معرفی و دانلود خلاصه کتاب اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید

عکس جلد خلاصه کتاب اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید

از عنوان خلاصه کتاب اعتماد به نفس مشخص است که نویسنده‌ی معروف، باربارا دی آنجلیس این‌ بار به سراغ کدام موضوع روان‌شناسی انگیزشی رفته است. همه‌ی ما دوست داریم احساس خوبی نسبت به عملکرد خود و آن چه که هستیم داشته باشیم. به‌علاوه مورد تأیید بودن از نگاه دیگران برای بسیاری از ما اهمیت زیادی دارد. اما آیا به‌راستی می‌توان اعتماد به‌‌ نفس را در خود ایجاد کرد؟ مطالعه کتاب حاضر، راهکارهایی عملی در پاسخ به این پرسش برای شما دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب اعتماد به ‌نفس

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر انسان از اعتمادبه‌‌نفس بالایی برخوردار باشد، موفقیت و محبوبیت بیشتری را از آن خود می‌کند. باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) در خلاصه کتاب اعتماد‌به‌نفس (Confidence: Finding it and Living it) این باور غلط که تصور می‌شود میزان اعتمادبه‌نفس در افراد امری غیرقابل‌تغییر است را به‌کلی رد می‌کند. به عقیده‌ی باربارا دی آنجلیس ایجاد یا افزایش اعتمادبه‌نفس به‌راحتی در هر شخص و در هر شرایطی امکان‌پذیر است؛ به‌شرط آن که فرد به نیروهای وجودی و منبع قدرت درونش دست پیدا کند. نویسنده‌ی خلاصه کتاب اعتماد‌به‌‌نفس معتقد است که نیروی اعتمادبه‌نفس در همه‌ی انسان‌ها وجود دارد؛ تنها کافی است تا آن را در وجود خود کشف کنیم و ارتقایش دهیم.

باربارا دی آنجلیس در میکروکتاب حاضر تعریف جدیدی از اعتمادبه‌نفس ارائه می‌دهد. به عقیده‌ی او این مفهوم برای بسیاری از افراد به شکلی نادرست معنا شده است؛ به همین دلیل افراد نمی‌توانند به اعتمادبه‌نفس حقیقی دست پیدا کنند. از طرفی بسیاری هستند که تنها در انجام آنچه که تخصص و مهارت کافی دارند احساس رضایت می‌کنند. این نکته‌ی مثبتی است؛ اما همه‌ی ماجرا نیست. خلاصه کتاب اعتمادبه‌نفس به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد تا در انجام کارهای جدید و کارهایی که از ترس شکست خوردن به سراغشان نمی‌روید هم عزت‌نفس و اعتماد کافی به خود را پیدا کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروکتاب

میکروکتاب‌ها در واقع چکیده‌ای کاربردی از کتاب‌ها هستند که در حجمی کمتر، مطالب اصلی یک کتاب را در بر دارند. زندگی در دنیای مدرن و پرسرعت امروز، از بسیاری افراد فرصت مطالعه و کتاب خواندن را گرفته است. اما شما با خواندن یک میکروکتاب یا گوش‌دادن به نسخه‌ی صوتی آن، در کمتر از یک ساعت می‌توانید با گزیده‌ای از مطالب اصلی آن کتاب آشنا شوید. گروه سبکتو میکروکتاب‌های متنوعی در موضوعات و زمینه‌های مختلف برای مطالعه‌ی کتاب‌های ارزشمند زیر یک ساعت ارائه داده است. مطالعه‌ی میکروکتاب، علاوه بر افزایش تعداد کتاب‌های مفیدی که در طول زمان خواهید خواند، به افزایش ساعات کتاب‌خوانی و عادت به مطالعه نیز کمک می‌کند. از جمله میکروکتاب‌های مجموعه‌ی سبکتو می‌توان به میکروکتاب «حافظه نامحدود»، «هنر اغواگری»، «حس ششم»، «خود مقدس شما» و ... اشاره کرد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب اعتماد به نفس

  • با خواندن این کتاب، شما دلیل وقوع برخی اتفاقات تکرار‌شونده در زندگی‌تان را خواهید فهمید. کتاب بسیار مفیدی است و راهکارهایی سودمند برای بهبود وضعیت شما ارائه می‌دهد. (سایت goodreads)
  • حقایق مطرح‌شده در این کتاب، به‌شکلی مبهم و فلسفی بیان نشده‌اند؛ بلکه نویسنده مثال‌های متنوعی درباره‌ی هر بخش به شما نشان می‌دهد. با خواندن مفاهیم کتاب و به کار بستن آموزه‌های آن می‌توانید اعتماد‌به‌نفس واقعی را در خود احساس کنید. (ویلیام راس)

خلاصه کتاب اعتماد به ‌نفس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام افرادی که به دنبال خودسازی، کشف و پرورش اعتماد‌به‌نفس حقیقی درون خود هستند پیشنهاد می‌شود.

