معرفی و دانلود خلاصه کتاب روش گرگ

عکس جلد خلاصه کتاب روش گرگ
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب روش گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب روش گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب روش گرگ

میکروکتاب روش گرگ به قلم جردن بلفورت، راهکارهایی ارائه می‌دهد که به کمک آن متوجه می‌شوید که چگونه در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی،می‌توان برای متقاعد کردن، نفوذ، فروش گام به گام خود و موفقیت گام برداشت.

جردن بلفورت (Jordan Belfort) برای اولین بار رموز سیستم گام ‌به‌ گام فروش خود را در کتاب روش گرگ (Way of the Wolf: Straight Line Selling: Master the Art of Persuasion, Influence, and Success) شرح می‌دهد، سیستمی که باعث شده تا خود او، مشتریان و همچنین تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست پیدا کنند.

این روش تا به حال تنها در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار در اختیار دیگران قرار می‌گرفت، حالا به کمک این کتاب در دسترس همگان قرار دارد. جردن بلفورت در کتاب حاضر به شما نشان می‌دهد که هر فردی چطور می‌تواند به استاد متقاعدسازی و فروش تبدیل شود.

شاید اغلب شما دوست داشته باشید سر از کار او دربیاورید و راه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی‌اش در متقاعد کردن و فروش را یاد بگیرید. بلفورت در تولد 26 سالگی خود، درآمدی بالغ بر 49 میلیون دلار در سال داشت. او خودش در این باره می‌گوید که از این موضوع ناراحت بود که چرا سه میلیون دلار کمتر در‌آمد داشته و نتوانسته به درآمد هفته‌ای یک میلیون دلار (و سالیانه 52 میلیون دلار) برسد. در حال حاضر بلفورت شیوه و روشی را که برای رسیدن به موفقیتش مورد استفاده قرار داده را آشکار کرده است.

او به عنوان مشاور برای بیشتر از پنجاه شرکت مختلف کار کرده است و تقریباً برای تمام روزنامه‌ها و مجلات مهم جهان، از جمله نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، لس‌آنجلس تایمز، فوربز، بیزنس ویک و رولینگ استون مقاله نوشته است.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب روش گرگ می‌خوانیم:

در صحبت خود با طرف مقابل صراحت به خرج دهید و از حاشیه رفتن خودداری کنید. هنگام فروش یا بستن معامله سعی کنید از تکنیک فروش با کاهش تدریجی هم استفاده کنید. مثلا پیشنهاد خود را افزایش و کاهش دهید و در مقابل مزیت‌های کار را بالا ببرید. با هر مخالفتی که از طرف مقابل روبه‌رو شدید، باید بداند که پاسختان یکسان است.

مثلا اگر مشتری گفت: «باید با حسابدارم صحبت کنم» بگویید: «متوجه منظورتان هستم، ولی اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم: آیا این ایده به نظر شما منطقی است؟ آیا دوستش داری»؟ شما با این روش به جای مخالفت مستقیم، او را منحرف کرده‌اید. در این انحراف هم نظر او را جلب کردید و هم میزان موفقیت‌تان را افزایش دادید.

شما با کمک قدرت کلمات سعی در متقاعدسازی مشتری خود دارید. کلمات قدرت این را دارند تا مکالمات را به مسیر بسیار پر بازدهی هدایت کنند. مشتری باید به این اطمینان برسد که از سوی شما تحت هیچ فشاری قرار نمی‌گیرد.

شما باید سطح اطمینان احساسی و اطمینان منطقی مشتری را جلب کنید تا از مخالفت‌های احتمالی او کاسته شود. می‌توانید بعد از چند مرحله توضیح دادن در مورد محصول، دوباره نظر او را بپرسید. پرسیدن نظر مشتری فقط یک مرتبه کافی نیست، چون ممکن است هر زمانی که شما در حال توضیح دادن باشید، او پاسخ منفی بدهد. اما درگیر کردن او در اظهارنظر از این احتمال جلوگیری خواهد کرد.

باید اطلاعات بسیار کافی و خوبی در زمینه‌های مختلف داشته باشید، چون ممکن است مشتری بخواهد ترفندی به کار بگیرد تا شما را قانع کند که محصولتان نمی‌تواند نیازش را برطرف کند. اما وقتی شما مورد سوال و جواب مشتری قرار می‌گیرید، با دادن اطلاعات به روز، ضمن جلب اعتماد، او را شگفت‌زده هم می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه: تولد یک سیستم فروش
فصل اول: رمز تاثیرگذاری
ایجاد خط مستقیم
چهار ثانیه ابتدایی
فصل دوم: لحن صدا و زبان بدن
کنترل و مدیریت حالت
فرمولی ثابت شده برای مدیریت حالت
فصل سوم: لحن صدای پیشرفته
زبان بدن پیشرفته
لباس پوشیدن
شیوه دست دادن
گوش دادن فعال و هنر همتاسازی
هنر مشتری‌یابی
فصل چهارم: 10 قانون مشتری‌یابی خط مستقیم
هنر و علم ایجاد ارائه‌های فروش سطح جهانی
هنر و علم حلقه زدن
حرف آخر
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب روش گرگ
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات141
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب روش گرگ

