معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم

آیا تاکنون برای‌تان پیش آمده که نتوانید کسی را متقاعد کنید که کاری به سودِ خودش، خانواده و یا تیمش انجام دهد؟ جان اولمن در خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم، با بررسی رفتار افراد تأثیرگذار و نشان دادن قدم‌های مورد نیاز، روش‌های علمی و معتبری را برای تأثیرگذاری بر دیگران به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم

تأثیرگذاری درست و مناسب، کلید راه موفقیت در کار و خانه است. در حقیقت، همه‌ی ما در طول روز در حال تأثیر گذاشتن بر دیگران یا تأثیر گرفتن از آن‌ها هستیم. خوشبختانه، تحقیقات روان‌شناختی زیادی در طول سالیان گذشته در رابطه با تأثیرگذاری انجام شده‌اند و دانش ما در رابطه با اینکه چه استراتژی‌هایی برای تأثیرگذاری بر روی دیگران جواب می‌دهند و چه استراتژی‌هایی نتایج مطلوبی در پی نخواهند داشت، افزایش یافته است. خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم (Influencing Others) نوشته‌ی جان اولمن (John Ullmen)، حاوی چکیده‌ی یافته‌های این تحقیقات است.

یکی از اولین نکاتی که خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم به آن می‌پردازد اهمیت کلمات و اعمال ما بر رفتار دیگران است. در حقیقت، در اکثر موارد، تنها با انتخاب کلمات مناسب و در پیش گرفتن رفتار مناسب است که می‌توانیم بر دیگران تأثیر بگذاریم. اگر دقت کافی در انتخاب کلمات و در پیش گرفتن رفتار درست را نداشته باشیم، علی‌رغم نیات خوب‌مان، قادر نخواهیم بود بر دیگران تأثیر بگذاریم و تلاش‌های‌مان برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران نتیجه‌ی معکوس در پی خواهد داشت.

جان اولمن در خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم، نشان می‌دهد در محیط کار اگر صرفاً از روش‌های سنتی مانند تعیین ضرب‌العجل، پاداش و یا حتی تنبیه‌ها استفاده کنیم، قادر نخواهیم بود بر دیگران تاثیر مطلوب بگذاریم. در چنین مواردی، باید با استفاده از تحلیل‌های منطقی و برشمردن معایب و محاسن رفتار‌های دیگران، آن‌ها را ترغیب به انجام کارها کنیم و با اطمینان دادن به آن‌ها از اینکه در ازای رفتار مناسب از سوی آن‌ها، ما نیز در برابر‌شان رفتار مناسبی خواهیم داشت، ایشان را تشویق کنیم.

خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم به اهمیت همسویی با ارزش‌ها و اهداف مشترک بین طرفین می‌پردازد و با ذکر این نکته که همیشه باید به دنبال تفاهم، ارتباط و اعتماد باشیم، از ما می‌خواهد خود را در جایگاه دیگران قرار دهیم و مواضع آنان را درک کنیم. بدون انجام این کار، دیگران علاقه‌ای به پیروی از ما یا حتی گوش دادن به مواضع و صحبت‌هایمان نخواهند داشت و ما نمی‌توانیم آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهیم.

18 روش کلی‌ای را که جان اولمن در خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم معرفی می‌کند، می‌توان در کار، خانه و یا حتی محیط‌های جدید به کار گرفت. این خلاصه کتاب صوتی، توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده و گویندگی آن را حامد بی‌طرفان برعهده داشته است.

خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که با صحبت‌های‌تان تاثیر بیشتری بر اطرافیان، همکاران و زیردستان خود داشته باشید و آن‌ها را ترغیب به انجام کاری کنید، شنیدن کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم به شما توصیه می‌شود.