با باربارا دی آنجلیس بیش‌تر آشنا شویم

باربارا دی آنجلیس متولد چهارم مارس 1951 در آمریکا، روان‌شناس، نویسنده، معلم انگیزشی و مربی در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و ارتقای شاخصه‌های شخصیتی در افراد است. او سال‌ها از طریق فعالیت در برنامه‌های تلویزیون و رادیو، سمینارها و نوشتن کتاب به افراد مختلف در حوزه‌های خودباوری، بهبود روابط عاطفی و ارتقای فردی مشاوره داده است.

کتاب‌های باربارا دی آنجلیس جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در آمریکا و دیگر کشورهای جهان به شمار می‌آیند و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده‌اند. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به کتاب «رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند: کتابی درباره‌ی عشق و روابط جنسی»، «رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع درباره‌ی شناخت زنان»، «راهنمای زناشویی موفق»، «باهم بودن» و «رازهای عشق‌ورزی» اشاره کرد.

باربارا دی آنجلیس برای اولین کتاب خود با نام «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» موفق به دریافت جایزه‌ی «Infomercial» به‌عنوان بهترین کتاب در سال 1994 شد. هم چنین کتاب‌های «رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند»، «سوپ مرغ برای تقویت روح همسران» و «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب اعتماد به نفس می‌خوانیم

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که بی‌جهت وانمود نکنید که اعتمادبه‌نفس زیادی دارید. یعنی باید با خودتان صادق باشید که رویاهایتان را فدا می‌کنید، ارزش‌های خود را پایین می‌آورید و خود را با شروط مختلف دوست دارید. صداقت، اولین قدم برای کسب اعتمادبه‌نفس است.

گول زدن خودتان نسبت به اینکه فردی با اعتمادبه‌نفس بالا هستید، کار دشواری نیست و هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد. البته برخی از روی عادت این کار را انجام می‌دهند. یعنی عادت کرده‌اند که رویاهای خود را محدود کنند و نسبت به خیلی از مسائلی که می‌تواند باعث پیشرفت‌شان شود، بگویند «اصلا مهم نیست».

وقتی به خود بگویید که برای رسیدن به برخی از رویاهایتان به اعتمادبه‌نفس زیادی نیاز ندارد، به این ترتیب خود را به سمت جریان بی‌خیالی هدایت می‌کنید. یعنی می‌دانید که باید تلاش کنید، اما آگاهانه دست از تلاش کردن برمی‌دارید.

به این ترتیب به خود می‌گویید که فقط به دنبال رویاهایی می‌روید که نیاز زیادی به تلاش کردن ندارند و می‌دانید که از پس آن رویاها برمی‌آیید. شما رویاهای خود را نابود می‌کنید و تنها چند هدف کوچک برای خود در نظر می‌گیرید و دچار توهم «داشتن اعتماد به نفس» می‌شوید.

شما به خودتان باور ندارید، به همین دلیل است که فقط روی رویاهای کوچک خود متمرکز می‌شوید. وقتی که به سمت قناعت کشیده شوید، برای داشتن چیزهای بیشتر تلاشی نمی‌کنید و اصلاً اشتیاقی نخواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. به دنبال اعتمادبه‌نفس واقعی
پدیده تقلب کردن
جوهره اصلی اعتمادبه‌نفس
فصل دوم. چطور از ایجاد اختلال در کار خود دست برداریم و به رویاهایمان اعتماد کنیم؟
اگر در انتظار انجام کاری بمانید، به خودتان ضرر می‌رسانید؟
فصل سوم. چگونه می‌توانیم اعتمادبه‌نفس را در خود ایجاد کنیم؟
فصل چهارم. چرا ترک عادت «نداشتن اعتمادبه‌نفس»، اینقدر سخت است؟
فصل پنجم. تسلط داشتن روی سه نوع اعتمادبه‌نفس
سخن پایانی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات113
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب اعتماد به نفس

نگار ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب اعتماد به نفس برای بیشتر کسانی که جسارت حرف زدن و درمقابل کسانی که حرف زور یا به هردلیلی حرف نامربوط می‌زنند و آن شخص جرات جواب یا به هر دلیلی دیگر ندارد که به طرف مقابل بدهد این کتاب به او کمک می‌کند که با به اعتماد نفس کامل پیش رود توصیه میکنم حتما آن را مطالعه کنید
سونا عطایی
۱۴۰۱/۱۱/۷
میکرو کتابها به خاطر خلاصه بودن مفهوم رو نصفه و نیمه میرسونن، گر چه وقت کمتری میبرن ولی اون حسی که از خوندن کتاب‌های کامل به دست میاد رو به آدم نمیدن..
سیدعباس معتمد
۱۴۰۳/۱/۱۶
درود زیبا و کاربردی مثل همیشه. سپاسگزارم
Lionel Meesi
۱۴۰۲/۸/۳۰
نخوندم به نظر بد نیست
mra
۱۴۰۲/۲/۲۷
عالی بود
کاملا خلاصه و مفید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.