتاب مانند یک دستور العمل برایم باشد و از جمله کتابهایی خواهد بود که مرتب به آن مراجعه خواهم کرد. برای تغییر در بسیاری از روشهای غلط یا تله‌های زندگی و علائم اضطراب کتابی عالی و کاربردی است. من واقعا ممنونم که کتابراه کتابهایی رو ارائه میده که به بهبود رفتاری و تغییر عادتها کمک میکند.
هلن خزائی
۱۴۰۰/۵/۱۹
واقعا صدای بدی و انتخاب کردید، متاسفانه قبل از خرید گوش ندادم، با اینکه مطالب کتابو مفید می‌بینم ولی بدلیل صدای بد خواننده نمیتونم گوش بدم. 😔
Mahnaz Seyedjafari
۱۴۰۰/۷/۳
ترجیح میدادم صدای یه مرد باشه تا یه زن با صدای تیز، البته الان فقط مقدمه رو گوش کردم. امیدوارم بتونم تحملش کنم.
خببب حالا که کتاب رو گوش کردم میبینم که وای چه افتضاحیه و اصلا قابل تحمل نیست، اصلا آدم از موضوع اصلی پرت میشه و همش به این فکر میکنم چه چقدر این صدا برای این کتاب به درد نخوره، حیف
حیدر مهدیانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب بسیار خوب و عالی هستش ولی حتما بایستی زیر نظر یک روانشناس بالینی مطالعه بشه چون این کتاب در عین سادگی نوشتاری خیلی پرمحتوا و عمیق نوشته شده بایستی حتما زیر نظر روان درمانگر مطالعه تا آسیب‌های اجتماعی کودکی و بزرگسالی با راهنماها و تمارین روانشناس بهبود و در مسیر درست قرار گیرد چون آسیب‌های کودکی، اگر قرار بر رفع آسان بود نیازی به هیچ کتاب و درمانگری نبود پس توصیه میشه زیر نظر روان درمانگر مطالعه بشه
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
این تکنیک‌ها به ما کمک می‌کنند تا در سخت‌ترین شرایط هم بتوانیم راهی برای تغییر وضعیتمان پیدا کنیم. شدیدا توصیه میکنم چند بار گوش بدید بخونید کتاب را بهترینه نویسنده، تنها به تعریف تله‌ها بسنده نکرده است، در توضیح هر تله آن قدر با مثال‌های ملموس و واقعی آن را شرح و بسط می‌دهند که به طور کاملا کاربردی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن مسئله خود را بشناسید و برای یافتن راه حل بکوشید
زهرا
۱۴۰۲/۳/۱۱
کتاب خوبی بود ولی فایل صوتی افتضاح بود بیشتر زمان این فایل موزیک پخش میکنند و تقریبا بعد از هر یکی دودقیقه خواندن کتاب چندین دقیقه موزیک پخش میکنن که وقت گیر حوصله سر بر و واقعا زیاده این میزان موزیک، موزیک بین جملات پخش میشه که به نظرم اگر اخر هر فصل بود قابل تحمل تر بود در کل اصلا راضی نبودم مثل اینه که یه فایل موزیک طولانی گوش میدی
Debora
۱۴۰۱/۲/۶
کتاب خوب و آموزنده‌ای بود. صدای گوینده هم خوب بود. اما موسیقی اول و خصوصا آخر هر پارت خیلی طولانی بود. خیلی وقتمو می‌گرفت لازم نیست چند دقیقه موزیک پخش کنید اگر بخوام موسیقی گوش کنم بعدا میتونم این کارو انجام بدم. اینجا میخوام فقط کتاب بشنوم. ممنون میشم کتابراه این کارو که در خیلی از کتابها انجام میده رو دربارش تجدید نظر کنه ممنون
شهاب عسکریان
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
یک کتاب بی نهایت مفید برای رشد شخصی و همینطور برطرف کردن مشکلاتی که بارها و بارها در زندگی ما تکرار می‌شه. من این کتاب رو چندین بار گوش کردم و همچنان ازش برای برطرف کردن مشکلات زندگی ازش استفاده می‌کنم. کاملا کاربردی و قابل اجراست و کمک می‌کنه احساسات و ریشه‌های اون رو درک کنیم. کیفیت صدا و گویش گوینده هم مناسب بود واقعا.
