معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس

خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس عنوانی پرفروش و محبوب در میان مخاطبین فارسی‌زبان است. این کتاب که حاوی متن سخنرانی‌ها و نوشته‌های فلورانس اسکاول شین، معلم معنوی فقید آمریکایی است، تا امروز بر زندگی بسیاری از افراد تأثیر مثبت نهاده، و آنان را به سوی موفقیت و سعادت رهنمون گشته است. لازم به ذکر است که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی صد خلاصه برتر به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس:

«او هیچ‌وقت متن سخنرانی‌هایش را از پیش حاضر و آماده نمی‌کرد، چون ساختار جلساتش بیشتر مبتنی بر پرسش و پاسخ بود. و اما درباره‌ی کتاب‌هایش: آن‌ها به قدری پربار و غنی بودند که همه‌ی ما تلاش می‌کنیم محتوایشان را در زندگی‌مان پیاده کنیم...»

آنچه خواندید بخشی از سخنان ارنست ویلسن، دبیر انجمن وحدت نیویورک، درباره‌ی فلورانس اسکاول شین بود. انجمن مذکور جایی بود که اسکاول شین سخنرانی‌های معنوی خود را در آن ایراد می‌کرد؛ گفتارهایی که بعدها پایه‌ی آثار چاپی این نویسنده شدند. از جمله‌ی این آثار باید به چهار کتاب با عناوینِ «بازی زندگی و چگونگی انجام آن»، «کلام تو عصای جادویی توست»، «راه مخفی کامیابی» و «قدرت کلام» اشاره کرد. کتاب مشهوری که تحت عنوان چهار اثر فلورانس (Florence Scovel Shinn's Writings) در ایران ترجمه و چاپ شده، در واقع از همین چهار عنوانی که نام بردیم تشکیل شده است.

در کتاب صوتی چهار اثر فلورانس با معنویتی نوین آشنا خواهید شد؛ بینشی پویا که شما را وادار به برقراری سازش با نیروهای عالم ماورا می‌کند. کلام فلورانس اسکاول شین در این اثر آکنده از حضور خداوند است. از بیانات او پیداست که باورهای مذهبی‌ای که به تبلیغشان پرداخته، به راستی شخصیت و زندگی او را متحول کرده بوده‌اند. در واقع، قدرت کلام او، و راز تأثیربخشیِ آموزه‌هایش، در این است که وی عمیقاً به آنچه می‌گفته باور داشته است. با این وصف باید درنگ کنیم و از خود بپرسیم: آیا اگر ما نیز به آنچه فلورانس اسکاول شین گفته باور داشته باشیم، همچون او آکنده از معنویتی زیبا نخواهیم شد؟

حال ممکن است این سوال به جا در ذهنتان ایجاد شده باشد که مگر فلورانس اسکاول شین چه مطلب تازه‌ای بیان داشته که ما بخواهیم خود را مجبور به پذیرش آن کنیم؟ در پاسخ، بار دیگر گفته‌ی پیشین خود را نقل می‌کنیم: او بانی معنویتی نوین است که در پی ایجاد آشتی میان این جهان و آن جهان است. حرف تازه‌ی او این است که باید میان روح و جسم خود سازش برقرار سازیم، و همزمان در مسیر کسب موفقیت‌های مادی و نیل به سعادت‌های روحانی بکوشیم. البته او در پی بیان این حرف، به ارائه‌ی راهکارهای انجام این کارِ دشوار نیز می‌پردازد. آن هم با زبانی پرشور و اثربخش که بی‌شک هر مخاطبی را به تأملی ژرف وامی‌دارد.

با این توضیحات مختصر، از شما دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی خلاصه‌ی کتاب صوتی چهار اثر فلورانس باشید. امید داریم که پس از اتمام مطالعه‌ی اثر، همچون اسکاول شین، خود را سرشار از خلوص معنوی بیابید...

خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثارِ حوزه‌ی ادبیات موفقیت، بی‌شک از گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس لذت خواهند برد.

با فلورانس اسکاول شین بیشتر آشنا شویم:

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) هنرمند و سخنران معنویِ اهل آمریکا بود. او در سال 1871 در نیوجرسی زاده شد و به سال 1940 در نیویورک از دنیا رفت. فلورانس زندگی پرفراز و فرودی داشت و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذراند. جملگی این تجارب وی را به سوی اتخاذ دیدگاهی معنوی نسبت به زندگی سوق دادند. دیدگاه‌هایی که به تفصیل در کتاب چهار اثر فلورانس مورد بحث قرار گرفته‌اند.

