معرفی و دانلود خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

عکس جلد خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات (چکیده کتاب) نوشته‌ی رایان هالیدی نویسنده مطرح و پرفروش نیویورک تایمز است که به شما یاد می‌دهد برای ارتقاء کسب و کار خود و گسترش آن، چه کارهایی انجام دهید تا نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای انجام تبلیغات نباشد.

درباره کتاب بازاریابی با هک رشد:

شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهایی مانند جیمیل، فیسبوک، دراپ باکس، توییتر، اینستاگرام و... از جدیدترین برندها با ارزش چند میلیارد دلاری هستند و بدون نیاز به صرف هزینه در روش بازاریابی قدیمی‌تر و سنتی به شهرت و درآمد چشمگیری رسیده‌اند. یعنی بدون نیاز به انتشار آگهی مطبوعاتی یا نصب تابلوهای بزرگ در سراسر شهر و به کارگیری نیروهای روابط عمومی.

ممکن است ابتدا به نظر برسد که مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت این برندها شده است، تنها اقبال بلند و شانس آن‌ها بوده است اما این طور نیست. رایان هالیدی ضمن مطالعه دقیقی که بر روی استارتاپ‌های مختلف انجام داده است، مشخص می‌کند که آن‌ها از یک استراتژی نوین به نام هک رشد استفاده کرده‌اند.

هالیدی، استراتژیست رسانه و کسب و کار برجسته، در این کتاب هک رشد را با زبانی ساده و در قالب مثال‌هایی جذاب توضیح می‌دهد. او در کتاب بازاریابی با هک رشد (Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising) نشان می‌دهد که کدنویسان چطور با دست خالی می‌توانند کسب و کارهایی راه بیندازند که میلیون‌ها کاربر دارد.

برای ساختن یک کار و کاسبی چند میلیون کاربره ابتدا ‌باید به تناسب محصول و بازار توجه کنید. برای رسیدن به تناسب محصول و بازار، با ساخت کمینه محصول پذیرفتنی شروع کنید و سپس برحسب نظرات مخاطبان آن‌قدر آن را چکش‌کاری کنید تا به محصولی برسید که از نگاه مشتریان نظیر ندارد. سپس آدم‌های درست را در مکان‌های درست هدف تبلیغات خود قرار دهید و محصولتان را با روش‌هایی بسیار ارزان‌تر از تبلیغات سنتی سر زبان‌ها بیندازید. فقط کافی است طعمه قلاب خود را برای شکار ذهن مخاطب درست انتخاب کنید و وقتی آنان را به دریاچه خودتان انداختید آن‌قدر خدمات خوبی ارائه دهید و راضی نگهشان دارید که خود برای پرداخت حق شنا به صف بایستند.

نویسنده در این کتاب یکی از تاثیرگذارترین و درعین حال کم استرس‌ترین پروژه‌های بازریابی که خودش انجام داده است تعریف می‌کند و می‌گوید که استفاده از روش هک رشد، در هر پروژه‌ای تا حدودی آسان است به طوری که بعد از مدتی تکراری هم می‌شود.

این کتاب هر آنچه را که در زمینه بازاریابی در جریان است، بررسی و تحلیل می‌کند. به عنوان مثال یکی از چیزهایی که همیشه برای بازریابی مورد توجه قرار می‌گیرد، برگزاری یک افتتاحیه، پخش کردن اعلامیه، پذیرایی و پوشش رسانه‌ای است. بیشتر افراد این تصور را دارند که با صرف این هزینه سنگین می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی مشتریان زیادی جذب کنند و در صورتی که چنین اتفاقی نیفتد، کل پروژه را شکست خورده در نظر می‌گیرند.

هکر رشد چه کسی است؟

هکر‌های رشد کسانی هستند که با استفاده از کد نویسی و برنامه‌نویسی سبب ایجاد تغییرات در برنامه‌ریزی‌های بازاریابی می‌شوند.

هکر رشد ضمن این که به کدنویسی مسلط است، در بیشتر زمینه‌ها آگاهی دارد و همیشه می‌تواند برای هر مساله‌ای راه حل مناسب و خلاقانه‌ای بیابد و به این ترتیب می‌تواند به دور از معیارهای سنتی و قدیمی برای محصولات و خدمات با استفاده از راهکارهای قابل سنجش و پیگیری، مشتری مناسب پیدا کند.

هنگامی که هکرهای رشد به خوبی کار خود را انجام می دهند و موفق می شوند مشتریان و مخابطان خود را جذب کنند، آن‌ها هم خود به خود مشتریان و کاربران بیشتری را همراه می‌آورند.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی با هک رشد:

- کتابی ارزشمند برای مدیران تبلیغات، مهندسان و کارآفرینان. (نیر ایال نویسنده کتاب قلاب)
- کتابی با عبارات قابل فهم و استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی واقعی و کاربردی. (الکس کورچینسکی هکر رشد در شرکت Scribd)
- همه آنچه را که فکر می‌کردید در مورد بازاریابی می‌دانید، فراموش کنید و این کتاب را بخوانید و سپس کاری کنید که همه کسانی که با آن‌ها کار می‌کنید آن را نیز بخوانند. (جیسون هریس مدیرعامل شرکت مکانیسم)
- یک زنگ بیدارباش برای همه کسانی که بازاریابی می‌کنند. (پورتر گیل - نویسنده)

کتاب بازاریابی با هک رشد مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کسانی که به حوزه تبلیغات و بازاریابی علاقه دارند و می‌خواهند در این زمینه به رشد و پیشرفت برسند، ضروری است پس در صورتی که یک بازاریاب یا کارآفرین هستید و می‌خواهید برند خود را بدون صرف هزینه زیاد، به شهرت برسانید بهتر است به نکات گفته شده در کتاب بازاریابی با هک رشد اعتماد و عمل کنید.

