معرفی و دانلود کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)

عکس جلد کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)
قیمت:
۲۹۰۰۰ 14500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)

کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار) به قلم ست گودین، نشان می‌دهد که گاهی جا زدن یک استراتژی خوب و یک راه هوشمندانه محسوب می‌شود و به کمک آن می‌توانید زندگی و کار‌هایتان را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید.

هنگامی که برای اولین بار اقدام به شروع کاری می‌کنید آن عمل برایتان جذاب و سرگرم ‌کننده‌ است و شما حتماً بازخوردهای مثبتی از اطرافیان‌تان خواهید گرفت. طی روزها و هفته‌های بعد یادگیری سریعی که تجربه‌ کردید، به شما کمک می‌کند تا در ادامه‌ مسیرتان قدم بگذارید. فارغ از اینکه آن چیز جدید دقیقاً چه باشد، به راحتی درگیرش می‌شوید. حال اینجاست که دره‌ی موفقیت اتفاق می‌افتد.

کتاب دره موفقیت (The dip: a little book that teaches you when to quit and when to stick) از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، با بررسی تفاوت میان برنده‌ها و بازنده‌ها نشان می‌دهد که برنده‌ها علاوه بر هوش، تمرکز و سخت‌ تلاش کردن، یک جا‌ زننده‌ی خوب هستند. آن‌ها می‌دانند که درست کجا و در چه زمانی این کار را انجام دهند.

ست گودین (Seth Godin) به شما نشان می‌دهد که دره‌ موفقیت مسیری طولانی و طاقت‌فرسا از نقطه‌ی شروع تا نقطه‌ی موفقیت است. مسیری که در واقع یک میانبر است، زیرا سریع‌تر از هر مسیرِ دیگری، شما را به جایگاه دلخواه‌تان می‌رساند.

در بخشی از کتاب دره موفقیت می‌خوانیم:

اکثر مردم به شما می‌گن نیازه که ادامه بدید، سخت‌تر تلاش کنین، ساعات بیشتری کار کنین، آموزش‌های بیشتری ببینین و سخت کار کنین. اونا ملتمسانه بهتون میگن «تسلیم نشو!». اما اگه همه‌ی چیزی که برای موفقیت به اون نیاز دارین، تسلیم نشدنه، پس چرا سازمان‌هایی که از شما انگیزه‌ی کمتری دارن، موفق می‌شن؟ چرا افرادی که کمتر از شما باهوشن، برنده می‌شن؟

این مستلزم درک ساختارِ کنار کشیدنه و چه اعتقاد داشته ‌باشین چه نه، این به معنی اینه که باید بیشتر از الان، از یه سری کارا دست بکشین.

جا زدنِ استراتژیک رازِ موفقیت سازمان‌هاست. جا زدنِ انفعالی و جا زدن‌های پی‌درپی، قاتل اوناییه که سعی می‌کنن تا چیزی رو که می‌خوان به دست بیارن (و شکست می‌خورن). و اکثر مردم دقیقاً همین‌طور رفتار می‌کنن. اونا دقیقاً وقتی که باید یه کمی به خودشون زحمت بدن، جا می‌زنن و وقتی که نمی‌تونن ناراحتیِ بعد از جا زدن رو ببینن، ادامه می‌دن.

دو منحنی وجود داره که تقریباً هر نوع موقعیتی رو که برای انجام چیزی ممکنه باهاش مواجه بشی، تعریف می‌کنه. (دوتا منحنی کوچیک که بقیه رو پوشش می‌ده.) درک انواع متفاوت موقعیت‌هایی که شما رو به سمت جا زدن هدایت کنه، یا باعث بشه این کار رو بکنین، اولین قدم در جهت رسیدن به اون چیزیه که می‌خواین.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجمین
بهترین بودن در دنیا، حقیقتاً دست یافتنی و شدنیه
اگه قرار نیست به بهترین تبدیل بشی، شاید بهتر باشه همین الان از کارت دست بکشی
بهترین در دنیا؟
قدردانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)
نویسنده
مترجمعلیرضا پیر، لیلا کشاورز افشار
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-622-6840-15-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ 14500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)