زینب کامرانی
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتاب که نه ببینید این نوشته‌های متن کتاب خودخود زندگی هستنیه زندگی واقعیساختن یه زندگی حقیقیهمونجا که تربیت درست رو تحت عنوان توجه، توجه فیزیکی و مراقبت، راهنمایی و هدایت بیان میکنه.... یه جوری دست کودک درونتون رو میگیره و التیام میده که شاید باورتون نشهواقعا اسم کتاب برازنده ش هست زندگی خود را دوباره بیافرینید. ممنون کتابراه عزیز
مرجان برازجانی
۱۴۰۲/۱/۸
کتابی خودیاری در زمینه روانشناسی می‌باشد. این کتاب زیرمجموعه طرحواره درمانی از روش‌های شناخت درمانی است که دکتر جفری یانگ ارایه نموده است. با ذکر مثال‌های فراوان این کتاب طرحواره‌های اصلی که ریشه در کودکی و تاثیرپذیری از مراقب اولیه را دارند را تشریح نموده است. مطالعه این کتاب هم به روانشناسان و هم سایرین توصیه می‌گردد.
Elahe Arabkhani
۱۴۰۱/۸/۱۹
کتابی بسیار عالی و جامع و کامل در رابطه با تله‌ها یا طرحواره‌های زندگی
درصورتیکه با این موضوع آشنا نیستید توضیح میده و دلیلتون رو برای ادامه دادن کتاب پیدا میکنید.
نکته عالی اینکه پرسشنامه داره که تله‌ها رو بطور کلی پیدا کنید و اینکه هر طرحواره رو بطور خاص با یک پرسشنامه جزئی امتیاز میدید و بعد راجع بهش توضیحات مبسوطی میده.
مطهره هدایتی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
این کتاب عالیه ولی لطفا حتما این کتاب رو به صورت فیزیکی بخرید... چون کلی تمرین داره که باید همیشه در دسترستون باشه کلی تست داره که باید جواب بدید... صوتی‌ش که اصلا خوب نیست... حتما فیریکی‌ش رو تهیه بکنید و تغییر رو از امروز تو زندگی‌تون شروع کنید
مجتبی
۱۴۰۲/۶/۱۱
با سلام من بخاطر مشغله کاری بسیار سردرگم بودم و بیشتر اوقات میخوابیدم که بقول معروف بیدار نباشم و این وضع زندگی رو نبینم. با خوندن این کتاب و ریشه یابی و تمرکز رو مشکلات بسیار پیشرفت کردم و با کمترین وقت بیشترین بهره وری رو از زندگی پیدا کردم. یک کتاب بسیار بسیار واجب برا همه کسایی که به دنبال پیشرفت هستن
reza Amirazami
۱۴۰۱/۱/۵
به عنوان یک روانشناس با بیش از ۱۰ سال سابقه می‌تونم بگم کتاب جفری یانگ یک شاهکار بی همتاست
یک شاهکار بی همتا که متاسفانه با این گویندگی افتضاح به معنای واقعی مورد توهین آشکار واقع شده
گوینده حتی تا این حد نسبت به آنچه می‌خواند بی اطلاع است که نمی‌داند عبارت بکار رفته در کتاب «شناخت درمانی» است نه «شناخته درمانی»!!!!
Alireza Trader
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
راوی اصلا متوجه نیست چیو داره میخونه. ای کاش حداقل یکدفعه از قبل کتاب را با توجه می‌خوند تو در مکثها و تاکیدها و اعراب گذاری درست عمل می‌کرد. این بعضا باعث گمراهی شنونده در درک مطلب میشه. صرفا صدای قابل قبول داشتن ملاک نیست.
مهوش شریفی
۱۴۰۰/۸/۱۳
صدا ایشون اصلا مناسب نیست، صدا آزار دهنده بود بگونه‌ای که بعد از شنیدن دو بخش از کتاب، نتوانستم ادامه دهم، یک مورد دیگر وجود آهنگ بود که اصلا درست نیست، صدای زیاد آهنگ باعث به هم زدن تمرکز می‌شد.
Azade Ostad
۱۴۰۰/۴/۱۰
یسری مشکلات حاد رو بررسی کرده و برای اون موقعیت‌ها کمک میکنه جدای اون صدای خانمی که خونده اصلا مناسب لحن کتاب نیست، صداش بیشتر برای رمان و داستانهای عشقی فانتزی به درد میخوره
مصطفی رضایی
۱۴۰۲/۳/۲۹
هنوز کتابو کامل نخوندم ولی از این قبیل کتاب‌ها خوندم این کتابا باعث میشه ادم یکم به خودش بیاد گرچه این کتاب فقط یه راهنما و یه نیروی کمکی هست اصل خود انسان و تلاش انسانه که باعث تغییر در زندگی میشه ولی خب انسان بدون راهنما نمیتونه به راحتی با مشکلات دستو پنجه نرم کنه
Nil you
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب که فوق العادس. بیس و پایه روانشناسی و تله‌های زندگیه و هرکسی بنظرم باید اینو بخونه تا ورژن بهتری بسازه از خودش. خوانش کتاب هم عالی بود موسیقی پس زمینه هم عالی. امااا کیفیت صدای خواننده بنظرم یجوری بود! با اینکه صداشون خوبه اما کیفیت ضبط صدا یکم غیرحرفه‌ای بود.
