معرفی و دانلود کتاب صوتی سرو بلند گوراب

عکس جلد کتاب صوتی سرو بلند گوراب
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرو بلند گوراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرو بلند گوراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرو بلند گوراب

داستان کتاب صوتی سرو بلند گوراب اثر هادی حکیمیان، رمان برگزیده هشتمین جشنواره داستان انقلاب، در فضای بومی و محلی یکی از روستاهای ییلاقی استان یزد می‌گذرد. دو نوجوان در این رمان به عنوان شخصیت‌های محوری، همراه مردم با نیروهای رژیم ستم شاهی درگیر می‌شوند و این حرکت سرآغازی برای قیام روستاییان علیه ظلم و استبداد است.

این قصه با نذر یک خانواده‌ی مذهبی که در روز عاشورا نذری می‌دادند، پیوند خورده است. پدر خانواده در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی درگیر سیاست شده بود و در پایان داستان نیز جنازه او را برای خانواده‌اش آوردند. این داستان در یک ده کوچک اتفاق می‌افتد و از فعالیت‌های پدر و تربیت اخلاقی دینی مادر خانواده صحبت می‌شود و رویکردی مذهبی و انقلابی دارد.

در بخشی از کتاب صوتی سرو بلند گوراب می‌شنویم: 

«پدرم سوار بر اسب سفیدش از میان‌بُر وسط بیشه رفته بود و چند نفری هم که توی راه دیده بودند، می‌گفتند هراسان بوده، عجله داشته و طوری اسبش را تاخت می‌کرده انگار که یکی دنبالش کرده. هرچه منتظر شدیم پدرم نیامد. خانم‌آغا می‌گفت لابد رفته شهر که اول برود کارخانه و بعد هم دفتر شورای شهر. به آقاخان زنگ زدیم، اما هیچ‌کس از او خبری نداشت. دیر آمدن و حتی نیامدن پدرم به خانه چیز بی‌سابقه‌ای نبود، به‌خصوص تابستان‌ها که یک پایش شهر بود و یک پا روستا. تازه این روزها مادرم مدام به او می‌گفت:‌ «داری زیادی به خودت فشار می‌آوری»، اما پدرم همیشه می‌خندید و باز هم شب‌ها تا دیروقت بیدار بود. صبح زود از خانه می‌زد بیرون. این عادت را توی شهر هم داشت. آن روز هم، مثل همیشه، رفته بود، منتها سوار بر اسب و باعجله. مادرم تا نیمه‌شب منتظر بود و می‌گفت می‌آید که نیامد. پدرم نیامد».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
بخش اول
27 دقیقه
بخش دوم
30 دقیقه
بخش سوم
27 دقیقه
بخش چهارم
29 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
18 دقیقه
بخش هفتم
24 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرو بلند گوراب
نویسنده
راوینورالدین جوادیان
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرو بلند گوراب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرو بلند گوراب

برای دریافت کتاب صوتی سرو بلند گوراب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.