با رایان هالیدی بیشتر آشنا شویم:

سخنران، استراتژیست و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، رایان هالیدی (Ryan Holiday) در سال 1987 در آمریکا متولد شد. پس از اینکه در 19 سالگی از دانشگاه انصراف داد مدت کوتاهی به تحصیل در رشته علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیا - ریورساید و نوشتن خلاقانه روی آورد. بعد از آن برای مدتی مدیر بازاریابی و استراتژیست رسانه یک شرکت تولید پوشاک آمریکایی بود و با رابرت گرین نویسنده حوزه موفقیت و قدرت و استراتژی در نوشتن چندین کتاب همکاری کرد. او مطالب مختلفی برای کمپانی‌های بزرگی چون فوربس، هافینگتون پست، روزنامه کلمبیا، گاردین و نیویورک آبزرور تالیف کرده است و یک شرکت با فعالیت مشاوره خلاقانه دارد. رایان هالیدی مدیر سابق بخش بازاریابی شرکت American Apparel و ستون‌نویس رسانه‌ای و سردبیر مجله New York Observer است.

برخی از مهم‌ترین آثار این نویسنده آمریکایی عبارتند از: «ایگو دشمن من است، حرکت در سکون، فروشنده‌ی دائمی، دروغگوهای دوست داشتنی و...»

در بخشی از کتاب بازاریابی با هک رشد می‌خوانیم:

امروزه ابزارهای تحلیلی مشخص می‌کنند کاربران جدید حاصل از طرح‌های بازاریابی‌تان واقعا ماندگار خواهند شد یا خیر. این میزان را «نرخ تبدیل» می‌نامند. با نرخ تبدیل آشنا شوید و آن را به کار بگیرید. توئیتر در اولین روزهایش دقیقا با همین مشکل روبرو شد. تیم بازاریابی توئیتر به اندازه کافی زیرک بود که متوجه شود بهترین حرکت بازاریابی شرکت هیچ ربطی به جذب مشتریان بیشتر ندارد. آن‌ها می‌توانستند آگهی بخرند، ایمیل بفرستند و روابط عمومی‌شان را قوی‌تر کنند یعنی برای شرکت‌شان بازاریابی کنند؛ اما این چیزی نبود که واقعا نیاز داشتند. آن‌ها باید کاری می‌کردند تا کاربران بالقوه‌ای که در حال جذب شدن بودند ماندگار شوند.

از آن جا که این سرویس در میان رسانه‌ها و دنیای آنلاین همهه زیادی برپا کرده بود، کاربران جدید برای استفاده از توئیتر ثبت نام می‌کردند. بیشتر آن‌ها یک حساب کاربری درست می‌کردند اما هیچ‌گاه واقعا از آن استفاده نمی‌کردند. در اینجا بود که هکر رشدی به نام جاش اِلمن وارد بازی شد. او و تیمش با بررسی آمار متوجه شدند وقتی کاربر جدید، خودش به صورت دستی در روز اول پنج تا ده حساب کاربری را برای دنبال کردن یا دوست شدن انتخاب می‌کند، احتمال بسیار بیشتری دارد این کاربر در توئیتر باقی بماند. همانطور که المن توضیح می‌دهد: «اولین بار که وارد شرکت شدم، فهرست کاربران پیشنهادی شامل بیست کاربر تصادفی بود که به طور پیش فرض برای دنبال کردن توصیه شده بودند. با توجه به بینشی که از این اطلاعات به دست آوردیم کاری کردیم تا مردم تشویق شوند تقریبا ده نفر را دنبال کنند و پیشنهادهای زیادی برای دنبال کردن به آن‌ها دادیم، اما از انتخاب پیش‌فرض استفاده نکردیم. سپس در ادامه امکانی را اضافه کردیم که پیوسته کاربران جدیدی را برای دنبال کردن پیشنهاد می‌داد. این دو تغییر به مردم کمک کرد تا شروع به دنبال کردن افراد کنند و مهم‌تر اینکه بفهمند دنبال کردن دیگران برای استفاده بهینه از توئیتر مهم است؛ بنابراین به مرور زمان همین مردم این کار را کردند و احتمال ماندگاریشان در توئیتر بیشتر و بیشتر شد.»

فهرست مطالب کتاب

درباره ره‌آورد مدیریت
درباره کتاب
مقدمه
هک رشد چیست
هکر رشد کیست
گام اول: هک رشد با تناسب محصول و بازار آغاز می‌شود
گام دوم: کشف هک رشدتان
گام سوم: تبدیل 1 به 2 و 2 به 4- ویروسی شدن
عمومی بودن
گام چهارم: حلقه را ببندید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
ناشر چاپی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات21
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۳/۱/۴
سبک این کتاب که امروزی که عصر ارتباطات و فناوری نامیده شده این روش به ما خطر نشان کرده که روشی حالب برای رشد خود به کار بگیریم و واقعا مفیده
kani azizi
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
کتاب خوبی بود، نکات جالبی درمورد فروش بیشتروبهتر نوشته بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

برای دریافت خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد: مقدمه‌ای در مورد آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.