معرفی و دانلود رایگان ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5

عکس جلد ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5

در شماره پنجم از ویژه‌نامه توسعه بازار قصد داریم تا سنجش میزان آگاهی، تصویر ذهنی و رفتار خرید عموم افراد جامعه را نسبت به فناوری نانو بررسی کنیم. با توجه به ماموریت مجموعه هایتک مانیتور در زمینه توسعه بازار، در این شماره فرصت‌های جذاب سرمایه گذاری در حوزه فناوری نانو را معرفی کرده‌ایم.

یکی از چالش‌هایی که عمدتا در خصوص توسعه علم و فناوری در کشور وجود دارد، مسئله توسعه یک‌ بعدی در تولید علم و کم‌توجهی به حلقه‌های فناوری، تولید و بازار است که منجر به فاصله گرفتن تحقیقات علمی از بازار و عدم تولید ثروت می‌شود. با توسعه کاربرد فناوری‌های جدید، ارتقای مهارت‌ها و توانمندی منابع انسانی، کمک به تسهیل امر سرمایه‌گذاری و خلق بازارهای جدید می‌توان زمینه‌ساز توانمندی بخش تولید، افزایش اشتغال مولد و سرمایه‌گذاری مؤثر شود.

هدف از انتشار این مجموعه، ارائه اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به روند بازار فناوری نانو در ایران و جهان، معرفی فرصت‌های جذاب در این بازار و ایجاد بینش در شناخت روندهای آتی فناوری نانو است. بررسی بازار فناوری نانو نشان می‌دهد که این فناوری به سرعت در حال رشد و نفوذ در صنایع مختلف بوده و به طرز چشم‌گیری در حال ورود به لایه‌های پنهان محصولات است. به عبارت دیگر، فناوری نانو در آینده به عنصری جدانشدنی از محصولات مختلف بدل خواهد شد و ارائه محصولات بدون آن میسر نخواهد بود. از این رو بررسی بازار و تحلیل روندهای آتی این فناوری در جهان، برای تمام صنایع، حتی آن‌هایی که در حال حاضر استفاده‌ای از آن نمی‌کنند ضروری است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5
نویسنده
ناشر چاپی هایتک مانیتور
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات10
زبانفارسی
موضوع کتابگزارش‌های آماری
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5

برای دریافت ویژه‌نامه توسعه بازار - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.