با جان اولمن بیشتر آشنا شویم

جان اولمن (متولد 1969) نویسنده و مدرس آمریکایی‌ست. او که دانش آموخته‌ی آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و دانشگاه کالیفرنیا در رشته‌ی رفتار سازمانی‌ست، تجربه‌ی مربی‌گری و مشاوره دادن به صدها مدیر ارشد در شرکت‌های مختلف را دارد و در مدرسه‌ی اندرسون دانشگاه کالیفرنیا به تدریس رشته‌ی MBA می‌پردازد. دوره‌های درسی جان اولمن در وب‌سایت لینکدین بیش از 7 میلیون بار به فروش رفته‌اند. از آثارِ مشهورِ او می‌توان به کتاب «نفوذ واقعی» و خلاصه کتاب صوتی «ذهن‌آگاهی» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم می‌شنویم

با وجود نیات خوبی که داریم، تلاش‌هایی که برای متقاعد کردن انجام می‌دهیم، قبل از شروع شکست می‌خورند. در اینجا برای شما از اشتباهی مثال می‌زنم که وقتی می‌خواهیم روی دیگران تأثیر بگذاریم، ناخواسته مرتکبش می‌شویم. دوست من جیمز نملی داستانی از اولین کارش، یعنی فروش قاب عکس می‌گفت. رئیس او به او گفته بود، قاب را به دست مشتریان بده. اینجوری مشتری با لمس قاب بیشتر احساس می‌کند که باید قاب را بخرد. اولین شخصی که جیمز قاب را به او داد، آن را انداخت و از در بیرون رفت. این مثال را همیشه به یاد داشته باشید؛ چون مفهوم مهم اما پنهان متقاعد کردن یک قاب را در خودش دارد.

اینجا قاب دو معنی دارد: اولین معنا فیزیکِ قاب است. یک قاب عکس، چیزیست که نقاشی‌ها و عکس‌ها در آن قرار می‌گیرند. دومین معنا، مفهوم انتزاعی آن است. قاب دیدگاه، که چیزیست که ما از توی آن دنیا را با دید خودمان می‌بینیم. ما چیزها را از قاب انگیزه‌ها، تجربه‌ها، امیدها و نگرانی‌های‌مان می‌بینیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
فصل اول: نقطه عطف تأثیرگذاری
5 دقیقه
فصل دوم: مهم‌ترین اشتباه افراد تأثیرگذار
6 دقیقه
فصل سوم: دو حقیقت تأثیرگذاری
5 دقیقه
فصل چهارم: احقاق حق
5 دقیقه
فصل پنجم: خود را در جایگاه دیگران بگذارید
3 دقیقه
فصل ششم: استفاده از چک‌لیست تأثیرگذاری
2 دقیقه
فصل هفتم: تحلیل منطقی
2 دقیقه
فصل هشتم: ذکر منابع معتبر
2 دقیقه
فصل نهم: ارجاع به سیاست‌ها، روش‌ها و معیارهای موجه
2 دقیقه
فصل دهم: القای اضطرار و محدودیت
2 دقیقه
فصل یازدهم: معایب و محاسن را به تصویر بکشید
2 دقیقه
فصل دوازدهم: اتحاد و ائتلاف
3 دقیقه
فصل سیزدهم: استفاده از تأیید اجتماعی
2 دقیقه
فصل چهاردهم: پیش‌دستی در تعامل
4 دقیقه
فصل پانزدهم: تشویق به تعهد و ثبات
4 دقیقه
فصل شانزدهم: انجام مقایسه و تمایزهای جالب‌توجه
4 دقیقه
فصل هفدهم: افزایش تأثیر ایده‌ها
3 دقیقه
فصل هجدهم: همسویی با ارزش‌ها، اصول و اهداف مشترک
2 دقیقه
فصل نوزدهم: اتصال به استراتژی یا اهداف رده‌های بالایی
4 دقیقه
فصل بیستم: برقراری تفاهم، ارتباط و اعتماد
4 دقیقه
فصل بیست و یکم: دوست داشته باشید و دوست‌داشتنی باشید
4 دقیقه
فصل بیست و دوم: درخواست کمک یا توصیه
3 دقیقه
فصل بیست و سوم: متقاعد بشوید
3 دقیقه
فصل بیست و چهارم: الگو باشید
6 دقیقه
فصل بیست و پنجم: تبدیل اعتراضات به فرصت‌ها
5 دقیقه
فصل بیست و ششم: دستیابی به نتایج
6 دقیقه
فصل بیست و هفتم: تأثیرگذاری مثبت
4 دقیقه
فصل بیست و هشتم: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.