معرفی و دانلود رایگان ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165

عکس جلد ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165

ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165 منتشر شد. نگاهی به رمان «شغل پدر»، مقاله «زن، ادبیات، زادبوم»، باورهای عامیانه «سوت زدن، سوسک»، معرفی برنده جایزه نوبل «اودیسیاس الیتیس»، یادداشتی بر داستان «همراه آهنگ‌های بابام» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

ماهنامه ادبیات داستانی چوک اولین ماهنامه الکترونیک (پی‌دی‌اف) ادبیات داستانی ایران است که به سردبیری‌ مهدی رضایی، اولین شماره آن در شهریور سال 89 منتشر شد و همچنان ادامه دارد. این ماهنامه هر ماه برای صدهزار نفر فارسی زبان در سراسر دنیا ارسال می‌شود. کانون فرهنگی چوک، متعلق به هیچ سازمان و نهاد خاصی نیست و برخاسته از همت عده‌ای جوان دوست‌دار ادبیات است که قصد دارند در جهت ارتقای فرهنگ و ادبیات ایرانی در حوزه داستان تلاش کنند. نشر این ماهنامه به هر نحوی، چاپی، سی‌دی، ایمیل و... حسن نیت شما به ما تلقی می‌شود.

در بخشی از ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165 می‌خوانیم

هنگام تحلیل داستان کوتاه، هرکجا که به ویژگی بارزی از داستان اشاره می‌کنید، لازم است سندی از اعتبار سخنتان ارائه کنید. برای این کار باید بعد از مطرح کردن برداشتتان از هر بخش و لایه‌ای از داستان، آدرس جمله یا جمله‌هایی که باعث آن برداشتتان شده‌اند را ذکر کنید. مثلا اگر دربارە صحنه‌پردازی زیبای داستان نظر می‌دهید، جمله‌های زیبایی از متن داستان مثال بزنید که باعث ایجاد حس خوبی در برداشت شما از صحنه‌ی داستانی شده است. این کار نشان‌دهندە مهارت شما در تحلیل داستان کوتاه است و خوانندە تحلیل شما را مطمئن می‌کند که شما تنها ذهنیت خودتان را به او تحمیل نمی‌کنید، بلکه بر اساس مستنداتی از متن داستان نظر می‌دهید.

فهرست مطالب

داستان ایرانی
داستان ترجمه
جستار و ناداستان
نگاهی به رمان «شغل پدر»
یادداشتی بر رمان «سور بز»
بررسی رمان «همسفر گریز»
مقاله «زن، ادبیات، زادبوم»
نگاهی به فیلم: «ابد و یک روز»
معرفی رمان «سگ و زمستان بلند»
باورهای عامیانه «سوت زدن، سوسک»
خلاصه اسطوره «نبرد پاریس و منلائوس»
معرفی برنده جایزه نوبل «اودیسیاس الیتیس»
یادداشتی بر داستان «همراه آهنگ‌های بابام»
مقاله «نخستین گام‌های تحلیل یک داستان کوتاه»
جستار «درگیری‌های روزانه خانواده من برای یافتن غذا در غزه»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165
ناشر چاپی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165

برای دریافت ماهنامه ادبیات داستانی چوک - شماره 165 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.