فلورانس اسکاول شین در ایران نویسنده‌ای پرفروش و پرطرفدار است. به همین خاطر بیشتر آثارش در زبان فارسی موجودند. از جمله کتاب‌هایی چون «قانون عشق»، «قانون کارما» و «مسیر جادویی شهود».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس می‌شنویم:

در ازدواج یادتان باشد که زن و شوهر باید مانند یک روح باشند در دو بدن. قرار نیست تا همدل و همفکر نباشند و عالم ذهنی یکسانی نداشته باشند، از هم جدا شوند. اندیشه دارای طیف و موج است. باید برای گسترش آن تلاش کنید. خداوند برای هر انسانی نیمه‌ی دیگری قرار داده که در طرح الهی و هوشیاری برتر، با هم یکی می‌شوند و پیروی از ذهن نیمه‌هشیار منفی، آنها را از هم جدا می‌کند. راز موفقیت این است که آنچه را انجام می‌دهید برای دیگران جالب توجه کنید. اگر خود به آن علاقه‌مند باشید، دیگران نیز علاقه‌مند خواهند شد. هر روزه مردمان زیادی هستند که با حصار دلسردی روبه‌رو می‌شوند. شهامت و طاقت بخش مهمی از نظام حاکم بر زندگی هستند. در زندگی تمام افراد موفق شهامت و طاقت دیده می‌شود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
29 دقیقه
قسمت یک
15 دقیقه
قسمت دو
21 دقیقه
قسمت سه
9 دقیقه
قسمت چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس
نویسنده
مترجمخاطره فرهنگ
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 فلورانس… یه نویسنده، سخنران انگیزشی، نقاش و هنرمند آمریکایی هستش که صاحب اعتقاد و عرفان هم هست. نمی‌دونم درسته یا نه، ولی من فکر میکنم، این کتاب بیشتر از خودشناسی، به خداشناسی ‌و ایمان پرداخته، فلسفه هم توی این کتاب بود! خلاصه یه معجونی بود متشکل از ابعاد مختلف که باهاش زندگی رو‌ تحلیل می‌کرد و نحوه‌ی مثبت بودن و مثبت خواستن رو به ما یاد میداد. توی بخش اول کتاب کارما رو بیان می‌کرد و به ما یاد میداد که اگه با زندگی بجنگیم، اون هم با ما میجنگه و اگه باهاش نیکی کنیم، همون نیکی بهمون برمیگرده! توی بخش دوم، فلورانس به قدرت کلام اشاره میکنه و میگه که با باید مثبت حرف بزنیم، چون کلام ما توان تبدیل شدن به واقعیت رو داره! و نهایتا توی کتاب به نفوذ کلام اشاره میشه و میفهمیم که قوی بودن و نترس بودن باعث پیروزی و غلبه بر ترسها که نوعی نیروی شیطانی هست میشه. درکل کتابی هست که به همه خوندنش پیشنهاد میشه… ممنون دوست عزیزم کتابراه… ☘️
ساناز حاتمی
۱۴۰۲/۱/۸
من نسخه متنی این کتاب رو خونده بودم نسخه صوتی بی نظیری دارند،؛ قطعا یکی از کتاب‌هایی هست که باید بارها خونده بشه؛ آرامش رو رو در روح تزریق میکنه... عالی
Afrooz Oliaei
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
خیلی عالیست. من چند بار این کتاب و جملات تاکیدی ان را خوانده‌ام. این کتاب خلاصه مطالب مفید و کاربردی کتاب است. مطالب تکراری حذف شده و کوتاهتر است.
زهرا قناعتی
۱۴۰۱/۵/۱۵
کتاب فوق العاده برای کسایی که دنبال داشتن یه اراده قوی هستن و گوینده با صدای دلنشینش کتاب جذاب تر کرده
زهرا ایوبی
۱۴۰۰/۱۲/۹
موضوع کتاب که جای صحبت نداره بی نظیره صدای خواننده هم بسیار با این متن هماهنگ وتاثیرگذاره، 👌👌👌با تشکر از کتابراه
sadegh shafiee
۱۴۰۱/۸/۲۸
خیلی خلاصه بود، گوینده و صدا خوبه
البته کتاب کامل رو نخوندم ولی از این هم چیزی در نمیاد
مائده مختاری
۱۴۰۱/۷/۲۵
واقعا کتاب عالی هست کامل و کوتاه اما پیشنهاد میکنم چندبار گوش کنید تا بهتر درکش کنید 🙏
missfwldy
۱۴۰۲/۷/۱۱
خلاصه و مفید صدای گوینده دلنشین همیشه حین کار گوش داد و ارامش گرفت
Maryam Khanaki
۱۴۰۲/۶/۲۳
بسیار موثر و تاثیر گذار در زندگی انسان و شغل پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید.
حجت میرزایی
۱۴۰۲/۳/۲۲
بسیار کتاب عالی، با صدای راوی عالی و دلنشین، توصیه به گوش کردن می‌کنم
وحید اسدالهی
۱۴۰۲/۸/۲۷
کتاب چهر اثر یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی است
رضا عمرانی
۱۴۰۲/۲/۱۳
بسیار عالی بود
در زندگی آدم‌ها واقعا تاثیرگذار هست
شیدا
۱۴۰۱/۱۰/۲
واقعا لذت بردم، عالی
نسیم صیدی
۱۴۰۱/۸/۲۹
عالی بود، و عالی هست پیشنهاد میکنم چندین بار خوانده شود
Ayda Javadi
۱۴۰۱/۵/۲۲
انرژی مثبت و قدرت شکر گذاری رو افزایش میده.
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.