saeideh soleimani
۱۴۰۰/۹/۸
به نظر من این خوندن این کتاب برای همه لازم و ضروری هستش، تو جامعه‌ای که اکثرییت داریم از فشارهای روانی و فشار فکری که تو وجودمون هست رنج میبریم و ازش بی خبریم لازمه که با خوندن این کتابها در جهت بهبودی فکر و روانمون قدم برداریم
فهیمه رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بسیار عالی و کاربردی برای مطالعه و آشنایی به تله‌های خودمان مفید است
ولی درمان را تنهایی انجام ندهیم میتونه خطرناک باشه خیلی باهاش حال کردم خیلی کامل توضیح داده شده است. خدا قوت خسته نباشید برای گویندگی بسیار عالی و خوش صدا موفق باشید
مهدیه رمضانلو
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کتاب عالیه ولی من واقعا متوجه نمیشم این همه موزیک اول و آخر رو وسط کتاب چرا باید باشه؟ من اگه علاقه به موزیک بی کلام داشتم که خب هندزفری میزاشتم موزیکم رو گوش میدادم! و عدم تسلط گوینده بر روی متن کتاب واقعا به وضوح مشخصه و این بده
نشمین باقری
۱۴۰۱/۷/۲۹
عالی بود کتاب و به نظر من برای گویندگی کتاب صدای بم مناسب تر هست چه آقا باشن چه خانم و اینکه منم موافقم که گوینده متن رو فهمیده باشه بعد اجرا کنه، در کل متن کتاب خیلی برام خوب و آموزنده بود و تشکر از نویسنده و تشکر از کتابراه و تشکر از خانم گوینده
بهار سرابندی جدی
۱۴۰۱/۶/۹
اگر ازم بپرسن حق انتخاب داری از بین تمام کتابهایی که تا الان خوندی ۵ تا رو میتونی برداری که همیشه کنارت باشه و کتاب‌ها به هر دلیلی دیگه قابل دسترس نیست،
قطعاً کتاب زندگی خود را بیافرینید اولین کتابیه که برمیدارم.
اسمش مشخصه
زندگی خود را دوباره بیافرینید
Zahra Azarpira
۱۴۰۱/۴/۲۴
کتاب فوق العاده کاربردی و خوبی هست به نظر من با خواندن این کتاب خیلی از الگوهای بد رو که تو زندگی از دوران کودکی داشتیم و تا الان هم دست به گریبان آن هستیم رو میتونیم بهشون آگاه شویم و مدیریتشون کنیم من این کتاب را به شدت پیشنهاد میکنم حتما بخوانید
مژگان احمدی
۱۴۰۱/۲/۲۲
کتابی عالی برای بهبود حال روحی و از همه مهمتر اینه که تله‌های زندگی برای شما آشکار میشه و میتونین پیشگیری کنین و دوباره توی تله‌ی زندگی خودتون نیوفتید. تمامی این روش‌ها رو من الان با دکتر خودم دارم طی میکنم. کتابی عالیست و من به عزیزانم هم معرفی کردم.
میکائیل صمدی
۱۴۰۰/۹/۸
کتاب واقعی و برای شناخت چرخه‌هایی که باعث دردسر در زندگی میشن بسیار مفیده و همچنین باعث میشه تلنگری در نحوهه عملکرد در زندگی مخصوصا در تربیت و ارتباط با فرزندان باشد تا از بروز کمبود‌ها و نواقص شخصیتی انها در آینده جلوگیری شود.
کیانا محمدی
۱۴۰۲/۱/۲۸
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که گوش دادم طی ۵ سال گذشته
این کتاب به شما یاد میده که توی خودتون دنبال ریشه رفتاراتون بگردین و متوجه دلیل هر رفتار احساس و افکارتون بشید
و واقعا گوینده اروم و با حوصله متن هارو برای شما میگه
ممنونم کتابراه
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۲/۱/۱۲
خیلی عالی بود مخصوصا اگه تمرین‌ها رو انجام بدی من که هر فایل رو گوش میدادم دفتر وخودکار کنارم بود و تمرین‌ها رو انجام میدادم خیلی راضی بودم که کتاب صوتی رو گرفتم واقعا ممنونم از کتابراه که کتابهای صوتی با گوینده خوب انتخاب میکنه.
