کتاب‌های انتشارات دنیای اقتصاد

درباره‌ی انتشارات دنیای اقتصاد

انتشارات دنیای اقتصاد فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. حوزه‌ی کاری اصلی این انتشارات در زمینه‌ی علوم اجتماعی با تأکید بر اقتصاد و مدیریت است و کتاب‌های پرفروشی در این رابطه به همت این ناشر روانه‌ی بازار شده است. همچنین در ضمن چاپ کتاب‌های بزرگسال، انشعابی از این ناشر تحت عنوان «دارکوب» تا کنون کتاب‌های بسیاری را برای مخاطب کودک و نوجوان تهیه و منتشر نموده است. افزایش آگاهی در زمینه‌های متنوع علوم انسانی به‌ویژه علم اقتصاد هدف اصلی انتشارات دنیای اقتصاد به شمار می‌رود.

دنیای اقتصاد

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات دنیای اقتصاد

از میان آثار پرفروش انتشارات دنیای اقتصاد، می‌توان به عناوینی همچون «چرا کشورها شکست می‌خورند» کتاب جایزه‌گرفته‌ی دارون عجم اوغلو و جیمز ای. رابینسون، «جنگ‌های ارزی» اثری از جیمز ریکاردز، «اقتصاد فقیر، بازاندیشی بنیادین در شیوه‌ی مبارزه با فقر جهانی» نوشته‌ی آبهیجیت بنرجی و استر دوفبو، «بانک تهیدستان» به قلم محمد یونس، مجموعه‌ای از گفتارها درباره‌ی سوسیالیسم، کاپیتالیسم، اقتصاد و سیاست تحت عنوان «سیاست اقتصادی» اثر لودویگ فون میزس، و کتاب پرطرفدار لس لیوینگستون با نام «اقتصاد به زبان ساده» اشاره کرد.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات دنیای اقتصاد

انتشارات دنیای اقتصاد از سال 1395 در زمینه‌ی تهیه و تولید کتاب دیجیتال نیز شروع به کار کرد. به‌غیر از کتاب‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، عناوینی همچون «هنر پیش‌بینی» نوشته‌ی فیلیپ تتلاک و دن گاردنر، «کژرفتاری: داستان شکل‌گیری اقتصاد رفتاری» اثری از ریچارد تیلر، و «چگونه با آمار دروغ بگوییم؟» به قلم حسین راهداری از بیشترین میزان فروش در کتابراه برخوردار بوده‌اند.

شما می‌توانید برای خرید کتاب‌های انتشارات دنیای اقتصاد به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه کنید.

کتاب جامعه سازگار: مجموعه مقالات درباره منابع حیاتی در روزگار دگرگونی‌های بزرگ

کتاب جامعه سازگار: مجموعه مقالات درباره منابع حیاتی در روزگار دگرگونی‌های بزرگ
کتاب جامعه سازگار مجموعه مقالاتی درباره‌ی بحران‌‎های گریبان‌گیر جوامع، برون‌رفت‌ها و شیوه‌های سازگار کردن جوامع با شرایط و محدودیت‌های زیست‌محیطی و اجتماعی‌ست که به همت دانیل لرچ گردآوری ‌شده است. در این مجموعه دنیل لرچ و همچنین صاحب‌نظرانی چون لینا لینگار و ریچارد هینبرگ درباره‌ی این امر که هر جامعه دچار چه مشکلاتی است و چگونه می‌تواند بر آن مشکلات فائق آید به بحث نشسته‌اند.
30000 تومان
دریافت کتاب

اخلاق کسب و کار

اخلاق کسب و کار
اخلاق حرفه‌ای به چه معنا است؟ چگونه می‌توان به عنوان یک کسب‌وکار به پیشرفت و موفقیت بیشتری دست پیدا کرد؟ از کجا می‌شود فهمید در راه درستی قدم گذاشته‌ایم و کسب‌وکارمان در جایگاه مناسب خود قرار دارد؟ اگر دوست دارید پاسخ این سوال‌ها را بدانید، کتاب حاضر را بخوانید تا جواب مناسب را دریابید. این کتاب با ارائهٔ راهکارهای ویژه‌ای به شما کمک می‌کند که کیفیت کارتان را بالا ببرید و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.
30000 تومان
دریافت کتاب

انسان در مقابل دولت

انسان در مقابل دولت
مجموعه‌ای کامل و جامع از مقالاتی در حوزه فلسفه سیاسی و اقتصاد سیاسی. هربرت اسپنسر، به عنوان مشهورترین روشنفکر اروپایی در دهه‌های پایانی قرن نوزدهم، در این کتاب سعی کرده به بررسی تقابل دولت‌گرایی و فردگرایی از منظر فلسفه سیاسی بپردازد و تاریخ سیاست و حکومت انگلستان از قرن 19 تاکنون را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.
15000 تومان
دریافت کتاب