معرفی و دانلود خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال: پیگیری گذشته، ساماندهی حال و طراحی آینده

عکس جلد خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال: پیگیری گذشته، ساماندهی حال و طراحی آینده
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال: پیگیری گذشته، ساماندهی حال و طراحی آینده

بولت ژورنال؛ روشی که مسیر زندگی و موفقیتتان را دگرگون می‌کند! پس عجیب نیست که خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول، تبدیل به یکی از موفق‌ترین سیستم‌های مدیریت زمان، تعیین هدف و سبک زندگی در سرتاسر جهان شده؛ این روش حقیقتاً کار می‌کند. اثر حاضر که به‌عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز شناخته می‌شود، به شما می‌آموزد چگونه چند فعالیت را همزمان، در بازه‌ی زمانی ایده‌آل و به شکل درست انجام دهید. تمام آنچه برای این کار نیاز دارید، قلم و کاغذ و صرف کردن پنج دقیقه وقت در هر روز است.

درباره‌ی خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

موفقیت و به ثمر رسیدن هر پروژه‌ای در گرو مدیریت صحیح زمان است و چه پروژه‌ای مهم‌تر از بنا نهادن یک زندگی موفق؟ در خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال (The Bullet Journal Method)، رایدر کارول (Ryder Carrol) نویسنده و مبتکر این روش، سه عملکرد اصلی و مهم را برای مدیریت بهتر زمان به شما می‌آموزد: پیگیری گذشته، ساماندهی حال و طراحی آینده. شما با بررسی گذشته به داده‌هایی منسجم از افکار و اندیشه‌های خود خواهید رسید و در ادامه‌ ساماندهی حال به شما کمک می‌کند فهرست کارها را به روشی سیستماتیک نگاشته و با تفکر بیشتری انجام دهید، به گونه‌ای که بازده کارهایتان افزایش یابد. و اما در گام سوم که به طراحی آینده مربوط می‌شود، قادر خواهید بود اشتیاق‌های مبهم و علایق پنهان خود را تبدیل به اهدافی معنادار کرده و با تبدیل کردن این اهداف به گام‌هایی کوچک و مراحل گوناگون، به تغییری بزرگ دست یابید.

خلاصه کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال دستورالعملی الزامی برای تمام مبتدیان است تا از اشتباهات معمول در این زمینه اجتناب کرده و دیسیپلین و نظم فردی را به گونه‌ای در خود نهادینه سازند تا بتوانند روشی شخصی و انحصاری برای رویکرد خود بیابند. خلاصه کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال نه تنها برای مبتدیان، بلکه برای افراد خلاقی که توانایی‌های زیادی دارند نیز بسیار مفید است. هر کسی در هر سطح از تجربه، از آموزش منحصربه‌فرد مدیریت زمان در روش بولت ژورنال بهره خواهد برد و از یک فرد عادی تبدیل به یک شخص با اراده می‌شود که قادر است سکان هدایت زندگی خود را بر عهده بگیرد.

خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال در سال 2018 منتشر شد و در فهرست آثار پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفت. خلاصه‌ی این کتاب با ترجمه و گردآوری گروه سبکتو، در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان میکروکتاب در اختیار خوانندگان قرار گرفته.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

  • این کتاب، رساله و دستورالعملی عالی برای آزادکردن و هدایت آگاهی و تفکرات ماست. در خلاصه کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال نکات و راهنمایی‌های متعددی برای خواننده وجود دارد تا بازی بزرگ و شگفت‌انگیز خود را به انجام برساند. (دیوید آلن، نویسنده‌ی کتاب به انجام رساندن کارها)

  • اگر فرد مشتاقی برای نگارش رویدادهای روزانه هستید یا همیشه می‌خواستید از فواید این کار سر در آورید، این اثر قدرت استفاده از قلم و کاغذ را با زبانی ساده و خلاصه بیان می‌کند و بی‌تردید زندگی شما را به روش‌هایی که حتی نمی‌توانید تصور کنید، تغییر خواهد داد. ( هال الرود، نویسنده‌ی کتاب صبح جادویی)

  • دوست دارید برای کارهایی که قرار است انجام دهید فهرست بنویسید؟ اگر چنین است عاشق روش بولت ژورنال خواهید شد. (جف هادن، نویسنده‌ی کتاب افسانه‌ی انگیزه)

خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتب موفقیت و خودسازی مخصوصاً کسانی که به مقوله‌ی مدیریت زمان اهمیت می‌دهند، از خواندن این کتاب بهره‌مند خواهند شد. اگر دوست دارید شیوه‌های بهینه و موثر برنامه‌ریزی را بیاموزید و کارهای خود را به طور منظم و در زمان‌بندی تعیین‌شده انجام دهید، مطالعه‌ی این کتاب راهگشای شما خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال: پیگیری گذشته، ساماندهی حال و طراحی آینده می‌خوانیم

