معرفی و دانلود خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

عکس جلد خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی (چکیده کتاب) نوشته‌ی ست گودین از پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال و نیویورک تایمز است و به شما کمک می‌کند برای رسیدن به موفقیت در زندگی، رهبری خوب و اثرگذار باشید.

درباره کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی:

انسان در دنیایی زندگی می‌کند که برای تحقق امور و انجام کارهایی که به آن‌ها معتقد است، منابع لازم را در اختیار دارد و برای اینکه بدرخشد و موفق باشد نباید از تغییر و تحولات بترسد اما گرفتار قوانین پوسیده و قدیمی است و حتی در محیط‌هایی کار و زندگی می‌کند که با هرگونه تغییری مبارزه می‌کنند. مثلا همه از اینکه رییس‌شان آن‌ها را مورد بازخواست قرار دهد و دلیل تغییر را بخواهد واهمه دارند.

ست گودین، نویسنده کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی (Tribes: we need you to lead us) متذکر می‌شود رهبری کردن کار دشواری نیست و کمک می‌کند دریابید که تمام مهارت‌های مورد نیاز برای ایجاد تغییر را دارید. با استفاده از مثال‌های عینی می‌گوید که چگونه افراد خلاق و منعطف ایده‌هایی را که به نظر غیر عملی و دور از دسترس هستند، به فرصت‌های بزرگی برای رسیدن به موفقیت تبدیل می‌کنند. هم‌چنین ویژگی‌های رهبران بزرگ و موفق دنیا را بیان می‌کند.

ست گودین درباره اثر محبوب خود به فارسی زبانان می‌گوید:

«اگر قرار باشد چیزی به نسخه فارسی کتاب «قبایل» اضافه کنم، می‌خواهم این نکته باشد که قبایل را کسی برای ما نمی‌سازد. این ما هستیم که آزادانه و به‌دور از تحکم دیگران قبایل‌ خود را می‌سازیم، رهبری‌شان می‌کنیم و در نهایت بخشی از آنها می‌شویم. فرهنگ آن قدر مهم است که نمی‌توان ساختن آن را به دیگران واگذار کرد.»

جملات برگزیده کتاب:

- «مدیریت» مهارت اداره کردن منابع برای انجام کار است.

- قبیله بدون رهبر فقط توده‌ای از افراد است، اما شما باید آماده باشید که این توده را رهبری کنید و از آن‌ها قبیله‌ای واقعی بسازید.

- اجازه ندهید ترس شما را فلج کند. برنامه کاری مناسبی برای خود تهیه کنید و آن را گام‌به‌گام اجرا نمایید. تصور کنید که دنیا نه‌تنها ایده شما را لازم دارد، بلکه برای این تغییرات روزشماری می‌کند.

- در واقع قبیله‌ای به شکوفایی و تعالی می‌رسد که اعضایش سریع‌تر با هم ارتباط برقرار می‌کنند و پویا و آکنده از احساس است.

- انتظار برای دستیابی به موفقیت بی‌فایده است. به‌جای آن، از همین امروز تلاش کنید. بسیاری از افراد می‌خواهند یک‌روزه به موفقیت برسند، اما برای اجرای بهترین ایده‌ها به بهترین شکل‌، باید زمان صرف کرد.

ست گودین را بیشتر بشناسیم:

ست گودین (Seth W. Godin) نویسنده دوازده کتاب پرفروش، یک وبلاگ نویس محبوب و یک کارآفرین موفق به شمار می‌رود و کتاب‌هایش به بیش از 35 زبان دنیا ترجمه شده است.

او در زمینه توسعه و ایده‌پردازی کسب‌وکارها فعالیت می‌کند و به غیر از کار در فضای تبلیغات و مدیریت، به خاطر مطرح کردن مفهوم Permission Marketing (تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب) شناخته می‌شود.

کتاب‌های ست گودین زبانی ساده و روان دارد و به راحتی با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار می‌کند و حتی امروزه این نویسنده محبوب آمریکایی را کارآفرین عصر اطلاعات می‌نامند.

نکوداشت‌های کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی:

- واضح است که چرا مردم حاضرند برای شنیدن حرف‌های ست گودین وقت و هزینه صرف کنند. (مجله تایم)
- یک کتاب واقعا مهم (مایکل هیات، نویسنده و سخنران آمریکایی)
- دگرگون کننده زندگی روزمره (سارا جونز، نمایشنامه نویس)

مطالعه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی به چه کسانی توصیه می‌شود:

اگر در زمینه راه‌اندازی یک کسب و کار و مدیریت فعال هستید یا به دنبال راهی برای پیشرفت در زندگی و کارتان هستید یا حتی ایده‌های خلاقانه‌ای دارید و می‎‌خواهید راهی برای عملی کردنشان پیدا کنید، مطالعه کتاب به شما توصیه می شود. خواندن این کتاب باعث می‌شود تا شما عمیق فکر کنید و بتوانید از فرصت‌های پیش رو بهترین نتیجه را بگیرید.