Niloofar.z.m
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
طبق نظر‌هایی که خونده بودم فکر میکردم خیلی بهتر باشه کتابی که مورد نظرم باشه نبود خیلی جای زیباتر نوشتن بود
در واقع جای کلیدی‌تر صحبت کردن بود و ارائه مطلب مفید‌تر. از اول تا آخر صفحات کتاب میشه گفت آخرش جمع‌بندی مطالب و نکات بهتری ارائه داده شده بود
بنظرم برای آدمایی خوبه که تشخیص نمیدن چطور رو
تصمیم درست راجب شرایط بگیرن
تشخیص نمیدن این مسیر بن‌بسته؟ رسیدن به نقطه سخت کار؟ باید کار رو رها کنن؟ یا ادامه بدن؟
که بازم طبق اینکه روش نوشتن کلی بود نمیتونم با قاطعیت بگم جوابشون رو خواهند گرفت
در کل بهتره اینطوری بگم کتابی نیست برای خودشناسی باشه کتابی هست که خیلی کوتاه برای شما یه قاعده زندگی رو شرح میده:
۱_ تو کار خودتون بهترین باشین و لذت ببرین
(اگه نبودید اون کار رو ترک کنید سراغ چیزی برید که بهترین باشین)
۲_ هر مسیری سختی رو داره شما جنگجو باشین و سکو پرواز درست کنین
۳_اگه تو کاری تلاش تلاش تلاش بیشتر انجام دادید و شرایط خودتون رو واضح دیدید، که پیشرفت و ارتقاء مقامی نداشین زمان گذاشتن بیشتر حماقته، ترک کنید و به سراغ کار دیگه. ‌ای برید
رضاجدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
با سلام
کتاب فوق العاده عالی‌ای هست و با وجودی که نیاز به تأمل و تشریح و منطبق کردن با خودمون داره تو کمتر از ۲۴ساعت تمامش کردم و اینقدر جذبم کرد که واقعا از خواب شبانه زدم و راضی‌ام و مطلب رو گرفتم که تو کارتون یا روابطتتون یا هر هدف دیگه‌ای که دارین حواستون جمع باشه طوری ادامه بدید که پیشرفت سر
حتی سوزنی رو احساس کنید و فقط بسنده به استقامت نکنید و اینکه اونجایی که میگه یه دارکوب میتونه ۲۰نوک به ۱۰۰۰تا درخت بزنه و هیچی عایدش نشه ولی ۲۰۰۰۰ تا رو به یه درخت بزنه و شامی دست و پا کنه برا خودش، که منظورش واضح هست این شاخه اون شاخه واقعا زمان و انرژی رو بد میگیره. بقیش رو خودتون بخونید مطمئنا ازش می‌آموزید اساسی. با تشکر از کتابراه عزیز و نویسنده بی نقص آقای گادین و مترجم خوب که فوق العاده مطلب رو رسوندن
karim khodaei
۱۳۹۸/۶/۱
کتاب جالبی بود و میتونم بگم‌ی دیدگاه تازه‌ای در من ایجاد کرد در مورد زندگی و کسب و کار ولی‌ی ایراد داشت اونم اینکه یکم کلی بود و برای عمل بهش باید چند کتاب دیگه مطالعه بشه بنظر من
Amin Kp
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
یکی از ویژگی‌های این کتاب این هست که بهت میگه انقدر کار نصفه و نیمه انجام نده. حداقل تو چند تا کار عالی و تک باش. البته نباید این کتاب رو با کمالگرایی منفی اشتباه کرد و منافاتی ندارد.
فربد بهمنی
۱۳۹۸/۵/۱۲
اگر بعد از خرید یک بار نسخه نمونه را پاک کنیم و دوباره دانلود کنیم صفحات دیگر هم قابل خواندن میشود و گرنه مثل ویرایش قبلی این اپ، روی نسخه نمونه اضافه نمیشه.
Siddiq Qaffari
۱۳۹۹/۱/۲۱
یه کتاب کوتاه با یه زاویه دید جالب و غیرتکراری، نویسنده به خوبی در عین کوتاه بودن حق مطلب رو ادا کرده اگر چه حس میکنم برای درک بیشترش باید یبار دیگه کتاب رو بخونم 😅
علی کاظمی
۱۳۹۸/۵/۱۸
کتاب خوبیه. ولی متنش زیادی محاوره ایه و اعصاب آدمو خرد میکنه. ‌احساس میکنی‌ داره مثه بچه‌ها برات حرف میزنه...
farhad kahaki
۱۳۹۹/۹/۲
ارزش مطالعه رو داره. در مورد شرایط جا زدن تو زندگی خیلی خوب توضیح میده
محمد جواد انصاری زاده
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
مختصر و مفید. ارزش وقت گذاشتن رو داره
Zahra Kiani
۱۳۹۸/۸/۳۰
عالی عالی عالی مخصوصا برای شاغلین
m v
۱۳۹۸/۶/۱۰
یا در کارت بهترین باش یا رهاش کن
لقمان حکیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اطلاعات ارزشمندی به آدم میده.
داریوش نوروزی
۱۳۹۸/۹/۱۷
عالی. کتاب خوبی است
احسان شهبازی
۱۳۹۸/۶/۶
عالی کتاب‌های ست گادین همیشه عالی هستند
محبوبه دریاباری
۱۴۰۱/۸/۱۷
کوتاه و کاربردی بود
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)

برای دریافت کتاب دره موفقیت: یه کتابچه که بهتون یاد می‌ده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.