زندگی هر انسانی تا ابد ادامه ندارد و انتخاب‌های ما در اینکه زندگی‌مان از چه کیفیتی برخوردار باشد، بسیار تاثیرگذار است. از این رو همه اقدامات ما چه کوچک چه بزرگ می‌توانند زندگی ما را متحول کنند. به هر حال هر چقدر که زندگی با ما بد تا کند، باز هم می‌توانیم آن را بهتر کنیم. اگر می‌بینیم که همواره در زندگی تصمیمات نادرستی می‌گیریم که باعث می‌شود نظم زندگی‌مان برهم بریزد، به دلیل ناخودآگاهی است. ما خود را درگیر کارهای مختلفی می‌کنیم و اصلا اهمیتی نمی‌دهیم که آیا این کار مفید است و تغییری در وضعیت زندگی ایجاد می‌کند یا نه؟ باید به اعماق ذهن خود مراجعه کنید و ببینید که در قسمت‌های تاریک آن چه چیزهایی را پنهان کرده‌اید. اگر مشکلی وجود دارد، باید آن را حل کنید تا درگیری‌های ذهنی را به حداقل برسانید. به دنبال چرایی باشید و بدانید که ممکن است در این راه کمی هم اذیت شوید. برای پی‌بردن به معنای زندگی باید به همه چراهای زندگی بپردازید و ببینید که چرا مثلا شریک زندگی‌تان رفتار بدی با شما دارد یا چرا نمی‌توانید علی‌رغم کار کردن‌های زیاد، حقوق خوبی دریافت کنید. در سیستم بولت ژورنال شما با پرسیدن «چراهایی» از خود، می‌توانید به معنای زندگی خود پی ببرید.

همه این موارد با کمک تمرین بازتاب انجام می‌شود. بازتاب کمک می‌کند که در مورد پیشرفت‌هایی که در زندگی داشتید، مسئولیت‌های خود، شرایط زندگی و همچنین وضعیت جسمی و روحی خود به مطالب مهمی برسید و همه چیز را به دقت مورد بررسی قرار دهید. با کمک تمرین بازتاب می‌توانید به نقاط قوت خود پی‌ببرید و از تجربیات مثبت زندگی برای پُر بار کردن آینده‌تان نهایت استفاده را ببرید. در این بررسی‌ها یادتان باشد که در گذشته اسیر نشوید و باورهای قدیمی را با خود به دوش نکشید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. تهیه مقدمات
میثاق
بهره‌وری
ذهن‌آگاهی
قصدآگاهی
برای شمایی که هنوز اول مسیر هستید
چرایی
ذهن خود را از افکار اضافی، خالی کنید
دفترها
فصل دوم. سیستم
ثبت سریع
عنوان و صفحه‌بندی مناسب
بولت‌ها
نشانه‌ها و شخصی‌سازی بولت ژورنال
مجموعه‌ها
مهاجرت
یک نامه برای پاسخ به چرایی شما
فصل سوم. عمل
آغاز کردن
بازتاب
آگاهی
معنا
اهداف
تمرین «1-2-3-4-5»
زمان
شکرگزاری
کنترل
تشعشع
پایداری
ساختارشکنی
سکون
نقص
فصل چهارم. هنر
مجموعه‌های شخصی
طراحی
برنامه‌ریزی
فهرست‌ها
برنامه‌ریزی زمانی
ردیاب‌ها
فصل پنجم. پایان
بهترین روش استفاده از بولت ژورنال
کلمات جدا کننده
سوال‌های رایج
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال: پیگیری گذشته، ساماندهی حال و طراحی آینده
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

سونگ
۱۴۰۳/۱/۱۰
این کتاب به زبانی ساده به شما راه برنامه ریزی درستی که در تمام طول عمر خود به دنبال آن بودید را به شما نشان میدهد و در کنار آن به شما کمک میکند نه تنها برای یک هفته یا یک ماه و یک سال بلکه برای تمام طول عمر خود برنامه ریزی کنید و وقت خود را برای چیز‌هایی صرف کنید که واقعا به آن علاقه دارید یا به آن نیاز دارید همچنین به پیدا کردن معنا و هدف زندگیتان که در حاله‌ای از ابهام سردرگمی است کمک میکند و با نشان دادن پیشرفت‌هایی که تا به اینجا داشته اید و متوجه آن‌ها نبوده اید شمارا برای ادامه دادن به زندگی و پیشرفت امیدوار تر میکند
علی قارونی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
یک کتاب فوق العاده بی نظیر در بخش برنامه ریزی. من همیشه مشکل این رو داشتم که چطوری باید برنامه ریزی کنم. اصلا مضمون برنامه ریزی دقیقا چیه. این کتاب کاملا ذهن شمارو باز میکنه و نکته به نکته شما رو برای رسیدن به برنامه‌ی مورد علاقتون مطابق با چیزی که در ذهنتون هست، میرسونه. موفق باشید
حمیده
۱۴۰۳/۱/۵
کتابی است که برنامه ریزی روزانه را به بهترین شکل بیان میکند وراهنمایی میکند بطوریکه ارامش ذهنی داری استرس ونگرانی از عدم انحام کار را نداری
بعد از کتاب اول عاشق خودت باش این را توصیه میکنم
Saeed Rouzbahanei
۱۴۰۲/۷/۱۰
به نظرم من هر چقدر هم خلاصه خوب نوشته باشه به اصل کتاب نمیشه ولی خب یه وقتایی واقعا واسه صرفه جویی در زمان خیلی به کار میاد خلاصه کتاب
Morteza erfania
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
یعنی بهتر از این وجود ندارد من شروع به این کار کردم خیلی راضی هستم ممنونم از کتابراه
شمس
۱۴۰۳/۱/۸
کارایی داره اما به تنهایی کافی نیست
محمداسماعیل
۱۴۰۲/۱۱/۹
کتاب بسیار عالی و کارآمدیه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

برای دریافت خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.