در بخشی از کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی می‌خوانیم:

بازاریابی مفهوم ثبات را دگرگون کرد، اگرچه انسان همیشه در ذات خود گمان می‌کند که جهان هستی از «ثبات» برخوردار است. ما تصور می‌کنیم که موتور جست‌وجوی «گوگل» در پنج سال آینده همچنان در رتبه اول باقی خواهد ماند، کاربران همچنان با صفحه‌کلید تایپ خواهند کرد، هواپیما تنها وسیله سفر هوایی خواهد بود، چین به رشد خود ادامه خواهد داد و کلاهک‌های یخی قطبی تا شش سال آینده آب نخواهند شد. ولی این تصورات اکثراً اشتباه‌ هستند. در نظر داشته باشید که «فرار از ثبات» فرصت بزرگی را به وجود خواهد آورد، چرا که همراه با تغییر جهان، قوانین نیز تغییر خواهند کرد. چنانچه اصرار بورزید بازی امروز را با قوانین دیروز اجرا نمایید، به معنای آن است که در دام یک استراتژی کوته‌بینانه گیر افتاده‌اید. اکنون جهان متحول شده است.

همه صنایع تغییر می‌کنند و در نهایت از بین می‌روند. اگر دیروز راه و روش موفقی برای کسب درآمد داشتید، دلیلی وجود ندارد که فردا نیز با همان روش به موفقیت برسید. افراد با سرعتی باور نکردنی می‌توانند پله‌های‌ ترقی را بپیمایند و با استانداردهای جدید عمل کنند. ولی به خاطر داشته باشید پیشرفتی که آن زمان گامی فراتر تلقی می‌شد، با همان سرعت به فعالیتی روزمره تبدیل می‌شود. معمولاً مدیرانی که از فعالیت‌های جاری خشنود هستند، اوضاع را به همین منوال نگه می‌دارند، چون با این راهبرد‌، تا امروز کسب‌وکار موفقی داشته‌اند. شما می‌توانید برای رقابت با این مدیران، ضمن کمک گرفتن از قبیله خود شرایط را ناپایدار کنید و استاندارد کنونی را امری پیش پا افتاده جلوه دهید.

فهرست مطالب کتاب

درباره ره‌آورد مدیریت
یادداشت اختصاصی «ست گادین» نویسنده کتاب «قبایل» برای نشریه «ره‌آورد مدیریت»
مقدمه
قبیله خود را بسازید و آن را هدایت کنید
در جستجوی یک جنبش
ارتقاء قبیله
انسان‌های گرسنه و یک قبیله
رهبران پیشاپیش دیگران حرکت می‌کنند
گوسفندداری
جنبش‌های خُرد
چگونه کتاب یا ایده‌ای جدید را به فروش برسانید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
نویسنده
مترجمیاسر آسمان دره
ناشر چاپی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات35
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

امید سروش
۱۳۹۹/۸/۲۱
سا گادین در این کتاب توضیح میده چطور به رهبری تبدیل بشیم که جهان بهش احتیاج داره 👊 برای رهبری دیگران نیازی نیست از آن‌ها اجازه بگیرید، آن‌ها خودشان منتظر رهبر بوده‌اند. 👏
مروا هستم ✌️
۱۴۰۲/۲/۲۱
چیز خیلی عجیب غریبی نیست. اینکه یاد بگیریم رهبری فراتر از مدیریت خشک است. نقد مفصلی در سایت بوک مگ از این کتاب خواندم که‌ پیشنهاد میکنم
روشنا صمیمی
۱۴۰۱/۸/۲۸
کتابی هست که فرق رهبر و مدیر و قبیله و توده رو خیلی کامل گفته
کتاب بسیار مفیدی برای کسانی که در شغل و بیزنسشون میخوان رهبر باشن
ابراهیم حمزوی
۱۴۰۰/۱/۱
واقعا کتاب زیبایی بود ممنون از مجله ره آورد مدیریت که این دریچه رو به روی من باز کرد
Homayun khosravi
۱۴۰۰/۲/۶
با سلام، کتابی که ارزش خواندن برای یکبار دارد
سهیل ساده
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
واقعا کتاب مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

برای دریافت خلاصه کتاب قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.