احسان اعتقادی
۱۳۹۹/۲/۳
روشهای فروشی که در کتابهای مختلف خوندم همه به هم شبیه هستند تا حدودی و همه برداشتها و تجربیات مولفان کتابها در طول زندگیشونه... یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت مطالعه زندگی، تفکر وعقاید افراد موفقه. این کتاب هم از بقیه مستثنی نیست... خیلی خلاصه بود ولی جذاب اصلا خستم نکرد و خیلی مفید بود نسبت به بعضی کتابهای قطور که برای هر چیز کوچیکی صفحه‌ها توضیح دادنسپاس بی‌کران عالی بود موفق باشید
کیا افتخاری
۱۳۹۹/۳/۲۵
امیدوارم یه روزی همه اونایی که خواستار تغییر زندگیشون هستن و هرکاری میکنن که زندگیشون بهتر شه ولی کار اصلیو انجام نمیدن... یه روزی بتونن اون‌کارو انجام بدن و زندگیشونو تغییر بدن... شاید یه کتاب. یه فیلم. یه دوست. یه معجزه. یه خدا بتونه اونارو تو راه خودشون قرار بده و هر اتفاقی که قرار بیفته و منتطرشن بیفته. 💜
آرزو امیری
۱۴۰۱/۷/۱۲
برام جالب بود خوندنش ولی خوب نمیشه گفت روش کاربردی هست غیر اینکه شباهتهایی با بقیه کتابهای اموزش فروش داره و قطعا مفید هست ولی فکر کنم نظریه محسوب میشه و نمیشه ثابت کرد همه فروشها به یک شکل است و محصول یکی است...
علی مستانی
۱۴۰۰/۲/۳
کتاب خیلی خوبی بود. نکات ارزشمندی رو مطرح کرده بود. با این که میگم دوست داشتم نکات کم یاب تری رو توی کتاب میدیدم ولی خوندنش رو پیشنهاد میکنم و میگم کتاب مفید و جمع و جوریه. مرسی از سبکتو و کتابراه.
hossein binkhani
۱۳۹۹/۳/۱۰
واقعا کتابش حرف نداشت عالیه عالیه. توصیه میکنم حتما بخوندیش خیلی چیزا درمورد بازاریابی یاد میده مرحله ب مرحله جلو میره پولی ک پرداخت کردم واقعا ارزشش روداشت.
Zani Hami
۱۳۹۹/۶/۲۸
کتاب خوبیه از خوندنش خسته نشدم ولی خیلی خلاصه هستش
در مورد بیشتر نکاتی که داره اگه بیشتر توضیحات داشت بهتر بود
خلاصه ارزش خواندن داره رومن تاثیر گذاشت
محمدرضا مرهونی
۱۳۹۹/۴/۱۲
ظاهر کتاب داره راهکار میده ولی بیشتر به نیروی درونی روحیه میده چند بار باید خود و سال‌ها باید روش‌ها رو تمرین کرد کتاب کاملتر از این نمی‌تونید پیدا کنید
امیر خیرآبادی
۱۳۹۹/۳/۲۵
میتونست خیلی بهتر باشه. خیلی نکات خوبی رو بیان میکنه ولی واقعا کوتاه هستن و به خوبی بهشون پرداخته نمیشه. یه جورایی انگار دنبال نویسنده کرده بودن!
شایان نصرالله زاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خیلی مهارت فروشم رو بالا برد. همچنین وسعت دیدم نسبت به فروش و کسب و کار گسترده تر کرد.
پریسا نادری
۱۴۰۱/۳/۳۱
بنظرم کسانی که تو کار فروش هستند این کتاب رو بخونید عالیه یه تکون اساسی به زندگیشون میده
مجید خورشیدی
۱۴۰۰/۱/۲۳
یه کتاب کوتاه و مختصر و مفید که بایستی چندین بار خونده بشه تا مطالش درک و جاذبیفته
Mohammad Ziaee Nejad
۱۳۹۹/۳/۱۴
باید بگم کتاب خوبیه ولی به نسبت تبلیغاتی ک نسبت بهش انجام شده شگفت زده تون نمیکنه..
امیر حسین
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
در کل کتابی خوب هست اما بعضی قسمت‌ها نظیر لنگر اندازی بویایی کاملا ناقص بود
عباس باصری
۱۳۹۹/۴/۱۹
کتابی کاملا کاربردی که با مطالعه آن به افزایش فروش می‌رسید
younes dehghan
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
سلام وقت بخیر این با سیستم فروش مستقیمش فرق داره؟ ؟؟
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب روش گرگ

برای دریافت خلاصه کتاب روش گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.