آهو رها
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
متاسفانه خانم فلاح صداشون مناسب این کتاب نیست و نوع خوندنشون بخاطر فرم کودکانه، به شدت آدم رو عصبی میکنه.. صدای ایشون فقط برای خوانش کتاب کودک مناسب هست. ممنون میشم اگر شخص دیگری این کتاب رو بخونه.
Fereshte Nikseresht
۱۴۰۰/۸/۸
کتاب بسیار خوبی هست، دلایل خیلی از مشکلات، رفتارها و احساسات خودمون و دیگران رو بهمون توضیح میده و راه رفع کردنش رو هم آموزش میده. روانشناسم این کتاب رو به من معرفی کردن🤍
Behnaz Shams
۱۴۰۲/۷/۲۲
کتاب خوبیه باید با دقت گوش بدی فقط صدای گوینده خیلی مناسب نیست و اینکه یه جاهایی جداولی هست که باید پر کنی و امتیاز بدی اما خوب چون نسخه صوتیه آدم گیج میشه. کاش کتابراه اینا رو به صورت ضمیمه همراه کتاب بذاره
Tina Pr
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
این‌کتاب میتون زندگی آدمهارو‌عوض کنه و‌حتما باید نسخه‌ی نوشتاریش باشه و بعد صوتیش و‌گوش داد. کار۳۰۰ جلسه مشاوره رو‌انجام‌میده به شرطی که عیننا انجام بشه تکالیف کتاب. عالی عالی. به همه پیشنهاد میدم این‌کتابو.
Z Zo
۱۴۰۱/۱۲/۳
من کتابش رو خریدم ولی نصفه رها کردم اولین بار که خوندم خیلی بهم ریختم ولی الان که میدونم تله زندگیمه به کمک کتاب دارم به خودم کمک میکنم، در مورد تله‌های زندگی: وابستگی، ترس از دست دادن، ترس از تنهایی و …
الماس
۱۴۰۱/۹/۱۰
این کتاب بسیار خوبیه، صدای گوینده هم نشان دهنده تسلط او به متن میباشد. همچنین این کتاب کمک میکند تا با جنبه‌های پنهاتون آشنا بشید و بتوانید بسیاری از مشکلات فعلی تون رو آسیب شناسی و ریشه یابی کنید درکل ارزش خوندن داره
نسرین میرزاییفر
۱۴۰۱/۵/۲۲
باسلام و خسته نباشید خدمت شماا عزیزان من خواستم از اپلیکشن کتابراه که خیلی مرتب و عالی و براحتی و کامل به کتابهای دیگه میشه دسترسی پیدا میکرد و خرید کردتشکر کنم و خسته نباشید بگم.
. خدابهتون سلامتی بده
پریسا جلیلیان
۱۴۰۱/۲/۵
من قبلا کتاب متنی رو خوانده بودم. خیلی دوستش داشتم با کمک این کتاب تونستم ۵۰ درصد مشکلات و بار گذشته رو زمین بزارم. برای همین متن صوتی این کتاب رو هم دانلود کردم. بنظرم باید هر دو تاشو با هم داشته باشید
سعیده صدر
۱۴۰۱/۱/۱۲
تازه شروع کردم و فصل یک رو گوش دادم
متاسفانه صدای گوینده اصلا مناسب نیست و حتی کاملا مشخصه که اصلا به موضوع تسلط نداره نمیدونه چی داره میخونه متاسفانه تحملش سخته و ترجیح میدم نسخه فیزیکی رو تهیه کنم
دنیا تفرشی
۱۴۰۱/۱/۶
یک کتاب با معرفی رویکرد طرحواره درمانی بسیار ساده و روان و مفید که به نظرم یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری میتونه باشه و برای دانشجویان روانشناسی‌ام یکی از کتاب‌هایی هست که لازمه بخوننش. خوانششو هم دوست داشتم.
راضیه رحمتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی خیلی خوب. برای دختر خانمها و اقا پسرها برای شناخت خودشون و طرف مقابل برای قبل از ازدواج عالی هست. مخصوصا مثالهای که میزنه. کتاب کاملا قابل فهم و با اشتیاق گوش میدادم دو بار گوشش دادم یکبار کتاب متنیشو خوندم
Tara Feyz
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
متأسفانه اصلا خوب خوانده نشده و اون ارتباطی که لازمه رو نمیشه با شنیدن این تون صدا، برقرارکرد
و لی مطالب مفیدی داره که من با خوندن خود کتاب بهش پی بردم
وگرنه این نسخه رو اصلا توصیه نمیکنم
1 2 3 4 5 6 >>