معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت: خوردن تدریجی یک فیل

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت: خوردن تدریجی یک فیل
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت: خوردن تدریجی یک فیل

بزرگ‌ترین و دورازدسترس‌ترین اهداف هم زمانی که با یک برنامه‌ریزی مناسب تبدیل به گام‌های کوچک و تکه‌تکه‌شده بشوند، قابل تحقق هستند. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت، مخاطبان خود را تشویق می‌کند با انگیزه‌ی بالا اهداف خود را نشانه بگیرند و با برداشتن گام‌هایی کوتاه و متوالی به سمت آن‌ها پیش بروند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت

هرگاه در برابر کوهی از وسایل آشفته و درهم‌ریخته یا کارهای روی هم تلنبارشده قرار گرفتید، نترسید و تلاش کنید تا به خودتان مسلط باشید. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت، توصیه‌ای کلیدی را برای مواجهه با چنین موقعیت‌هایی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

خیلی از اوقات لازم نیست و اصلاً نباید به حجم واقعی و بزرگیِ کار نگاه کنیم؛ چراکه این کار بی‌شک ذهن ما را خواهد ترساند و به ما القا خواهد کرد که از پس انجام این کار برنمی‌آییم. طبق آموزش‌های مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت، تنها کاری که لازم است در این شرایط انجام دهیم، تقسیم کردن حجم بزرگ کار به بخش‌های کوچک‌تر و تمرکز بر هر گام در همان مرحله است.

بسیاری از افراد در به‌ثمر رساندن برنامه‌های خود ناکام می‌مانند؛ آن هم صرفاً به این دلیل که از دشوار بودن کار ترسیده و انجام آن را به تعویق انداخته‌اند. اما مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت، این مشکل را با آموزش یک مهارت ساده، قابل حل می‌داند: با برخورداری از مهارت تقسیم‌بندی کارهایمان به گام‌های کوچک‌تر، قادر خواهیم شد که اهداف را در کنترل خود نگه داریم.

خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت با عنوان فرعی «خوردن تدریجی یک فیل» را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «فیلمسازی»، «اصول ارتباطات»، «ابرغذاها» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت برای مخاطبان کتاب‌های موفقیت، مهارت‌های زندگی، برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک هیوم مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده می‌کرد. مارک مک کورمک که فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق بود، در ماجرایی تاریخی با یک گلف‌باز جوان به نام آرنولد پالمر دست داد که به‌عنوان لحظه‌ای تأثیرگذار برای او ثبت شد.

کمپانی IMG که نمایندگی صدها چهره‌ی مشهور و ورزشکار را برعهده دارد توسط مارک مک کورمک پایه‌گذاری شده و پیوندی قوی میان بازاریابی و ورزش ایجاد کرده است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه و چاه موفقیت» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت: خوردن تدریجی یک فیل می‌شنویم

عنوان این کتاب صوتی را از گفت‌وگویی که با یک گلف‌باز بزرگ اسکاتلندی، کالین مونتگومری، داشتم الهام گرفتم. موضوع گفت‌وگوی ما این بود که چطور مونتگومری خودش را برای مسابقات مهم چهارگانه‌ی گلف آماده می‌کند. عقیده‌ی کالین که کاملاً با عقیده‌ی من نیز هم‌خوانی دارد، این بود که برای پرهیز از فشار و تنش و سروصدایی که درباره‌ی این بازی‌ها به راه می‌افتد، یک بازیکن باید روی تک‌تک ضربه‌هایی که می‌زند تمرکز کرده و به لحاظ روانی خود را از پیرامونش جدا کند.

گلف‌بازهایی که در بالاترین سطح قهرمانی با هم رقابت دارند، باید این قابلیت را داشته باشند که بازی‌های خود را به بخش‌های سودده و قابل کنترل تقسیم کرده و هربار با هر تک‌ضربه توپ را وارد حفره کنند. کالین برای تشریح این ایده گفت: «می‌تونی فیلی رو بخوری. هفت میلیون لقمه می‌شه. ولی شدنیه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
16 دقیقه
راه موفقیت: خوردن تدریجی یک فیل
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راه موفقیت: خوردن تدریجی یک فیل
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت

نرگس اخلاقی‌نیا
۱۴۰۲/۸/۲۰
شاید چون کتاب خلاصه است نتوانستم ارتباط بین جملات را درک کنم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.